[VOLG] Ons tweede-thuis project!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Britt1

Berichten: 2580
Geregistreerd: 22-08-06

Re: [VOLG] Ons tweede-thuis project!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-20 21:27

Ja ik neig meer daarnaar: verhuren aan vrienden en vrienden van vrienden ofzo. Dat voelt voor nu in elk geval al wat relaxter dan aan geheel onbekenden. Het moet ook niet persé wat mij betreft, wie weet wat komende jaren nog brengt. Mijn vriend had zich er alleen best wel op ingesteld. :)

Britt1

Berichten: 2580
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-20 18:10

Project schuifdeur voor het badkamertje geslaagd! Morgen alleen nog wat beslag erop. Ben tevreden!!

Afbeelding

Mer1980

Berichten: 18880
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] Ons tweede-thuis project!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 20:58

Nou daar mag je best tevreden mee zijn dat ziet er echt gaaf uit!

Britt1

Berichten: 2580
Geregistreerd: 22-08-06

Re: [VOLG] Ons tweede-thuis project!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-20 21:23

Ja thanks! Klein detail is dat de rails niet zwart is, dat had wel mijn voorkeur gehad maar waarschijnlijk meer iets wat ik zie en hopelijk anderen niet te storend vinden. :)

Mer1980

Berichten: 18880
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] Ons tweede-thuis project!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 21:47

Je kan de rails altijd nog overspuiten of wrappen als je dat wil ;)

Helderder

Berichten: 10128
Geregistreerd: 13-06-04

Re: [VOLG] Ons tweede-thuis project!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 22:46

Wauw, heb al je posts even doorgelezen en wat een prachtig resultaat zeg. Geloof dat als ik zo'n tweede huisje had, mijn eerste huisje zou verhuren. Of is dat ook zo geweldig knus? :D

Britt1

Berichten: 2580
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-20 22:56

Helderder schreef:
Wauw, heb al je posts even doorgelezen en wat een prachtig resultaat zeg. Geloof dat als ik zo'n tweede huisje had, mijn eerste huisje zou verhuren. Of is dat ook zo geweldig knus? :D

Wat leuk dat je alles bent gaan lezen! Het is inderdaad ook wel echt een heel project geworden! En wat ben ik dan blij dat ik zo'n handige vriend heb! :o Ook ons 'echte huis' is heel fijn maar echt niet vergelijkbaar met dit. Hier kijken we zo het bos in, rennen de eekhoorntjes door de tuin en geeft álles zo'n enorm vakantiegevoel, heerlijk. We voelen ons echt heel erg fijn en thuis in 't huisje en zitten er best nog wel vaak. :)
Zonet ook even een sfeerfotootje gemaakt nog. Ik wilde zien hoe en of je nou naar binnen kijkt 's avonds met de plissé naar beneden. En niet dus. Gezellig he?
Afbeelding

senna21

Berichten: 11871
Geregistreerd: 17-03-09

Re: [VOLG] Ons tweede-thuis project!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 22:59

Prachtig. Heel sfeervol.
En in deze tijden kun je extra blij zijn met een eigen vakantiehuisje.

Britt1

Berichten: 2580
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-20 23:04

senna21 schreef:
Prachtig. Heel sfeervol.
En in deze tijden kun je extra blij zijn met een eigen vakantiehuisje.

Ja zeg dat wel. Daar zijn we ook dankbaar voor.

Britt1

Berichten: 2580
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-20 15:57

Nu met beslag, tadaaa

Afbeelding

elsa91

Berichten: 445
Geregistreerd: 27-01-13

Re: [VOLG] Ons tweede-thuis project!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 22:42

Heel mooi geworden! _/-\o_

lovelyfiefy

Berichten: 5111
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Re: [VOLG] Ons tweede-thuis project!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 09:09

heel erg gaaf zo! <3

Mer1980

Berichten: 18880
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] Ons tweede-thuis project!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 11:46

Echt wel heel mooi hoor <3

Liesje89

Berichten: 9928
Geregistreerd: 01-12-03

Re: [VOLG] Ons tweede-thuis project!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 12:09

Ik zou de rail zwart willen hebben :Y)

Het is echt onwijs mooi geworden, superleuk om te zien! Geniet er maar van in deze rare tijd!

Britt1

Berichten: 2580
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-20 12:33

Liesje89 schreef:
Ik zou de rail zwart willen hebben :Y)

Het is echt onwijs mooi geworden, superleuk om te zien! Geniet er maar van in deze rare tijd!

Jep ik ook maar helaas is dat niet zo. Was niet te krijgen voor hetgeen wij wilden. :(

Britt1

Berichten: 2580
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-20 15:14

Een kleine update voor de liefhebbers. :) Echt afwerkdingetjes nog te doen! Vandaag een wandrekje opgehangen in de badkamer bij de wastafel. Enorm getwijfeld wat we wilden, maar super tevreden over deze keus en hoe dat nu staat!

Afbeelding

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Re: [VOLG] Ons tweede-thuis project!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 22:07

Ik zou zeggen met dit weer zelf er heerlijk van genieten. Echt super mooi.

monsterina
Berichten: 317
Geregistreerd: 25-06-08

Re: [VOLG] Ons tweede-thuis project!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 23:31

Wat hebben jullie hier een gaaf knus huisje van gemaakt zeg! Heel smaakvol gedaan!
Mag ik vragen waar je je gordijnen en vitrage hebt gekocht? Erg mooie combinatie!

Britt1

Berichten: 2580
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-20 11:36

martine0503 schreef:
Ik zou zeggen met dit weer zelf er heerlijk van genieten. Echt super mooi.

Ja voorlopig hebben we ons verhuurplan maar even on hold gezet :o


monsterina schreef:
Wat hebben jullie hier een gaaf knus huisje van gemaakt zeg! Heel smaakvol gedaan!
Mag ik vragen waar je je gordijnen en vitrage hebt gekocht? Erg mooie combinatie!

Dank je wel! De gordijnen en vitrage komen beide van Kwantum. Gordijnen deels gematcht bij het vloerkleed :)

lovelyfiefy

Berichten: 5111
Geregistreerd: 03-10-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 19:22

Britt1 schreef:
Een kleine update voor de liefhebbers. :) Echt afwerkdingetjes nog te doen! Vandaag een wandrekje opgehangen in de badkamer bij de wastafel. Enorm getwijfeld wat we wilden, maar super tevreden over deze keus en hoe dat nu staat!

[ [url=m/KGEMbK.jpg]Afbeelding[/url] ]


O wauw <3

Britt1

Berichten: 2580
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-20 23:18

lovelyfiefy schreef:
Britt1 schreef:
Een kleine update voor de liefhebbers. :) Echt afwerkdingetjes nog te doen! Vandaag een wandrekje opgehangen in de badkamer bij de wastafel. Enorm getwijfeld wat we wilden, maar super tevreden over deze keus en hoe dat nu staat!

[ [url=m/KGEMbK.jpg]Afbeelding[/url] ]


O wauw <3

Dank je wel!

Bullebeest
Berichten: 3241
Geregistreerd: 08-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 11:43

Lekker aan het genieten met het mooie weer van jullie tweede huisje?

CRos95

Berichten: 3382
Geregistreerd: 13-07-09

Re: [VOLG] Ons tweede-thuis project!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-20 12:10

Late reactie, maar heb zojuist je filmpje bekeken en wauw wat ziet er prachtig uit <3. Heel smaakvol ingericht en super gebruik gemaakt van de beschikbare ruimtes.

Zag ook dat je inmiddels besloten hebt om geen huisdieren toe te laten. Begrijp die keuze heel goed! Hoewel onze hond niet op de bank mag (en dat ook nooit doet), valt het mij inderdaad ook op dat de huisjes waar honden zijn toegestaan altijd wat gedateerder of viezer zijn. Las ook dat hier iemand een grote deken meeneemt voor over de bank, dat is wel een goed idee als ik naar een hondenhuisje ga, maar dan voor mij om schoon te zitten :’). Het zou ontzettend zonde zijn als je na 1 verhuurder erachter komt dat je dingen moet vervangen of opnieuw moet doen. Hoe kritisch je ook bent, een fout kan een keer gemaakt worden natuurlijk... en mensen screenen via de mail oid is ook een ware kunst :+. Mijn schoonouders hebben ooit hun huisje half vernield aangetroffen, terwijl de mensen in contact (mail en telefoon) heel netjes en meegaand waren.

Britt1

Berichten: 2580
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-20 21:38

martine0503 schreef:
Lekker aan het genieten met het mooie weer van jullie tweede huisje?

Wat leuk dat je er naar vraagt! Het topic is aardig weggezakt. Uiteraard in de tussentijd véél genoten daar en ook nog allerlei klusjes gedaan en nog te doen! Met name het gedeelte 'genieten' zit helemaal goed! We voelen ons zo thuis daar en tegelijkertijd zo'n vakantiegevoel altijd. Echt heerlijk!

Kleine update dan van zo'n klein klusje: de spiegel in de badkamer was niet naar mijn zin. Te klein. Na veel zoeken een prachtige andere spiegel met precies de juiste maat gevonden. Zie hieronder!
Blij mee!

Afbeelding

Britt1

Berichten: 2580
Geregistreerd: 22-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-20 21:42

CRos95 schreef:
Late reactie, maar heb zojuist je filmpje bekeken en wauw wat ziet er prachtig uit <3. Heel smaakvol ingericht en super gebruik gemaakt van de beschikbare ruimtes.

Zag ook dat je inmiddels besloten hebt om geen huisdieren toe te laten. Begrijp die keuze heel goed! Hoewel onze hond niet op de bank mag (en dat ook nooit doet), valt het mij inderdaad ook op dat de huisjes waar honden zijn toegestaan altijd wat gedateerder of viezer zijn. Las ook dat hier iemand een grote deken meeneemt voor over de bank, dat is wel een goed idee als ik naar een hondenhuisje ga, maar dan voor mij om schoon te zitten :’). Het zou ontzettend zonde zijn als je na 1 verhuurder erachter komt dat je dingen moet vervangen of opnieuw moet doen. Hoe kritisch je ook bent, een fout kan een keer gemaakt worden natuurlijk... en mensen screenen via de mail oid is ook een ware kunst :+. Mijn schoonouders hebben ooit hun huisje half vernield aangetroffen, terwijl de mensen in contact (mail en telefoon) heel netjes en meegaand waren.

Dank je wel! We zijn ook echt heel erg blij met het resultaat. Het is haast mooier geworden dan we ooit hadden gedacht dat het kon worden. Ook zoveel leuke reacties uit onze omgeving, mensen zijn echt onder de indruk van hoe het eruit ziet en hoe keurig mijn vriend alles heeft afgewerkt! Is ook zo!

En nee, huisdieren toch maar niet. Precies wat je zegt: veel mensen zullen er echt wel verantwoordelijk mee omgaan maar je hoeft maar net die ene te hebben die dat minder doet...ik zie dat niet zitten na al het werk wat er in het huisje zit, plus ik wil me er zelf ook nog thuis voelen en ik hou van schoon en dan dus liever geen dierenharen binnen vinden van een onbekende, etc.. Tja keuzes keuzes... Maar voorlopig hebben we het nog niet te huur aangeboden, ben ik nog niet aan toe, haha!