Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 70 van de 92 [ 2283 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 92  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Cryptocurrency

 
Profiel   

Wat heb je daar aan? Twitter is toch gratis?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-21 21:03 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Wat heb je daar aan? Twitter is toch gratis?


Even stukje van Wikipedia gekopieerd:


[ img ]

Het is de Lightning Network methode. Dit vergroot mogelijk de bruikbaarheid en daarmee populairiteit van Bitcoin waardoor de koersen stijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 00:55 



 
Profiel   

Ik snap het nog steeds niet? Dat is de methode die bitcoin gebruikt ja, maar Twitter is toch nog steeds gratis? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 01:14 



 

De bedoeling is om tips (giften) te kunnen sturen naar je favoriete content creators. Later mogelijk ook betaalde superfollows, abonnementen, en commercie.
Citaat
The Bitcoin developments at Twitter follow through on promises CEO Jack Dorsey made in July, when he implied that Bitcoin would be enabled in the application’s Tip Jar service. He suggested also that Bitcoin could be used for Super Follows, Commerce and Subscriptions.


Wie ooit wel eens Western Union heeft gebruikt ziet hier waarschijnlijk de voordelen wel van (gratis wereldwijd geld verzenden binnen enkele seconden).

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 01:45 



 
Profiel   

Aha nou dat gaat ver van mijn bed show zijn, want ik betaal daar echt niet voor. Ik heb een Twitter account, maar daar is dan ook alles mee gezegd :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 06:02 



 

Post wat leuks op je twitter, promoot het een beetje, en misschien dat mensen jou wel geld gaan sturen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 06:42 



 
Profiel   

Oh dat is wel een tof idee! Dank voor de uitleg :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 09:45 



 

Op zich is het natuurlijk niets nieuws, het gaat via het Lightning Network dat al een tijdje bestaat en waarmee je al geld kan ontvangen en versturen. Het mooie is echter dat dit onderdeel van Twitter is en binnenkort 185 miljoen mensen hier gebruik van kunnen maken (indien de testperiode goed verloopt). Waar voorheen een hoop mensen geld geven via paypal of direct via hun bank, zal een deel nu ook voor het eerst dit in btc gaan doen. En dat geeft btc gebruikswaarde en mogelijk dat meer mensen zo in contact komen met bitcoin.

Opvallend is trouwens dat er geen fees aan vast zitten. Twitter krijgt 0.0000% van elke transactie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 10:04 



 
Profiel   

Nu duikt de waarde van bitcoin weer doordat China ze niet meer erkent.
Interessant om te volgen vind ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 14:54 



 
Profiel   

Het vliegt hard onderuit nu inderdaad. Ben benieuwd. Sta nu weer op verlies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 15:31 



 
Profiel   

Gaat nu wel hard die kant were op ja. :D
Ach. Kan ik straks weer wat bijkopen misschien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 15:39 



 
Profiel   

Op internet heb ik het al vaker voorbij zien komen, maar september is inderdaad een interessante maand. Zonder alle positieve en negatieve nieuwsberichten blijkbaar al, maar nu gaat het inderdaad lekker heen en weer.

Ik heb de mazzel dat ik vlak na de dip in mei heb ingekocht, dus voorlopig nog ruim in het groen sta. Op het moment maak ik me dus nog nergens druk om. Inmiddels heb ik zelfs weer wat limiet orders uitstaan om bij te kopen. Tot nu toe was ik redelijk positief dat de bullrun nog wel even zou voortduren. Al ben ik wel heel benieuwd wat het nieuws vanuit China zal betekenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 16:00 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 16:55 



 
Profiel   

:') Hahaha. Die is goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-21 17:03 



 
Profiel   

Gaat toch wel weer een beetje in de lift. Ik sta wel met een winstje nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 19:08 



 
Profiel   

Ik ga ook best lekker.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 20:36 



 
Profiel   

Ja het gaat nu een stuk beter, maar ik ben nog wel aan het wachten op een echte klapper :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-21 21:43 



 
Profiel   

Is bitvavo verbonden aan trust wallet? Ik kreeg zojuist een sms dat iemand heeft geprobeerd erop in te loggen maar mijn gevoel roept phishing/oplichting :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 21:07 



 
Profiel   

thirteenn schreef
Is bitvavo verbonden aan trust wallet? Ik kreeg zojuist een sms dat iemand heeft geprobeerd erop in te loggen maar mijn gevoel roept phishing/oplichting :+


Dat gaat bij mij nooit via sms eigenlijk. Maar je zou voor de zekerheid je wachtwoord kunnen wijzigen. Niet via die sms natuurlijk maar zelf in je account/app.

Ik heb het weleens via Marktplaats gehad maar die was echt. Dat was met die tweestapsverificatie en toen kreeg ik de code toegestuurd om in te loggen via sms. Iemand had dus ingelogd met mijn wachtwoord.
Dus ik heb meteen zelf mijn wachtwoord gewijzigd. Gelukkig niks gebeurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 21:11 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
thirteenn schreef
Is bitvavo verbonden aan trust wallet? Ik kreeg zojuist een sms dat iemand heeft geprobeerd erop in te loggen maar mijn gevoel roept phishing/oplichting :+


Dat gaat bij mij nooit via sms eigenlijk. Maar je zou voor de zekerheid je wachtwoord kunnen wijzigen. Niet via die sms natuurlijk maar zelf in je account/app.

Ik heb het weleens via Marktplaats gehad maar die was echt. Dat was met die tweestapsverificatie en toen kreeg ik de code toegestuurd om in te loggen via sms. Iemand had dus ingelogd met mijn wachtwoord.
Dus ik heb meteen zelf mijn wachtwoord gewijzigd. Gelukkig niks gebeurd.

Ja ik heb er maar een paar euro op staan dus het zou de moeite niet zijn mij te hacken. Nou heb ik ook zo'n wachtwoord alsof er een kat op je toetsenbord heeft gelopen én de 2 staps verificatie. Maar zal dan voor de zekerheid wel even aanpassen ja. Vind het ook zo raar, er staat als 'nummer' ook trustwallet, ik kan dus ook niet zien welk nummer erachter zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 21:47 



 
Profiel   

Ach voor de zekerheid wachtwoord wijzigen kan geen kwaad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-21 21:51 



 
Profiel   

Ripple stijgt ineens *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 18:42 



 
Profiel   

Zoiets raars nu weer.
Was net even m'n inkomsten uit m'n swaps op Binance aan het checken. (Hou alles bij in een excel bestand)
Ik heb net in gevuld en ineens zie ik m'n swaps niet meer staan in het lijstje... Zo raar. Ik nog op de computer ingelogd. Maar ook daar niet. En als ik naar Liquid swap ga op Binance staat daar ook helemaal niets meer.
Dus ik hoop maar dat het even een kleine bug is en het straks allemaal weer terug is. :=

edit: never mind. Vind nu ergens een melding dat er onderhoud is. Gelukkig maar :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 08:56 



 
Profiel   

Oke lekker handig… Ik ben vergeten op welke app ik mijn litecoin heb gezet :') kunnen jullie de meest voorkomende opnoemen zodat er hopelijk een belletje gaat rinkelen? (Ik heb de inlog nog wel)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 10:58 



 
Profiel   

bitvavo
binance
bitcoinmeester
coinbase
kucoin
kraken
...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 11:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 70 van de 92 [ 2283 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 92  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen