Forums » Algemeen » Mens en Maatschappij » [HTT] Huis, Tuin en Techniek |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 2 van de 3 [ 57 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Hoe klacht indienen via bedrijfspagina op Facebook? |
---|
Nachocheese | |
Naath86 schreef Palmera schreef Ik wil helemaal niet op de bank zitten! Maar los daarvan: je begrijpt toch zelf wel dat meteen een klacht willen indienen (want dat wilde je tenslotte ) een zeer overdreven reactie is? Misschien wel. Een keer wat slechte bloemen ertussen hebben, vind ik niet erg, kan gebeuren. Maar zeg nu zelf, de helft van rozen zat niks meer aan het stokje, zelfs het blad viel er compleet af. Dat moet er toch niet meer tussen staan? Dat vind ik echt heel slecht. Je hebt ze toch zelf gepakt? Lijkt me niet dat ze van die 20 minuten in de auto er zo uit zijn gaan zien. Voor de rest eens met de voorgangers. Gewoon bellen en anders mailen met je foto. |
Laatste bericht |
Geplaatst: 28-10-17 20:38 |
Palmera | |
En omdat jij het heel slecht vindt mogen ze het niet netjes oplossen?
Maak jij nooit een fout in het leven? |
Geplaatst: 28-10-17 20:39 |
Neverland | |
Naath86 schreef Palmera schreef Ik wil helemaal niet op de bank zitten! Maar los daarvan: je begrijpt toch zelf wel dat meteen een klacht willen indienen (want dat wilde je tenslotte ) een zeer overdreven reactie is? Misschien wel. Een keer wat slechte bloemen ertussen hebben, vind ik niet erg, kan gebeuren. Maar zeg nu zelf, de helft van rozen zat niks meer aan het stokje, zelfs het blad viel er compleet af. Dat moet er toch niet meer tussen staan? Dat vind ik echt heel slecht. Als jij dit niet aan de buitenkant hebt gezien dan denk ik dat een medewerker dat ook niet heeft gezien. Niet leuk, maar kan gebeuren. Gewoon even bellen inderdaad, daar gaan ze echt niet moeilijk over doen |
Geplaatst: 28-10-17 20:39 |
Diablo | |
melody7 schreef Als je niet de mogelijkheid hebt om er naartoe te gaan, kun je toch ook een privé bericht sturen? Dat doe je via 'chatbericht'. Dit dus. Wij wonen bijna 70 km van de winkel, waar wij wat mee hadden en heb toen eens een privé bericht gestuurd. De week daarna alles keurig opgelost toen ik er weer was. |
Geplaatst: 28-10-17 20:40 |
Naath86 | |
Nachocheese schreef Naath86 schreef Misschien wel. Een keer wat slechte bloemen ertussen hebben, vind ik niet erg, kan gebeuren. Maar zeg nu zelf, de helft van rozen zat niks meer aan het stokje, zelfs het blad viel er compleet af. Dat moet er toch niet meer tussen staan? Dat vind ik echt heel slecht. Je hebt ze toch zelf gepakt? Lijkt me niet dat ze van die 20 minuten in de auto er zo uit zijn gaan zien. Voor de rest eens met de voorgangers. Gewoon bellen en anders mailen met je foto. Klopt, leer voor de volgende keer. Niet te snel er op vertrouwen dat alle bloemen bij de AH goed zijn... Verder laat ik de reacties maar voor wat het is. Ik dien nooit een klacht in, ben altijd te lui met dat soort dingen. Maar goed, dat zal niemand nu geloven |
Geplaatst: 28-10-17 20:43 |
Tiffany | |
Maar wat wil je dan bereiken met je openbare Facebook bericht ? Bel ze op of ga langs of als je de volgende x boodschappen gaat doen even naar de klantenservice. Wedden dat je een nieuwe bos krijgt? Ze geven er zelfs garantie op dat ze 7 dagen moeten staan. Ik heb trouwens zelden slechte bloemen van de ah.
|
Geplaatst: 28-10-17 20:47 |
Nachocheese | |
Nee je bent vast zo’n reller op Facebook
Ik denk oprecht dat als je morgen belt, je volgende week zaterdag gewoon een nieuwe bos mag uitzoeken! |
Geplaatst: 28-10-17 20:48 |
Pistasche | |
Als je het op fb zet vragen ze je waarschijnlijk terug te gaan naar de betreffende Appie. Waar je vervolgens kan zeggen dat je via de landelijke AH bent gekomen, zullen ze niet zo waarderen gezien ze zelf geen kans hebben gehad iets op te lossen....
|
Geplaatst: 28-10-17 20:56 |
Aulaantje_x | |
Ik werk zelf bij een AH en wij krijgen regelmatig klanten aan de telefoon die maar 1x per week in de winkel komen maar waarvan een product niet goed is. Die klanten krijgen dan natuurlijk gewoon bij het eerstvolgende winkelbezoek het product vergoed/een vervangend product! Als ik jou was zou ik even contact opnemen met het betreffende filiaal, moet geen probleem zijn
En wat betreft een bericht sturen via facebook: Je kan via een chatbericht een bericht sturen, de meeste Facebookpagina's van filialen zelf (dus bijvoorbeeld Albert Heijn X in X) zijn afgeschermd zodat daar geen reclame op komt, maar klanten wel contact op kunnen nemen via een privebericht. |
Geplaatst: 28-10-17 21:00 |
purny | |
Gewoon met het bosje terug gaan. Geven ze je echt wel een nieuwe.
|
Geplaatst: 28-10-17 21:01 |
petra8 | |
Ik heb dit ook een keer gehad met bloemen van AH. Heb toen een mailtje gestuurd naar de klantenservice van AH en kreeg al vrij snel een mail terug met excuses en dat ik een nieuwe bos mocht halen wanneer ik in de buurt was. In de winkel reageerde ze ook heel vriendelijk en zonder verdere vragen kreeg ik een nieuwe goede bos mee.
|
Geplaatst: 28-10-17 21:03 |
Naath86 | |
purny schreef Gewoon met het bosje terug gaan. Geven ze je echt wel een nieuwe. Zoals je op de foto's kan zien, is er weinig van het bosje over.. Heb dit dus direct na de foto in de container geflikkert.. |
Geplaatst: 28-10-17 21:04 |
xRivaldo | |
Het is wat meid
|
Geplaatst: 28-10-17 21:14 |
Anoniem | |
Bel even zodra de winkel weer open is, dan regelen ze het vast wel. Tuurlijk is het niet leuk, de winkel zal zeker ook balen dat net jij de slechte bos hebt gekocht! Daarom hebben ze een klantenservice.
Mochten ze niets doen kun je de facebook aanspreken, maar weet dat de reacties hierboven nog erger zijn op facebook wanneer mensen zien dat je nog geen contact met de appie hebt gehad. |
Geplaatst: 28-10-17 21:43 |
RoosG | |
Je kan ook bellen met het filiaal zelf, nummer staat wel op google. Leg je de situatie uit en dan bieden zij je waarschijnlijk een oplossing. Allemaal niet zo moeilijk
Zit trouwens net even weer naar de foto te kijken, waarschijnlijk heb je ze bij een franchise filiaal gekocht. Dat zijn vaak andere bloemen dan die een 'reguliere' AH verkoopt. De oplossing zal alsnog hetzelfde zijn hoor. |
Geplaatst: 28-10-17 22:38 |
Kinke | |
Appie is juist supergoed qua klantvriendelijkheid. Je hebt de foto's van het bosje bloemen dus of ga gewoon langs het filiaal waar je ze gekocht hebt of stuur een privé berichtje naar AH nederland.
|
Geplaatst: 29-10-17 12:52 |
annepaardoes | |
Een slecht bosje bloemen is dus meteen goed voor de publiekelijke schandpaal.
Je kan toch je klacht gewoon e-mailen naar de klantenservice? Of een belletje naar het filiaal? Of een privebericht via Facebook? (Nou genoeg nette wegen lijkt mij zo) Dit zal door AH waarschijnlijk gewoon netjes worden opgelost met een nieuw bosje bloemen. |
Geplaatst: 02-11-17 22:54 |
orkaan | |
Er staat toch ook een bordje bij de kassa's niet goed/ tevreden geld terug. De AH zal echt niet moeilijk doen hoor. (kijk ik kan mij voorstellen als Truus iedere week bij de balie staat..........dat ze dan kritischer gaan kijken naar de klacht) maar anders..krijg je gewoon je geld terug en waarschijnlijk voor het ongemak nog een nieuw bosje.
Overigens zelf een x gehad met een vers product uit een niet nader te noemen winkel (was al de 2de x in 5 weken tijd dat ik een product had dat de datum niet haalde). Heb toen gewoon een nette mail gestuurd naar het bedrijf en heb het product + nog een extra verpakking als goedmaker terug gekregen. |
Geplaatst: 02-11-17 22:58 |
KimD | |
Naath86 schreef Palmera schreef Ik wil helemaal niet op de bank zitten! Maar los daarvan: je begrijpt toch zelf wel dat meteen een klacht willen indienen (want dat wilde je tenslotte ) een zeer overdreven reactie is? Misschien wel. Een keer wat slechte bloemen ertussen hebben, vind ik niet erg, kan gebeuren. Maar zeg nu zelf, de helft van rozen zat niks meer aan het stokje, zelfs het blad viel er compleet af. Dat moet er toch niet meer tussen staan? Dat vind ik echt heel slecht. Dan heb je ook gewoon niet gekeken... AH heeft een goede service en doen echt niet moeilijk. Maar bij zo'n bosje rozen zou ik denken "Jammer.......weg ermee" Altijd dat openbare gezeik op Facebook. |
Geplaatst: 02-11-17 22:59 |
Anoniem | |
Hoi naath! Heb je het ondertussen kunnen oplossen?:-) verse bloemetjes of geld terug? Ik hoop het voor je!
|
Geplaatst: 03-11-17 20:30 |
Relien | |
Maar even jij hebt de bos ook gekocht dus zag de bos er in de verpakking goed uit.. hoe moet de AH dan geweten hebben dat ze van binnen niet goed zijn. Die medewerkers hebben geen röntgen ogen hoor.
Wees volwassen bel het filiaal leg het uit. En ze zullen je zeker tegemoet komen ! Waarom gelijk publiekelijk snap dat niet hoor |
Geplaatst: 03-11-17 20:35 |
Ladybird | |
Oké, maar ff he, ik kan je de reactie van Ah op Facebook nu al geven
dat is niet de bedoeling, ga de eerst volgende keer met dit berichtje langs de servicebalie van de betreffende Albert Heijn en dan krijg je een nieuw bosje bloemen. |
Geplaatst: 03-11-17 20:42 |
Inujojo | |
In dit soort gevallen is het vaak het makkelijkst en het snelst om direct te kijken of er een klantenservice punt is waar je contact mee op kan nemen. Ik werk voor een bedrijf die de social media accounts van verschillende bedrijven onderhoudt (AH in dit geval niet, maar wel een flink aantal grote merken in Nederland) en ik zie dagelijks weet ik hoeveel van dit soort klachten langskomen. Probleem is echter dat het social media team absoluut geen klantenservice is. Het enige dat wij in dit soort gevallen kunnen doen is je doorsturen naar de klantenservice en met een beetje pech moet je 1 tot 3 dagen wachten op dat antwoord, aangezien wij bij veel accounts maar 1 half uurs shift per dag hebben en we in het weekend niet werken . Het is sneller om direct contact op te nemen met het filiaal of de klantenservice en dat is hoogstwaarschijnlijk het antwoord dat je toch gaat krijgen op facebook, als hun procedures enigszins lijken op die van ons .
Succes! |
Geplaatst: 03-11-17 21:06 |
Vanillia | |
Inujojo schreef In dit soort gevallen is het vaak het makkelijkst en het snelst om direct te kijken of er een klantenservice punt is waar je contact mee op kan nemen. ... Het is sneller om direct contact op te nemen met het filiaal of de klantenservice en dat is hoogstwaarschijnlijk het antwoord dat je toch gaat krijgen op facebook Precies dit Gewoon even met de AH vestiging bellen, kost nog minder moeite dan een heel FB bericht plaatsen ook. |
Geplaatst: 07-11-17 18:18 |
Ladybird | |
Ik ben wel benieuwd of je inmiddels nieuwe rozen hebt?
|
Omhoog |
Geplaatst: 07-11-17 19:47 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 2 van de 3 [ 57 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Algemeen » Mens en Maatschappij » [HTT] Huis, Tuin en Techniek |
Inloggen |