Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 94 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Pakketje bij de 'buren'

 
Profiel   

Het word nu wel een beetje een eng verhaal :=
Als je bij mij om de hoek woonde had ik het pakket wel voor je opgehaald en naar je gebracht.
Sjonge jonge je zou je bijna niet meer veilig voelen :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-18 10:16 



 
Profiel   

Het feit blijft, totdat jij het pakket in goede staat hebt ontvangen, blijft de zender te allen tijden verantwoordelijk!
Een postbezorger mag het altijd bij de buren afgeven, tenzij het bij de verzender is aangegeven dat het niet bij de buren afgeleverd mag worden.

PostNL kan uiteraard een onderzoek starten, maar de webshop is verantwoordelijk en moet hiervoor een vervangend pakket sturen...
Dus dat is de beste oplossing en kost je het minst energie :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-18 10:16 



 
Profiel   

Dan heb ik blijkbaar geluk gehad met al mijn pakketten. Als het pakket is aangemeld, werkt de verzending verplaatsen nog niet, maar in de ochtend als ze hem afleveren wel.

Als het echt allemaal niet lukt, dan laat ik hem op mijn werk afleveren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-18 10:17 



 
Profiel   

Hier kan je dat ook pas na de 1e poging doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-18 10:18 



 
Profiel   

Nou Ts ik vindt je hier ook niet helemaal netjes reageren over de de bewoner. Wie wil er nu "gestoord wijf" genoemd worden? Je weet ook helemaal niet wat er verder met haar aan de hand is dus dat verdiend ook niet echt de schoonheidsprijs. Zeker omdat je weet wat voor mensen er zitten.

Gewoon heel vervelend. Hopelijk kan de begeleider wat meer duidelijkheid geven. Stel dat ze het echt niet heeft is het voor haar natuurlijk ook gewoon vervelend.
Gelukkig wil de webshop meewerken en versturen ze het nog een keer. Hopelijk vinden ze het pakket nog ergens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-18 10:19 



 
Profiel   

Rot van je pakket. Maar deze mevrouw woont niet voor niks onder begeleiding. Er is een kans dat dit gedrag bij haar hoort. Vaak is er complexe problematiek. Goed aangeven overal dat er niks bij de buren bezorgd mag worden. Hoop voor je dat het niet nogmaals gebeurt. En anders inderdaad een lijntje met de begeleiding leggen. Misschien hebben die een telefoonnummer die jij kan bellen als je moeilijkheden hebt met bewoners van hun? Dat zou heel fijn zijn. Heb je dan een volgende keer iets aan overlast dan hoef je niet perse met de bewoners zelf in gesprek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-18 10:35 



 
Profiel   

Even voor de duidelijkheid, deze mevrouw woont zelfstandig en niet onder begeleid. Dat er een contactpersoon is via een organisatie is iets anders.

Ik laat het topic rusten. De webshop heeft super fijn gehandeld. Mocht het pakket nog bovenwater komen dan stuur ik het terug naar ze. Ik ga aangifte doen bij de politie. Mevrouw wordt binnen 2 weken gedwongen opgenomen

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-18 10:43 



 
Profiel   

Ze zou wel ambulant begeleiding kunnen hebben.
Wel heel vervelend dat dit zo loopt, jij er zo veel werk van hebt en nog geen pakket. Wel mooi en goed opgelost van de verzender. Fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-18 10:56 



 
Profiel   

Als deze mevrouw een contactpersoon heeft is er dus wel degelijk iets betrokken...
Daarbij wie zegt dat ze binnen 2 weken wordt opgenomen? En dan nog gedwongen ook? Dan moeten er al instanties betrokken zijn. En als ik die vrouw was had ik een dikke klacht ingediend mbt privacy delen. ( voor diegene die zn mond niet kon houden over opname)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-18 10:56 



 
Profiel   

Wat een omgekeerde wereld weer zeg, nou is TS degene die zich nog mag verdedigen ook!
En het arme slachtoffer degene die een pakket verduisterde want ocharme, ze is niet goed bij haar hoofd... lekker makkelijk om het altijd daarop te gooien, net zoals al die pedofielen en moordenaars... oh maar we hebben een slechte jeugd gehad of oh we weten niet beter, we zijn ziek... als je in de normale buitenwereld wil leven, dan moet je ook als de normale buitenwereld functioneren en daar hoort niet iemand verrot schelden bij omdat je niet open wil doen nadat je die persoon haar pakketje verduisterde

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-18 18:24 



 
Profiel   

Little_Gift schreef
Wat een omgekeerde wereld weer zeg, nou is TS degene die zich nog mag verdedigen ook!
En het arme slachtoffer degene die een pakket verduisterde want ocharme, ze is niet goed bij haar hoofd... lekker makkelijk om het altijd daarop te gooien, net zoals al die pedofielen en moordenaars... oh maar we hebben een slechte jeugd gehad of oh we weten niet beter, we zijn ziek... als je in de normale buitenwereld wil leven, dan moet je ook als de normale buitenwereld functioneren en daar hoort niet iemand verrot schelden bij omdat je niet open wil doen nadat je die persoon haar pakketje verduisterde


Zo slecht heeft de TS het niet ze krijgt gewoon een nieuw pakket. Er is helemaal niet duidelijk of het pakket bij die vrouw is.
Ik weet niet wat jij vandaag gegeten hebt maar om er nu van alles bij te slepen wat er niet toe doet schiet niemand wat mee op. Je mag natuurlijk wel even je gal spuien als je dat nu even nodig hebt. Maar je bericht slaat nergens op. TS hoeft zich niet te verdedigen maar mag best weten dat je het niet netjes is om zomaar iemand gestoord te noemen terwijl je helemaal niets van haar verdere situatie kent. Beetje nadenken voordat je iets op internet kwakt over een ander is niets mis mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-18 22:39 



 
Profiel   

Wat vervelend ts gelukkig is het opgelost, ben over postnl helemaal niet te spreken overigens.

Als jij in je huis al 2 weken een paketje van iemand hebt liggen dan ga je dat zelf brengen of doe je iig open als er wordt aangebeld. Iemand door de deur gaan staan uitschelden valt wel onder gestoord (gek, afwijkend etc) gedrag en is zeker niet normaal.

Is er verder iemand die weet waar ts woont en over welke buurvrouw dit gaat want zo niet dan zie ik het probleem niet dat er wordt verteld dat ze wordt opgenomen. Weet iedereen over wie dit gaat nee dan is het natuurlijk niet zo netjes en kan het beter verwijderd worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-18 23:33 



 
Profiel   

Amber_anne schreef
Wat vervelend ts gelukkig is het opgelost, ben over postnl helemaal niet te spreken overigens.

Als jij in je huis al 2 weken een paketje van iemand hebt liggen dan ga je dat zelf brengen of doe je iig open als er wordt aangebeld. Iemand door de deur gaan staan uitschelden valt wel onder gestoord (gek, afwijkend etc) gedrag en is zeker niet normaal.

Is er verder iemand die weet waar ts woont en over welke buurvrouw dit gaat want zo niet dan zie ik het probleem niet dat er wordt verteld dat ze wordt opgenomen. Weet iedereen over wie dit gaat nee dan is het natuurlijk niet zo netjes en kan het beter verwijderd worden

Het gaat om de persoon die ts verteld heeft van de opname. Niet ts zelf :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-18 03:03 



 
Profiel   

Ahh quera dankjewel verkeerd gelezen dan :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-18 06:52 



 

Ik denk persoonlijk dat het pakketje daar niet ligt. Als ze al zo op jou reageert zou ik het raar vinden moest ze open gedaan hebben voor de bezorger en daar wel normaal op gereareerd hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-18 08:20 



 

Amyyy schreef
Ik weet ook niet wie de buren zijn. er wonen mensen met psychische problemen op de 5e verdieping (de verdieping waar mijn pakketje ligt), daardoor zijn bij ons alle etages onderling afgesloten van elkaar. Dus ben ik ook een beetje huiverig om bij de buren aan te bellen, want echt, er zitten hele gekke mensen in het gebouw. Ik ben ook een beetje bang dat mijn pakketje dus ook bij 'het' gekke mens ligt. Pas werd er allemaal glas naar beneden gegooid en dat is wel in de richting van het huisnummer waar mijn pakket ligt... -O-

Heb behoorlijk spijt dat ik ook dit pakket niet op het postkantoor heb laten afleveren :(





maar ik denk dat je als de bewoners in het kader van de re-integratie/begeleid- of andere psychische problemen daar wonen, je bij de gemeentelijk socialedienst en/of de politie de beste info/hulp kunt krijgen
dan zijn er mensen bekent die deze re-integratie/begeleid wonen begeleiden en die zouden dan iets voor je kunnen doen

succes

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-18 08:32 



 
Profiel   

Oud topic, ik weet het, maar het is weer zo ver ;(. Ondertussen zijn de mensen met problemen uit huis geplaatst, dus het gaat best goed de laaste tijd. Af en toe ligt er een verdwaalde junk (of 2) te slapen in de struiken, maar die plukt de politie er gelukkig uit. De postbodes van post nl bezorgen heel netjes niet meer bij de buren, staat ook bij de deurbel. Alleen vandaag kwam DPD langs -O-. Ik was net te laat met doorgeven dat de bezorger morgen mag komen, hij was al onderweg. Mijn pakketje ligt nu bij de tegenover buurjongen/man en hij doet niet open. Ik hoor dat hij thuis is want de tv staat aan en ik hoor hem lopen. Fingers crossed dat mijn pakketje daar ligt, ik heb het voor donderdagochtend nodig. Dit was even frustratie van me afschrijven hoor :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 22:42 



 
Profiel   

TS, woon je nog in Den Bosch? Zo ja, in welk appartementencomplex als ik vragen mag? (PB mag ook)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 22:53 



 

Oh oh.. Wat een verhaal opzich al met die gekke buurvrouw (lag je pakketje daar uiteindelijk nog wel binnen?) maar dit is wel mooi zuur dat je nu opnieuw dus voor een dichte deur staat waar duidelijk wel iemand binnen is. Ik hoop voor je dat het deze keer makkelijker gaat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 22:56 



 
Profiel   

Shaggy, ik stuur je een pb.

Van het andere pakket nooit meer iets gezien. Gelukkig is het door de webshop toen heel netjes opgelost.

Situatie in het complex werd steeds erger. Elke week werd er lijm in het slot van de tussendeur gespoten, de voordeur is gesloopt, er werd ingebroken in de bergingen en in de woningen, gangen en trapleuningen werden onder gesmeerd met chillisaus 8)7
Woningcorporatie heedt het gelukkig goed op gepakt, er kwam meer beveiliging, politie kwam veel vaker langs, bergingen werden aangepast, nieuwe deuren en de mensen met problemen zijn eruit. Er zitten nog steeds wel rare mensen, maar de laatste paar maanden gaat het best wel goed gelukkig! Daarom ben ik nu ook zo gefrustreerd dat mn pakketje daar ligt #)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 23:13 



 

Amyyy schreef
Shaggy, ik stuur je een pb.

Van het andere pakket nooit meer iets gezien. Gelukkig is het door de webshop toen heel netjes opgelost.

Situatie in het complex werd steeds erger. Elke week werd er lijm in het slot van de tussendeur gespoten, de voordeur is gesloopt, er werd ingebroken in de bergingen en in de woningen, gangen en trapleuningen werden onder gesmeerd met chillisaus 8)7
Woningcorporatie heedt het gelukkig goed op gepakt, er kwam meer beveiliging, politie kwam veel vaker langs, bergingen werden aangepast, nieuwe deuren en de mensen met problemen zijn eruit. Er zitten nog steeds wel rare mensen, maar de laatste paar maanden gaat het best wel goed gelukkig! Daarom ben ik nu ook zo gefrustreerd dat mn pakketje daar ligt #)



Jeeetje.. En dat gaat dan voornamelijk over de mensen die begeleid wonen? Ik heb zelf 3 jaar begeleid gewoond waar 24/7 begeleiding was. Was nou eenmaal zo, niet omdat wij zulke extreme gevallen waren (juist niet eigenlijk helemaal in vergelijking met dit) maar als ik dit lees en dit ook nog reïntegratie hoort te zijn snap ik er niet zoveel meer van eigenlijk. Als ik het zo lees zijn dit juist mensen die 24/7 begeleiding nodig hebben. Goed maar daar gaat je topic niet over dus dat even terzijde verder :+
Bijzonder ook dat je je andere pakketje nooit hebt terug gezien, maar inderdaad fijn dat dat is opgelost.
Nu maar fingers crossed dat het in deze situatie iets makkelijker verloopt!
Laat je het even weten hier? Ben nu stiekem wel benieuwd of dit wat makkelijker verloopt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 23:21 



 
Profiel   

Oh, ik dacht dat dpd niet bij buren leverden ??? Dat ze de dag daarna terugkomen en anders direct naar pick up point?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 23:29 



 
Profiel   

Er was geen begeleiding, niet in het complex aanwezig in iedergeval. Het zijn allemaal sociale huurwoningen en er wonen hier vooral studenten, net afgestudeerden (waaronder ik), mensen die net uit een scheiding komen of andere problemen hebben. Het is goedkoop, niet te groot en midden in het centrum, daar komen wel bepaalde personen op af ja :+.
Ik snap inderdaad ook niet hoe iemand het ooit een goed idee vond om die mensen zo in het diepe te gooien :n, gelukkig krijgen ze nu (volgens mij) de hulp die ze nodig hebben.

Over het pakketje, ik heb een briefje onder de deur geschoven met het verzoek bij me aan te bellen. Gelukkig kan ik morgen vanuit huis werken, dus kan ik regelmatig langs lopen en aanbellen...

@blue_monday ja, dat dacht ik ook. Maar helaas, zowel online als een briefje in de bus dat het bij de buren ligt. Op het briefje staat trouwens ook helemaal geen huisnummer, maar online gelukkig wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 23:34 



 
Profiel   

Nou het verhaal krijgt weer een staartje.

Ondertussen heb ik een briefje terug van de buren dat het niet bij hem ligt. Terwijl online bij DPD de naam en handtekening staan. Heel raar verhaal. DPD kan niks doen, de webshop gaat nu een onderzoek starten. Maar ik heb het dus morgen nodig. Gelukkig mag ik vanmiddag langskomen bij de webshop om een nieuw pakket te halen, de afstand valt gelukkig mee. Als het andere pakket dan weer bovenwater komt, dan kan ik die terug sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 11:48 



 
Profiel   

Amyyy schreef
Nou het verhaal krijgt weer een staartje.

Ondertussen heb ik een briefje terug van de buren dat het niet bij hem ligt. Terwijl online bij DPD de naam en handtekening staan. Heel raar verhaal. DPD kan niks doen, de webshop gaat nu een onderzoek starten. Maar ik heb het dus morgen nodig. Gelukkig mag ik vanmiddag langskomen bij de webshop om een nieuw pakket te halen, de afstand valt gelukkig mee. Als het andere pakket dan weer bovenwater komt, dan kan ik die terug sturen.


Ik zou als ik jou was gewoon voortaan op het postkantoor ophalen. Want anders blijf je dit soort situaties meemaken denk ik.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 11:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 94 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen