Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 18 [ 435 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Elektrische Fiets

 
Profiel   

Ik heb bij Stella zonder inruil meer korting gekregen dan met inruil. ;)
Gewoon goed onderhandelen.
En doordat levering bijna mis ging nog een extra korting ontvangen ter compensatie.
Nu al twee weken achter elkaar naar het werk gefiets, 25 km heen en 25 km terug. Accu houdt het goed vol in de zwaarste ondersteuning nog zeker een derde accu vol. Ben tevreden over de fiets. Goede aankoop, alhoewel ik met mijn oude batavus het idee had dat deze harder kon. Maar die heeft inmiddels een nieuwe eigenaar.

Alleen kan er geen kinderzitje achterop maken. Dochterlief nu met een kussen en voetjes in de fietstassen 10 km achterop meegenomen, uiteraard met helm op :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 22:41 



 
Profiel   

Ik dacht, ik bestel het boekje omdat papier toch wat meer overzicht geeft dan een site... wat een flutboekje. Ik had graag de info over soorten accu's en soorten motors gehad, maar in plaats daarvan krijg je teksten als "Jij wil opvallen. Met de [whatever] sta je in het middelpunt, dat is zeker." Daar heb je toch niets aan... ik wil weten hoe die fietsen van elkaar verschillen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 13:34 



 
Profiel   

kaatje77 schreef
Ik heb bij Stella zonder inruil meer korting gekregen dan met inruil. ;)
Gewoon goed onderhandelen.
En doordat levering bijna mis ging nog een extra korting ontvangen ter compensatie.
Nu al twee weken achter elkaar naar het werk gefiets, 25 km heen en 25 km terug. Accu houdt het goed vol in de zwaarste ondersteuning nog zeker een derde accu vol. Ben tevreden over de fiets. Goede aankoop, alhoewel ik met mijn oude batavus het idee had dat deze harder kon. Maar die heeft inmiddels een nieuwe eigenaar.

Alleen kan er geen kinderzitje achterop maken. Dochterlief nu met een kussen en voetjes in de fietstassen 10 km achterop meegenomen, uiteraard met helm op :D

Hier nog een Stella rijder.
Kinderzitje kan wel, je kan een tussenstuk/adapter er tussen zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 13:40 



 
Profiel   

Shadow0 schreef
Ik dacht, ik bestel het boekje omdat papier toch wat meer overzicht geeft dan een site... wat een flutboekje. Ik had graag de info over soorten accu's en soorten motors gehad, maar in plaats daarvan krijg je teksten als "Jij wil opvallen. Met de [whatever] sta je in het middelpunt, dat is zeker." Daar heb je toch niets aan... ik wil weten hoe die fietsen van elkaar verschillen!

Hahaha dat is dus precies wat ik dacht toen de brochure binnenkwam.. :') Desalniettemin ben ik heel blij met onze fiets en mijn vriend idemdito!

@Rien10, hoe dan precies? Dan zit je kind toch op de fietstas of?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 14:43 



 
Profiel   

Stella verkoopt verloopstukken. Die maak je op je bagagedrager. Daarop doe je het zitje. Kan je vinden op de Stella site onder accessoires geloof ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 15:59 



 
Profiel   

Dank jullie wel voor de info

Afgelopen week heeft ze achterop met beide benen in de fietstassen gezeten. Extra kussentje onder de flappen van de fietstassen en dat vond ze prima. Zo vaak zit ze niet meer achterop...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 11:29 



 
Profiel   

Hallo,

Ik heb ook een nieuwe fiets besteld. De Sparta pick-up deluxe 7n. Hier zit ook GPS in ivm diefstal. Je kan dan via een app je fiets volgen en je krijgt een melding als hij wordt verplaatst/aangeraakt of sneller dan 50kmpu gaat.

Heeft iemand dit ook al en wat zijn de ervaringen?

Volgende week is hij binnen. Ben nu druk aan het kijken voor een leuke mand voorop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 12:05 



 
Profiel   

Ik heb de Sparta pick up, alleen niet deluxe, maar het andere model. Verschil zit hem in aantal versnellingen en de accu. Bij het model wat ik heb zit een grotere accu, daarom heb ik die gekozen. Het is een fijne fiets. Zit lekker. En dat smart systeem is heel handig. Ik betaal er wel 9 euro per maand voor, maar dan is hij ook volledig verzekert.
Hij fiets alleen niet zo hard als ik gedacht had. 25 km per uur haal ik eigenlijk niet. Maar dat kan ook aan mij liggen en dat hij maar 3 versnellingen heeft.
De grootste mand van Basil Denton raad ik je aan. Die heb ik er ook op. En achterop nog een hondenmand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 13:41 



 
Profiel   

Oh aan dit antwoord heb ik zeker wat! Ik heb de Basil mand besteld

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 14:25 



 
Profiel   

Ik heb 3 mei een Sparta Amazone smart besteld en wacht nog steeds erop. Fiets is woensdag éindelijk geleverd, zonder accu want die zijn niet leverbaar. Ze vonden het heel slim die dingen zonder accu te leveren zonder echt zicht wanneer die leverbaar waren. Hier voor nu nog niet blij met Sparta dus, zeker omdat ze ook niet op klachten reageren... Fiets staat dus nog in de winkel want zo wil ik hem niet afnemen, helaas is hij wel al helemaal betaald
De Pick up had ik ook naar gekeken maar ik vond die middenmotor niet fijn fietsen, wel een hele mooie fiets!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 11:39 



 
Profiel   

Knabbelgirl: daar zou je een mailtje aan kunnen wagen: binnen twee weken (fatale termijn) een werkende fiets inclusief accu, of ontbinding van de koop.
https://www.consumentenbond.nl/juridisc ... bestelling

Kopieer maar waar je wat aan hebt.
    Geachte [fietsenwinkel]
    3 mei jl heb ik een Sparta Amazone smart besteld. De fiets is tot op heden niet compleet geleverd, omdat de accu ontbreekt. Ik wil u hierbij verzoeken de fiets binnen twee weken na vandaag, dus voor [datum] aan mij te leveren. Zo niet dan ga ik over tot ontbinding van de verkoop en verzoek ik u het vooraf betaalde bedrag van [x euro] aan mij terug te betalen.
    Hoogachtend
    [klantnummer, bestellingsnummer, contactinformatie]

En daarna:
    Beste [fietsenwinkel],
    ik heb u op [datum vorige brief] verzocht de fiets aan mij te leveren. Dit is niet gebeurd. Daarom ontbind ik bij deze de verkoop en verzoek het betaalde bedrag van [x euro] binnen twee weken aan mij over te maken op [reknr, naam]
    Hoogachtend

En daarna consumentenbond, twitter, keurmerken, dat soort dingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 11:49 



 
Profiel   

Ik had mijn pick up begin mei besteld en toen was er ook het leveringsprobleem van de accu. Mijn dealer heeft toen andere zaken afgebeld op zoek naar een accu en heeft er een gevonden, waardoor ik mijn fiets toch binnen 2 weken had!

De pick up heeft trouwens geen middenmotor maar een voorwielmotor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 12:15 



 
Profiel   

Dank je wel Shadow! Als ik woensdag nog steeds niks heb gehoord ga ik dat zeker gebruiken! Wil heel erg graag deze maar ben het echt wel zat momenteel, zoveel gedoe om hem eindelijk te krijgen

cynthiar schreef
Ik had mijn pick up begin mei besteld en toen was er ook het leveringsprobleem van de accu. Mijn dealer heeft toen andere zaken afgebeld op zoek naar een accu en heeft er een gevonden, waardoor ik mijn fiets toch binnen 2 weken had!

De pick up heeft trouwens geen middenmotor maar een voorwielmotor.

Je hebt gelijk ik had me vergist, die viel af door de breedte van het stuur, middenmotor was een andere die erop leek van een ander merk. Excuus. Wel echt een hele gave fiets!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 13:47 



 

Ik lees ook ondertussen even mee. Begin bijna op mijn nieuwe werk en die hebben ook een fietsplan. Het is nog geen 6km naar werk, dus prima te doen. Maar ik heb nu een mountainebike en dat staat bij nat wegdek garant voor een streep modder op je rug. Dus twijfel om gewoon direct een elektrische fiets te kopen ipv een gewone.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 14:37 



 
Profiel   

Je ontbindt een koop, niet een verkoop.

Shadow0 schreef
Knabbelgirl: daar zou je een mailtje aan kunnen wagen: binnen twee weken (fatale termijn) een werkende fiets inclusief accu, of ontbinding van de koop.
https://www.consumentenbond.nl/juridisc ... bestelling

Kopieer maar waar je wat aan hebt.
    Geachte [fietsenwinkel]
    3 mei jl heb ik een Sparta Amazone smart besteld. De fiets is tot op heden niet compleet geleverd, omdat de accu ontbreekt. Ik wil u hierbij verzoeken de fiets binnen twee weken na vandaag, dus voor [datum] aan mij te leveren. Zo niet dan ga ik over tot ontbinding van de verkoop en verzoek ik u het vooraf betaalde bedrag van [x euro] aan mij terug te betalen.
    Hoogachtend
    [klantnummer, bestellingsnummer, contactinformatie]

En daarna:
    Beste [fietsenwinkel],
    ik heb u op [datum vorige brief] verzocht de fiets aan mij te leveren. Dit is niet gebeurd. Daarom ontbind ik bij deze de verkoop en verzoek het betaalde bedrag van [x euro] binnen twee weken aan mij over te maken op [reknr, naam]
    Hoogachtend

En daarna consumentenbond, twitter, keurmerken, dat soort dingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 17:12 



 
Profiel   

Scherp! Mail staat klaar voor de winkel in ieder geval!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 21:16 



 
Profiel   

Ik heb deze week een giant entour te leen, we hebben probeerweken op het werk omdat we straks een heel groot parkeerprobleem hebben :+

Wat een gedoe met die accu's, super raar dat ze dan wel de fiets leveren...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 21:22 



 
Profiel   

Ojee. Ik vrees het ergste als ik jullie leveringsproblemen hoor. Ze hebben me een week verteld.

Wat vervelend dat jij je fiets nog niet hebt @knabbelgirl.

Op welke stand fietsen jullie meestal en hoeveel km met een accu. Het ligt nogal aan gewicht wind en stand hebbik gehoord?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 16:34 



 
Profiel   

Wij hebben sinds een maand onze Stella fietsen! Zijn er super tevreden over. Ik las hier terug over kortingen maar er is eigenlijk altijd wel een actie bij Stella van rond de 600€ korting. Wij hebben buiten die korting nog extra van de prijs gekregen, een kinderzitje en een nog zwaardere accu. Niet direct ja zeggen op de offertes dus ;) Wel echt super fijne fietsen voor de prijs!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 16:51 



 
Profiel   

Ik fiets meestal in de 2e versnelling (van de 3) en dan op standje 3 of 4 met meer wind. Als er 2 streepjes van de accu op zijn leg ik hem al aan de lader. Kan er dan meestal 2 a 3 keer naar mijn werk fietsen. Dat is zo’n 12 kilometer per keer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 17:26 



 
Profiel   

Hebben jullie inmiddels de Sparta fietsen al binnen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 17:19 



 
Profiel   

Mocht iemand nog een tweedehandse voor mij te koop hebben...?
Ben er opzoek naar ivm dat ik meer moeite heb met fietsen door een hernia

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 17:57 



 
Profiel   

Zijn er nog meer mensen met een Sachs elektra de luxe 3 in 1 ?
Heb hem al een jaar of 8 ivm spierproblemen en anders kon ik niet meer fietsen.
Hij heeft 7 versnellingen, 3 levels ondersteuning, en eventueel een gashendel als het helemaal niet meer gaat.
Laten maken met achteruit trap rem omdat ik de handrem niet kan gebruiken door handartrose.
Mijn accu gaat 60 km mee, in de winter moet ik hem wel binnen leggen anders loopt hij leeg.
Helaas is de fabriek er niet meer, dat is wel vervelend met onderdelen, maar het blijkt dat een andere fabriek dat nu over neemt.

Zijn er verder hier ook mensen die een fietshelm op hebben ? Ik heb er 1 nu sinds 2 weken, merk niet dat ik hem op heb, en voel mij wel veiliger !

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 18:27 



 
Profiel   

cynthiar schreef
Hebben jullie inmiddels de Sparta fietsen al binnen?

Fiets hier het probleem niet, maar de accu... Die is nog niet binnen en reactie van Sparta was echt te nietszeggend voor woorden. Heb nu de mail van de consumentenbond naar de verkopende partij gestuurd

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 19:01 



 
Profiel   

Dat duurt wel al heel lang Knabbelgirl! In mei zeiden ze tegen mij dat de accu’s in juni geleverd zouden worden. Dat is nu dan nog steeds niet gebeurt! Ik ben wel heel blij dat mijn fietsenwinkel nog een accu heeft kunnen regelen, anders zat ik nu dus ook nog te wachten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 21:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 18 [ 435 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen