Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 11:47

Ik had jullie ontstipt :+ Dacht dat niemand meer aan het bezuinigen was :=

Misschien een tip voor degene die een keer willen bestellen: Dominio's heeft een actie bij afhalen 50% korting. Zo hadden wij gisteren 2 familie pizza's mozarella/pesto/tomaat voor € 13,-.
De code is 23008. Je moet wel online bestellen maar dan kiezen voor afhalen.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70543
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 12:34

Bedankt voor de code, geldt dit voor alle vestigingen en tot wanneer?
Ik heb net een verse pizza gekocht hij de AH maar een Domino pizza is ook lekker :j

Hier ruim binnen de weekbudget gebleven, alleen nog koffie nodig dus dat komt helemaal goed.

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 13:03

Dan heb je wel een pizza verdiend :D Ik geloof heel de maand november, en ik denk ook in bijna alle vestigingen maar ik kan het nergens online vinden. Je zou het even kunnen testen op hun website zonder echt te bestellen.

Anoniem

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 13:50

Had 12 euro bonus bij de ah :)) , 3 flessen douchegel elk euro per stuk . Normaal 3.50 en 3.10 per stuk := , 3 voor de prijs van net niet 1

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70543
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 14:39

Booooo schreef:
Dan heb je wel een pizza verdiend :D Ik geloof heel de maand november, en ik denk ook in bijna alle vestigingen maar ik kan het nergens online vinden. Je zou het even kunnen testen op hun website zonder echt te bestellen.

Dat dacht ik ook :)) Ok, ga ik proberen.

Dat is leuk verdiend Rebecca!

LizMD

Berichten: 5901
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 14:52

Is de Purina van vorige pagina dezelfde die nu wel in de app staat?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 16:12

LizMD schreef:
Is de Purina van vorige pagina dezelfde die nu wel in de app staat?


Nee sowieso niet, want dit gaat om 1,5 kilo verpakkingen en op de vorige pagina hadden we het over 400 en 800 grams verpakkingen. Maar het is uberhautp een andere want we hadden het over de Purina One, e die nu in de app staat is de Purina Pro Plan.

Ze zijn traag met keuren vandaag! Heb de Purina ingediend voor het middaguur geloof ik nog en nog steeds niet gekeurd.


Edit: Trouwens die Heks'nkaas voor 50 cent is een NIEUWE actie sinds vandaag en mag je ook doen als je al aan de oude hebt meegedaan. Ik vind de mosterd dille vreselijk lekker dus dat liet ik me geen 2 keer zeggen ;)

Edit 2: Inmiddels is het (op 3 accounts) door de keuring, maar er werd er 1 afgekeurd omdat de bon zogenaamd al gebruikt was. Echter ging het wel degelijk om 2 bonnen maar wel met dezelfde tijd en bedrag. Even gebeld en gevraagd om naar het bonnummer te kijken, en zou nu opgelost moeten zijn. Zou zo nog een mailtje moeten ontvangen dat het alsnog door de keuring is :)

jetwii
Berichten: 1286
Geregistreerd: 23-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 17:01

ik meld me ook net de purina one gekocht van 800 en via scoopy finley blikje. Hij is goedgeleurd maar staat nog niet bij bespaard moet ik nog wat aanvinken zodat het betaald word

mrieeek
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-06

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 17:20

Heeft iemand de link voor die Purina actie?

Thanks!

MizzMontana

Berichten: 5678
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 17:55

Er zijn weer nieuwe scoupy’s, ook Purina deze keer.

Ik ga de 7up Lemon proberen :)

Bellex

Berichten: 9301
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:21

jetwii schreef:
ik meld me ook net de purina one gekocht van 800 en via scoopy finley blikje. Hij is goedgeleurd maar staat nog niet bij bespaard moet ik nog wat aanvinken zodat het betaald word

Nee hoor, daar komt hij te staan als hij uitbetaald is :)

joyce_eddy
Berichten: 4013
Geregistreerd: 01-08-10

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:42

Voor mij niet veel scoupys die bruikbaar zijn momenteel. Wel mooi weer de kaart van de post code loterij gebruikt mooi leuk boodschappen doenn

Saul

Berichten: 9654
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 17:42

Ik heb gister het kattenvoer gehaald via scoupy. Was op = op dus hoop niet dat ik pech heb. Hij is in behandeling. Normaal is scoupy hier sneller haha.

F_inley

Berichten: 6403
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 17:47

Tyrcanol schreef:
Ik heb gister het kattenvoer gehaald via scoupy. Was op = op dus hoop niet dat ik pech heb. Hij is in behandeling. Normaal is scoupy hier sneller haha.


Ik hoop hem morgen nog te kunnen halen hij staat nog niet in het rood dus hopelijk heb ik mazzel

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 18:01

Tyrcanol schreef:
Ik heb gister het kattenvoer gehaald via scoupy. Was op = op dus hoop niet dat ik pech heb. Hij is in behandeling. Normaal is scoupy hier sneller haha.


Dat gebeurt via de Scoupy app niet zomaar hoor. Het is wel op= op maar vaak kun je zelfs nog de bon indienen van de dag dat hij dichtgezet is zeg maar :)
Maar ik snap je, ze deden lang over het keuren van mijn Canei, dan krijg ik ook de zenuwen. Maar is gelukt nu!

LizMD

Berichten: 5901
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 19:02

Het vak van die brokjes was hier leeg. :') Wel de optimel (drink en kwark), heksenkaas, 7up (persoonlijke aanbieding) en robijntje gehaald. Scheelde toch weer!

Saul

Berichten: 9654
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 19:56

Maar het is dus wel beperkt?
Als het vakje rood is mag je niet meer?

We wachten even af. Anders breng ik het terug :o.
Mss heel krenterig maar het is voor een zwerf kat. Onze eigen katten (ook voormalig zwervers... := ) krijgen andere brokken. Ook best prijzige en vind het gekkenhuis om deze zwerver ook die dure brokken te geven zolang hij buiten zit :o.

Maar beestje was zo uitgemergeld dat hij het kippenvoer op at.
Dat vind ik dan weer sneu en kan ik niet over mijn hart verkrijgen :o

LizMD

Berichten: 5901
Geregistreerd: 18-06-04

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 20:57

Als het op is staat het daar, rood is bijna op. Als het op was had je je bon al niet meer in kunnen dienen.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 22:50

Tyrcanol schreef:
Maar het is dus wel beperkt?
Als het vakje rood is mag je niet meer?

We wachten even af. Anders breng ik het terug :o.
Mss heel krenterig maar het is voor een zwerf kat. Onze eigen katten (ook voormalig zwervers... := ) krijgen andere brokken. Ook best prijzige en vind het gekkenhuis om deze zwerver ook die dure brokken te geven zolang hij buiten zit :o.

Maar beestje was zo uitgemergeld dat hij het kippenvoer op at.
Dat vind ik dan weer sneu en kan ik niet over mijn hart verkrijgen :o


Als je gewoon in hebt kunnen dienen is er niks aan de hand. Als hij dicht is dan is het hokje zwart wit en staat er iets als: Het kan nog, je oude bon indienen t/m datum (en dan de datum dat de actie sloot zeg maar). Vanaf na die datum kan je niet meer kopen of nieuwere bonnen indienen.


LizMD schreef:
Het vak van die brokjes was hier leeg. :') Wel de optimel (drink en kwark), heksenkaas, 7up (persoonlijke aanbieding) en robijntje gehaald. Scheelde toch weer!


Misschien trek ik een te snelle conclusie maar je beseft dat die 1,5 kilo brokken gekocht moeten worden bij bepaalde tuincentra of de dierenspeciaalzaak en dus NIET bij de supermarkt? Misschien bedoel je wel het vak bij de dierenspeciaalzaak of heb je het over die andere brokken van 400/800 gram, maar even voor de zekerheid ;)

LizMD

Berichten: 5901
Geregistreerd: 18-06-04

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 00:38

Ja de 400/800 gram brokken. Van de Nestlé actie zelf. Heb na mn vraag even goed gekeken welke nou welke was.

Pieneappel

Berichten: 489
Geregistreerd: 29-03-10

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 15:34

Wat hebben jullie van de Postcodeloterij Doe maar lekker duurzaam kaart gekocht? Hoe heb ik er het meeste profijt van? :)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 15:52

Pieneappel schreef:
Wat hebben jullie van de Postcodeloterij Doe maar lekker duurzaam kaart gekocht? Hoe heb ik er het meeste profijt van? :)


Ik heb eerst geprobeerd op internet alles uit te zoeken, maar werd helemaal gek van de hoeveelheid doorklikken die nodig was. Dus heb ook gewoon in de winkel gekeken. Daar viel me op dat heel veel gewone basis producten ook meedoen, goedkope leverworst en andere vleeswaren bijvoorbeeld.
Ook de nep-marsen enzo van AH Basic zitten erbij.
Je hoeft dus in ieder geval niet perse dure bio spullen te kopen om hem te gebruiken.

Ik heb die van mijn moeder ook gehad en ga hem gebruiken vandaag of morgen om hapjes voor 5 december in te slaan!

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 16:15

Ik heb koffie bonen gekocht er van. Die waren toevallig ook in de bonus 2+1.

welmoed__

Berichten: 6565
Geregistreerd: 18-02-07
Woonplaats: North of Drenth

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 16:23

Wat is dat voor kaart? Nog nooit van gehoord.

Sharani
Berichten: 4671
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 17:25

Hier ook gewoon basic dingen gekocht die ik altijd haal, vooral chocopasta en hagelslag. Die heb ik nu voorlopig op voorraad.