Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Moviemaker naar Youtube met trial

 
Profiel   

Hey ^^

Ik heb een trial van windows moviemaker, maar ik gebruik het programma niet vaak. Nu wil ik het verborgen uploaden op Youtube, zodat mijn docent het kan openen, maar dat kan natuurlijk niet zonder te exporteren :x Weet iemand hoe ik dit kan doen, ondanks dat ik de trial versie heb?

Groetjes ^^
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 10:45 



 
Profiel   

Gebruik je Windows? Want dan zou je helemaal geen trialversie hoeven hebben van Movie Maker. Die staat namelijk standaard geïnstalleerd op een Windows-machine. Zoek in je computer even op Movie Maker in plaats van Windows Movie Maker, dan vind je als het goed is de gewone gratis versie die bij je besturingssysteem hoort.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 10:53 



 
Profiel   

Ik heb wel windows, maar geen gratis movie maker standaard op een of andere manier. Ik had bij zoeken geen resultaten, dus toen ben ik gewoon gaan googlen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 10:55 



 
Profiel   

Welke Windows heb je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 10:57 



 
Profiel   

Windows 10

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 10:58 



 
Profiel   

Kun je gewoon via microsoft downloaden

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 10:59 



 
Profiel   

Klik op het Windows-icoontje en scroll naar beneden naar de M. Daar zou hij gewoon moeten staan als Movie Maker. Tenzij je een illegale versie hebt, dan is het misschien beschermd oid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 11:00 



 
Profiel   

Mmm, dan moet ik als ik thuis ben toch eens beter kijken of hij er echt niet staat :’) Thanks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 11:02 



 
Profiel   

Haha, wellicht zocht je onder de W van Windows, maar hij heet geen Windows Movie Maker meer maar gewoon Movie Maker. :))

Ik heb overigens even gekeken, fjordjes, maar waar vind jij de download? Want er is inderdaad een trialversie, maar die is dus niet van Microsoft. De versie die TS heeft lijkt op een scam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 11:04 



 
Profiel   

Kun je het niet via we-transfer sturen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 11:08 



 
Profiel   

Ik heb een oudere laptop en altijd moviemaker gehad, totdat ik windows 10 installeerde. Windows heeft besloten dat ze moviemaker niet meer voortzetten en dat je een illegale versie moet downloaden (met alle risico's van dien). Opslaan en exporteren wil niet en lukt ook niet. Dus het beste is een alternatief te vinden voor moviemaker of op een oudere (geen windows 10) computer je filmpje te maken en te exporteren. Maar de computer van mijn ouders (windows 8) heeft ook geen moviemaker meer, dus dan moet je echt een oudere vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 11:27 



 
Profiel   

Ik heb ook t probleem dat ik geen Windows moviemaker meer heb... wat zijn nou goede alternatieven ??

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 11:28 



 
Profiel   

Sony vegas ofzo, of iets in die geest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 11:35 



 
Profiel   

Ik heb ook Windows 10 en heb wel een programma dat Videomomenten heet, dat zou vergelijkbaar moeten zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 11:45 



 
Profiel   

Even voor de duidelijkheid: Hebben jullie Windows 8 destijds geüpgraded naar Windows 10, of hebben jullie gewoon een nieuwe installatie gedaan?
Ik heb namelijk de geüpgradede versie en daar staat Movie Maker nog wel op. Wellicht dat het daaraan ligt.

Qua goede alternatieven, dat hangt er denk ik vanaf waar je naar op zoek bent. Je hebt uitgebreidere editing software zoals Adobe Premiere Pro, Final Cut Pro of de (gratis) open source software Lightworks: https://www.lwks.com/
Die zijn echter wat lastiger om te leren, dus het is maar net wat je wil denk ik. Ik zou zo niet weten wat goede software is die wat meer richting de eenvoud van Movie Maker gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 16:19 



 

Windows 10 heeft geen Moviemaker meer. Bij de eerdere Window versie's werd Moviemaker gewoon mee geleverd ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 16:23 



 
Profiel   

Er is ook een mogelijkheid om je video op youtube zo in te stellen dat het alleen mogelijk is om de video te bekijken met een link.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 16:27 



 
Profiel   

Dankjewel allemaal voor de alternatieven! Ik heb een nieuwe laptop gekocht dus daar is Windows 10 nieuw opgezet. Helaas geen moviemaker dus

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 18:05 



 
Profiel   

De versie van Movie Maker die jij hebt is niet de officiële van Windows. Hij is praktisch hetzelfde maar je moet 30 dollar betalen om de trial versie te kopen zodat je bestanden kunt opslaan.
Ik heb toevallig van de week enorm zitten zoeken naar een werkende versie maar ik vond hem helaas niet. Sinds januari ondersteunt microsoft geen live essentials meer (waar movie maker bij hoort).

Ik ben zelf door een video bewerk topic hier op bokt bij Videopad uitgekomen. Tot nu toe vind ik het een fijn programma en ook vrij simpel. Wie weet kun je er iets mee :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-17 10:40 



 
Profiel   

Als je de Fall Creators Update krijgt, krijg je een nieuw soort movie maker erbij in je Foto's-app...

[ img ]


Gewoon in je PC zoeken naar Foto's en dan naar dit zoeken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-11-17 21:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen