Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Niet in kunnen loggen met mail iPhone

 
Profiel   

Hi!

Ik heb sinds de zomervakantie een iPhone, ik had eerst de 5C en heb sinds gister de 6. Echter, als sinds ik de iPhone heb, krijg ik als ik de mail-app open, de melding:
"E-mail ophalen mislukt
De verbinding met de server is mislukt"

Ik heb al meerdere keren gegoogled, maar ik kan niks vinden wat het oplost. Heeft/had iemand van jullie hetzelfde probleem, en hoe is dat opgelost?

Alvast bedankt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 23:53 



 
Profiel   

Had ik ook met mijn nieuwe iPhone. Je moet inloggen via instellingen > accounts en wachtwoorden > outlook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-17 23:56 



 
Profiel   

Dan heb je waarschijnlijk de instellingen fout staan. Wat voor soort email adres heb je? Een icloud adres gaat eigenlijk altijd goed. Hotmail geeft wel vaak problemen. Bij een adres van een website host moet je even bij de instellingen van de host kijken. De serverpoort moet kloppen, en de manier van inloggen ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 07:44 



 
Profiel   

8nnemiek schreef
Bij een adres van een website host moet je even bij de instellingen van de host kijken. De serverpoort moet kloppen, en de manier van inloggen ook.

:j Had ik in het begin ook , bleek later dat mijn inlog ( ww) op de telefoon niet overeen kwam met die via de laptop .
Nu geen problemen met T-online .

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 08:56 



 
Profiel   

Ik heb het opgelost met jullie tips, dankjulliewel!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 09:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen