Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Android Schemtoetsenbord

 
Profiel   

Hallo :D

Ik heb sinds kort een nieuwe Android telefoon, hierop staat standaard het SwiftKey-toetsenbord geïnstalleerd. Ik vind dit toetsenbord verschrikkelijk irritant :+

Ik ben dus opzoek naar een ander toetsenbord. Wat ik verschrikkelijk vind aan de SwiftKey is dat ik er gewoon niet mee overweg kan :') ik druk vaak per ongeluk op verkeerde knopjes. Al die smileys en GIF'jes vind ik allemaal niet zo belangrijk. Ik wil gewoon een simpel toetsenbord zonder knopjes die ik toch allemaal niet gebruik :+ gewoon de letters A tot Z, leestekens, een shift en backspace toets, en dan ben ik helemaal gelukkig :D

Wie weet er een fijn werkend toetsenbord? Zonder allerlei loze knopjes die ik niet ga gebruiken :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 15:15 



 
Profiel   

en geen samsung toetsenbord meer in de instellingen staan??

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 19:59 



 
Profiel   

frankiej schreef
en geen samsung toetsenbord meer in de instellingen staan??

Ik heb geen Samsung ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 21:21 



 
Profiel   

Even in de playstore kijken. Staan er heeeel veel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 21:49 



 
Profiel   

Vealosz schreef
Even in de playstore kijken. Staan er heeeel veel.

Dat weet ik. Ik ben gewoon op zoek naar een simpel toetsenbord, niet een met tigduizend smiley's en GIF'jes, wat die, die ik tot nu toe tegen ben gekomen wel allemaal hebben. Vandaar mijn vraag, ik hoopte dat iemand er een kende :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 21:56 



 
Profiel   

Google Keyboard is het toetsenbord van Google. Dat was voorheen alleen beschikbaar voor Nexus-toestellen, maar is inmiddels ook beschikbaar voor Android. Google Keyboard is helemaal gratis, maar ondersteunt alleen Android versies vanaf Android 4.4 KitKat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 22:18 



 
Profiel   

Bedankt voor de tip!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-17 22:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen