Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 67 van de 130 [ 3245 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 130  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] Paddock Paradise opbouwen & 100 jaar oude boerderij

 
Profiel   

Kun je niet in het oude duivenhok een stukje afbakenen wat voor hun is ??
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 15:58 



 
Profiel   

DubbelDun schreef
Kun je niet in het oude duivenhok een stukje afbakenen wat voor hun is ??


Voor tijdelijk wel, maar het plan is om straks de nieuwe kennel van de honden zo ongeveer aan het duivenhok te maken. En gezien hun jachtinstinct en handigheid denk ik dat we dan vrij snel geen duiven meer hebben als die door/over de kennel hun hok in vliegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 16:17 



 
Profiel   

Klinkt logisch :) Een stukje van het fietsschuurtje opgeven dan ??

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 16:37 



 
Profiel   

Ja alleen gaat die op enig moment natuurlijk ook plat. Dacht dan eerder richting zo'n duiventil ding op een stok. Opsluiten ga ik ze toch sowieso nooit niet.

Nou ja, nog maar even over na denken. Eigenlijk moeten ze natuurlijk gewoon terug naar de vorige eigenaar.


Nog even een foto van het stukje langs het huis wat ik vandaag gedaan heb nu het droog is.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 19:03 



 
Profiel   

MarliesR schreef
Gelijk na het eten maar eens gewapend met een plamuurmes naar stal :D

Het is zeker nog niet 'verfklaar', maar viel me nog niet tegen hoe het ging. Kon het plamuurmes er aardig 'achter' krijgen
[ [url=m/oqySgl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is de 'na' van ongeveer het zelfde punt als de 'voor' die ik eerder plaatste
[ [url=m/wDZcEZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Verder nog een hele zooi witte verf afgestoken. Boven deze muur zat het meest erge lek in het dak, dus als het hard regende liep het als een waterval langs deze muur naar beneden. Verf zat dus aardig los op de muur inmiddels
[ [url=m/Ye2E6q.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/fxcWS0.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dit is ook een ding. Op de tussenmuur hele stukken uit de stuc. Wat er nog op zit is ook vrij broos. Neig ernaar dat er waarschijnlijk het beste iets van betonplex of steenschotten bij langs kunnen voor de stevigheid. Steenschotten vind ik mooier, maar is de vraag of de afmetingen goed uitkomen natuurlijk. Dat is met betonplex wat makkelijker. Nog maar even laten bezinken. Kan ook opnieuw stucen en/of rubber er bij langs bijvoorbeeld.
[ [url=m/8HATOa.jpg]Afbeelding[/url] ]


Niet stuccen! Waarschijnlijk is de ondergrond doortrokken van urinedampen. Stuc en pleister valt er dan na een poos weer gewoon af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 19:09 



 
Profiel   

Daar komt een mooi straatje onder vandaan. Je zou haast denken dat ie daar nu op houdt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 20:00 



 
Profiel   

Jeetje, dat knapt op. Zo heb je eer van je werk. (Heb je toch wel trouwens, wát een doorzetter ben je.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 20:03 



 
Profiel   

Maflinger_S schreef
Jeetje, dat knapt op. Zo heb je eer van je werk. (Heb je toch wel trouwens, wát een doorzetter ben je.)


Ja. Dat. Ik ben benieuwd wanneer jij es vrije tijd neemt. Heb je dat nog, tegenwoordig?
Jij hebt elke dag updates. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 21:59 



 
Profiel   

Denk dat TS haar dagen 48 uur duren. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 22:12 



 
Profiel   

In dat geval wil ik ze wel inhuren per dag om hier ook wat arbeid te komen verrichten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 22:48 



 
Profiel   

Zo dat knapt lekker op!! +:)+

Allemaal prut ook van die struiken wellicht...?
Kan je niet eerst met een scherpe schep lekker wat wegsteken...?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 07:15 



 
Profiel   

Dat ziet er echt veel beter en ruimer uit ook. Ik snap dat het hard werken is, maar als je zoveel eer van je werk hebt is dat toch ook heerlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-19 12:27 



 
Profiel   

Joh je gaat als een speer !!!!

Even terug komen op het stekpoeder...
Ik lees ook heel veel over wilgen water.
Om wilgen te stekken zet je de takken eerst op water.
Dat water schijnt dus als een trein te werken..
Ik ga het dit jaar voor het eerst proberen dus ik ben heel benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 20:19 



 
Profiel   

Wilgen kun je ook gewoon in de grond stoppen hoor, groeien ze net zo goed :P En als je denkt dat ze dood gaan, mik je er een plens water bij en ze groeien weer vrolijk verder.

Wat je wel kunt doen, is wilgentakjes klein knippen en in water leggen, dan maak je een stoort stekwater (dat je dus gebruikt om andere stekjes beter te laten aanslaan).

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 09:07 



 
Profiel   

In een pot zetten heeft wel de voorkeur... anders heb je kans dat je ze niet meer heel uit de grond krijgt om te verpotten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 09:08 



 
Profiel   

Ik ga het dit jaar ook met de wilgen proberen, kennis van mij doet dat al jaren zo, meteen in de grond ( staan we naast een sloot) en als het droog is wat water erbij en ze springen zo uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 09:20 



 
Profiel   

Hevonen schreef
Niet stuccen! Waarschijnlijk is de ondergrond doortrokken van urinedampen. Stuc en pleister valt er dan na een poos weer gewoon af.


Wel redelijke kans ja, van die urinedampen...


DubbelDun schreef
Daar komt een mooi straatje onder vandaan. Je zou haast denken dat ie daar nu op houdt...

Haha ja grappig he :D
Net of we een nieuw stukje straat hebben gelegd


Maflinger_S schreef
Jeetje, dat knapt op. Zo heb je eer van je werk. (Heb je toch wel trouwens, wát een doorzetter ben je.)

Lief! Dankje!

neile schreef
Maflinger_S schreef
Jeetje, dat knapt op. Zo heb je eer van je werk. (Heb je toch wel trouwens, wát een doorzetter ben je.)


Ja. Dat. Ik ben benieuwd wanneer jij es vrije tijd neemt. Heb je dat nog, tegenwoordig?
Jij hebt elke dag updates. :D

:D :D :D
Pak mijn momenten tussendoor ook wel hoor, moet ook wel. Gaat nog zoveel jaren duren dit :+


Selina schreef
Denk dat TS haar dagen 48 uur duren. :+


I wish :D


neile schreef
In dat geval wil ik ze wel inhuren per dag om hier ook wat arbeid te komen verrichten.

Wel, als het genoeg schuift wil ik best wat arbeid komen doen hoor. Geld kunnen we hier altijd gebruiken :+ :+


pmarena schreef
Zo dat knapt lekker op!! +:)+

Allemaal prut ook van die struiken wellicht...?
Kan je niet eerst met een scherpe schep lekker wat wegsteken...?

Ja dat denk ik zeker. We hebben hiervoor tijdelijk in een chalet in het bos gewoond. Met al die bomen ook altijd veel groene aanslag. Met een scherpe schep heb ik nog wel geprobeerd, maar dat schoot ongeveer net zo min of en dan moest ik er alsnog langs met hogedrukreiniger, dus dan werd het vooral dubbel werk.


superpony schreef
Dat ziet er echt veel beter en ruimer uit ook. Ik snap dat het hard werken is, maar als je zoveel eer van je werk hebt is dat toch ook heerlijk.

Ja dat is echt enorm leuk hier! Je hebt hier écht eer van alles wat je doet :D


rommulus schreef
Joh je gaat als een speer !!!!

Even terug komen op het stekpoeder...
Ik lees ook heel veel over wilgen water.
Om wilgen te stekken zet je de takken eerst op water.
Dat water schijnt dus als een trein te werken..
Ik ga het dit jaar voor het eerst proberen dus ik ben heel benieuwd.

"Wilgenwater" had ik ook wel eens gelezen ja.

Ben wel blij met de vorderingen! Maar met wat er allemaal nog moet voelt het niet echt als "als een speer" haha! Hoewel, het paardendeel is wel al veel verder dan ik had verwacht :D


Prairy schreef
Wilgen kun je ook gewoon in de grond stoppen hoor, groeien ze net zo goed :P En als je denkt dat ze dood gaan, mik je er een plens water bij en ze groeien weer vrolijk verder.

Wat je wel kunt doen, is wilgentakjes klein knippen en in water leggen, dan maak je een stoort stekwater (dat je dus gebruikt om andere stekjes beter te laten aanslaan).

Eigenlijk gewoon een soort onkruid, die wilgen :+
Maar wel fijn, gezien mijn plannen heb ik er nogal wat 'nodig' :D Hoop nog in de buurt mensen te vinden die dit najaar gaan snoeien.


Afgelopen dagen even wat rustiger aan gedaan met de hitte. Even wat aandacht aan de beestjes en wat rust. En nog een dag een vriendin opgevangen die door een hele moeilijke periode heen gaat. Fijn om iemand dan te kunnen helpen, maar kost ook erg veel energie.

Vanochtend nog wel weer een stuk van het straatwerk gedaan :D
Daar is dit hete weer dan wel weer ideaal voor.
[ img ]

Maar blij dat het donderdag als het goed is weer afkoelt, want dan komt Isa. Enorm veel zin in! En natuurlijk erg nieuwsgierig hoe het gaat straks met die twee van mij erbij.


Oh en morgen komt als het goed is eindelijk de bouwcontainer :D
Ben erg benieuwd hoeveel we er in krijgen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 12:34 



 
Profiel   

Ik vind met de hoge druk werken echt heerlijk. Soms verzin ik gewoon dingen om schoon te spuiten :)

We hebben een wit huis, dus hele huis doen we. Maar de oprit scheelt zoveel. Ik vind het heerlijk als je dat ziet opknappen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 12:38 



 
Profiel   

Dat is ook gewoon een klus, elke dag een klus of van meerdere klussen een stukje en dan schiet je toch best op hoor :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 12:50 



 
Profiel   

Moet zeggen, n.a.v. jouw opmerking hier dat het wel weer is om met de hogedrukspuit te spelen, ben ik er ook mee aan de slag gegaan thuis.. en het is inderdaad echt superleuk! En lekker met dit weer! :D
Straatje ziet er zóveel beter uit!! :oo En wat fijn dat die vriendin bij jou terecht kon :+: Mooi om voor iemand te kunnen doen inderdaad..

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 12:50 



 
Profiel   

superpony schreef
Ik vind met de hoge druk werken echt heerlijk. Soms verzin ik gewoon dingen om schoon te spuiten :)

We hebben een wit huis, dus hele huis doen we. Maar de oprit scheelt zoveel. Ik vind het heerlijk als je dat ziet opknappen.

Haha dat is wel echt leuk met de hoge druk ja :D Met elke 'baan' die je doet een enorm verschil!

Hier nog genoeg te doen om voorlopig nog niet "te hoeven verzinnen" hehe.

pmarena schreef
Dat is ook gewoon een klus, elke dag een klus of van meerdere klussen een stukje en dan schiet je toch best op hoor :j

Ja precies, stukje bij beetje!
Het scheelt in elk geval enorm dat we niet echt harde deadines hebben oid.


xXutopiaXx schreef
Moet zeggen, n.a.v. jouw opmerking hier dat het wel weer is om met de hogedrukspuit te spelen, ben ik er ook mee aan de slag gegaan thuis.. en het is inderdaad echt superleuk! En lekker met dit weer! :D
Straatje ziet er zóveel beter uit!! :oo En wat fijn dat die vriendin bij jou terecht kon :+: Mooi om voor iemand te kunnen doen inderdaad..

Haha leuk :D
Ik heb ook wel eens een stuk bestrating gedaan onder de 20 graden en dan verkleumde ik toch wel behoorlijk :+ Dit weer is ideaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 12:53 



 
Profiel   

Dat straatje is dit straatje? https://boktimg.nl/img/m/JhMpvg.jpg

Nu ben ik straks heel benieuwd hoe het er dan nu van de voorkant uit ziet _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 13:44 



 
Profiel   

Toch heeft dat mossige ook wel zijn bosachtige charme :))

Dat geen harde deadline is wel fijn inderdaad :j
Ook lekker dat je dan gewoon 's ochtends naar buiten kan gaan en eens om je heen kan kijken waar je die dag zin in hebt om aan te pakken *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 14:29 



 
Profiel   

pmarena schreef
Toch heeft dat mossige ook wel zijn bosachtige charme :))
Tot je onderuit gaat omdat het zo glad is :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 14:45 



 
Profiel   

DubbelDun schreef
pmarena schreef
Toch heeft dat mossige ook wel zijn bosachtige charme :))
Tot je onderuit gaat omdat het zo glad is :)


Ah joh, kleinigheidje!

Ziet er echt top uit TS, fijn als je dingen zo ziet opknappen. :))
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 15:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 67 van de 130 [ 3245 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 130  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen