Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 24 van de 47 [ 1163 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 47  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Keukens! Wat heb je en wat kostte het?

 
Profiel   

Plafondunit is leuk tot je een plafond van 3.60 hebt. Daarnaast vind ik het persoonlijk niet mooi.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 17:23 



 
Profiel   

Urona447 schreef
Aan ruimte hebben wij zeker geen gebrek maar een downdraft is een afzuiging achter je kookplaat die je omhoog zet tijdens het koken en daarna weer in je aanrechtblad laat verdwijnen.

Wij willen een eiland keuken dus willen geen afzuigkap die hangt. Ik zal me er nog eens verder in verdiepen want een downdraft kan maximaal een kookplaat van 90cm aan werd mij verteld en ik heb liever een grotere kookplaat.

Ah weet nu welke je bedoelt, dat kan bij ons niet. Onze keuken kan max 65cm diep zijn. En ik wil geen eiland, maar over de gehele breedte aanrecht :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 18:28 



 
Profiel   

Urona447 schreef
Plafondunit is leuk tot je een plafond van 3.60 hebt. Daarnaast vind ik het persoonlijk niet mooi.

Uuh ja zo hoog is ons plafond niet _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 18:52 



 
Profiel   

linnnde schreef
Sonja_vR schreef
Ik ging van wit naar donker en helaas zo helder om alleen primer te doen
En dan maar verven
6 lagen later was het idd effen

Dus grijze primer of grondlak op de primer is aan te raden

Voor nieuwe deurtjes kun je heel simpel hetzelfde merk bekijken
Of kijken of Ikea deurtjes passen



Ohja dan blijf je bezig inderdaad :') :j
Zojuist wel mijn huisbaas een bericht gestuurd of het mogelijk is (ik ga er vanuit dat het mag).
Nieuwe deurtjes zou ik dan eerst het merk moeten kijken. Anders inderdaad gewoon afmetingen opschrijven en hup naar de Ikea.


Een kennis van mij heeft folie op de deurtjes geplakt -> wrappen noemen ze het geloof ik. Folie had ze via Ali besteld en beviel erg goed! Is volgens mij ook voor een zwarte keuken gegaan. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 20:42 



 
Profiel   

Ik heb ook ooit mijn keuken beplakt met speciaal keukenfolie. Werd om maat geleverd, wel even een klusje waar je een dag voor uit moet trekken, maar is heel goed bevallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 08:29 



 
Profiel   

Dat is ook nog een optie inderdaad, krijg je dat er ook weer gemakkelijk af, verven mag dus niet van de huisbaas dus het zouden andere deurtjes worden of die wrap..

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 09:01 



 
Profiel   

Wij hebben vanmiddag onze nieuwe Ikea keuken besteld :):) Helemaal blij!

Oude keuken:
[ img ]

Nieuwe ontwerp:
[ img ]

Deze tegels wil ik op de wanden:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 19:30 



 
Profiel   

Mooie keuken BibiQ. Die witte tegels vind ik ook mooi, zeker als ze zo helemaal naar boven doorlopen.

Die hanglampjes op de bovenstaande foto vind ik ook leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 19:48 



 
Profiel   

Mooi! Niet overwogen om naar een inductiekookplaat te gaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 20:20 



 
Profiel   

Tiggs schreef
Mooi! Niet overwogen om naar een inductiekookplaat te gaan?


Geen seconde. Ik ben een gas-fan ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 01:11 



 
Profiel   

Mag ik vragen hoe jullie de keuze voor apparatuur hebben gemaakt? Wij willen sowieso A merk en willen mee doen aan een aantal kookworkshops maar ik blijf het lastig vinden om een goede keuze te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 12:38 



 
Profiel   

Kookworkshops? Om merken te testen?
Lijkt me niet echt zinnig.

Gewoon kijken wat je uit wilt geven en aan welke eisen het moet voldoen.

Ik wilde een Smeg fornuis om de uitstraling. Ik kan op elk gasstel koken.
Idem aan oven. Ik had wat eisen. Merk om het even.
Gelukkig kon ik een formuis vinden bij Smeg met alle eisen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 16:38 



 
Profiel   

Urona447 schreef
Mag ik vragen hoe jullie de keuze voor apparatuur hebben gemaakt? Wij willen sowieso A merk en willen mee doen aan een aantal kookworkshops maar ik blijf het lastig vinden om een goede keuze te maken.


Zelfde dubio hier. Onzininig lijkt mij het zeker niet. Het werd ons ook aangeraden. Maar is er nog niet van gekomen. Er zitten zo bizar veel opties op die nieuwe stoom ovens, dus denk dat zo”n work shop hoop inspiratie geeft. Wij neigen nu naar AEG. Maar hebben nog geen keuken gekocht, wel verschillende offertes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 18:07 



 
Profiel   

Voordat ik minimaal 10.000 euro uit ga geven aan apparatuur wil ik wel weten of het is wat ik ervan verwacht. Zo gek is dat toch niet?

Als het goed is doe je minimaal 5 jaar met alle apparatuur dus me daar in verdiepen lijkt mij niet meer dan logisch.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 19:01 



 
Profiel   

Als je voor 10000 aan apparatuur uit gaat geven en je doet er maar 5 jaar mee dan gaat het toch verkeerd denk ik :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 19:57 



 
Profiel   

Pantykous schreef
Als je voor 10000 aan apparatuur uit gaat geven en je doet er maar 5 jaar mee dan gaat het toch verkeerd denk ik :D


Denk ik ook ja. Apparatuur moet minimaal 10 jaar meekunnen en soms wel 15 jaar. En 10.000 voor de hele keuken bedoel je denk ik. Niet alleen voor apparatuur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 20:41 



 
Profiel   

Het ligt er een beetje aan wat voor apparatuur je hebt, ik denk dat wij wel rond de 8000 euro zaten. Maar een Quooker, Bora kookplaat met afzuiging, hele grote koelkast en een vaatwasmachine met lift zijn wel behoorlijk prijzige apparaten. Die moeten zeker 10 jaar meegaan, mag ik hopen. Liefst inderdaad langer. Wij hebben onze keuken in dit huis (andere is in ons appartement) nu bijna 10 jaar erin staan en alleen de vaatwasser nog moeten vervangen. Was me eigenlijk al te snel, maar het water is hier zo slecht, dat tast alles aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-08-19 21:26 



 
Profiel   

Met een steamer,oven,inbouwkoffieapparaat, 2 koelkasten, 2 warmhoudlades, 1 vacumeerlade, 2 klimaatkasten, inductiekookplaat, afzuiging, quooker, vriezer en vaatwasser zit je minimaal aan 10.000 euro voor a merk apparatuur.

Ik verwacht dat de apparatuur minimaal 5 jaar mee gaat want dat is volgens mij op papier de levensduur.Natuurlijk hoop ik dat het langer mee gaat maar de garantie is dan wel verlopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 10:19 



 
Profiel   

Wij zitten met de offertes die er nu liggen ook op > 10.000 euro aan apparatuur. 1 grote koelkast,1 vriezer kast, luxe vaatwasser, 1 stoom oven, 1 bakoven, en een bora/inductie kookplaat.

Maar dat is natuurlijk maar met wat je wensen zijn. Wij stellen daar hoge eisen aan, omdat wij ontzettend graag uitgebreid koken en bakken. Maar bij een middenklasse keuken zit je denk ik al snel op 6000/7000 aan apparatuur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 10:30 



 
Profiel   

Wij hebben een vaatwasser, oven, magnetron, koelkast, vriezer, kraan, gasfornuis en afzuigkap voor € 2100. Ligt er natuurlijk maar aan wat je wil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 10:42 



 
Profiel   

BiBiQ schreef
Wij hebben een vaatwasser, oven, magnetron, koelkast, vriezer, kraan, gasfornuis en afzuigkap voor € 2100. Ligt er natuurlijk maar aan wat je wil.


Wij geven ook zoiets uit aan onze apparatuur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 10:44 



 
Profiel   

Urona447 schreef
Met een steamer,oven,inbouwkoffieapparaat, 2 koelkasten, 2 warmhoudlades, 1 vacumeerlade, 2 klimaatkasten, inductiekookplaat, afzuiging, quooker, vriezer en vaatwasser zit je minimaal aan 10.000 euro voor a merk apparatuur.

Ik verwacht dat de apparatuur minimaal 5 jaar mee gaat want dat is volgens mij op papier de levensduur.Natuurlijk hoop ik dat het langer mee gaat maar de garantie is dan wel verlopen.


Hebben jullie een cateringbedrijf oid dat jullie ook zoveel ander apparatuur willen wat niet heel vaak voorkomt in een standaard keuken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 10:52 



 
Profiel   

Nee maar wel een heel groot huis waardoor we een hele grote keuken krijgen. Eiland van 6 meter lang en grote kastenwand. De keuken is ook ontworpen door de architect en word maatwerk uitgevoerd.

De keuken word echt het hart van het huis en daarom mag die best wat kosten vinden wij. We vinden het alleen lastig om de keuze voor apparatuur te maken en zijn daarom benieuwd hoe anderen dit doen. Natuurlijk krijgen we advies maar ervaringen van anderen zijn ook handig om mee te nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 10:59 



 
Profiel   

Wij hebben straks 6 meter keuken.

Opbouw qua apparatuur is als volgt:
- Koelkast 210 L en vriezer 79 L (Tinad) € 549,00
- Magnetron 22 L (Mattradition) € 249,00
- Zwarte Heteluchtoven 71 L. (Mattradition) € 249,00
- Vaatwasser (Skinande) € 449,00
- Zwarte Gaskookplaat 5-pits (met wokbrander) (Eldslaga) € 349,00
- Afzuigkap (inbouw) (Underverk) € 349,00

- Spoelbak (zwart kwartscomposiet) Hallviken) €194,00
- Kraan (zwart geborsteld metaal) (Gamlesjön) €99,95

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 11:10 



 
Profiel   

Wij hebben apparatuur van Neff. Erg over te spreken. Helemaal over de deur die in de oven schuift, waardoor je je nooit meer verbrandt. Maar ook de ruimte in de oven en de programma's die erop zitten.
En ik vind sowieso de koelkasten met een groentela met een apart klimaat een absolute must have! Groentes blijven langer goed, zelfs vaak langer dan de datum op de verpakking!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 11:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 24 van de 47 [ 1163 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 47  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen