Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 29 van de 38 [ 926 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 38  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO] show je auto!

 
Profiel   

ikke schreef
Renee1991 schreef
Ik ga nooit door de wasstraat. Zonde van de lak. Ik was hem thuis met de hand of in de wasbox met een hoge druk reiniger.

Nee, zo'n hogedruk reiniger is niet slecht voor je lak.....


Nou, liever een hogedruk reiniger erop dan die gore borstels vol met zand |o
Mag voor zich spreken dat ik hem niet bovenop m'n lak druk.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 16:20 



 
Profiel   

Sowieso veroorzaken wasstraten swirls ( lichte kringen met krasjes) en een hogedrukreiniger en hand wassen niet ( moet je wel 2 emmers, een uitspoel en sop gebruiken).
Je kan bij een hogedrukreiniger ook zelf bepalen hoe dichtbij of ver weg je staat.
Ik ben het er dus mee eens dat met de hand / hogedrukreiniger beter is dan de wasstraat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 16:34 



 
Profiel   

Ik ga ook naar de wasbox. Nooooit door die wasstraat. Geeft mij teveel schade inderdaad.

Naar de wasbox gaat het emmertje met sponzen e.d. mee. Thuis nu ook een foamgun. Maar bij de box vind ik dat vlekvrije water zo fijn.

De auto wordt hier wel wekelijks gewassen en de matten worden gedaan als het nodig is.

Maar paard is ook hobby hoor :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 17:39 



 
Profiel   

Hier is Volvolief een werkpaard. Ik draag graag zorg voor onze voertuigen (we hebben ook een 125cc moto'ke) en poets ze af en toe wel eens grondig, maar niet heel vaak. We moeten er ook niet te pietjeprecies om doen, want hondjes in de auto enzo. Ik heb zelfs eens 11 dikke tweedehands weidepalen van 1m80 met nog zand en groene aanslag in mijn auto gepuzzeld. Nadien gewoon eens over schrobben, maar een schrammetje meer of minder, dat maakt ons niet ongelukkig. Ding dient om te gebruiken :j

Meestal ziet ie er dus zo uit:
[ img ]

Onze zomerschoenen zitten er ook al een tijd op:
[ img ]

En in de winter staat hij op deze sloefen:
[ img ]
Ziehier een Volvo in België op een zeldzaam moment: in zijn natuurlijke habitat :brr: :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 18:24 



 
Profiel   

BiBiQ schreef
Ik ga ook naar de wasbox. Nooooit door die wasstraat. Geeft mij teveel schade inderdaad.

Naar de wasbox gaat het emmertje met sponzen e.d. mee. Thuis nu ook een foamgun. Maar bij de box vind ik dat vlekvrije water zo fijn.

De auto wordt hier wel wekelijks gewassen en de matten worden gedaan als het nodig is.

Maar paard is ook hobby hoor :j


Daarom hebben wij thuis een ontkalker gekocht hahaha.
Mijn vriend wilde thuis niet wassen ivm kalk in het water, nu kan het gewoon hier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 20:15 



 
Profiel   

laura1987 schreef
BiBiQ schreef
Ik ga ook naar de wasbox. Nooooit door die wasstraat. Geeft mij teveel schade inderdaad.

Naar de wasbox gaat het emmertje met sponzen e.d. mee. Thuis nu ook een foamgun. Maar bij de box vind ik dat vlekvrije water zo fijn.

De auto wordt hier wel wekelijks gewassen en de matten worden gedaan als het nodig is.

Maar paard is ook hobby hoor :j


Daarom hebben wij thuis een ontkalker gekocht hahaha.
Mijn vriend wilde thuis niet wassen ivm kalk in het water, nu kan het gewoon hier.


Die staat ook nog op het wensenlijstje :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-19 07:57 



 
Profiel   

BiBiQ schreef
laura1987 schreef

Daarom hebben wij thuis een ontkalker gekocht hahaha.
Mijn vriend wilde thuis niet wassen ivm kalk in het water, nu kan het gewoon hier.


Die staat ook nog op het wensenlijstje :)

Wanneer wil je 'm hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-19 17:16 



 
Profiel   

O geen idee. Geen haast maar wil het wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-19 20:08 



 
Profiel   

Vandaag mijn trouwe Ford Focus verkocht.

Niet omdat hij weg moest, maar omdat ik de auto van mij Pake (Fries voor Opa) kon overnemen.

Mijn lieve Pake ligt op zijn sterfbed... en zo heb ik toch altijd een stukje Pake bij mij... maar wat doet het toch pijn om hem zo te zien... en dubbel om dan zijn auto over te nemen... maar toch zijn we blij en dankbaar dat de auto in de familie blijft en ik de eer heb gekregen om de auto over te mogen nemen... |(

Dus van mijn lieve Ford Focus (die iemand anders heel erg blij gemaakt heeft)
[ img ]

Naar mijn nieuwe partner in crime... mijn Chevrolet Tacuma:
[ img ]

Wel een upgrade, nog maar zo'n 56000km op de teller, iets jonger en een aardig stukkie groter.

Dat we nog vele jaren samen kunnen doorbrengen :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-19 20:44 



 
Profiel   

Vandaag helaas op de terugweg van de garage een paaltje geschampt met mijn gele rakker... iemand enig idee waarmee ik de 'verf' eraf krijg? het zijn geen krassen en ook geen deuk, je voelt het ook niet echt zitten. Het meeste is er ondertussen al af, maar precies op de 'hoek' zit nog een zwarte streep.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 12:19 



 
Profiel   

Even een doekje met wat Commandant 4 proberen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 12:42 



 
Profiel   

Of een kleurloze wax. Dat wil vaak ook al helpen

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 12:46 



 
Profiel   

[ img ]

Onze oude mercedes ingeruld en nu een peugeot 5008. Een 7 zitter van 1615 kilo die 1600 mag trekken. En er zit voor de verandering een trekhaak op. Geen paard om te vervoeren maar altijd makkelijk....mercedes was van 2003 en deze van 2010. Een stukje jonger dus. Helemaal blij met deze auto

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-19 07:28 



 
Profiel   

Peugeot is altijd goed!

Mijn Raza weer eens gefotografeerd. :+:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 19:52 



 
Profiel   

Gaaf bella! Wij hebben ook ongeveer zo'n kleur. Maar dan een Golf Variant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 16:51 



 
Profiel   

Ik noem het goud/geel. :')
Geel vind ik stom en dat is ze ook niet. :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 16:58 



 
Profiel   

Mijn broertje noemt het ook geel, ik noem het goud :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 16:58 



 
Profiel   

Goud klinkt ook veel beter. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 17:04 



 
Profiel   

Ben ff heel zuur. Iemand heeft vannacht de auto's voor de deur bekrast. Ik sta normaal nooit daar. Nu één keer en gelijk raak.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 12:20 



 

Wtf, dat is geen 'krasje' meer.. lijkt wel met opzet sleutel langs gehaald.. ZUUR!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 12:46 



 
Profiel   

Zuur zeg!
Ik heb ook alle pech deze week, eerst de X5 wat een kapotte koelvloeistof slang had en nu de audi waar de krukaspoelie gisteren erafgebroken is :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 12:54 



 
Profiel   

BiBiQ schreef
Ben ff heel zuur. Iemand heeft vannacht de auto's voor de deur bekrast. Ik sta normaal nooit daar. Nu één keer en gelijk raak.

[ [url=m/37WmIq.jpg]Afbeelding[/url] ]


jeetje zeg. Wij hadden in de 1ste week dat we onze nieuwe auto hadden ook pech. Er heeft iemand.tegenaangezeten met als gevolg dikke deuk en verbogen deur. En natuurlijk geen briefje achtergelaten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 14:47 



 
Profiel   

Jeetje wat klote zeg van die kras! De eerste week dat ik mijn auto had is er iemand met een winkelwagen tegenaan gereden, zit ook allemaal krassen... en gewoon geen briefje ofzo.,,,

Mijn auto heeft een beetje pech. Mijn turbo heeft kuren, raammechanisme rv doet het niet meer, lv stuurasrubber moet vervangen worden want hij lekt en wss remvloeistof moet ook vervangen worden... en ik krijg 9 augustus de sleutel van mijn koopwoning, kan dit geld eigenlijk echt niet missen :(


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 13:40 



 
Profiel   

Heb jij een garage die remvloeistof vervangt??? Jeuh, ik ken er meer die daar nog nooit van gehoord hebben dan dat ze zeggen: doen we de volgende keer in de grote beurt.

Rare Turbo zegt iets over de behandeling van het beestje. Zo'n raammechanisme zou ik lekker stuk laten zijn in jouw situatie. Bovendien is die zooi simpel op internet te bestellen en zo moeilijk is het niet om het even te vervangen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 14:07 



 
Profiel   

Vermoedelijk zit er een gaatje in 1 van de slangen, hij verliest vermogen bij snel snelheid verhogen zoals snelweg oprijden en dan krijg je ook storingslampje te zien. Garage heeft nog niks kunnen vinden ( hebben al een hoop slangen en pijpen etc gecontroleerd, maar gaan verder met zoeken als ze terug zijn van hun vakantie. Toen ik de auto had gekocht was er ook een slangetje dat lekte en die is toen afgedopt. Maar dat was al bij lage toeren en snelheid. Nu kan ik probleemloos binnenstad rijden.

Ga een tweedehands raammechanisme zetten, is veel goedkoper. Maar hij moet wel gemaakt worden want ik voel mij nu een uber omdat vrienden graag willen roken en dat alleen nu op de achterbank kan xD
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 14:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 29 van de 38 [ 926 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 38  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen