Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 5 [ 102 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Plaats een nieuw onderwerp

Kleine, zuinige en goedkope auto aanschaffen

 
Profiel   

Ik heb een Twingo (ouder model) gehad en daar was ik uiterst tevreden over! Mocht ik geen ongeluk gehad hebben had ik deze waarschijnlijk nog gereden. Anders is een Peugeot 106/107 wel wat, of inderdaad een Matiz.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-18 21:56 



 
Profiel   

Romeo2007 schreef
ikke schreef
Pffffffftt, nieuw leven?

Hier zijn wat dingen gebeurt waardoor ik wellicht serieus naar een ander autootje moet omkijken.

De eisen zijn vrij simpel:
LPG-G3
1000kg trekgewicht (dan kan ik de trailer verplaatsen en ons caravannetje ermee trekken)
Cruise control en airco
Geen VAG of Koreaan
Niet te klein, compacte middenklasse of zo. Gaat waarschijnlijk 500 - 800km per week doen.
max 180.000 op de klok
Budget 6000 euro, heeft wat marge bij mooie buitenkansjes.


Een auto die 1000kg kan trekken vind ik geen kleine auto (waar dit topic wel over gaat)

Ik denk dat je je verkijkt op hoeveel auto's daar in de buurt komen. Maar hij staat eigenlijk ook te hoog in het lijstje. Het gaat in eerste instantie om een relatief goedkoop autootje, geschikt om 500 - 800km per week te rijden. Vandaar LPG en Cruise Control. Maar dan heb je het inderdaad niet meer over een boodschappenautootje, hoewel ik die bi-fuel Corsa nou ook niet bepaalt een grote auto vindt. Die staat wel voor acceptabele prijzen en km-standen op internet.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-02-18 22:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 5 [ 102 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen