Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 14 van de 15 [ 371 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Snoerloze steelstofzuiger: de moeite waard?

 
Profiel   

Ik had er zelf nooit een gekocht. Maar nu ik deze gekregen heb wil ik niet meer zonder. Dus mocht deze gaan hemelen dan komt er gelijk een nieuwe!

Hier 3 katten, 9 parkieten (zooi!!) En 2 pony's aan huis. Dus hooi, haar en zand :P
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 07:52 



 
Profiel   

Hier nog steeds suuuuper blij met mijn Philips SpeedPro max! Doet niet onder voor de Dyson V8 die we eerst hadden. Sterker nog, ik zou deze Philips eerder opnieuw kopen dan de Dyson. De Philips zuigt 360 graden om zich heen en gaat langer mee. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 11:46 



 
Profiel   

Ik moet zeggen dat ik, nu ik de Dyson wat langer gebruik, het echt wel wat vind tegenvallen. Een beetje kattenbak korrels, stro of grotere blaadjes van planten bloemen kan hij niet aan en dan valt alle inhoud er weer uit. Super irritant. Ik zou hem niet weer kopen geloof ik. Het gemak van snoerloos is fijn. Maar de zuigkracht valt tegen en hij kan dus echt niet veel aan. Het is gewoon echt niet lekker schoon. Op de trap blaast hij alle stof eerder weg dan dat hij het opzuigt. Enige wat fijner is dan de normale stofzuiger is het kleed en de bank, daar haalt hij echt gemakkelijker de haren af. Maar het is in mijn ogen geen manusje van alles.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-19 22:10 



 
Profiel   

_Ekenna schreef
Hier nog steeds suuuuper blij met mijn Philips SpeedPro max! Doet niet onder voor de Dyson V8 die we eerst hadden. Sterker nog, ik zou deze Philips eerder opnieuw kopen dan de Dyson. De Philips zuigt 360 graden om zich heen en gaat langer mee. :j

Dit idd, ik zuig er zelfs het hele huis mee op max stand. Ook kattengrit en zo zuigt hij zonder problemen. Beste koop ever :j :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 05:58 



 
Profiel   

Hoe stofzuigen jullie onder het bed bijvoorbeeld? Lukt dat wel goed met een steelstofzuiger?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 06:10 



 
Profiel   

Oh jee....straks wordt ik ook weer aan het twijfelen gebracht door deze laatste posts: Dyson of Philips :') Maar bij de Dyson lijkt me ook juist die kleine motorborstel zo handig voor de hondenharen op de meubels....heeft de Philips ook zo’n opzetstuk? En Sprintje, welke Dyson had jij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 06:26 



 
Profiel   

Noor schreef
Hoe stofzuigen jullie onder het bed bijvoorbeeld? Lukt dat wel goed met een steelstofzuiger?


Onder het bed doe ik ook gewoon met de Dyson. Hier zuigt hij wel alle kruimels op. Al heb ik geen kattenbak dus kan dat niet testen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 07:23 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Noor schreef
Hoe stofzuigen jullie onder het bed bijvoorbeeld? Lukt dat wel goed met een steelstofzuiger?


Onder het bed doe ik ook gewoon met de Dyson. Hier zuigt hij wel alle kruimels op. Al heb ik geen kattenbak dus kan dat niet testen.


Dank voor je reactie. Gebruik je dan nog een speciaal opzetstuk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 08:23 



 
Profiel   

Hier nooit problemen met de zuigkracht, zelfs de hondenbrokken die de hond verstopt zuigt die zonder probleem op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 08:27 



 
Profiel   

Noor schreef
Suzanne F. schreef
Onder het bed doe ik ook gewoon met de Dyson. Hier zuigt hij wel alle kruimels op. Al heb ik geen kattenbak dus kan dat niet testen.


Dank voor je reactie. Gebruik je dan nog een speciaal opzetstuk?


Nee, ik heb de fluffy dus voor onder het bed heb ik gewoon diegene die erbij zit, die draaiende ronde borstel. Voor de trap, bank en kleden pak ik dat kleintje, dat motorborsteltje. Maar die zet ik direct op de zuiger, niet eerst op de lange stang.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 10:42 



 
Profiel   

Noor schreef
Hoe stofzuigen jullie onder het bed bijvoorbeeld? Lukt dat wel goed met een steelstofzuiger?

Wij hebben een lage (weinig ruimte tussen vloer en bed) boxspring en dat gaat prima met m’n Philips!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 13:00 



 
Profiel   

Kan de Philips ook net als de Dyson als handzuiger met handig opzetstuk voor de meubels worden gebruikt? Vloer is 1 ding, maar wil als het lukt toch ook graag minstens 1x per week m’n meubels ontharen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 18:15 



 
Profiel   

MissWeenie schreef
Oh jee....straks wordt ik ook weer aan het twijfelen gebracht door deze laatste posts: Dyson of Philips :') Maar bij de Dyson lijkt me ook juist die kleine motorborstel zo handig voor de hondenharen op de meubels....heeft de Philips ook zo’n opzetstuk? En Sprintje, welke Dyson had jij?

De mijne heeft ook een turboborsteltje idd.
Als ik eerlijk mag zijn zou ik voor Philips gaan. Dyson vond ik plastic en goedkoop aandoen. Ook moet je de knop blijven vasthouden. Wat ik lees is de batterij en zuigkracht bij phillips ook beter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 19:34 



 
Profiel   

MissWeenie schreef
Kan de Philips ook net als de Dyson als handzuiger met handig opzetstuk voor de meubels worden gebruikt? Vloer is 1 ding, maar wil als het lukt toch ook graag minstens 1x per week m’n meubels ontharen :')

Jazeker!! Zo’n kleiner opzetstuk met ronddraaiende borstel heeft de Philips ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-19 19:42 



 
Profiel   

Welke Phillips doelen jullie dan op?
Ik heb mijn oog laten vallen op de Dyson V8 Animal+. Maar wat Animal+ nou extra doet/anders is??

En er zijn zoveel modellen. Wat moet je in hemelsnaam kiezen?
Ik wil er ook geen €500 aan uitgeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 20:17 



 
Profiel   

https://www.google.com/search?ie=UTF-8& ... pi=philips speedpro max fc6823/01 deze

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-10-19 22:52 



 
Profiel   

Mijn Dyson Fluffy doet het niet meer, net 1 jaar oud |( . Maar gelukkig wel een fijne klantenservice van Dyson, die gelijk een nieuwe accu opstuurt.

Ff wennen als je nu voor ieder klein beetje de grote stofzuiger moet pakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 08:34 



 
Profiel   

Dyson V11 nu 50.-goedkoper bij Coolblue....maar nog steeds achterlijk duur :') Ik denk dat ik m’n kans afwacht met Black Friday, las ergens dat Dyson vorig jaar 30% korting gaf toen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 18:31 



 
Profiel   

Nadat de prijzen in de week ervoor met 30/40% zijn verhoogd _O-
Even opslaan wat hij nu kost en dan met Black Friday vergelijken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 19:20 



 
Profiel   

Zijn ze ook al bij Dyson zo gemeen? Het lijkt Agradi wel... -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-19 19:56 



 
Profiel   

Voor degenen die een ING rekening hebben, met de ING spaarpunten kun je een 100,- tegoedbon van Dyson 'kopen' met points only :j

Bij vakantieveilingen hebben ze momenteel ook een steelstofzuiger, weet het merk even niet meer, die heeft mijn vriend gekocht. Nu één keer gebruikt en ik vind hem ideaal! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 13:55 



 
Profiel   

IrisDH schreef
Voor degenen die een ING rekening hebben, met de ING spaarpunten kun je een 100,- tegoedbon van Dyson 'kopen' met points only :j

Bij vakantieveilingen hebben ze momenteel ook een steelstofzuiger, weet het merk even niet meer, die heeft mijn vriend gekocht. Nu één keer gebruikt en ik vind hem ideaal! :D


Thanks, ik ga ff kijken bij ING. Hebben wel vaker leuke acties :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-10-19 14:03 



 
Profiel   

Ik heb de v8 gekocht met 50 euro korting door ING punten :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 15:49 



 
Profiel   

Oké, ik ben gister bij toeval de Dyson V8 Absolute tegengekomen voor 299.- bij Otto. Dit scheelt 90.- op de laagste normale prijs die ik tot nu toe ben tegengekomen (oa bij Coolblue). Máár: ik kwam daar dus via via Googlen bij uit en kon die landingsplaats dus nergens vinden via Otto zelf, je vind de V8 dus ook niet zo op hun site. Vandaag kreeg ik deze aanbieding ook niet meer gevonden via Google, dus ik baalde! Want was toch een korting van 23%. Gelukkig bleek ie nog in m’n Otto winkelmandje te zitten, en met 5.- nieuwsbrief korting heb ik hem nu voor 294 besteld ipv de gebruikelijke 389! Nu wacht ik deze week alsnog even de Black Friday deals af of het nóg beter kan, kan ie desnoods terug ;)

Ik heb de link opgeslagen op m’n telefoon, misschien dat je er op die manier alsnog bij uitkomt:

https://www.otto.nl/p/10082041745/dyson ... 0082041752

Haha beetje vaag verhaal, maar misschien dus wel de moeite waard voor wie wil! En Otto is wel gewoon een betrouwbare winkel, dus lijkt alsof er gewoon op de site iets niet klopt met doorlinken ofzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 12:24 



 
Profiel   

Thanks, ik ga waarschijnlijk ook voor de V8. Heb een paar weken terug al de prijs opgeslagen, om te kijken of ik niet genept word met Zwarte Vrijdag.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-19 16:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 14 van de 15 [ 371 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen