Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 116 [ 2897 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 116  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Badkamers: Wat heb je en wat kostte het?

 
Profiel   

Ik ga meepraten! Nu even geen tijd om uitgebreid te reageren, maar korte inleiding: Ik woon sinds eind augustus in mijn nieuwe huisje met oude, uit elkaar vallende badkamer. Over 3 weken beginnen ze hier aan een 4 weken durend project. De grootste uitdaging wordt dat ik dan 4 weken geen douche en wc heb en ook geen aansluiting voor de wasmachine en droger ;(

Morgen meer en dan zorg ik ook dat ik bijgelezen ben!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 16:55 



 
Profiel   

Komone onze badkamer komt van x2o
Dank je, wij vinden het ook prachtig

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 16:57 



 
Profiel   

Booooo schreef
[ [url=m/FALibH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze toilet beneden is donker. Of bedoel je echt de pot? :+

Mooie wc, snap alleen die vierkante uitsparing niet, is dat een esthetisch ding of heeft dat een functie? Lijkt me heel lastig schoonmaken...

Prachtige badkamers komen er voorbij! Wat mij opvalt is dat ik vooralsnog bij niemand een stoomdouche gezien heb, dat heb ik, en dat is zo fijn, hoop dat ik nooit meer zonder hoef te doen. Heb altijd graag een bad gewild, maar als ik moet kiezen wint mijn douche hands down. Heb mezelf deze zomer ook verwend met een huge opblaasbare jacuzzi in de schuur, dus nu kan ik ook nog dobberen, helemaal top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 17:00 



 
Profiel   

luxx schreef
Booooo schreef
[ [url=m/FALibH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onze toilet beneden is donker. Of bedoel je echt de pot? :+

Mooie wc, snap alleen die vierkante uitsparing niet, is dat een esthetisch ding of heeft dat een functie? Lijkt me heel lastig schoonmaken...

Prachtige badkamers komen er voorbij! Wat mij opvalt is dat ik vooralsnog bij niemand een stoomdouche gezien heb, dat heb ik, en dat is zo fijn, hoop dat ik nooit meer zonder hoef te doen. Heb altijd graag een bad gewild, maar als ik moet kiezen wint mijn douche hands down. Heb mezelf deze zomer ook verwend met een huge opblaasbare jacuzzi in de schuur, dus nu kan ik ook nog dobberen, helemaal top!


Als er nou iets is wat wij nooit meer nemen is het wel een stoomdouche. Dat is zo ontiegelijk lastig schoonmaken en wordt snel lelijk. En wij hadden echt niet de goedkoopste.
Wij hebben ook een bad, dat is met kleine kinderen leuk, maar in de volgende badkamer gaat het bad eruit. Maarja eerst nog sparen... dus ik blijf lekker meelezen voor inspiratie

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 17:58 



 
Profiel   

Wij hebben nu ook een idee voor de badkamer. Hele gave tegels gezien.

Wij gaan wel voor een bad. En heb het liefst een bubbelbad.

Heeft iemand ervaring met badenmarkt Emmeloord of Beliani?

[ img ]
Zulke tegels, maar dan met lichtere tegels erbij ipv die donkergrijze. Alleen nog even kijken wat die kosten :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 18:28 



 
Profiel   

snuffie123 schreef
Als er nou iets is wat wij nooit meer nemen is het wel een stoomdouche. Dat is zo ontiegelijk lastig schoonmaken en wordt snel lelijk. En wij hadden echt niet de goedkoopste.

Dat eerste herken ik niet, vind hem niet lastig schoon te maken, dat tweede herken ik een beetje, het onderste randje waar zeg maar het glas ophoud aan de buitenkant is goedkoop plastic en omdat ik altijd met bleek schoonmaak bladdert een beetje af. En wanneer je zo'n ronde cabine hebt, die ik heb, is dat natuurlijk een eyesore in zo'n strakke beton cire badkamer. Maar ik heb er laatst 1 gezien over een bad heen, die zou daar best in passen.

Edit
Vind deze trouwens ook helemaal niet lelijk

[ img ]

Dan heb ik echt een hele hele lelijke :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 21:22 



 
Profiel   

Wij hebben vorig jaar ons huis gekocht en meteen grotendeels opgeknapt.
Alles wat we zelf konden doen hebben we zelf gedaan incl badkamer. We hebben een stuk gang er bij getrokken. Daardoor hadden we ruimte voor een losse douche en een los bad IPV 2 in 1 wat er zat.
Alleen het gat door de betonvloer voor de nieuwe waterleiding hebben we laten doen. Oja en plafond en de verzette muur laten stucen.
We hebben gekozen voor 6hoekige grijze tegels met print op de achterwand douche en op het bad. Verder grote rechthoekige witte tegels en grote vierkante tegels in donkergrijs op de grond. Allen bij Praxis in de aanbieding.
Badkamermeubels bij alle zaken waar we geweest zijn vonden we niks en ook nog schrikbarend duur, dus hebben we een kastje van de juiste maat wat wel naar smaak is in de juiste kleuren geschilderd en een beetje verbouwd zodat er twee waskommen op konden. Helemaal tevreden mee!
Totale badkamer incl muur verzetten, leidingen trekken, vloerverwarming etc kostte zo'n 5000 euro.
Zal als ik er aan denk eens foto's maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 21:46 



 
Profiel   

BertBaley schreef
Dit is onze badkamer (prijs weet ik even niet, ps wil ik niet weten _O- , maar sowieso + 10.000,- wij hebben beton cire op de wanden. Ik vind het persoonlijk prachtig <3

[ [url=m/EVuLzv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Db4qqj.jpg]Afbeelding[/url] ]


Prachtig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-10-18 22:18 



 
Profiel   

Nicje87 schreef
BertBaley schreef
Dit is onze badkamer (prijs weet ik even niet, ps wil ik niet weten _O- , maar sowieso + 10.000,- wij hebben beton cire op de wanden. Ik vind het persoonlijk prachtig <3

[ [url=m/EVuLzv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Db4qqj.jpg]Afbeelding[/url] ]


Prachtig!


Dankjewel :) !!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 10:53 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]



Badkamer vorig jaar gedaan. <3 Kostte inderdaad rond de 10.000,- met daarbij veel zelf gedaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 11:11 



 
Profiel   

Wow mooi zeg die laatste! Super strak en heel gaaf die gietijzeren kozijnen :D
Die van yellowbird is ook mooi, ook wel mijn smaak :) Die tegels op de vloer <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 14:17 



 
Profiel   

Wauw zimbabwe!

Ik lees mee, wij zijn aan t sparen om onze badkamer te veranderen. Zit er nu ong 15 jaar in en is nog best modern, maar we irriteren ons aan een aantal dingen. Dus ben aan t orienteren wat we willen.

Is zo'n douchewand met kozijn een beetje praktisch schoon te houden? En de rest van het zwarte spul?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 15:43 



 
Profiel   

Kirstenn schreef
Wauw zimbabwe!

Ik lees mee, wij zijn aan t sparen om onze badkamer te veranderen. Zit er nu ong 15 jaar in en is nog best modern, maar we irriteren ons aan een aantal dingen. Dus ben aan t orienteren wat we willen.

Is zo'n douchewand met kozijn een beetje praktisch schoon te houden? En de rest van het zwarte spul?


We hebben meteen een waterontharder geinstalleerd dus wat betreft kalkaanslag etc geen problemen. de douchewand hebben we laten maken bij staalenramen.nl de rest zelf los erbij gezocht bij sanisale.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 18:47 



 
Profiel   

Erg mooi! Tegels ook van Sanisale?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 18:49 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Erg mooi! Tegels ook van Sanisale?


jup... de witte zijn 90 cm lang...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 18:57 



 
Profiel   

Hoe ervaren jullie die waskommen? Vind dat erg mooi, maar lijkt me niet erg praktisch met schoonmaken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 19:16 



 
Profiel   

Lindor92 schreef
Hoe ervaren jullie die waskommen? Vind dat erg mooi, maar lijkt me niet erg praktisch met schoonmaken?


Ze zijn niet moeilijker schoon te maken dan een gewone wasbak... moet er wel bijzeggen dat de schoonmaakster het meeste werk doet hier :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 19:31 



 
Profiel   

Bij een gewone wasbak zou ik namelijk snel vuil van het meubel in de bak vegen. Dat kan namelijk niet met dr kommen :p Dat wordt niet als vervelend ervaren ofzo? Die kommen zelf zijn natuurlijk ook meer koetswerk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 19:34 



 
Profiel   

het is in de badkamer niet zo snel zo vuil hier...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-18 20:46 



 
Profiel   

Lindor92 schreef
Bij een gewone wasbak zou ik namelijk snel vuil van het meubel in de bak vegen. Dat kan namelijk niet met dr kommen :p Dat wordt niet als vervelend ervaren ofzo? Die kommen zelf zijn natuurlijk ook meer koetswerk.


Wij hebben nu een kom en helaas geen schoonmaakster, en ik vind t niks. Verzameld zich makkelijk vuil onder en t randje schoonmaken is tandenborstelwerk

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 06:34 



 
Profiel   

Wat een leuk topic, hier ook druk aan de klus, badkamer 1 is zo goed als klaar en badkamer 2 gaan wr mee starten.

Ik zal binnenkort eens wat foto's plaatsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 13:18 



 
Profiel   

Wij hebben lang getwijfeld, volledig renoveren (met kostenplaatje minimaal 15.000€, want geen kleine badkamer) of tijdelijk 'opknappen' voor een kleiner budget (gezien de badkamer voornamelijk gedateerd en blauw-blauw-blauw is, maar wel nog perfect functioneel).

Tweede optie gekozen. Totaal kostenplaatje: 500€ :Y) . Enkel de toilet hebben we volledig vernieuwd. De oude donkerblauwe toilet was (met een mooie leeftijd van 35 jaar) niet meer proper te krijgen qua kalkafzetting, waardoor er altijd witte strepen aan de binnenzijde stonden.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 19:29 



 
Profiel   

Mooi geworddn curly2day!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 20:19 



 
Profiel   

noviceh schreef
Mooi geworddn curly2day!


Huh heb nog geen foto's geplaatst :-) :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 20:43 



 
Profiel   

Florenc schreef
Wij hebben lang getwijfeld, volledig renoveren (met kostenplaatje minimaal 15.000€, want geen kleine badkamer) of tijdelijk 'opknappen' voor een kleiner budget (gezien de badkamer voornamelijk gedateerd en blauw-blauw-blauw is, maar wel nog perfect functioneel).

Tweede optie gekozen. Totaal kostenplaatje: 500€ :Y) . Enkel de toilet hebben we volledig vernieuwd. De oude donkerblauwe toilet was (met een mooie leeftijd van 35 jaar) niet meer proper te krijgen qua kalkafzetting, waardoor er altijd witte strepen aan de binnenzijde stonden.

[ Afbeelding ]


Hebben jullie opnieuw betegeld of de tegels geverfd? En ligt er laminaat op de vloer? :-)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-10-18 21:05 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 116 [ 2897 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 116  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen