Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 17 van de 18 [ 435 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Elektrische Fiets

 
Profiel   

Ik heb toch van mijn bestelling afgezien. De verkoper bij stella was erg aandringend en ik heb maar 1 fiets getest en dat heeft me erg dwarsgezeten. Dus ik heb de bestelling laten annuleren + plus het bedrag lag te hoog inclusief de verzekering dus mijn werk wilde hem ook afkeuren. Dus die ga ik apart afsluiten. Mijn zoektocht gaat dus verder :D.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-20 14:02 



 
Profiel   

idinn schreef
x_Jeanine_x schreef
Mijn zwager heeft een stella en is er heel blij mee :D


Ik heb mn qwic :D
[ [url=m/gY95aI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik was even afgeleid door de inhoud van je mandje. Maar mooie fiets!


Dank je wel :D
Fiets fietst top!!
Heb wel 1 nadeel gevonden is de 'gammele' standaard als er iets in het mandje zit, maar dat mag de pret niet drukken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-20 14:10 



 
Profiel   

ik heb vorig jaar een fiets, de Livorno, bij Stella gekocht in Wijchen. Diverse fietsen geprobeerd, goede uitleg ook
zit nu op 4500 km en nog geen klachten. Onderhoudsbeurt daar laten doen, prima service

Denk echt dat het per winkel kan schelen qua service, maar de fietsen zijn volgens mij echt goed!
wij zijn er in ieder geval erg blij mee! en ik heb een middenmotor, dit ivm de heuvels bij ons...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-20 14:23 



 
Profiel   

Verstandig Lisa, als het niet goed voelt moet je het niet doen
Tipje voor mensen die zoeken, in Ede ligt een heel testparcours waar ze verschillende merken hebben die je kunt uitproberen. Dan krijg je wat meer een idee over wat je fijn vind fietsen en welke merken en modellen aan jouw wensen voldoen

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-20 10:11 



 
Profiel   

Lisa dat je maar 1 fiets geprobeerd heb ligt niet aan de winkel neem ik aan er staan er genoeg? En als je werk dat bedrag afkeurt betekend dat je eigenlijk alleen op zoek kan naar een voorwiel motor want zelfs bij de cranenbroek betaal je al bijna 2000 voor een midden ondertussen. Wat betreft de verkoper dat klopt maar daar worden ze voor betaald loop eens een MediaMarkt binnen op zoek naar een tv of een auto handel binnen.

Libiris ik ben ook in Wijchen geweest super service!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-20 11:21 



 
Profiel   

Nee hoor Candalisa, genoeg fietsen onder de 2000 met middenmotor. Of die aan je eisen voldoen is een volgende.

Zou je evt ook zelf wat bij kunnen leggen als je een duurdere fiets het fijnste vind Lisa?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-20 15:24 



 
Profiel   

Vandaag 2 andere fietsen geprobeerd en de Giant Entour E+1 beviel super. Met een middenmotor. Fietste echt heerlijk.

Heeft er iemand ervaringen met 300 wh accu?

@Knabbelgirl: Dat zou ik zeker kunnen doen, maar de fietsen die ik vandaag heb geprobeerd vallen allebei binnen mijn budget. Evt zou ik bij hun misschien ook wel mijn scooter kunnen verkopen voor een hogere accu.


Candalisa: Dan moet ik daar wel de kans voor krijgen. Heb meermalen gezegd dat ik wilde nadenken en verder proberen, maar daar werd niet naar geluisterd. Op dat moment stond ik niet sterk genoeg in mijn schoenen om weg te lopen o.i.d. Ik snap best dat ze willen verkopen, maar naar de klant luisteren lijkt mij ook erg belangrijk. Verder was het bedrag afgekeurd omdat ik met de verzekering boven de 2000 uit kwam, dus die ga ik bij een andere fiets apart afsluiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-20 15:39 



 
Profiel   

Ah dat scheelt een hele hoop, fijn! Mijn moeder heeft een Giant sinds kort en tot nu toe heel tevreden, accuduur hangt af van de hoogte van ondersteuning.Kennis heeft de door jou genoemde nu bijna 2 jaar, 2000km verder nog onwijs blij ermee. Ik heb zelf een Bosch 400 op mijn gazelle en daar tevreden mee
Vervelend dat je zo'n opgedrongen gevoel over hebt gehouden, zo zou het niet moeten zijn. Zo'n dure aankoop! Mijns inziens hoeft dat ook niet als men tevreden en zeker is over het product..
Aan verzekeringen kan ik je ANWB in ieder geval van harte aanraden

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-20 16:38 



 
Profiel   

[ img ]

Nog steeds zo blij hier mee :D Heb er echt al veel op gefietst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-20 16:53 



 
Profiel   

Mooi Amado! Welke versie is dat? Ik heb zelf de Puur maar volgens mij is de jouwe iets anders?
Ik heb daar een 300kw accu bij (zilver) en daar meer dan genoeg aan. Op eco fiets ik 26km op 30% met niet gek veel mee/tegen wind. Ik fiets 24km op normaal/high (afgewisseld) op 50%. Nou trap ik wel flink mee, ik ben geen luie fietser zeg maar. Dus ligt er aan hoe ver je er mee wil rijden op welke stand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-20 20:20 



 
Profiel   

@Knabbelgirl: Bedankt voor je reactie. Ben vandaag weer teruggeweest. Had iemand precies voor mijn neus de laatste weggekaapt. Dus er is een nieuwe besteld. Als mijn werk hem goed heeft gekeurd, krijg ik hem de eerste week van oktober! Vind hem erg fijn fietsen! Heb een 300wh accu er standaard bij en dat moet goed genoeg zijn voor mij :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-20 15:44 



 
Profiel   

Wat een mooie Amado!

Wat leuk Lisa, al is het jammer dat die uit de winkel al weg was. Gefeliciteerd vast!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-20 16:27 



 
Profiel   

LisaD schreef
@Knabbelgirl: Bedankt voor je reactie. Ben vandaag weer teruggeweest. Had iemand precies voor mijn neus de laatste weggekaapt. Dus er is een nieuwe besteld. Als mijn werk hem goed heeft gekeurd, krijg ik hem de eerste week van oktober! Vind hem erg fijn fietsen! Heb een 300wh accu er standaard bij en dat moet goed genoeg zijn voor mij :D

Superleuk! :D


XScwx dit is ook de puur!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-20 16:39 



 
Profiel   

Bedankt allebei! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-20 16:42 



 
Profiel   

Ze hebben mijn fiets al binnen. Moet alleen wachten op Fiscfree tot de betaling rond is. Dan kan ik hem ophalen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-20 14:24 



 
Profiel   

Lisa, heb je inmiddels je fiets? :D
Gazelle brengt in Februari een nieuwe “mama fiets” uit; de Bloom C380 HMS. Grote kans dat ik deze ga halen als hij lekker fietst :D (ik heb nu de Puur maar zoek een fiets met accu en motor in het midden voor de balans)
https://www.gazelle.nl/bloom-c380-hms

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-20 12:35 



 
Profiel   

Hier is de fiets een vrijdag gekomen. Week eerder dan verwacht. Nu km's maken.
Merk wel dat een middenmotor veel stabieler is met een mand voorop.
Zadel heb ik nu op zijn laagst kun na 5 jaar op een 53inch fiets gereden te hebben nu eindelijk bij de grond met mijn tenen. Heb nu 50 inch.
Volgend jaar komt het voorzitje er nog op nu eerst nog met een dikke buik fietsen. Maar hoort met deze family fiets te kunnen
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-20 16:52 



 
Profiel   

Ik heb vandaag een Cortina E-U4 Transport gekocht. Ik heb een hele mooie, sportieve elektrische Sparta R5te maar helaas past daar geen kinderzitje voorop -O- dus noodgedwongen op zoek naar een nieuwe fiets.

Als het goed is komt hij eind van de week al binnen, want de fietsenwinkel heeft hem op voorraad :D ben benieuwd...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-20 17:35 



 
Profiel   

@xSCWx: Nee nog niet. Ze zijn nogal laks met dingen afronden. Er moest vorige week dinsdag nog wat administratie geregeld worden... dus mijn werkleider heeft gemaild naar diegene hoe het nu zit, maar nog geen reactie gehad...

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-20 12:46 



 
Profiel   

Edit:

Het is vanmiddag rondgemaakt. Dus ik kan morgen mijn fiets ophalen. Ze hadden alleen per ongeluk een nieuwer model besteld, dus ik moet eigenlijk 100 euro bij betalen. Maar ze willen me tegemoetkomen met 50 euro korting. Dus ik ben daarmee akkoord gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-20 19:34 



 
Profiel   

Mijne kwam vandaag al binnen *\o/*
Net even heel snel een klein blokje om gefietst. Ben benieuwd straks met de kleine man erop <3

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-20 19:39 



 
Profiel   

@MuSLI: Die is mooi! Veel plezier ermee! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-10-20 20:35 



 
Profiel   

Mooi Müsli!
@lisa daar had ik eerlijk gezegd toch niet mee akkoord gegaan. 1 het duurt al veel langer dan de bedoeling is en 2 het is niet jouw probleem dat zij verkeerd bestellen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-20 14:57 



 
Profiel   

MuSLi schreef
Mijne kwam vandaag al binnen *\o/*
Net even heel snel een klein blokje om gefietst. Ben benieuwd straks met de kleine man erop <3

[ [url=m/YM3N0c.jpg]Afbeelding[/url] ]


Veel plezier met je fiets.
Hier staat nu in een week 35 km op m'n cortina. Vandaag wel even naar de fietsen maker gegaan wist niet hoe mijn licht aan moest :+
Dus even gevraagd want gister avond in het donker zonder licht gefiets :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-20 19:43 



 
Profiel   

Mooie fiets zeg Musli! <3 Zit het stoeltje alleen niet heel hoog?

Lisa, daar was ik dus ook absoluut niet mee akkoord gegaan. Het is hun fout dat zij een verkeerde bestelling plaatsen.. Misschien toch de moeite om erop terug te komen of er extra accessoires bij te praten ter compensatie?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 10:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 17 van de 18 [ 435 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen