Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

kapot beeldscherm Axon 7

 
Profiel   

Hoi hoi,

Hopelijk zijn er mensen die ervaring hiermee hebben. In maart dit jaar kocht ik bij Alternate een nieuwe telefoon, een ZTE Axon 7 (niet de mini maar de gewone 7). Fijn toestel maar helaas kwam hij afgelopen week een stoepje tegen en is het beeldscherm op meerdere plaatsen gebroken. Bij de recenties van Alternate lees ik niet echt hoopgevende berichten. Toestellen maanden kwijt en nog niet goed gerepareerd. Het beeldscherm schijnt ook moeilijk verkrijgbaar te zijn omdat het zo'n nieuw niet veel voorkomend toestel is. Iemand die iets weet waar ik hem snel en betrouwbaar kan laten repareren?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 13:42 



 
Profiel   

Ik zou hem gewoon terug sturen, normaal heb je nog je garantie, al hangt dat af van waar je hem gekocht hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 13:43 



 
Profiel   

Garantie is toch als het toestel het niet goed doet? In dit geval heb ik hem zelf laten vallen.
Ik heb hem zoals al vermeld in de beginpost dus bij Alternate gekocht en ben bang dat ik met terugsturen hem erg lang kwijt zal zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 14:31 



 
Profiel   

Ik weet dat het bij ZTE zelf wel nog snel gaat, maar ik heb geen ervaring met alternate. Zelf al heb je hem zelf laten vallen, kan zijn dat ze hem toch onder je garantie steken omdat je hem nog niet lang hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 14:49 



 
Profiel   

mystery1980 schreef
Hoi hoi,

Hopelijk zijn er mensen die ervaring hiermee hebben. In maart dit jaar kocht ik bij Alternate een nieuwe telefoon, een ZTE Axon 7 (niet de mini maar de gewone 7). Fijn toestel maar helaas kwam hij afgelopen week een stoepje tegen en is het beeldscherm op meerdere plaatsen gebroken. Bij de recenties van Alternate lees ik niet echt hoopgevende berichten. Toestellen maanden kwijt en nog niet goed gerepareerd. Het beeldscherm schijnt ook moeilijk verkrijgbaar te zijn omdat het zo'n nieuw niet veel voorkomend toestel is. Iemand die iets weet waar ik hem snel en betrouwbaar kan laten repareren?



ik had een paar maanden terug dat de behuizing van mijn beeldscherm kapot wat van mijn lenovo. helaas is hier over het algemeen niks aan te doen. ik ben 3 maanden mijn laptop kwijt geweest, m,et uiteindelijk het bericht dat ze dit niet konden makenheb nu sinds 2 weken pas een nieuwe.

dus ik ben bang dat reparaties je weinig gaan opleveren helaas. dus ik ben ban dat het een andere laptop gaat worden voor je, sorry.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 15:02 



 
Profiel   

DarkCupid schreef
mystery1980 schreef
Hoi hoi,

Hopelijk zijn er mensen die ervaring hiermee hebben. In maart dit jaar kocht ik bij Alternate een nieuwe telefoon, een ZTE Axon 7 (niet de mini maar de gewone 7). Fijn toestel maar helaas kwam hij afgelopen week een stoepje tegen en is het beeldscherm op meerdere plaatsen gebroken. Bij de recenties van Alternate lees ik niet echt hoopgevende berichten. Toestellen maanden kwijt en nog niet goed gerepareerd. Het beeldscherm schijnt ook moeilijk verkrijgbaar te zijn omdat het zo'n nieuw niet veel voorkomend toestel is. Iemand die iets weet waar ik hem snel en betrouwbaar kan laten repareren?



ik had een paar maanden terug dat de behuizing van mijn beeldscherm kapot wat van mijn lenovo. helaas is hier over het algemeen niks aan te doen. ik ben 3 maanden mijn laptop kwijt geweest, m,et uiteindelijk het bericht dat ze dit niet konden makenheb nu sinds 2 weken pas een nieuwe.

dus ik ben bang dat reparaties je weinig gaan opleveren helaas. dus ik ben ban dat het een andere laptop gaat worden voor je, sorry.



ehhhmmm het gaat niet over een laptop maar over mijn telefoon.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 15:12 



 
Profiel   

Quebelle schreef
Ik weet dat het bij ZTE zelf wel nog snel gaat, maar ik heb geen ervaring met alternate. Zelf al heb je hem zelf laten vallen, kan zijn dat ze hem toch onder je garantie steken omdat je hem nog niet lang hebt.


Wat bedoel je met ZTE zelf, is dit in China, of is er in Nederland ook iets?
Zou trouwens wel mooi zijn als het echt nog onder garantie valt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 15:14 



 
Profiel   

ehhhmmm het gaat niet over een laptop maar over mijn telefoon.[/quote]

whoops zat net bij een soortgelijk topic over een laptop, was even verward XD

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 16:17 



 
Profiel   

ZTE China, ik denk dat ze in Duitsland ook zitten maar ik zou toch ZTE China contacteren. Normaal zit er info mbt garantie in het doosje waarmee je gsm kwam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 18:06 



 
Profiel   

zal eens kijken of ik het doosje nog heb. Maar China contracteren lijkt me wat lastig ivm de taal. Duits ben ik ook niet best in maar kan ik nog door de google translate halen. Lijkt me ook wat sneller als het verzonden moet worden. Ik wil er geen weken op wachten. Liefst breng ik hem vandaag weg en heb ik hem morgen terug natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-17 11:25 



 
Profiel   

Ik denk dat het toch China word, en ik denk dat er heus wel iemand engels spreekt :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-17 14:48 



 
Profiel   

voorlopig inderdaad geen reactie van de duitse kant. En ik had nog wel zo mijn best gedaan op mijn duitse mail.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-17 13:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen