Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 371 van de 503 [ 12557 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374 ... 503  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Biedingsoorlog, een huis kopen in deze tijd...

 
Profiel   

114K! Wow :wow:
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 13:52 



 

Esplendido schreef
Er zullen best mensen zijn die juist blij zijn met veel bijgebouwen op een perceel. En eenmaal gesloopt krijg je het vaak niet meer zo eenvoudig meer voor elkaar om veel bijgebouwen te plaatsen.


Precies dat

Gefeliciteerd pillow

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 13:52 



 
Profiel   

Esplendido schreef
Relaxed schreef
Zei ik ook al, wat een gedoe haal je je dan op de hals.. Vooral omdat het voor hun pure winst is, zit geen hypotheek meer op en ze hebben hun eigen huis ook nog gewoon.
Kreeg wel de indruk dat het glas van deze makelaar half leeg is.. Best een negatieve kijk erop.


Er zullen best mensen zijn die juist blij zijn met veel bijgebouwen op een perceel. En eenmaal gesloopt krijg je het vaak niet meer zo eenvoudig meer voor elkaar om veel bijgebouwen te plaatsen.


Ik geloof ook niet dat je zo'n kostenpost als slopen en saneren in de vraagprijs daarna terugverdient.. Het huis blijft namelijk onwijs oud en idd, minder schuurruimte dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 13:53 



 
Profiel   

pillow schreef
De biedingen op ons huis zijn vandaag bekend geworden. De hoogste zit 114k boven de vraagprijs. Het is voor ons heel mooi, maar is eigenlijk belachelijk.

Dan ben ik heel benieuwd of dat die twee gezinnen dan ook waren.

Maar sowieso... Wat een geld!
(en gefeliciteerd!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 15:02 



 
Profiel   

Winged schreef
pillow schreef
De biedingen op ons huis zijn vandaag bekend geworden. De hoogste zit 114k boven de vraagprijs. Het is voor ons heel mooi, maar is eigenlijk belachelijk.

Dan ben ik heel benieuwd of dat die twee gezinnen dan ook waren.

Maar sowieso... Wat een geld!
(en gefeliciteerd!)

Die twee gezinnen hadden wel 25 k meer geboden, maar vallen dus niet in de prijzen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 15:10 



 
Profiel   

julius_juut schreef
pillow schreef
De biedingen op ons huis zijn vandaag bekend geworden. De hoogste zit 114k boven de vraagprijs. Het is voor ons heel mooi, maar is eigenlijk belachelijk.



Hemeltjelief zeg! Op wat voor vraagprijs is dat? 114 is al in de buurt van ons totale budget. :+

498k vp

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 15:11 



 
Profiel   

Maar kunnen ze er zo in of moet er nog wat aangedaan worden?

En waren t westerlingen of wel meer locale kopers 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 15:16 



 
Profiel   

Waaat?? :wow: :wow:

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 15:24 



 
Profiel   

pillow schreef
De biedingen op ons huis zijn vandaag bekend geworden. De hoogste zit 114k boven de vraagprijs. Het is voor ons heel mooi, maar is eigenlijk belachelijk.

:wow: :wow: :wow: Mijn god zeg, wat een geld...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 15:36 



 
Profiel   

pillow schreef
De biedingen op ons huis zijn vandaag bekend geworden. De hoogste zit 114k boven de vraagprijs. Het is voor ons heel mooi, maar is eigenlijk belachelijk.


Wow wat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 15:45 



 
Profiel   

Jeetje wat een bieding!! Hoop alleen niet dat het onder voorbehoud financiering is geboden, want dan is de kans wel heel groot dat ze zelf een grote zak geld moeten meebrengen.

Was iemand hier in dit topic toch ook? Dat die blij was niet voor de hoogste bieding te zijn gegaan gezien die het niet hadden kunnen financieren na taxatie.

Ons huis hebben we ook al de koopovereenkomst van getekend en de koper ook. Dus dat loopt nu ook goed. Sleutel overdracht zal 1 september zijn. Hebben we als het goed is genoeg tijd alles over te gooien :')

Snap trouwens nu wel extra goed dat starters het extra moeilijk hebben. Omdat onze nieuwe woning dus is getaxeerd voor de vraagprijs, en niet wat wij geboden hebben, moet dat extra bedrag uit eigen zak komen (bijna €20.000,-). Zonder de overwaarde op ons huidige huis hadden we dit dus niet kunnen doen/ dat huis niet kunnen kopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 15:51 



 
Profiel   

Precies en eigenlijk leg je dan dus ook direct, buiten het feit dat de markt al gek is, nog eens dubbel teveel geld neer voor het huis. Niet erg als je denkt dat je het huis voor de rest van je leven koopt maar als je het over 10 jaar wilt verkopen en de markt zakt in.. Tja dan sta je zwaar onder water.

Wij gaan weer een poging wagen. Echter bijna volledig onder financiering dus houden er al rekening mee dat het niets wordt. Verder niets op het oog dus gaan een rustige tijd tegemoet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 16:09 



 
Profiel   

Nee is niet onder voorbehoud. Anca ik heb PB gestuurd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 16:13 



 
Profiel   

Wendy_Komen schreef
Jeetje wat een bieding!! Hoop alleen niet dat het onder voorbehoud financiering is geboden, want dan is de kans wel heel groot dat ze zelf een grote zak geld moeten meebrengen.

