Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
F_inley

Berichten: 6406
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 20:39

cobiie schreef:
F_inley schreef:
Haha nee had dat pakje wel aangevraagd maar er nooit meer aangedacht natuurlijk en al helemaal niet dat het met DHL zou komen was gisteren te laat thuis dus kon het vanmorgen pas halen heb heel de nacht liggen bedenken wat het wel niet kon zijn _O- _O-

Herkenbaar dat dolgraag willen weten wat er bezorgd is. :')



Vreselijk moest me inhouden om niet gewoon om 22:15 aan te bellen toen ik thuis kwam. En toen moest ik vanmorgen ook nog wachten tot het een normale tijd was om aan te kunnen bellen. Heb ook echt gewoon buiten al het pakje opgemaakt want de afzender werd ik ook niks wijzer van :o

cobiie

Berichten: 7309
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 20:44

F_inley schreef:
Vreselijk moest me inhouden om niet gewoon om 22:15 aan te bellen toen ik thuis kwam. En toen moest ik vanmorgen ook nog wachten tot het een normale tijd was om aan te kunnen bellen. Heb ook echt gewoon buiten al het pakje opgemaakt want de afzender werd ik ook niks wijzer van :o

:')

Mijn man nam een paar maanden geleden en pakje aan en vroeg gelijk aan mij wat ik nu weer besteld had. O:)
Bleek dat ik bij Garnier net voor Moederdag ik had aangegeven een proefpakketje te willen ontvangen, waren het geen proefmonstertjes maar iets van 6 full size producten. 8-) :+

F_inley

Berichten: 6406
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 20:57

Dan sta je ook wel effe raar te kijken haha

Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 21:22

Volgende week bij de dirk in de aanbieding:

1+1 Vivera
Kaasschnitzels, burgers, Oosterse of groenteschijven. 1+1 gratis Prijsvoorbeeld burgers. *Wordt als 50% korting verrekend aan de kassa.

snorkel1986

Berichten: 3026
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 21:27

Stamper schreef:
Volgende week bij de dirk in de aanbieding:

1+1 Vivera
Kaasschnitzels, burgers, Oosterse of groenteschijven. 1+1 gratis Prijsvoorbeeld burgers. *Wordt als 50% korting verrekend aan de kassa.

Waar kan jij de folder al vinden?

Anoniem

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 21:49

Van ah is al online op vrijdag

Vanavond goedkoop , had zin in patat en snackbar geen geld voor . Dat tegen mam gezegd(rond etenstijd) en zij van haal maar zak patat en gebruik de airfryer maar , voor een euro een bordje patat en frikadellen mocht ik uit de vriezer halen :)) . Voor 1.19 klaar haha

Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 21:54

snorkel1986 schreef:
Stamper schreef:
Volgende week bij de dirk in de aanbieding:

1+1 Vivera
Kaasschnitzels, burgers, Oosterse of groenteschijven. 1+1 gratis Prijsvoorbeeld burgers. *Wordt als 50% korting verrekend aan de kassa.

Waar kan jij de folder al vinden?


Gewoon op hun site zelf.

DebGizmo

Berichten: 1954
Geregistreerd: 16-06-06

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 21:56

Dirk en AH zetten hun nieuwe folder idd al op vrijdag online.

En met wat geluk hen ik op dinsdag de folder van de Dirk al in m'n handen voor de week erna :D

Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 21:59

De dirk doet donderdags al online zetten.
Jumbo woensdags.

snorkel1986

Berichten: 3026
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 22:12

Heb gevonde dankje

lor1_1984

Berichten: 12054
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-17 23:01

Die van Plus komt vanavond om 0:00u online, maar beteer kijk je pas op zaterdag want niet alles staat er vannacht al correct in (bijv artikelen waarbij geen kortingsprijs staat etc).
Maar viel vorige week wel op dat de 'foute' artikelen wel correct stonden in het winkelwagentje, dus dat is ook nog een optie als je persé vannacht al wil kijken. :)

F_inley

Berichten: 6406
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 17:52

Potverdorrie heb 3,20 te weinig terug gekregen bij een Cashback actie net gelijk een mail gestuurd hopelijk maandag of dinsdag antwoord. Heb de actievoorwaarden nog doorgelezen en er zat geen maxiamaal bedrag aan.

Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 22:06

F_inley schreef:
Potverdorrie heb 3,20 te weinig terug gekregen bij een Cashback actie net gelijk een mail gestuurd hopelijk maandag of dinsdag antwoord. Heb de actievoorwaarden nog doorgelezen en er zat geen maxiamaal bedrag aan.


Oh, vreemd...

F_inley

Berichten: 6406
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 22:11

Stamper schreef:
F_inley schreef:
Potverdorrie heb 3,20 te weinig terug gekregen bij een Cashback actie net gelijk een mail gestuurd hopelijk maandag of dinsdag antwoord. Heb de actievoorwaarden nog doorgelezen en er zat geen maxiamaal bedrag aan.


Oh, vreemd...



Ja vind ik ook is de actie van purina misschien iemand anders ervaring ermee?

just_kiki

Berichten: 6812
Geregistreerd: 09-03-07
Woonplaats: West Brabant

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 22:16

Wel bij de goede winkel gehaald ?

mrieeek
Berichten: 522
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 22:18

Zucht.. Vandaag allemaal scoupy's gehaald, maar per ongeluk het bonnetje weggegooid voor ik deze in had gediend.. Balen!

Verder vandaag wel voor de hele week boodschappen gehaald, was 35 euro kwijt voor 2 personen. Enige dat ik nog moet kopen is brood, want dat paste niet meer in de vriezer. Haal dan liever van de week nog een nieuw brood dan de hele week taai brood eten. Verder moet ik ergens deze week nog nieuwe olijfolie halen, deze is ook bijna op. Hopelijk halen we het voor 40 euro deze week. 50 euro gebudgetteerd, dus helemaal tevreden nu :)

F_inley

Berichten: 6406
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 22:31

just_kiki schreef:
Wel bij de goede winkel gehaald ?



Ja mocht overal snap ook niet waarom ik 4,99 terug heb gekregen want er staat verder ook niks voor dat bedrag op de bon staan.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 22:57

F_inley schreef:
just_kiki schreef:
Wel bij de goede winkel gehaald ?



Ja mocht overal snap ook niet waarom ik 4,99 terug heb gekregen want er staat verder ook niks voor dat bedrag op de bon staan.


Uhm die actie gaat om de 400 en 800 grams verpakkingen, aan je prijs te zien heb je een 1,5 kilo verpakking gekocht? Dan vind ik het trouwens nog coulant dat ze 4,99 (de prijs van een 800 grams verpakking) vergoeden :)

@Mrieeek, bon ook ná het indienen bewaren hoor (als je hem niet daarvoor al weggegooid hebt := ) want ze kunnen hem gedurende 4 of 6 weken nog opvragen voor controle ;)

Sting

Berichten: 12864
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 23:02

Is er hier iemand die ooit controle heeft gehad? Ik heb dat echt nog nooit gehad en toch al heel wat dingen van Scoupy ingediend!

F_inley

Berichten: 6406
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 23:02

Alwiene schreef:
just_kiki schreef:
Wel bij de goede winkel gehaald ?



Ja mocht overal snap ook niet waarom ik 4,99 terug heb gekregen want er staat verder ook niks voor dat bedrag op de bon staan.


Uhm die actie gaat om de 400 en 800 grams verpakkingen, aan je prijs te zien heb je een 1,5 kilo verpakking gekocht? Dan vind ik het trouwens nog coulant dat ze 4,99 (de prijs van een 800 grams verpakking) vergoeden :)

@Mrieeek, bon ook ná het indienen bewaren hoor (als je hem niet daarvoor al weggegooid hebt := ) want ze kunnen hem gedurende 4 of 6 weken nog opvragen voor controle ;)[/quote]


Ow jezus idd dat is me helemaal niet opgevallen ze hadden twee verpakkingen en ging ervan uit dat dit de 800 grams was omdat het de grootste was wat dom |o balen zeg zeker omdat ik het ook nog eens voor iemand anders heb gehaald want ik heb helemaal geen kat

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 23:06

Dat is zeker balen ja! Heb je nog een bon en dichte verpakking? Dan kan je hem wellicht gaan omruilen voor 'de goede'. Maar als je hem al doorgegeven of open hebt is het leergeld vrees is :=

F_inley

Berichten: 6406
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 23:15

Nee is al een tijdje geleden dat ik hem gekocht had. Ach is voor een goede vriendin dus vind het niet heel erg.

Wel fijn dat ze die 4,99 overmaken en hem niet gewoon helemaal afkeuren idd!

Volgende x maar echt de grammen kijken dan.

Iemand trouwens enig idee waar je die 4pack vifit kan kopen?

Bellex

Berichten: 9302
Geregistreerd: 06-11-05
Woonplaats: Daar waar de kat woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 23:28

Wat Alwiene zegt inderdaad :j Ik scan de barcode altijd in de winkel zelf voor het afrekenen even met de app dan weet je of het de goede is, vind dat erg fijn!

F_inley

Berichten: 6406
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 23:33

knabbelgirl schreef:
Wat Alwiene zegt inderdaad :j Ik scan de barcode altijd in de winkel zelf voor het afrekenen even met de app dan weet je of het de goede is, vind dat erg fijn!


Dit was via een site dus kon hem helaas niet scannen maar ga het volgende x wel beter checken :j

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-17 23:47

F_inley schreef:
Nee is al een tijdje geleden dat ik hem gekocht had. Ach is voor een goede vriendin dus vind het niet heel erg.

Wel fijn dat ze die 4,99 overmaken en hem niet gewoon helemaal afkeuren idd!

Volgende x maar echt de grammen kijken dan.

Iemand trouwens enig idee waar je die 4pack vifit kan kopen?


Jumbo heeft hem in ieder geval op zijn website staan, ik moet zelf ook nog even op jacht ervoor, maar de actie loopt nog een hele tijd dat scheelt!
Van horen zeggen staan ze ook op de site van Hoogvliet, maar die heb ik hier niet (de winkel, de site vast wel maar niet naar gekeken).