[FOTO] show je auto!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renee1991

Berichten: 5984
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 21:31

Wow allebei gaaf! Die Seat is tof en de C30 ook, met de juiste motor <3

ThirzaJarig

Berichten: 9262
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 09:30

Renee1991 Thnx! Nee denk het niet, de 1.6T is een gevoelig blok en met chippen heb je grotere kans dat de 4e cilinder stuk draait.
Durf het denk ik niet.
Ik ben nu van 125pk naar 180 gegaan voor mij is dat ook wel ff goed.


Siersma, dank je wel! Ik heb al het nodige gedaan eigenlijk. Lampen getint, dak en spiegels gewrapt, Chrome delete, het neusje opnieuw laten spuiten (bumper en voorschermen), spoiler erop geplakt. En ben nu alle logo’s roze aan het verven.
Vriendlief heeft hem van de week gepoetst, eerst gewassen en gekleid en daarna 3staps gepolijst en in de coating gezet. Hier is ie 15 uur mee bezig geweest.

Op het dak en spiegels zit een zwarte glitter folie, had n stukje onder de logo’s gelegd
Afbeelding
Met de zon of kunstlicht er op glinstert het enorm

Rennie89
Berichten: 37259
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-20 10:19

Pffff wat een dikke auto’s komen weer voorbij!

Thirza jouw auto is ook een echte upgrade!!! Wauw.ik ga jou trouwens nog een pb sturen O:)

Renee1991

Berichten: 5984
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 10:26

Ah ja dan zou ik niet gaan chippen nee. Dan zou je de cilinderwanden en alles mee moeten nemen, da's wel heel extreem := 180 pk op dit gewicht is ook al heel tof!

kusvoorjou
Berichten: 1937
Geregistreerd: 10-12-09
Woonplaats: drenthe

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 10:33

Afbeelding
Dit is mijn fijne mini uit 2007! Sinds 2 weekjes heb ik hem nu, hiervoor een bmw 335 diesel gehad met 400 pk (samen met mijn vriend). We wilden toch weer allebei een eigen auto, dus die is verkocht. Ik heb deze diesel er voor terug, en hij gaat voor zich zelf weer een bmw benzine kopen. Ben zo blij met mijn mini!

MadelonSunny

Berichten: 7351
Geregistreerd: 29-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 13:56

chanicha schreef:
Prachtig die Niro, mijn man en ik zijn daar ook weg van maar we zijn maar saampjes :=

Mitsubishi, Volvo en Renault zijn ook mooi!
Veel geluk ermee!


Haha ja dan is het misschien niet nodig. Wij hebben de hond altijd op de achterbank gehad en zijn nu heel blij dat hij in een bench in de kofferbak kan. De auto blijft nu gewoon schoon *\o/* En wij hopen over een paar jaartjes met meer dan saampjes+hond te zijn O:)

@Thirza Gaaf die Astra! Ik ben benieuwd naar de roze logo's :D

Hiraeth

Berichten: 3223
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 20:30

Ik bedenk mij ineens tijdens het schoonmaken dat ik mijn auto nog nooit heb laten zien hier op Bokt. Als trotse auto-eigenaar voel ik me dan toch een beetje slecht. :(:) Als een echte Audi liefhebber wilde ik graag als eerste auto een Audi en dat is gelukt. :D

Het is een Audi 80 uit eind '84. Hier in de buurt rijden er volgens mij een klein handjevol van dit model en geen één in dezelfde kleur. Ik heb wel concurrentie van een andere zoals-een-kind-een-auto-tekent-model Volvo die ook in het donkerbruin rondrijdt hier. :+

Mijn bak is afgelopen zomer op vakantie weggeweest en heeft, inclusief vakantie, alsnog maar 118k op de teller. :D Hoogtepunt was wel een Deen die op de parkeerplaats mij aanspraak: "Du har en flot bil." <3 Verder gaan we niet op al te lange ritjes. Het is voornamelijk van de middle of nowhere richting het station en af en toe een uitstapje naar vrienden/concerten in de regio. Stormjagen is een hobby van mij, maar dat zou ik bijvoorbeeld dus nooit doen met deze auto. Vooral omdat 'ie ivm het gebrek aan stuurbekrachtiging een draaicirkel heeft van een bus. :')

Ik hoop dat 'ie het nog een mooi tijdje volhoudt en eventueel volgend jaar met mij mee kan verhuizen naar DK. Kunnen we samen nog meer het land onveilig maken. :D

@ kusvoorjou: Ik vind mini's altijd zo heerlijk rijden, hè. Ik kan me dan ook heel goed voorstellen dat je super blij bent met je auto!
Afbeelding

Afbeelding

Siers83

Berichten: 7361
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 20:58

Toffe Audi! Mn buurman heeft er een gahd, ding was niet stuk te krijgen. Deed er nooit wat aan en kwam steeds fluitend door de apk. Totdat ie zonder olie kwam te staan, daar kon ie dan weer niet tegen

Nielojram

Berichten: 7809
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 20:31

Psst, @Hiraeth, is dé Bron op de achtergrond van je tweede foto :o ?

Hiraeth

Berichten: 3223
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 20:49

Ze zijn inderdaad bijna niet stuk te krijgen. Al ben ik hier ook wel extra zuinig op, haha. Ik wil dat ie nog een mooi eindje weer kan.

@ Nielojram: Nee, dit is Storebæltsbroen, 'de' brug is de Øresundsbroen. Ze zijn wel rond dezelfde tijd gebouwd en hebben zoveel gekost bij elkaar dat je dus nu nog steeds tol betaalt om 't terug te verdienen. :P

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 15:16

Ibiza is verkocht gezien onze gezinsuitbreiding. 3deurs was écht niet handig.

Een Seat Leon uit 2010 ervoor terug gekocht. Nieuwe type interieur, stoelverwarming, stuurwielbediening enz. Ontzettend blij mee :):)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Siers83

Berichten: 7361
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 15:25

Mooi Bibiq! Vind wit ook altijd mooi, maar je ziet er alles op en dat vind ik dan zo jammer

Renee1991

Berichten: 5984
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 16:10

Oh gaaf Bibiq! Blijft een tof model. Vind ze zelf ook altijd heel gaaf, maar m'n zwager heeft er zo'n ellende mee gehad dat ik er maar niet aan ben begonnen :=
Dat interieur, is dat t-teq achtig spul? Of is het leer?

laura1987

Berichten: 7138
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 16:12

Renee1991 schreef:
Oh gaaf Bibiq! Blijft een tof model. Vind ze zelf ook altijd heel gaaf, maar m'n zwager heeft er zo'n ellende mee gehad dat ik er maar niet aan ben begonnen :=
Dat interieur, is dat t-teq achtig spul? Of is het leer?


Met een leon 1p?
Ik heb er 8 jaar in gereden en nooit gezeur gehad.
Heb hem weggedaan omdat we ivm gezinsuitbreiding voor een nieuwere leon station gegaan zijn, anders had ik er nog in gereden.

Renee1991

Berichten: 5984
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 16:33

Jep.. Ik weet dat het betrouwbare wagens zijn, maar toch voelt het dan niet goed om er een te kopen als iemand in je nabije omgeving er zo'n pech mee heeft gehad.

ikke

Berichten: 37595
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 16:47

Renee1991 schreef:
Jep.. Ik weet dat het betrouwbare wagens zijn, maar toch voelt het dan niet goed om er een te kopen als iemand in je nabije omgeving er zo'n pech mee heeft gehad.

Ze worden nogal meer dan gemiddeld afgeragd. Iets met een bepaalt soort kopers.....

laura1987

Berichten: 7138
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 18:39

ikke schreef:
Renee1991 schreef:
Jep.. Ik weet dat het betrouwbare wagens zijn, maar toch voelt het dan niet goed om er een te kopen als iemand in je nabije omgeving er zo'n pech mee heeft gehad.

Ze worden nogal meer dan gemiddeld afgeragd. Iets met een bepaalt soort kopers.....



Dat hangt er vanaf. Ik ken genoeg liefhebbers met een 1p die zuiniger op hun auto zijn dan wie dan ook.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 19:20

Deze komt van de 2e eigenaar die hem 5 j heeft gehad. Scheelt ook. Zeker gezien het type wat het was, ontzettend nette kerel.

Interieur is alcantara. Lekker vlek gevoelig haha.

En het wit inderdaad had ik wel voorkeur voor toen we op zoek gingen naar een Leon.

laura1987

Berichten: 7138
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 19:59

BiBiQ schreef:
Deze komt van de 2e eigenaar die hem 5 j heeft gehad. Scheelt ook. Zeker gezien het type wat het was, ontzettend nette kerel.

Interieur is alcantara. Lekker vlek gevoelig haha.

En het wit inderdaad had ik wel voorkeur voor toen we op zoek gingen naar een Leon.


Daarom, komt vast goed!
Wat voor motor ligt erin? De ene motor is wel kwetsbaarder dan een andere bij de leon.

Wij hebben hem toen gekocht toen hij 3 was van een nette man en verkocht toen hij 11 was.

Alcantara leer is inderdaad vlek gevoelig, goed opletten dus!

Renee1991

Berichten: 5984
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-20 20:10

Oja, ik was er ook helemaal niet op uit om een discussie uit te lokken hoor. Een goede auto valt of staat met onderhoud inderdaad.
Veel veilige kilometers gewenst!

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 00:02

Het is een 1.2 TSI. De ketting tot nu toe klinkt prima.

Manlief is automonteur dus die keek er ook best kritisch naar voor we iets kochten. Ook volledig uitgelezen voordat de auto mee ging.

Die ketting van de Ibiza rammelde waar je kippenvel van kreeg. Daarom is die toen vervangen omdat die ketting dus wat uitgerekt was.

ikke

Berichten: 37595
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 08:58

BiBiQ schreef:
Het is een 1.2 TSI. De ketting tot nu toe klinkt prima.

Manlief is automonteur dus die keek er ook best kritisch naar voor we iets kochten. Ook volledig uitgelezen voordat de auto mee ging.

Die ketting van de Ibiza rammelde waar je kippenvel van kreeg. Daarom is die toen vervangen omdat die ketting dus wat uitgerekt was.

Dat doet me denken aan een verhaal dat iemand z'n Light weight Land Rover inruilde en dat de inkoper ergens iets open deed en wist te vertellen dat de distributieketting uitgerekt was.

Dat kan dus niet want die ketting zit in een gesloten behuizing _O- _O-

Anoniem

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 09:04

Volgens mij heb ik m'n auto ook nog niet laten zien

Afbeelding

Peugeot 206 van 2004. Heb er nu een subwoofer in laten gooien en wil hem misschien nog wat verlagen. Is even kijken of ik komende winter een nieuwe koop ja of nee.

Gekocht met 138500 op de teller en was een koopje. Nooit geen gezeur gehad. Maar ik wil het liefst een grotere auto (denk aan pick up, 4x4). Nog even doorsparen

laura1987

Berichten: 7138
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Re: [FOTO] show je auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 09:14

Mooie foto Marije!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 09:16

laura1987 schreef:
Mooie foto [***]!


Autofotografie ligt me goed, dus gebruik regelmatig m'n eigen auto hahaha maar heb toch liever (ook zelf) een auto met 4 ringen.