Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 14 [ 339 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Samsung S10/ S10+

 
Profiel   

20 Februari wordt dr samsung S10 gepresenteerd!

Wie wacht hier op? Praat mee.. :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-19 23:08 



 
Profiel   

Jaa ik!!! 23 februari loopt mijn abbo van mijn s7 edge af dus ga dan voor de s10 plus wellicht!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-19 23:13 



 
Profiel   

Lauriannnn schreef
Jaa ik!!! 23 februari loopt mijn abbo van mijn s7 edge af dus ga dan voor de s10 plus wellicht!!



Leuk normale of plus versie? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-19 23:50 



 
Profiel   

Ja ik kreeg de mail ook al. Moet wel zeggen dat ik voor het eerst overweeg om over te stappen naar Huawei. Heb nog tot april om te beslissen hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-19 08:15 



 
Profiel   

Eleionomae schreef
Ja ik kreeg de mail ook al. Moet wel zeggen dat ik voor het eerst overweeg om over te stappen naar Huawei. Heb nog tot april om te beslissen hahaha


Want? Speciale redenen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-19 09:57 



 
Profiel   

Ik denk de plus tenzij die te duur wordt voor mij. Ben ook bezig met nieuw paardje aanschaffen en heb een laptop nodig voor school haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-19 19:23 



 
Profiel   

Banyu schreef
Eleionomae schreef
Ja ik kreeg de mail ook al. Moet wel zeggen dat ik voor het eerst overweeg om over te stappen naar Huawei. Heb nog tot april om te beslissen hahaha


Want? Speciale redenen?


Mijn man heeft nu de nieuwste huawei en die is echt wel goed. Doet niet meer onder voor Samsung en toch net even wat fijner geprijst. Zijn vorige Huawei had ook n hele goede accu. Na 3 jaar ging die accu langer mee dan die van mijn s8 na n jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-02-19 20:43 



 
Profiel   

Nu er meer bekend is, wie gaat ervoor? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-19 02:34 



 
Profiel   

Jaaa hij is mooi zeg! Vind het wel zo duur dat ik denk ik nog een aantal maanden wacht tot hij een beetje zakt. Mijn S7 houdt zich nog goed. :) Maar wil wel overstappen, op de normale S10 gewoon denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-19 11:58 



 
Profiel   

Ja ik hoop ook dattie nog wat in prijs zakt. Ik mag vanaf april mn abbo verlengen maar wellicht dat ik nog iets langer wacht dit keer..denk dat ik nu wel voor de plus ga

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-19 13:14 



 
Profiel   

Ik overweeg het stiekem wel. Ik heb nu de s8, en mag al verlengen. T kriebelt een beetje.

Huidige s8 heeft net (afgelopen zaterdag) een nieuw scherm, is dus eigenlijk nog helemaal gaaf. Zou deze denk ik nog wel goed kunnen verkopen. Aan de andere kant, waarom een nieuwe als de huidige nog goed is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-19 13:39 



 
Profiel   

Ik ga denk ik ook Voor de s10, ik mag verlengen op 2 mei. En anders niet voor s10 wilde ik ook Huawei fijne telefoons

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-19 14:12 



 
Profiel   

Ik moet helaas wachten to mei verlengen. Om hem nu zomaar even te kopen nee! Misschien dat ik 'm dan los of met abbo koop
Ga sowieso voor de S10+, de note ga nog even duren denk ik ALS die komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-19 14:47 



 
Profiel   

Goldwynn schreef
Aan de andere kant, waarom een nieuwe als de huidige nog goed is?

Dat idee heb ik ook. Daarom nog steeds trouw aan mijn S4. :')
Mag hem van mezelf pas vervangen wanneer hij echt stuk is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-19 14:54 



 
Profiel   

Astorga schreef
Goldwynn schreef
Aan de andere kant, waarom een nieuwe als de huidige nog goed is?

Dat idee heb ik ook. Daarom nog steeds trouw aan mijn S4. :')
Mag hem van mezelf pas vervangen wanneer hij echt stuk is.


S4?! :wow:
Dan mag ik niet klagen eigenlijk haha. Hiervoor de Galaxy Alpha gehad, maar de slechte batterij en kwaliteit tijdens t bellen waren echt wel reden genoeg om m te vervangen. Geen spijt van mn S8. Maar iets nieuws is altijd leuk.... zeker nu ik fulltime werk. Toen ik mn S8 kreeg was ik nog student.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-19 16:23 



 
Profiel   

Ik mag in juli verlengen maar twijfel nu al. Heb nu een j5 2016. Heb m in oktober verlengd met een simonly, want is nog zo goed. Zelfs de batterij gaat met normaal gebruik nog 2 dagen mee. Maar vind de 10 wel erg mooi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-19 16:25 



 
Profiel   

Heb de S10 net besteld. Mijn abonnement liep vandaag af dus perfect getimed. Ga nu van de s7 edge naar de s10. Heb de zwarte gekozen en kan hem na mijn vakantie 9 maart ophalen. Grote blij.
Ook de earbods erbij nu ben benieuwd wat ik daarvan vind!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-19 22:15 



 
Profiel   

Mijn 8 is laatste dagrn aan het kloten. Typen hapert rechts reageert bijna niet tenzij ik met linker vinger doe. Moet wachten tot mei helaas..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-19 22:18 



 
Profiel   

Carlijn schreef
Jaaa hij is mooi zeg! Vind het wel zo duur dat ik denk ik nog een aantal maanden wacht tot hij een beetje zakt. Mijn S7 houdt zich nog goed. :) Maar wil wel overstappen, op de normale S10 gewoon denk ik.

Hier ook een. Ook met nog een S7. En wil ook de normale s10 :')
Wacht denk ik tot van de zomer of najaar.
Wss zakt die ook als de nieuwe note uitkomt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-19 22:25 



 
Profiel   

Hij is echt mooi de S10 maar ook duur := ik koop de laatste jaren mijn telefoon dus is een aanslag op mijn potje :(:)
Ik heb nu de 8 maar altijd spijt gehad dat ik niet gewacht heb, vind er zo niks aan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-19 22:30 



 
Profiel   

Iemand idee wnnneer de note uit komt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-19 22:33 



 
Profiel   

Na jarenlang een iPhone te hebben gehad overweeg ik nu ook om vreemd te gaan met Samsung ;-)
Abonnement loopt nog tot juni dus dat duurt toch nog even.
Iemand die mijt verschil tussen de gewone s10 en s10e kan uitleggen? Of is t alleen t formaat?
Ik heb namelijk nu een iPhone SE en dat vind ik wel een prettig formaat, t moet niet heel veel groter worden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-19 22:42 



 
Profiel   

WillemYntJee schreef
Na jarenlang een iPhone te hebben gehad overweeg ik nu ook om vreemd te gaan met Samsung ;-)
Abonnement loopt nog tot juni dus dat duurt toch nog even.
Iemand die mijt verschil tussen de gewone s10 en s10e kan uitleggen? Of is t alleen t formaat?
Ik heb namelijk nu een iPhone SE en dat vind ik wel een prettig formaat, t moet niet heel veel groter worden..
..

de is goedkoper en kleinere versie. Je kn dit al googlen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-02-19 22:53 



 
Profiel   

nicole_floor schreef
Carlijn schreef
Jaaa hij is mooi zeg! Vind het wel zo duur dat ik denk ik nog een aantal maanden wacht tot hij een beetje zakt. Mijn S7 houdt zich nog goed. :) Maar wil wel overstappen, op de normale S10 gewoon denk ik.

Hier ook een. Ook met nog een S7. En wil ook de normale s10 :')
Wacht denk ik tot van de zomer of najaar.
Wss zakt die ook als de nieuwe note uitkomt

Exact hier ook, ook een S7 maar wil graaaag de 10. Vind het die 4 maanden wachten wel waard, scheelt zo veel in de prijs :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 09:11 



 
Profiel   

Ik heb via het werk een s9 besteld. Deze zou in de loop van maart binnen komen. Ik ben al jaren iPhone gebruiker. Maar deze heeft dual Sim en dergelijke. Heb lang getwijfeld want iPhone keuze was er ook. Wat vinden jullie zo goed aan Samsung? Werkt hij ook makkelijk?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 09:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 14 [ 339 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen