Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 4 [ 84 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Plaats een nieuw onderwerp

Wonen in Noord Tilburg

 
Profiel   

KimL86 schreef
Over verhuurprijzen, ik heb een studio van 38m2 in Waalwijk en vergelijkbare studio’s worden ook voor 600 euro verhuurd. Dit is ook particuliere verhuur.


:wow: Schandalig. Studios hebben idd goed redement - maar dat zie ik niet zitten om zelf in te investeren. Toch niet nu. Als het allemaal niet bevalt is zo een studio moeilijker te verkopen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 23:20 



 
Profiel   

@Nessa waar sta jij eigenlijk? Mag ook via PB

Idd - ze staan bij stal kommer alleen, wel 8-9uur buiten en op een mooi stukje weide! Nu mijn paard is niet sociaal met andere paarden, dus het kan zelfs zijn dat ze een eigen plekje juist wel fijn vind. Maar het wordt afwachten hoe ze hierop gaat reageren. Kwijnt ze weg, dan verhuisd ze. Ook om deze reden wil ik nog niet meteen mijn "forever home" kopen, en wacht ik af tot de perfecte plek voor haar heb gevonden en dan ga ik in de buurt wonen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 23:26 



 
Profiel   

Ik probeer ook woonruimte te zoeken (huur) in de buurt van Tilburg. Ik heb zelf absoluut geen problemen met Tilburg Noord, zolang het dak niet te erg lekt ben ik al tevreden. Helaas schiet de huizenjacht hier nog niet echt op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 23:26 



 
Profiel   

@Ilse_123 - mag ik je vragen in welke prijs klasse je op zoek bent en wat je hiervoor verwacht? #slaapkamers, m2 etc. Mag ook via PB! Zou je me erg mee helpen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 23:29 



 
Profiel   

Ja, dat snap ik wel dat je dat niet ziet zitten, een studio.

Mijn broer zijn appartement komt als het goed is ook te koop. Dat is de gardiaanhof achter de korvelseweg. Momenteel word die ook verhuurd voor ik geloof 600 euro.
Deze heeft 1 slaapkamer. Of zoek je een ruimer appartement? Volgens mij is deze 50 m2 ongeveer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 23:30 



 
Profiel   

Indeling en opberg ruimte is belangrijker dan m2 - je mag me altijd linken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 23:32 



 
Profiel   

Ik vraag het allemaal even na en dan hoor je het nog van mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 23:34 



 
Profiel   

Ilse_123 schreef
Ik probeer ook woonruimte te zoeken (huur) in de buurt van Tilburg. Ik heb zelf absoluut geen problemen met Tilburg Noord, zolang het dak niet te erg lekt ben ik al tevreden. Helaas schiet de huizenjacht hier nog niet echt op.

Ben je al bekend met de site van De Huissleutel? Die biedt veel particuliere huurwoningen aan, varierend van huizen tot appartementen, kamers en studio's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 01:37 



 
Profiel   

Snadrem schreef
Ilse_123 schreef
Ik probeer ook woonruimte te zoeken (huur) in de buurt van Tilburg. Ik heb zelf absoluut geen problemen met Tilburg Noord, zolang het dak niet te erg lekt ben ik al tevreden. Helaas schiet de huizenjacht hier nog niet echt op.

Ben je al bekend met de site van De Huissleutel? Die biedt veel particuliere huurwoningen aan, varierend van huizen tot appartementen, kamers en studio's.


Yup, ik hoor daar alleen een hoop slechte verhalen over, dus ik probeer het eerst via andere instanties aangezien de Huissleutel wel prijzig is.



Wij zoeken een appartement/woning geschikt voor twee personen (stel). Liefst meer dan 40m2 maar dat is ook afhankelijk van de indeling. 2 slaapkamers zou ideaal zijn, maar is geen vereiste.
Omgeving Tilburg/ Den Bosch, alle gehuchtjes ertussen is ook prima. Midden in de stad hebben we zelfs liever niet, maar is ook geen harde eis (willen auto voor de deur en stad is toch wel wat druk, zijn allebei echte dorpsbewoners).
Prijsklasse is afhankelijk van de mogelijkheid tot huurtoeslag. Aangezien ik nog studeer ligt ons budget laag, ongeveer tot 700 euro ex als er huurtoeslag kan worden aangevraagd, anders tot max 700 incl.

Persoonlijk vind ik het niet eens hele rare eisen maar het schiet ook niet op.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-17 09:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 4 [ 84 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen