Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 13 van de 15 [ 356 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Van bouwval naar ?

 
Profiel   

Ik volg ook nog steeds! Vind het heel gaaf worden. Ik zeg alleen nooit iets haha :o
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 21:12 



 
Profiel   

Nog een stille meelezer!

Het wordt prachtig, altijd beetje jaloers op handige creatieve mensen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-11-19 22:42 



 
Profiel   

Ik volg ook, heb ook een blauw jaren 30 huis grkocht incl blauwe wc.. verbouwen was niet direct noodzakelijk maar gaan we nog wel doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 00:01 



 
Profiel   

Ik volg ook nog steeds, ben heel benieuwd naar de babykamer straks :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 11:22 



 
Profiel   

Leuk, nog zoveel volgers! :D

Robbie, succes! Hele klus maar wel super leuk.

Babykamer vind ik echt heel lastig qua kleuren. Het is een vrij lichte kamer, over 1 kant zit in zijn geheel een dakkapel. De wand daar tegenover wil ik een kleur geven. Ik zit zelf te denken aan roest of bordeaux rood, maar ben er nog niet helemaal over uit. De vloer daar wordt ook wit en het plafond is hetzelfde als in de slaapkamer nu. Volgende week kunnen we als het meezit gaan sausen dus moet toch wel een knoop door gaan hakken nu :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-11-19 14:27 



 
Profiel   

dat is heel mooi geworden met een fijne stijl!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 13:51 



 
Profiel   

Hier ook nog een stille volger. Slaapkamer is echt prachtig geworden, hou echt van die style <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-11-19 14:25 



 
Profiel   

Hi!

Nou, inmiddels is de babykamer bijna klaar om in te gaan richten en de overloop begint ook op te schieten. :D
Deze week wordt de commode geverfd en ga ik greepjes halen voor op de kast+commode. Het ledikantje brengen we ook weg om te laten spuiten. Beetje lastig foto's maken, het kamertje is niet zo groot :=

[ img ]

[ img ]

Op de overloop komt een diepe groene kleur op de wand en de kast wordt ook zwart.


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-12-19 16:10 



 
Profiel   

Wat een verschil, prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 07:54 



 
Profiel   

Vind het er geweldig uitzien. Kijk vaak alleen, geef niet steeds commentaar. Blijf aub posten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-12-19 18:26 



 
Profiel   

Wauw, ik reageer niet vaak, maar wat een mooi huis begint het te worden!

Die kleuren zijn heel sfeervol!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-19 19:50 



 
Profiel   

Ik ben ook een stille meelezer hoe gaat het nu?

Is wel mooi geworden allemáál

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-20 19:00 



 
Profiel   

Hoi!

Inmiddels meer dan een jaar geleden sinds de laatste update… is er nog interesse hoe het er inmiddels voor staat?

We hebben namelijk een heel voorzichtig nieuwtje, ons bod op een nieuw huis, wederom een huis waar enkel de buitenmuren van overeind zullen gaan blijven, is geaccepteerd. :o :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-21 16:04 



 
Profiel   

Jaaa ik ben benieuwd! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-21 16:08 



 
Profiel   

Ik ben ook erg benieuwd!
En gefeliciteerd met jullie voorzichtige nieuwtje *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-21 16:09 



 
Profiel   

Jaaaaa update!!

Beide huizen graag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-21 16:13 



 
Profiel   

Ik ook ! Laat maar doorkomen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-21 19:40 



 
Profiel   

Net dit topic doorgelezen. Vind het al zo raar dat er ineens weer gereageerd was. Maar wat hebben jullie gruwelijk veel werk verzet. Echt petje af. En dan lees is nu dat je weer een nieuw project willen gaan beginnen. Hopelijk weer met zo'n gaaf topic. Dan ga ik zeker weer "stilletjes" volgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-21 22:22 



 
Profiel   

Leuk leuk!! <3

Moest even kijken waar we überhaupt gebleven waren in dit topic! Wat gaat de tijd hard :=

De laatste update was van december 2019. In januari 2020 is ons 2e kindje geboren. Daarna zijn we langzaamaan weer verder gegaan met de verbouwing.

Ik zal wat kleine updates plaatsen en als ze (als het goed is volgende week) foto's voor de verkoop komen maken volgen er nog wat betere foto's! :D

Sinds de laatste update hebben we de buitengevel opnieuw gevoegd, de bovenverdieping afgemaakt op 1 slaapkamertje na, een hek om de tuin geplaatst, de benedenverdieping opnieuw gesaust, het voorraadhok vervangen, een veranda geplaatst, het kantoor afgemaakt en nog een aantal kleine dingetjes afgerond :)

De foto's zijn niet allemaal even up to date.

Babykamer
[ img ]

Slaapkamer van ons zoontje
[ img ]

De overloop. De wand op foto 1 achter de hoge kast is nu ook groen
[ img ]

[ img ]

De eetkamer / keuken en woonkamer zijn inmiddels groen i.p.v. blauw en een nieuwe bank, stoelen etc. erin
[ img ]

[ img ]

[ img ]

En dan de tuin! Deze hebben we Bestraat, een sierhek geplaatst, nieuw grasveld en bloembakken aangelegd en de veranda gebouwd. <3
Momenteel ligt het dak van de schuur dus de goede foto's van de tuin en schuur etc. volgen ook nog :D

Voor :
[ img ]
Tijdens:

[ img ]

[ img ]

Ik merk dat ik heel veel foto's mis, dus de rest houden jullie nog te goed! :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 15:52 



 
Profiel   

En dan het nieuwe huis! Ik laat hier nog niet teveel over los gezien het nog onder voorbehoud is. Na volgende week kan Ik er hopelijk meer over vertellen!

Wel kan ik zeggen dat het het huis is waar ik van kinds af aan iets mee heb. Ik heb altijd gezegd dat als ik daar zou kunnen wonen, ik deze kans met beide handen aan zou grijpen. Nu kregen we een tijdje terug te horen dat het in de verkoop zou komen en zo is het balletje gaan rollen en zijn we vlak voor onze vakantie gaan kijken. Op vakantie een bod gedaan en eigenlijk hadden we het niet verwacht, maar ons bod werd geaccepteerd <3

Daarom dus een paar dagen eerder naar huis gegaan om ons huis verkoop klaar te maken. Er moet stiekem nog een hele hoop gebeuren, maar dit kwam nu eenmaal op ons pad. Voor zover mogelijk willen we in ieder geval deze en volgende week nog het grootste werk afronden zoals een nieuw dak op de schuur, de laatste slaapkamer afronden etc. Huis nummer 3 in 5 jaar tijd... Maar daarna is het klaar! _O-

Dit is het huis wat mijn hart gestolen heeft! Ons zoontje noemt het grasveld een voetbalveld haha! <3
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 16:01 



 
Profiel   

Ook een leuk huis met mogelijkheden.

Kies je vooral voor de locatie en de grootte van het perceel?
En hebben jullie verbouw plannen? Dit huis lijkt een stukje kleiner dan jullie huidige huis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 16:51 



 
Profiel   

Ik weet niet eens zo zeer wat het precies is. Het is denk ik vooral het gevoel. En een combi van.
De ligging is heerlijk, groot perceel, knus klein huis, rustige weg etc.

Verbouw plannen zeker. Ik ben al volop bezig met de nieuwe indeling en heb al nieuwe plattegronden gemaakt etc. := Mocht het allemaal doorgaan open ik een nieuw topic voor meer ideeën. Alleen de buitenmuren zullen overeind blijven en als we toestemming krijgen zal er een stukje aangebouwd worden, maar niet veel groter. Ik vind ons huis nu eigenlijk zelfs wat aan de grote kant. Ik heb zelf meer met de kleine poppenhuisjes haha :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-21 17:02 



 
Profiel   

Allereerst wat is jullie huidige huis opgeknapt, het is prachtig, zelf houd ik niet van die kleur groen, maar jeetje het past echt super mooi! Lijkt wel een magazine zo ;) maar neem aan dat het ook voor de verkoop zulke mooie foto's zijn, want met een kind in huis lijkt het mij onmogelijk om het zo netjes te hebben :D

En dan jullie nieuwe stekje, gaaf oor, ga je nog dieren houden daar of is het stuk gras net te klein? Ik ga zeker volgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 06:46 



 
Profiel   

Proficiat met jullie nieuwe huis en wat is het oude huis mooi opgeknapt, prachtig met al die kleuren!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-21 07:52 



 
Profiel   

Mer1980 schreef
Allereerst wat is jullie huidige huis opgeknapt, het is prachtig, zelf houd ik niet van die kleur groen, maar jeetje het past echt super mooi! Lijkt wel een magazine zo ;) maar neem aan dat het ook voor de verkoop zulke mooie foto's zijn, want met een kind in huis lijkt het mij onmogelijk om het zo netjes te hebben :D

En dan jullie nieuwe stekje, gaaf oor, ga je nog dieren houden daar of is het stuk gras net te klein? Ik ga zeker volgen.


Dankjewel! Voor de verkoop moeten nog foto's gemaakt worden. Over het algemeen probeer ik het in de woon- en eetkamer wel netjes te houden buiten het speelgoed om. Het kantoor/speelkamer is daarentegen een ander verhaal.... :+ _O-
Dat is de plek waar we aan het eind van de dag alles naartoe schuiven en de deur lekker dicht trekken haha!

[ img ]

Ik wil wel graag een klein stukje met dieren bij het nieuwe huis ja. Ik wil heel erg graag eendjes en misschien iets van dwerggeitjes o.i.d. Maar dat zijn nog toekomstplannen :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-21 12:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 13 van de 15 [ 356 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen