Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
alleirbag

Berichten: 1322
Geregistreerd: 02-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 02:39

Ik kan me voorstellen dat dit hét forum is om onderstaande link te plaatsen:

*knip*

Ik schreef deze blog omdat ik sinds ik deze handelingen uit voer, ik wel de helft bespaar op de kosten voor mijn boodschappen! Dat is wel de moeite dus!
Laatst bijgewerkt door Nadia op 09-11-17 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link verwijderd, het is niet toegestaan om referral links te posten

Iloveiswan

Berichten: 3323
Geregistreerd: 17-01-08

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 07:08

Hier een jumbo _O- Rest moet allemaal met de bus veel te ver. Maar ik doe vaak boodschappen onderweg naar huis vanuit werk.

In almere zit de dirk. Wel ver lopen maar als er interessante aanbieding is dan ga ik daar heen.
En deen en dirk zitten bij mijn ouders als er wat interressants is zoals laatst alle knorr 1 euro vraag ik mijn ouders of ze willen halen en leggen dat op mijn kamer. Vanmiddag ga ik er heen en er liggen waarschijnlijk 8 stuks klaar _O- En die neem ik dan morgen weer mee met ov :P

LizMD

Berichten: 5901
Geregistreerd: 18-06-04

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 10:13

Ik heb in het dorp een AH, Dirk en Lidl. Bij mn werk zit nog een Hoogvliet. Dus ook best prima!

Anoniem

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 10:37

Hier loop je van AH naar Jumbo naar Lidl in 300 meter. Ideaal.

ClaudiaHS

Berichten: 8064
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 10:42

4 Aldi's in Almelo Lor :)

Ik heb hier alleen een Plus en de Aldi (11 km rijden) en een Duitse Lidl, Aldi, Combi en K&K op 8 km rijden.
Oh en nog een klein buurtsupertje Edeka maar die vind ik veel te duur. Die zit op ong 5 km.

Anoniem

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 10:55

Ik ga weleens naar de Aldi als ik daar langsgereden kom. Maar daar kun je toch niet je volledig weekboodschappen doen of heb ik dat mis?

DebGizmo

Berichten: 1955
Geregistreerd: 16-06-06

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 11:01

Hier een Dirk en AH op 2 minuten lopen. Met fiets of auto op korte afstand Lidl, AH XL, Hoogvliet, Aldi en al die winkels dan een paar x.

Net 2 Scoupy's ingediend, ben benieuwd!

ClaudiaHS

Berichten: 8064
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 11:05

vec schreef:
Ik ga weleens naar de Aldi als ik daar langsgereden kom. Maar daar kun je toch niet je volledig weekboodschappen doen of heb ik dat mis?


Waarom zou dat niet kunnen?
Het assortiment is van 700 artikelen de laatste 10 jaar uitgebreid naar 1700 artikelen.
Ik koop bijna alles bij de Aldi.
En voor wat dingen waarvan ik graag a-merk wil ga ik naar de Plus of Jumbo (als ik in wierden ben)

Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 11:09

Hier op loopafstand een spar. -O-
Dan hebben we een dorp verder een coop liggen en ga ik naar de andere kant een dorp verder dan ligt er vooraan de Aldi, plus en jumbo en in de stad nog een Lidl en Jan linders.
Meestal pak ik de Aldi en plus.

Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 11:11

vec schreef:
Ik ga weleens naar de Aldi als ik daar langsgereden kom. Maar daar kun je toch niet je volledig weekboodschappen doen of heb ik dat mis?

Ik haal er heel veel ! En vindt veel ook nog lekkerder dan bij andere winkels. Zoals de kaas bijv. :9
Wat ze niet hebben bij Aldi dat haal ik bij een andere winkel. Maar merendeel toch wel daar.

FrNo
Berichten: 3679
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 11:11

Aldi heeft wel bijna alles (vermicelli mis ik bv nog), maar weinig of geen merkkeuze en weinig keuze uit smaken en vaak maar één formaat.
Dus de mogelijkheid om je weekboodschappen daar te doen is afhankelijk van wat je zelf belangrijk vind.
Ik doe daar de wekelijkse boodschappen en vul de rest aan uit andere supermarkten.

Ongeveer met als ClaudiaHS dus.

ClaudiaHS

Berichten: 8064
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 11:17

Ik denk dat veel dingen bij Aldi te groot zijn voor bijvoorbeeld 1 persoon.
Veel producten kan je natuurlijk invriezen of vrij lang bewaren maar sommige dingen natuurlijk niet.
Wij zijn met zn 5en thuis dus alles komt wel op hier.
Voordeel van andere supermarkten is dat je gruit/groente per stuk/grammen kan afwegen. Dat heeft Aldi helaas niet.

DebGizmo

Berichten: 1955
Geregistreerd: 16-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 11:26

DebGizmo schreef:
Hier een Dirk en AH op 2 minuten lopen. Met fiets of auto op korte afstand Lidl, AH XL, Hoogvliet, Aldi en al die winkels dan een paar x.

Net 2 Scoupy's ingediend, ben benieuwd!


En al bericht dat ze goedgekeurd zijn :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 11:47

ClaudiaHS schreef:
vec schreef:
Ik ga weleens naar de Aldi als ik daar langsgereden kom. Maar daar kun je toch niet je volledig weekboodschappen doen of heb ik dat mis?


Waarom zou dat niet kunnen?
Het assortiment is van 700 artikelen de laatste 10 jaar uitgebreid naar 1700 artikelen.
Ik koop bijna alles bij de Aldi.
En voor wat dingen waarvan ik graag a-merk wil ga ik naar de Plus of Jumbo (als ik in wierden ben)


Geen idee, als ik daar binnenloop dan mis ik altijd zoveel producten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 11:47

Sannert schreef:
vec schreef:
Ik ga weleens naar de Aldi als ik daar langsgereden kom. Maar daar kun je toch niet je volledig weekboodschappen doen of heb ik dat mis?

Ik haal er heel veel ! En vindt veel ook nog lekkerder dan bij andere winkels. Zoals de kaas bijv. :9
Wat ze niet hebben bij Aldi dat haal ik bij een andere winkel. Maar merendeel toch wel daar.


Dat bedoel ik inderdaad met niet je volledige weekboodschappen.

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 11:55

De aldi is voor 1 persoon inderdaad niet voordelig. De porties zijn echt te groot. Idem bij de lidl.

Leuke blog alleirbag. Ik doe alleen alles al :') behalve boodschappen online bestellen bij de AH. Er zijn voor fulltime werkenden geen tijden die gratis zijn.

Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 12:04

vec schreef:
Sannert schreef:
Ik haal er heel veel ! En vindt veel ook nog lekkerder dan bij andere winkels. Zoals de kaas bijv. :9
Wat ze niet hebben bij Aldi dat haal ik bij een andere winkel. Maar merendeel toch wel daar.


Dat bedoel ik inderdaad met niet je volledige weekboodschappen.

Denk dat je er toch echt wel de weekboodschappen kunt halen. Maar ik haal er niet alles. :+
Bijv dingen die ik toch liever in a-merk heb of echt de aparte dingen. Maar je kan er zeker voor een week boodschappen halen.
Brood vind ik persoonlijk niet zo lekker van de Aldi. Zachte broodjes en krentenbollen dan weer wel. En zo wel met nog een aantal dingen. :)

lor1_1984

Berichten: 12077
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 12:11

vec schreef:
Ik ga weleens naar de Aldi als ik daar langsgereden kom. Maar daar kun je toch niet je volledig weekboodschappen doen of heb ik dat mis?

Op af en toe een zakje mix voor goulash oid, verse broodjes en een kuipje gorgonzola-mascarpone na haal ik zo'n beetje alles bij Aldi. :)
Los fruit haal ik overigens bij Lidl, grotere verpakkingen bij Aldi.

Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 12:26

Mascarpone hebben ze bij Aldi he ! Of bedoel je een combinatie van die twee ? Dan heb ik niks gezegd. :P

lor1_1984

Berichten: 12077
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 13:20

combinatie van die 2 idd, zit om en om in een bakje en ligt iig bij Plus, AH en ik dacht ook Jumbo. :)

Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 14:13

Oh ok ! Nog nooit gezien haha.
Ik heb ook de robijn gehaald en ingediend.
Hoe krijg je bloedvlekken uit een wit met zwart vest ?

mvdende

Berichten: 5753
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 14:47

Het zijn 2 x 1 kg verpakkingen. Ik eet z'n 160- 200 gram droge spaghetti per keer, doe dus z'n 6 x met een kilo pak. Ik ben een grote eter... Dan is 2 kg met max 3 maanden op. Een verpakking van 500 gram lukt net geen 3x eten van. Dan is een grootverpakking gewoon makkelijker.

vibabu

Berichten: 3417
Geregistreerd: 25-07-09

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 14:49

160 gram per keer?! Ik eet tussen de 50 en 75 gram droge pasta :/

cobiie

Berichten: 7318
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 15:01

160-200 gram voor 1 persoon is idd flink, hier gaat er net iets meer dan 110 gram voor 2 personen per keer doorheen. :+

Bonna

Berichten: 1328
Geregistreerd: 03-04-07

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-17 15:06

Dan zijn wij ook grote eters denk ik. Met 500gr pasta kan ik 2x voor 2 personen koken. Ik vind 50gram pp echt heel erg weinig eigenlijk.