Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
F_inley

Berichten: 6416
Geregistreerd: 01-06-10
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 12:21

Dat vraag ik me ook af heb constant baby dingen terwijl ik geen kinderen heb.

Net de rustipani gehaald
Celavita en de roosterz eindelijk ergens gevonden

JoyCiej007

Berichten: 17427
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 13:05

Ik krijg ook de pyama papjes, maar dacht dat t kwam omdat ik t wel eens voor mn neefje kocht via scoupy. Maar ik kreeg ze ook al voor zn geboorte dus tsja... reclame?

Ook wel vaker kattenvoer etc terwijl ik geen katten heb. Of hondenvoer terwijl onze hond standaard speciaal vast merk krijgt.

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 13:06

Weet iemand tot wanneer die pyjama hapjes is?

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12763
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 13:32

C_arola schreef:
Fijn!
Hier vanmorgen een verse pizza gekocht, normaal 5,39 nu voor 1,50 vanavond dus maar spontaan een pizza eten.



Afgeprijsd ivm datum?

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70734
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 13:37

Mjetterd schreef:
C_arola schreef:
Fijn!
Hier vanmorgen een verse pizza gekocht, normaal 5,39 nu voor 1,50 vanavond dus maar spontaan een pizza eten.



Afgeprijsd ivm datum?

Ja

Mjetterd
Hoofdmoderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 12763
Geregistreerd: 27-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 13:43

C_arola schreef:
Mjetterd schreef:



Afgeprijsd ivm datum?

Ja



Ah fijn is dat. Hier doet de supermarkt daar helaas niet aan. Die gooien volgens mij nog liever weg dan flink afprijzen. Heel af en toe 30% korting.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70734
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 13:58

Hier een jumbo vestiging ook die nooit afprijsd op datum, de ander geeft 50% korting en waar ik vanmorgen was prijzen ze de producten af. Vlees is daar wel weer verhoudingsgewijs duurder vind ik, wisselt dus sterk.

laura1987

Berichten: 7141
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 13:58

Kennen jullie de jumbo vers = vers regels ook al?
Alles met de datum van vandaag krijg je gratis mee.
Als je iets tegen komt wat over datum is, dan krijg je hetzelfde product met een goede datum gratis mee ( dit is dan wel maar 1 product).

Let op je mag niet zoeken, maar als je er “ perongeluk” tegenaan loopt dan kom je best leuke dingen tegen.

Vooral de olijfolie is in veel winkels over datum :')

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70734
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 14:00

Ken ik maar bij de jumbo’s met kortingen geldt deze regel niet, staat er dan ook bij. Daarnaast weten veel medewerkers het niet eens in de winkel is mijn ervaring en ik voel me er niet prettig bij om de regel dan onder de aandacht te brengen.

Amber_anne

Berichten: 6959
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 14:00

Nou voor een fles olijf olie van 6 euro zou ik dit graag onder de aandacht brengen :+

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 14:04

Ik kijk er niet echt zo naar, maar hier zijn wel mensen die bewust erop kijken, of product ergens anders achter legt, dus bv fles deo dan achter toiletpapier. Dit zie je dan natuurlijk niet, maar even later komen ze dan terug, en weten ze het precies te pakken! Ik vind dit altijd zo niet kunnen, dat je op de kleintjes of op datum legt oké ala, maar om het ook nog te gaan "verstoppen"?

laura1987

Berichten: 7141
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 15:00

Verstoppen zou ik ook niet doen. Maar als ik kaas pak en zie dat die ernaast over datum is of op de datum, dan leg ik de medewerker graag uit hoe het werkt :+

JoyCiej007

Berichten: 17427
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 17:08

Banyu schreef:
Ik kijk er niet echt zo naar, maar hier zijn wel mensen die bewust erop kijken, of product ergens anders achter legt, dus bv fles deo dan achter toiletpapier. Dit zie je dan natuurlijk niet, maar even later komen ze dan terug, en weten ze het precies te pakken! Ik vind dit altijd zo niet kunnen, dat je op de kleintjes of op datum legt oké ala, maar om het ook nog te gaan "verstoppen"?


Bedoel je serieus dat mensen iets verstoppen en dan dag later er voor terugkomen omdat t dan tegen/op de datum is???

Dat vind ik ronduit asociaal.

Maar daarnaast mag het winkel/vakkenvul personeel daar ook wel meer op letten; moet toch opvallen als je bijvult/ stelling/koeling schoonmaakt??

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 17:42

Ja gebeurt echt! En vaal tegen avond. Personeel weet het zeggen ze maae ze mogen er niks van zeggen... wat ik ook raar vind

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70734
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 17:59

Maar bij het Fifo vullen komen ze daar toch achter, dan kunnen ze het toch op de juiste plek zetten/weghalen? Lijkt me dat ze dit nog steeds elke dag moeten doen. Ik vind het verre van netjes.
Wanneer ik iets over datum/beschimmeld zie in de winkel dan geef ik het aan een medewerker, vaak krijg ik maar net een 'dank je wel' te horen en dan loop ik weer verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 18:06

Banyu schreef:
Ik kijk er niet echt zo naar, maar hier zijn wel mensen die bewust erop kijken, of product ergens anders achter legt, dus bv fles deo dan achter toiletpapier. Dit zie je dan natuurlijk niet, maar even later komen ze dan terug, en weten ze het precies te pakken! Ik vind dit altijd zo niet kunnen, dat je op de kleintjes of op datum legt oké ala, maar om het ook nog te gaan "verstoppen"?

Dit meen je niet? :')

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 18:09

njcgregoor schreef:
Banyu schreef:
Ik kijk er niet echt zo naar, maar hier zijn wel mensen die bewust erop kijken, of product ergens anders achter legt, dus bv fles deo dan achter toiletpapier. Dit zie je dan natuurlijk niet, maar even later komen ze dan terug, en weten ze het precies te pakken! Ik vind dit altijd zo niet kunnen, dat je op de kleintjes of op datum legt oké ala, maar om het ook nog te gaan "verstoppen"?

Dit meen je niet? :')


Helaas wel! Weet nirt hoe het nu is hoor. Ben daar inmiddels weg, maar vond het niet kunnen dat we er niks van mogen zeggen. :')

Ja vakkenvullers waren bij ons echt drama, lette nergens op!

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 19:33

C_arola schreef:
Ken ik maar bij de jumbo’s met kortingen geldt deze regel niet, staat er dan ook bij. Daarnaast weten veel medewerkers het niet eens in de winkel is mijn ervaring en ik voel me er niet prettig bij om de regel dan onder de aandacht te brengen.


Ook daar zijn de regels gewoon geldig máár alleen niet op de producten die zij zelf al afgeprijsd hebben. Maar als jij iets tegenkomt wat zij gemist hebben wat op vandaag staat of een product wat al over de datum is (afgeprijsd of niet) dan gaat de regel gewoon op hoor.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70734
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 19:34

Klopt, ik bedoelde met kortingen de afprijzingen van de producten die aan de houdbaarheidsdatum zitten.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 19:59

Relax!

WC papier in de aanbieding bij Stockon. Twee pakken besteld dus nu 48 rollen, wat drinken en mueslirepen.
Ben nu 13 euro kwijt :D *\o/*

Sting

Berichten: 12866
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 07:06

Oh, wat kost toilet papier nu per rol toevallig? Ik probeer voor 3 laags niet meer uit te hebben dan 25ct per rol en dat lukt aardig! Als deze op minder uitkomt ga ik toch eens serieus kijken naar Stockon. Ik koop nooit merk producten die tot nu toe me niet in verdiept.

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 08:59

Ik vind de wc papier nog duur bij stockon.

Haal t altijd bij Lidl. Maar mij nog nooit in verdiept waar het nou t goedkoopste is.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 09:17

Ik heb nu twee pakken voor normaal 16 euro. Echter heb ik een kortingsbon van €10,-waardoor het nu erg goedkoop wordt ;)

Edit; ben nu 12.5 cent per rol kwijt :)
Ik heb eventueel nog wel een kortingscode voor geïnteresseerden van Stockon. Krijg je 30 euro boodschappentegoed.

Roos_M

Berichten: 5165
Geregistreerd: 16-03-05
Woonplaats: Elspeet

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 09:28

Op die manier!

Ja die heb ik ook. :):)

desi92
Berichten: 1726
Geregistreerd: 25-04-12
Woonplaats: 's-Heerenberg

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 09:37

Die page papier van stockon bedoel je ? Die is vanaf maandag in de actie bij coop 1+1 gratis.
Ik red het de komende twee weken om met 20,- uit te komen(incl de wcpapier). Heb zoveel in de vriezer dat ik die eerst maar leeg maak, kan ik die ook weer rustig gaan bijvullen daarna.