FUN-da!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-18 19:19

Volgens mij is het ook sinds vandaag :j Ik kijk er altijd naar als ik er langs kom.

beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 00:55

Liselot schreef:
Huis van mijn vriend staat sinds dit weekend ook op funda, ben erg benieuwd wat jullie er van vinden!
https://www.funda.nl/koop/almen/huis-40 ... nstraat-1/

Als het hier zou staan ,zou het erg laag geprijsd zijn.Ik vind het een mooi ruim huis voor zijn geld en zou zeker interesse hebben als ik zoiets zocht.

Fitzroy

Berichten: 25137
Geregistreerd: 11-01-01

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 09:41

Ik zou echt niet naast de kerk willen wonen. :o Niet op de biblebelt.

Knakker

Berichten: 9010
Geregistreerd: 04-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 10:51

ohh maar Kootwijk valt wel mee, er zijn daar 2 kerken, een hervormde en een gereformeerde.
Die gereformeerde heeft volgens mij alleen 's ochtends dienst, komt hooguit 20 man .
Is verder ook geen strenge kerk, vrouwen mogen gewoon een broek aan :)
Ik zou meer last hebben van de toeristen als van de kerkgangers denk ik.

_Nelleke_

Berichten: 8063
Geregistreerd: 02-11-07

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 11:16

Ik wil me ook melden! Ik struin samen met mijn man al jaren funda af en we rijden regelmatig het land door om huizen en kavels te bekijken.

Onlangs zag ik deze: Hoe kan je je huis nou niet even opruimen? Als in: stofzuigen (zand op de grond overal), doekje over het aanrecht (water) etc. Dan die tuinstoel die gewoon ondersteboven op het balkon ligt, had die fotograaf nou niet even die stoel rechtop kunnen zetten? :’)

https://www.funda.nl/koop/bergen-nh/hui ... elsweg-54/

justkid

Berichten: 11816
Geregistreerd: 09-12-07
Woonplaats: Caitwick

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 11:29

Kootwijk is bijna allemaal import en helemaal niet biblebeltig 8-) daar hebben we echt heel goed naar gekeken toen we daar ons huis vonden. Anders kan ik daar echt niet wonen.

Die pastorie staat op een afstandje naast "het kerkje op de heuvel" echt te schattig kerkje maar ik geloof niet dat ik daar zo een kijkje kan nemen. -O-

@_Nelleke_ fotografen doen dat niet, dat hoor je als bewoner zelf te doen maar ik denk dat dit een sneu verhaal is van mensen die eigenlijk helemaal niet willen verkopen -O- Je kunt daar wel iets heel moois van maken. Maar dan moet je wel heel veel eigen geld bijleggen,

Knakker

Berichten: 9010
Geregistreerd: 04-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 12:39

_Nelleke_ schreef:
Ik wil me ook melden! Ik struin samen met mijn man al jaren funda af en we rijden regelmatig het land door om huizen en kavels te bekijken.

Onlangs zag ik deze: Hoe kan je je huis nou niet even opruimen? Als in: stofzuigen (zand op de grond overal), doekje over het aanrecht (water) etc. Dan die tuinstoel die gewoon ondersteboven op het balkon ligt, had die fotograaf nou niet even die stoel rechtop kunnen zetten? :’)

https://www.funda.nl/koop/bergen-nh/hui ... elsweg-54/



ohh wat een bende, je ziet dat het daar stinkt :)

Ceetje_bokt
Berichten: 5173
Geregistreerd: 01-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 12:39

Idd, ik denk een triest verhaal bij het huis in Bergen. Het is een enorm duur ‘dorp’ dus de vraagprijs valt me nog mee.

k_m

Berichten: 5332
Geregistreerd: 03-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 12:46

_Nelleke_ schreef:
Ik wil me ook melden! Ik struin samen met mijn man al jaren funda af en we rijden regelmatig het land door om huizen en kavels te bekijken.

Onlangs zag ik deze: Hoe kan je je huis nou niet even opruimen? Als in: stofzuigen (zand op de grond overal), doekje over het aanrecht (water) etc. Dan die tuinstoel die gewoon ondersteboven op het balkon ligt, had die fotograaf nou niet even die stoel rechtop kunnen zetten? :’)

https://www.funda.nl/koop/bergen-nh/hui ... elsweg-54/


Aah als je in zo een bende terecht komt ben je jet zat als fotograaf, believe me. En dan zeggen de mensen vaak ‘ja doe maar dingen weg hoor’ euhm nee dat gaat u toch echt zelf doen. Wil best helpen maar hier kan je gewoon niet aan beginnen :+

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 12:49


Knakker

Berichten: 9010
Geregistreerd: 04-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 13:08

Ceetje_bokt schreef:
Idd, ik denk een triest verhaal bij het huis in Bergen. Het is een enorm duur ‘dorp’ dus de vraagprijs valt me nog mee.


ja inderdaad, valt mee, maar er moet dan ook wel een hoop gebeuren

akishino
Berichten: 1873
Geregistreerd: 18-05-10
Woonplaats: brabant

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 13:26


sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 13:40

Ah dat huis in Spijkenisse is heel gaaf :D Heel praktisch.

Kaka

Berichten: 4816
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Camping 4, 2e straat rechts

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 13:47

_Nelleke_ schreef:
Ik wil me ook melden! Ik struin samen met mijn man al jaren funda af en we rijden regelmatig het land door om huizen en kavels te bekijken.

Onlangs zag ik deze: Hoe kan je je huis nou niet even opruimen? Als in: stofzuigen (zand op de grond overal), doekje over het aanrecht (water) etc. Dan die tuinstoel die gewoon ondersteboven op het balkon ligt, had die fotograaf nou niet even die stoel rechtop kunnen zetten? :’)

https://www.funda.nl/koop/bergen-nh/hui ... elsweg-54/


Hier vermoed ik idd ook geen wil om te verkopen, zal dan wel gedwongen verkoop zijn. Meestal een sneu verhaal.

Maar: wel een tof huis, als je door de rotzooi heen kijkt.

corine1981

Berichten: 5300
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 17:31

Wij hebben vrijdag een bod gedaan op een huis...

Nu zijn er ineens ook andere bieders dus ingewikkeld :o

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34688
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 08:04

Die in Bergen is gedwongen verkoop gok ik idd.

Die eerste in Kempen is prachtig :j . Die in Spijkenisse snap ik niet helemaal. Hoeveel appartementen/badkamers etc zijn dat allemaal bij elkaar? Het duizelt me als ik de foto's achter elkaar zie.

Jeetje Corine1981 andere bieders mag dat zomaar? Lijkt me niks dubbel spannend dan zeg.

Iemand met een voorliefde voor Perzische tapijten? Vooral die slaapkamer is wel erg over de top. De tuin vind ik wel heel mooi. https://www.funda.nl/koop/rhenen/huis-4 ... straat-13/

corine1981

Berichten: 5300
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 08:59

SusanH schreef:
Jeetje Corine1981 andere bieders mag dat zomaar? Lijkt me niks dubbel spannend dan zeg.


Jup. En hier in de randstad is helemaal alles geoorloofd. Officieel heb je pas rust wanneer je handtekening onder het koopcontract staat :(

Warboel
Berichten: 14691
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 09:02

Ja vreselijk hè Corine1981 := op het tweede huis waar wij op boden waren volgens mij iets van 25 biedingen binnengekomen. Is ‘m ook niet geworden :+ derde huis waren er ook veel maar toen is die naar ons gegaan *\o/* je moet ook gewoon superveel geluk hebben. Afgelopen vrijdag was de sleuteloverdracht en toen had ik pas echt rust := gaat om Leiden trouwens.

corine1981

Berichten: 5300
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 09:12


SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34688
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 09:14

Huis met veel potentie :j ja lastig zeg, waar je goed aan doet. Hebben jullie een aankoopmakelaar? Dat lijkt me wel verstandig in zo'n situatie.

corine1981

Berichten: 5300
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 09:25

Nee we hebben geen aankoopmakelaar. Het is ons zoveelste huis wat we kopen, wel in een compleet andere markt dus wat dat betreft had het misschien handiger geweest... maar goed, taxeren en bkk regel ik wel zelf. Ik heb bevriende juristen voor het koopcontract dus dan zou het ook echt alleen het onderhandelen zijn. Die meerwaarde zie ik niet echt...

Lekker eigenwijs natuurlijk maar ook een aankoopmakelaar weet niet wat de tegenpartij gaat bieden.

Warboel
Berichten: 14691
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 09:27

Wat een apart huis om te zien! Wel heel leuk :j
Aankoopmakelaar hadden wij wel, anders maak je hier helemaal geen kans. Overigens was meerdere keren bieden ook geen optie. Je mag 1 bod uitbrengen en daar moet je het mee doen :+ Blegh de stress waar we ingezeten hebben, echt vreselijk. Is er wel een voor het “dat doe ik nooit meer” topic haha.

Succes iig, duim dat het voor jullie is!

corine1981

Berichten: 5300
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 09:52

Tsja misschien moeten wij na meerdere teleurstellingen hetzelfde concluderen. Dit is ons 2e huis waar we op bieden dus ik trek het nog :x
Mijn zwager heeft het zelfs in Utrecht geflikt om zonder aankoopmakelaar een huis te vinden :wow:

Het is inderdaad een apart huis om te zien. Je vindt het leuk of niet denk ik maar de ruimte binnen is echt briljant (lekker Amerikaans :x) Qua plek heerlijk in de natuur, bos en duinen op een paar minuten afstand...

Shadow0

Berichten: 43521
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: FUN-da!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 10:03

Ja, precies. En de wijken waarin die huizen staan zijn meestal wel leuk, ook al spreekt zo'n voorkant met allemaal carports niet meteen aan. Ik zal duimen dat het wat wordt.

Knakker

Berichten: 9010
Geregistreerd: 04-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 10:05

SusanH schreef:
Die in Bergen is gedwongen verkoop gok ik idd.

Die eerste in Kempen is prachtig :j . Die in Spijkenisse snap ik niet helemaal. Hoeveel appartementen/badkamers etc zijn dat allemaal bij elkaar? Het duizelt me als ik de foto's achter elkaar zie.

Jeetje Corine1981 andere bieders mag dat zomaar? Lijkt me niks dubbel spannend dan zeg.

Iemand met een voorliefde voor Perzische tapijten? Vooral die slaapkamer is wel erg over de top. De tuin vind ik wel heel mooi. https://www.funda.nl/koop/rhenen/huis-4 ... straat-13/



ohh afschuwelijk.... maar ieder zijn ding :)