Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 57 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe klacht indienen via bedrijfspagina op Facebook?

 
Profiel   

Ja, het is misschien een hele domme vraag.. Maar ik heb echt geen idee..

Hoe kan ik via mijn eigen Facebook een klacht indienen zodat die openbaar staat op de bedrijfspagina staat? Zoals je bijvoorbeeld wel vaker ziet bij bijvoorbeeld Ziggo..

In dit geval gaat het om de AH. Vanmorgen een leuk bosje rozen gekocht die ik vanmiddag in de vaas wilde zetten. Haal ik ze uit de verpakking vallen de rozen al uit elkaar en zit er zelfs al een dode tussen.. :( Nu de rest op een vaas staat, beginnen deze ook al slap te hangen. Beetje jammer he. Volgende keer toch maar weer gewoon naar de bloemist!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 20:09 



 
Profiel   

Gewoon maandag of morgen mee terug gaan, doen ze echt niet moeilijk over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 20:10 



 
Profiel   

En je zou er niet even een foto van maken en terug naar de winkel gaan ermee :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 20:10 



 
Profiel   

Waarom ga je morgen/maandag niet gewoon even naar de winkel? Ik zou ze eerst de kans geven om het op te lossen voordat je het meteen op Facebook zet. Waarschijnlijk krijg je gewoon een nieuwe bos :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 20:11 



 
Profiel   

Waarom gelijk een klacht. Wat is er mis met terug gaan naar de ah en je geld terug vragen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 20:11 



 
Profiel   

Albert Heijn heeft een 7 dagen regel, dus je bloemen moeten 7 dagen staan. Doen ze dat niet? Neem je ze mee terug naar de winkel. Is veel makkelijker van via FB klagen en heb je direct resultaat

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 20:11 



 
Profiel   

Waarom niet gewoon terug naar de winkel? Zodat ze het in alle redelijkheid kunnen oplossen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 20:11 



 
Profiel   

Waarom ga je niet terug naar de winkel?

Laten ik zeggen dat, voordat ik een bedrijf publiekelijk aan de schandpaal nagel, ze eerst een kans wil geven on het oplossen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 20:11 



 
Profiel   

Ik heb er een beetje de schurft aan dat mensen alles direct maar op fb moeten gooien... ga naar het bedrijf in kwestie toe, en los het op....

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 20:12 



 

Waar komt toch die hype vandaan dat mensen een klacht via Facebook moeten sturen naar het desbetreffende bedrijf, liefst nog met een zogenaamd grappig en sarcastisch verhaaltje erbij ipv gewoon even naar de winkel gaan? Of desnoods bellen? Vind dat zo flauw en laag. De countermedewerkers zullen daar echt niet moeilijk over doen. Ik heb vaak genoeg geld terug gegeven omdat de bloemen niet goed waren, zo horen bloemen natuurlijk niet te zijn en het is dan ook ontzettend vervelend om te horen dat een klant niet tevreden is en ik help ze graag verder. Stukje klantvriendelijkheid. Maar een klacht indienen via Facebook vind ik - sorry dat ik het zeg - echt volledige onzin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 20:14 



 
Profiel   

Zo oke dan.. Ik hoef me geloof ik niet te verantwoorden, maar AH is hier op 20 minuten afstand. Helaas vanmiddag geen tijd meer voor gehad en morgen lukt ook niet. Verder werk ik fulltime, dus ik kom alleen op de zaterdag bij de AH.

Foto heb ik er zeker van gemaakt, dus die kan ik gewoon toesturen eventueel.

Het ging me meer om het feit dat ik gewoon geen idee heb hoe anderen een bericht naar een bedrijfspagina sturen die dan ook openbaar staat, maar goed daar ga ik geloof ik geen antwoord op krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 20:16 



 
Profiel   

Waarom zou je een openbaar bericht sturen vooraleer je privé contact hebt gehad?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 20:18 



 
Profiel   

Triest om te zien dat de aanschaf van een artikel dat het niet naar behoren doet (want ja, zo mogen we dit zien) opgelost moet worden met een klacht. Klagen doe je pas als de verkoper je niet serieus neemt.

Zoals al eerder gezegd TS: eerst terug naar de winkel en ze de kans geven het netjes op te lossen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 20:18 



 
Profiel   

Ik zou het eerst even met een foto via privebericht proberen als langsgaan niet gaat :)

Zelf sta ik op het punt om ook een klacht officieel op FB te gooien, na een retourzending naar een bedrijf met een maand looptijd al... en product binnen een half jaar kapot is gegaan. Via telefoon en mail willen ze mij niet helpen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 20:20 



 
Profiel   

Dat is toch niet zo moeilijk? Je gaat naar de pagina van het bedrijf, klikt op berichten et voila je kan iets typen. Verder ben ik het volledig met Pernilla eens, had het niet beter kunnen verwoorden.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 20:21 



 
Profiel   

Wellicht heeft ie te krap in de emmer gestaan waardoor hij niet in het water stond... hoort niet, kan wel...
Ff een foto maken, bedrijf bellen voor een mailadres, uitleggen dat langs komen lastig is ivm afstand, en dan vragen of he m volgende week zaterdag (of wanneer je kan) om kan ruilen voor een nieuwe bos....

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 20:22 



 
Profiel   

Als je niet de mogelijkheid hebt om er naartoe te gaan, kun je toch ook een privé bericht sturen? Dat doe je via 'chatbericht'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 20:23 



 

Het is het handigste om eerst naar het filiaal zelf bellen en als daar niets uit komt ze een berichtje sturen op Facebook. Ze zullen daar namelijk ook vragen uit welk filiaal het komt en daarmee stappen gaan ondernemen. Een belletje is zo gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 20:27 



 
Profiel   

bel gewoon dan naar de AH waar je heen ging,leg het probleem uit.
of stuur een chat bericht naar de AH facebook pagina.

een klacht die iedereen kan zien is toch helemaal niet nodig?

ook ik snap zo'n overdreven gedoe niet.
zoiets los je onderling op,niet openbaar.

openbaar klagen doe je nadat je geen gehoor kreeg of je probleem niet serieus genomen wordt of opgelost raakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 20:27 



 
Profiel   

Inderdaad, ze moeten wel de kans krijgen om het op te lossen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 20:28 



 
Profiel   

NinaCharlie schreef
Dat is toch niet zo moeilijk? Je gaat naar de pagina van het bedrijf, klikt op berichten et voila je kan iets typen. Verder ben ik het volledig met Pernilla eens, had het niet beter kunnen verwoorden.


[ [url=m/dfrucU.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heel erg bedankt voor je reactie! Blijkbaar heeft mijn plaatselijke AH dit uitstaan, want daar kan ik dus echt geen bericht plaatsen. Bij de site van AH zelf idd wel.

Voor de nieuwsgierigen, hier een foto van mijn 'bosje' bloemen. Wellicht doe ik het gewoon in een persoonlijk berichtje, maar ik wilde gewoon weten hoe je dat doet.. Gaat iedereen dan nu weer rustig op de bank zitten?

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 20:30 



 
Profiel   

En even nog iets: de bloemen van de AH zijn echt normaliter bizar goed en gaan altijd langer dan 7 dagen mee. Dus de volgende keer naar de bloemist zou vooral zonde van het geld zijn.

Maar ik ben het met bovenstaande reacties eens: bel gewoon even met de AH. Dan mag je volgend weekend een gratis nieuwe bos ophalen. Klagen via Facebook is echt enkel bedoeld als een bedrijf je onheus bejegend. Daar is hier in de verste verte geen sprake van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 20:32 



 
Profiel   

Ik wil helemaal niet op de bank zitten! :+

Maar los daarvan: je begrijpt toch zelf wel dat meteen een klacht willen indienen (want dat wilde je tenslotte ;) ) een zeer overdreven reactie is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 20:33 



 

Ik zou gewoon even bellen, aangeven dat je foto’s hebt en die eventueel mailen. Geef ze de mogelijkheid om het op te lossen voor je het op Facebook knalt. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 20:35 



 
Profiel   

Palmera schreef
Ik wil helemaal niet op de bank zitten! :+

Maar los daarvan: je begrijpt toch zelf wel dat meteen een klacht willen indienen (want dat wilde je tenslotte ;) ) een zeer overdreven reactie is?


Misschien wel. Een keer wat slechte bloemen ertussen hebben, vind ik niet erg, kan gebeuren. Maar zeg nu zelf, de helft van rozen zat niks meer aan het stokje, zelfs het blad viel er compleet af. Dat moet er toch niet meer tussen staan? Dat vind ik echt heel slecht.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-17 20:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 57 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen