Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

VidaXL retourbetaling, contact lukt niet, wat nu?

 
Profiel   

Op 31 mei hebben wij bij VidaXL een tuinset besteld, dat binnen drie werkdagen in huis zou zijn. Helemaal top! Ook via een account te volgen, ook helemaal top!

Op 4 juni kwamen twee pakketten met DPD, het derde pakket had hij niet, hij dacht dat dit de dag daarna wel geleverd zou worden.

5 juni met DPD gebeld wanneer ik dit pakket zou kunnen verwachten? Ook ivm de komende feestdagen (Pinksteren), de DPD medewerker wist mij te vertellen dat dit derde pakket nooit is aangemeld en dus nog bij VidaXL moest staan.

Toen werd het al spannender, want ik moest contact opnemen met VidaXL. Ik denk oprecht dat zij moeilijker te bereiken zijn dan Wim-lex. :evaw:

De chatfunctie werkt met een bot, deze wilt graag je vragen beantwoorden, maar dat kan die niet. Dan gaat hij op zoek naar een medewerker, maar die komt nooit, chat wordt automatisch afgesloten.

Bellen is ook onmogelijk... Dan maar een mail, nou, ik weet niet waar ze de mensen van de klantenservice vandaan halen, maar van het woord service hebben ze nog nooit gehoord!

Had een mailtje gestuurd met het probleem, en hoe dat kon worden opgelost. Kreeg letterlijk twee dagen later terug "Hier uw chatsessie" met die eronder geplakt, maar daar stond niks in...

Daarop heb ik gemaild dat ik dit geen manier van doen vind en de twee dozen graag retour wil sturen, nou, die retourlabels had ik binnen een uur, nog steeds geen excuses of antwoord op mijn vragen.

7 juni zijn de pakketten retour gegaan, op 11 juni zijn deze ontvangen bij hun.

Inmiddels is het 24 juni en ik heb nog geen geld retour, in het account staat nog steeds dat mijn bestelling in delen onderweg is, en contact krijg je niet met ze... Ik heb geen flauw idee hoe ik dit moet aanpakken.

Ik kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik deze keer niet 'achteraf betalen' heb gedaan... 8)7

Kan ik straks aangifte doen? Incasso inschakelen?

Het gaat om een vrij groot bedrag, en ik voel me met mijn handen gebonden omdat je geen contact met ze krijgt, ik heb dus totaal geen idee waar ik aan toe ben. Ik sta op het punt om naar Venlo te rijden.

Iemand ideeën?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 19:50 



 
Profiel   

Oei, dat klinkt wel als een zeer slechte service! :oo

Ook weleens overwogen hier wat te bestellen, maar ik geloof niet dat ik het heel erg vind dat het er tot nu toe nog niet van gekomen is.. :o

Heeft het bedrijf wel een actieve Facebook pagina oid? Het schijnt dat ze er vaak wel gevoelig voor zijn als je je verhaal openlijk deelt. Wellicht niet zo netjes, maar je kunt het overwegen als laatste optie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 19:55 



 
Profiel   

_Nancy_ schreef
Oei, dat klinkt wel als een zeer slechte service! :oo

Ook weleens overwogen hier wat te bestellen, maar ik geloof niet dat ik het heel erg vind dat het er tot nu toe nog niet van gekomen is.. :o

Heeft het bedrijf wel een actieve Facebook pagina oid? Het schijnt dat ze er vaak wel gevoelig voor zijn als je je verhaal openlijk deelt. Wellicht niet zo netjes, maar je kunt het overwegen als laatste optie?


Nee helaas, heb daar wel op gezocht. Maar las daar ook het ene na het andere horroverhaal.

En ik deelde dit verhaal met collega's en daar kwamen ook alleen maar negatieve verhalen uit.

Echt, ik snap niet van mezelf hoe ik dat allemaal heb kunnen missen. Zó dom. |o

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 19:57 



 
Profiel   

Toevallig heb ik dit recent ook gehad. Ik kreeg uiteindelijk een keer antwoord hoor, kostte wel veel geduld!
Ik heb helaas de mail niet in de buurt, anders zocht ik het directe mailadres waarmee ik uiteindelijk contact had wel even voor je op...

Wij kregen de betaling juist automatisch terug trouwens, maar dus geen product. "Ja bestel maar opnieuw."
Toen was het natuurlijk uitverkocht.

Heb je met creditcard betaald? Dan kun je de maatschappij het terug laten halen en dan krijg je ineens wél contact met de meeste bedrijven :=


Laatst bijgewerkt door Anoniet op 24-06-19 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 20:00 



 
Profiel   

https://www.facebook.com/vidaXL.nl/?bra ... 6731025784

Had er ook een leuke tuinset gezien, maar ik durfde daar niet te bestellen.
Leek me te mooi om waar te zijn.
Achteraf als ik dit hoor blij dat we het niet gedaan hebben.

Succes ermee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 20:02 



 
Profiel   

Sassy schreef
https://www.facebook.com/vidaXL.nl/?bra ... 6731025784

Had er ook een leuke tuinset gezien, maar ik durfde daar niet te bestellen.
Leek me te mooi om waar te zijn.
Achteraf als ik dit hoor blij dat we het niet gedaan hebben.

Succes ermee!


Je kunt daar geen berichten openbaar plaatsen, op chat reageren ze niet.


watchthesky schreef
Toevallig heb ik dit recent ook gehad. Ik kreeg uiteindelijk een keer antwoord hoor, kostte wel veel geduld!
Ik heb helaas de mail niet in de buurt, anders zocht ik het directe mailadres waarmee ik uiteindelijk contact had wel even voor je op...

Wij kregen de betaling juist automatisch terug trouwens, maar dus geen product. "Ja bestel maar opnieuw."
Toen was het natuurlijk uitverkocht.

Heb je met creditcard betaald? Dan kun je de maatschappij het terug laten halen en dan krijg je ineens wél contact met de meeste bedrijven :=


Ook dat niet deze keer, gewoon via iDeal betaald.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 20:04 



 
Profiel   

Hm ja als ik even Google komt er inderdaad wel vrij veel naar voren. Dus zal het met die gevoeligheid ook wel meevallen denk ik.

Kan je geen Kassa of Radar oid(?) via het forum inschakelen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 20:07 



 
Profiel   

_Nancy_ schreef
Hm ja als ik even Google komt er inderdaad wel vrij veel naar voren. Dus zal het met die gevoeligheid ook wel meevallen denk ik.

Kan je geen Kassa of Radar oid(?) via het forum inschakelen?


Daar heb ik zó geen zin in of tijd voor, daarom dacht ik eerst iets anders te proberen. Maar als ik over een aantal weken nog niks terug heb zit er niet veel anders op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 20:11 



 
Profiel   

Wat balen, ik heb daar vaak besteld. Nooit problemen gehad gelukkig. Niet netjes dat ze zo slecht reageren...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 20:17 



 

Oh oh, ik heb toevallig vorige week ook een tuinset daar besteld :oo Welke had jij besteld? Kan je ergens vinden hoeveel pakketten je zou moeten ontvangen? Dan kan ik het ook in de gaten houden als hij binnen komt.

Wel vaker daar spullen besteld en nog nooit problemen gehad eigenlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 20:23 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Oh oh, ik heb toevallig vorige week ook een tuinset daar besteld :oo Welke had jij besteld? Kan je ergens vinden hoeveel pakketten je zou moeten ontvangen? Dan kan ik het ook in de gaten houden als hij binnen komt.

Wel vaker daar spullen besteld en nog nooit problemen gehad eigenlijk


In je account staat het aantal pakketten! Daar stond bij mij dus drie, ik stuur je een PB met screenshots.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 20:25 



 
Profiel   

Ik gok even dat zo'n 'grote' hut aan het einde van de maand hun debiteuren, waaronder jij, dus behandeld..
Net zoals de VA die altijd aan het einde van de maand zijn rekeningen stuurt.
Zou echt even afwachten tot in de loop van de volgende week en daarna eventueel de pek&veren uit de stal halen ( lees: serieus moeilijk gaan doen, hoe dan ook ;-) )

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 20:38 



 
Profiel   

Ik had de dag van dit topic een mail gestuurd èn een chatbericht via Facebook met het dringende verzoek te reageren en actie te ondernemen. Dat ik anders genoodzaakt zou zijn het anders aan te pakken.

Gisteren reactie dat ze het gingen verwerken en vanochtend een mailtje dat de betaling binnen 1-5 werkdagen terug wordt gestort.

Uiteraard ben ik alsnog zeer benieuwd. Maar in ieder geval blij dat ik überhaupt contact heb gekregen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-19 08:43 



 

Ik heb ook gister een mail gestuurd waar mijn pakket blijft gezien het al de 4e werkdag was en kreeg s avonds direct melding dat hij klaar voor verzending is. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-19 09:16 



 
Profiel   

Klinkt als een herkenbaar verhaal, ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Ook dat er meerdere pakketten aangemeld stonden en dat slechts een deel geleverd werd. Zit je daar met 3 barkrukken terwijl je er toch echt 4 besteld hebt.
Ik had geluk bij een ongeluk want had al eerder wat met ze meegemaakt. Daarom deze keer gekozen om het via die blauwe meneer B.com te bestellen, ze werken daarmee samen als externe verkoper. Toen het mis ging kreeg ik nog het advies om zelf contact te zoeken met VidaXL maar het mooie is dan dat je via B.com besteld hebt en daar ook wat van mag verwachten. Zij hebben het uiteindelijk voor me opgelost en een week later kwam de ontbrekende barkruk alsnog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-19 13:04 



 
Profiel   

Het zweet breekt me uit ,heb verleden week er iets besteld en het blijft radio stilte langs hun kan,pakket word klaar gemaakt staat er in mij acount.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-19 21:52 



 
Profiel   

VidaXL, breek me de bek niet open. Heb een tijd voor de klantenservice van bol.com gewerkt en daar kregen we aan de lopende band klachten van VidaXL..
Ik ga er uit principe nooit meer bestellen. Je kunt waarschijnlijk lang wachten op je geld.. Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-06-19 21:59 



 

Ik heb 1 pakket ontvangen, heb alleen geen idee of dit alles is, kan het mij niet voorstellen. Ik zie alleen niet in mijn account hoeveel pakketten het horen te zijn :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 11:07 



 

[ img ]
[ img ]

:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-19 20:13 



 

Heb je het inmiddels ontvangen TS?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 11:27 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Heb je het inmiddels ontvangen TS?


Ik dacht dat ik de update al geplaatst had, maar niet dus.

Ik heb inderdaad het geld retour ontvangen, nu nóóit meer iets bestellen daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 11:31 



 
Profiel   

Ik heb een tijd geleden een rolgordijn besteld daar, plissé met hor.
Ik krijg dat met geen mogelijkheid in elkaar, of het moet met grof geweld gaan.
Heb een mailtje gestuurd dat het gewoon niet in elkaar past, nu moet ik foto's sturen,
dan gaan hun verder kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 11:50 



 
Profiel   

sabine1979 schreef
Ik heb een tijd geleden een rolgordijn besteld daar, plissé met hor.
Ik krijg dat met geen mogelijkheid in elkaar, of het moet met grof geweld gaan.
Heb een mailtje gestuurd dat het gewoon niet in elkaar past, nu moet ik foto's sturen,
dan gaan hun verder kijken


Succes, bij voorbaat...

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 12:46 



 
Profiel   

KimD schreef
sabine1979 schreef
Ik heb een tijd geleden een rolgordijn besteld daar, plissé met hor.
Ik krijg dat met geen mogelijkheid in elkaar, of het moet met grof geweld gaan.
Heb een mailtje gestuurd dat het gewoon niet in elkaar past, nu moet ik foto's sturen,
dan gaan hun verder kijken


Succes, bij voorbaat...


Thanks,
Ik zag dit topic, dacht al >;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 13:19 



 
Profiel   

Hier ook noooit weer wat van Vida XL! Bagger kwaliteit producten en bijna geen contact mogelijk. 1x bureaustoel gekocht die niet in elkaar kon, 1x een bed waar ik na 2 dagen doorheen zakte. Pas na meerdere openbare klachten op social media geld voor het bed teruggekregen. Nooit weer iets daar weg!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 13:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 28 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen