Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Actioncam/bodycam/...

 
Profiel   

Ik heb ooit een capcamera gehad welke voor geen meter werkte. Door de warmte van de batterij ging het omhulsel beslaan waardoor er alleen nog maar "mist" gefilmd werd.
Dit was geen goedkope (vind ik). € 160,-
Ik heb hem terug kunnen brengen naar de winkel en daarna geen 1 meer gehad.

Nou wil ik er toch weer 1 hebben voor het paardrijden, maar ik wil hem graag ook als bodycam gebruiken tijdens het uitlaten van de honden in de mooie natuurgebieden van ons land.

Wie heeft er ervaring mee met het gebruiken van 1 cam op zowel de cap als op je lichaam? En welke is nou wel goed?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 22:50 



 
Profiel   

Dan moet je toch eens kijken voor een GoPro... Hele stevige kwaliteit, overleefd zelfs hobbelige Cessnavluchten!



Niet goedkoop maar kwaliteit des te meer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-17 22:54 



 
Profiel   

Ik heb een gopro hero 4, en die zijn heerlijk veelzijdig en het grote voordeel van gopro is dat er talloze accessoires voor te koop zijn, vooral ook via ebay voor weinig geld. Ik gebruik die van mij op de cap, onder de drone, op de zeilboot voor timelapses, ‘s nachts buiten voor nightlapse, onder water bij het snorkelen.. je kan ze haast overal bevestigen.
De nieuwere versies hebben zelfs ingebouwde (digitale) beeldstabilisatie, maar dat kun je natuurlijk ook in de nabewerkingtoepassen.
Bij het gebruik als bodycam zul je wel redelijk wat beeldstabilisatie nodig hebben, en daarom is het wel handig als de camera een iets hogere resolutie heeft dan full HD omdat er bij de stabilisatie een deel van het beeld wordt weggesneden.
Gopro’s hebben 4k en dat is ruim voldoende :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-17 09:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen