Keukens! Wat heb je en wat kostte het?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PSvanLot

Berichten: 10140
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 23:58

Wieldop schreef:
Wij hebben apparatuur van Neff. Erg over te spreken. Helemaal over de deur die in de oven schuift, waardoor je je nooit meer verbrandt. Maar ook de ruimte in de oven en de programma's die erop zitten.
En ik vind sowieso de koelkasten met een groentela met een apart klimaat een absolute must have! Groentes blijven langer goed, zelfs vaak langer dan de datum op de verpakking!


Dat laatste heb ik ook. Zeker het geld waard. Een zakje voorgesneden sla is vlot een paar dagen over datum nog vers terwijl ik dat voorheen niet had.

Rensjee

Berichten: 394
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 11:12

Wij zijn klaar!!

Voor

Afbeelding

Afbeelding


Na

Afbeelding

Afbeelding

Suzanne F.

Berichten: 49215
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Keukens! Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 15:36

Leuk! Waarom is er gekozen om de koof voor de afzuigkap zwart te maken?

Rensjee

Berichten: 394
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 15:45

Suzanne F. schreef:
Leuk! Waarom is er gekozen om de koof voor de afzuigkap zwart te maken?


De koof was bij deze afzuigkap sowieso vrij groot en er zat een oude, kleine buis naar boven. Hij moest dus naar buiten gaan. We hebben wit overwogen maar ook dat valt op, de kleur wordt weer net anders dan de rest. Alle apparatuur etc. Is verder zwart, de vloer is donker, een deel van het interieur dus opzich leek zwart ons ook een prima optie. Aanwezig ja. Persoonlijk vind ik het wel iets hebben.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Keukens! Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 23:34

De boven kastjes zijn er inmiddels af -O-
Kwam nog een naam achter vandaan van 32 jaar terug. Ik vond dat nog een erg leuk detail.

Afbeelding

Afbeelding

Suzanne F.

Berichten: 49215
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Keukens! Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 06:46

Wat leuk! Dat zullen ze denk ik bewust hebben achtergelaten zo te zien!

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 13:04

Nou, work in progress.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En weer opbouwen. Gister begonnen met leidingen infrezen, rail ophangen en de eerste kasten in elkaar.
Afbeelding

xJurdyWonanx

Berichten: 4050
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: Keukens! Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 12:33

Hier eindelijk de keuken af! :D

Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding
Afbeelding

Eefsel2109

Berichten: 1110
Geregistreerd: 24-04-15

Re: Keukens! Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 12:51

Erg mooi geworden!

xJurdyWonanx

Berichten: 4050
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Heerlen

Re: Keukens! Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 13:31

Iemand ideeën voor achterwand pff haha? Liefst willen we melkglas, maar dan in welke afmetingen..? Overal half hoog of hoogte verschil of totaal iets anders?

PSvanLot

Berichten: 10140
Geregistreerd: 12-03-19

Re: Keukens! Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-19 14:38

Prachtig!

HHorseA
Berichten: 682
Geregistreerd: 04-03-17
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 17:17

Zijn er nog die een wasmaschine/droger in de keuken hbbn staan.. Ik heb helaas geen berging.. Dus ook in de keuken.. Maar weet zo niet goed inbouwen of niet. En had ooit graag een keuken eiland gewild... Maar ook om aan te eten. <3

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Keukens! Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 13:33

Je kunt prima een deurtje plaatsen voor een wasmachine en droger. Dan valt het ook niet zo op dat ze in de keuken staan. Zou dat zelf wel mooi vinden.

Roodvos

Berichten: 6661
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 16:31

Reuzenschop omhoog.
#negeert rode blokletters...

Ik zou graag goede, maar ook slechte ervaringen ontvangen met keukenbedrijven ongeveer in de cirkel Groningen, Hoogezand, Veendam, Assen, Norg, Leek, Roden. Mag ook per PB.

En ook graag van de grote landelijke ketens zoals Keukenloods, Keukenconcurrent en hoe ze ook maar meer heten.
Alvast bedankt.

snuffie123
Berichten: 1285
Geregistreerd: 10-06-15

Re: Keukens! Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 17:11

De grote ketens zijn denk ik eigenlijk allemaal wel prima. Tuurlijk zijn er slechte ervaringen, maar daarvoor nog zoveel meer goede. Op dit moment hebben alle keukenzaken wel te maken met leveringsproblemen. Vrienden van ons hebben bijvoorbeeld geen kookplaat of oven. Maar dat alle drie bij verschillende keukenzaken (keukenconcurrent, keukensale en Grando). Ik zou vooral langs een hoop winkels gaan en kijken waar je zelf het beste gevoel bij hebt en geholpen wordt.

MarjanB

Berichten: 16449
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Keukens! Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 17:51

Hier ook nog geen kookplaat.. in november de keuken besteld :+

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

anca

Berichten: 1780
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 18:09

Tulp in veendam. :j

Vrienden van ons zijn al ruim 2 jaar bezig met nieuwbouw en nu is het opgeleverd . Maar nog geen keuken en badkamer want dat is uitstel na uitstel -O- t is een puinhoop.


Maar dat is dus niet via tulp :)

lieke2
Berichten: 2131
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 19:55

Roodvos schreef:
Reuzenschop omhoog.
#negeert rode blokletters...


Bedankt voor de schop +:)+

Enige tijd meegelezen en nu mag ik eindelijk ook op pad *\%/* . Voor zowel keuken maar ook badkamer. Ga op zoek naar de musthaves van deze tijd, voor een u-keuken :):) . Ik mag graag koken en met een u-keuken heb ik iig meer werkruimte dan nu.. Maar welke apparaten of soorten kastjes zijn echt superhandig?

Roodvos

Berichten: 6661
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:04

anca schreef:
Tulp in veendam. :j

Vrienden van ons zijn al ruim 2 jaar bezig met nieuwbouw en nu is het opgeleverd . Maar nog geen keuken en badkamer want dat is uitstel na uitstel -O- t is een puinhoop.


Maar dat is dus niet via tulp :)
Dankjewel. Die had ik toevallig al vandaag op mijn lijstje gezet.

Mijn keuken hoeft pas over 15 mnd ofzo geleverd te worden (nieuwbouw). Ik hoop dat ze dan alles wel hebben :').
Maar moet een tekening hebben voor het aanleveren voor de aannemer, dat ze weten waar wat komt.

@Lieke, ik wil lades in de onderkasten. Dan is alles veel toegankelijker.
En ik wil voldoende stopcontacten bij het werkblad. Dat ik standaard wat over heb naast de waterkoker, koffie apparaat en de airfryer.

Ik heb vandaag bij Keukenloods een checklist gedownload. Misschien ook handig voor jou.

miccamaaike

Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Keukens! Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 08:11

Ik mis een stopcontact op t kookeiland. Dat had ik wel handig gevonden voor bijvoorbeeld tosti/grill ijzer of evt de airfryer, dan kan de afzuigkap aan. Dat kan nu dus niet.

MarjanB prachtige keuken en gave vloer! Zoiets hebben wij ook op de vloer liggen.

MarjanB

Berichten: 16449
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Keukens! Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 08:51

Dank je! En ja stroom in het eiland is wel handig! Hebben er twee stopcontacten in zitten.

lieke2
Berichten: 2131
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 09:09

Ik ga eens rondsnuffelen op die checklist, dank je!

*edit* al veel vragen waar ik nog geen antwoord kan geven, eerst op onderzoek uit denk ik :o

Roodvos

Berichten: 6661
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 09:34

lieke2 schreef:
Ik ga eens rondsnuffelen op die checklist, dank je!

*edit* al veel vragen waar ik nog geen antwoord kan geven, eerst op onderzoek uit denk ik :o

Ja, herkenbaar. Ik heb bij bijvoorbeeld materiaal van het blad aandachtspunten opgeschreven. Zoals dat ik er hete pannen op wil zetten, gewone standaard schoonmaak middelen wil gebruiken.

En als het kan wil ik een klein barretje. Ik ben alleen en lijkt me ideaal om met mijn ontbijt of snelle avondhap dat bij zo'n bar te kunnen doen en niet steeds de eettafel hoef te dekken.

Noeps
Berichten: 16929
Geregistreerd: 19-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 10:30

Roodvos schreef:
Reuzenschop omhoog.
#negeert rode blokletters...

Ik zou graag goede, maar ook slechte ervaringen ontvangen met keukenbedrijven ongeveer in de cirkel Groningen, Hoogezand, Veendam, Assen, Norg, Leek, Roden. Mag ook per PB.

En ook graag van de grote landelijke ketens zoals Keukenloods, Keukenconcurrent en hoe ze ook maar meer heten.
Alvast bedankt.

In mijn directe omgeving heb ik drie stellen/gezinnen die elk een goede ervaring hadden met Trendkeukens Drachten. Wij hebben onze keuken gekocht bij Mandemakers, daar zijn we ook positief over. Werd fijn meegedacht en vlak voordat ze zouden leveren belden ze nog vanuit het hoofdkantoor omdat ze nog een suggestie hadden die ze wilden bespreken, waar we erg blij mee waren.

lieke2
Berichten: 2131
Geregistreerd: 12-12-02

Re: Keukens! Wat heb je en wat kostte het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 11:23

Dat is wel een goede om over na te denken, ik wil ook graag mijn pannen overal op kunnen zetten (tenminste, dat ben ik nu gewend en ik ken mezelf :+ ). Voor mij zou zon afzuiging in de kookplaat ook meer mogelijkheden mogelijk maken voor het soort keuken om te plaatsen :j