Kosten koper.. In shock

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 01:06

Lynn_Nikita schreef:
dat ligt er wel aan waar je woont, randstad eindhoven ed gaat snel maar de dorpen hier echt niet hoor


In ons dorp gaat het anders ook mega hard hoor... Vlakbij Dordrecht zitten we.

Daihyo

Berichten: 88039
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 09:36

iirrssjjee schreef:
Lynn_Nikita schreef:
dat ligt er wel aan waar je woont, randstad eindhoven ed gaat snel maar de dorpen hier echt niet hoor


In ons dorp gaat het anders ook mega hard hoor... Vlakbij Dordrecht zitten we.

:j
Mijn huis stond iets meer dan een week op Funda toen het verkocht is. Voor een goede prijs. Ook in de dorpen in de Randstad gaat het snel tegenwoordig zei de makelaar.

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Re: Kosten koper.. In shock

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-17 14:40

In mijn dorp staat de helft meer dan 2 jaar te koop en sommige wat duurdere staan al jaren te koop...

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Kosten koper.. In shock

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-17 16:53

Ik was gisteren echt verkocht van het huis! Mijn man vond alleen 2 van de 3 slaapkamers wel echt te klein dus helaas.. Zoektocht gaat verder.

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Kosten koper.. In shock

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-17 08:36

Wat ik dus heb begrepen is dat je extra hypotheek kunt krijgen als je energiebesparende 'verbouwingen' doet. Valt dubbelglas zetten daar ook onder? Of moet je het dan echt groter aanpakken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-17 17:50

Booooo schreef:
Wat ik dus heb begrepen is dat je extra hypotheek kunt krijgen als je energiebesparende 'verbouwingen' doet. Valt dubbelglas zetten daar ook onder? Of moet je het dan echt groter aanpakken..

Dat schreef ik de 25e van oktober al en toen was het niet waar zei je....In elk geval staat er dus in 1 van mijn Posts een bericht met een link. Daar staat meer info.

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Re: Kosten koper.. In shock

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-17 18:49

Liek.. Ik bedoelde inderdaad jouw link/dit topic waardoor ik het weet. Bij het gesprek hebben ze het daar niet over gehad. Ga even lezen thanks!