Was iemand hier in dit topic toch ook? Dat die blij was niet voor de hoogste bieding te zijn gegaan gezien die het niet hadden kunnen financieren na taxatie.

Ons huis hebben we ook al de koopovereenkomst van getekend en de koper ook. Dus dat loopt nu ook goed. Sleutel overdracht zal 1 september zijn. Hebben we als het goed is genoeg tijd alles over te gooien :')

Snap trouwens nu wel extra goed dat starters het extra moeilijk hebben. Omdat onze nieuwe woning dus is getaxeerd voor de vraagprijs, en niet wat wij geboden hebben, moet dat extra bedrag uit eigen zak komen (bijna €20.000,-). Zonder de overwaarde op ons huidige huis hadden we dit dus niet kunnen doen/ dat huis niet kunnen kopen.


Dat was ik :j

Wij zijn toen voor het tweede bod gegaan. Dat was een paar duizend lager maar de financiering lag bij t tweede bod 50.000 lager.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 16:18 



 
Profiel   

ingedebruijn schreef
Precies en eigenlijk leg je dan dus ook direct, buiten het feit dat de markt al gek is, nog eens dubbel teveel geld neer voor het huis. Niet erg als je denkt dat je het huis voor de rest van je leven koopt maar als je het over 10 jaar wilt verkopen en de markt zakt in.. Tja dan sta je zwaar onder water.

Dit is inderdaad bij ons het geval. Ik zie mijzelf in dit huis oud worden, en wilde hem dus echt hebben. We hebben er daarom wel vrede mee dat we er eigenlijk teveel voor betalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 16:32 



 
Profiel   

Maar meer dan een ton kunnen overbieden zonder voorbehoud van financiering, ben je dan niet een beetje in het verkeerde segment aan het zoeken :=

Ik snap dat het voor jullie heel mooi is Pillow, maar ik zou er denk ik wel een beetje een dubbel gevoel bij hebben :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 16:34 



 
Profiel   

Foaly schreef
Maar meer dan een ton kunnen overbieden zonder voorbehoud van financiering, ben je dan niet een beetje in het verkeerde segment aan het zoeken :=

Ik snap dat het voor jullie heel mooi is Pillow, maar ik zou er denk ik wel een beetje een dubbel gevoel bij hebben :=

Ze waren helemaal weg van deze plek. Hebben kennelijk de financiën wel om het huis helemaal te renoveren of te herbouwen. Dan heb je uiteindelijk wel wat je wilt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 18:20 



 
Profiel   

Wow! Bizar pillow. Voor jullie zeker niet vervelend!

Ik ben trouwens heel benieuwd hoe de biedingen zijn verlopen op het huis waar ik op geboden heb. Is het normaal om zoiets op te vragen bij de verkopend makelaar? (DTV’tje van deze nieuweling)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 18:58 



 
Profiel   

Volgens mij mag er niet gezegd worden wat anderen hebben geboden tot het huis definitief verkocht is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 19:14 



 
Profiel   

Foaly schreef
Maar meer dan een ton kunnen overbieden zonder voorbehoud van financiering, ben je dan niet een beetje in het verkeerde segment aan het zoeken :=

Ik snap dat het voor jullie heel mooi is Pillow, maar ik zou er denk ik wel een beetje een dubbel gevoel bij hebben :=

Wat is dan je dubbele gevoel?
Daar ben ik oprecht benieuwd naar

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 19:19 



 
Profiel   

Anne. schreef
Wow! Bizar pillow. Voor jullie zeker niet vervelend!

Ik ben trouwens heel benieuwd hoe de biedingen zijn verlopen op het huis waar ik op geboden heb. Is het normaal om zoiets op te vragen bij de verkopend makelaar? (DTV’tje van deze nieuweling)



Meestal wordt daar niet over gesproken met iemand anders dan de koper en verkoper, maar misschien dat je er via een eventuele aankoopmakelaar achter kan komen? Of gewoon brutaal bellen/mailen natuurlijk. Nee heb je, ja kan je krijgen. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 19:24 



 
Profiel   

Een makelaar mag als het goed is geen uitspraak doen over biedingen die zijn gedaan. Dat is anders dan met veilingen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 19:41 



 

pillow schreef
Foaly schreef
Maar meer dan een ton kunnen overbieden zonder voorbehoud van financiering, ben je dan niet een beetje in het verkeerde segment aan het zoeken :=

Ik snap dat het voor jullie heel mooi is Pillow, maar ik zou er denk ik wel een beetje een dubbel gevoel bij hebben :=

Ze waren helemaal weg van deze plek. Hebben kennelijk de financiën wel om het huis helemaal te renoveren of te herbouwen. Dan heb je uiteindelijk wel wat je wilt.

Tis ook een mooi plekje, ik zit nog geen 5 km bij je vandaan en hier wordt zelfs op huizen geboden die niet eens te koop staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-21 19:52 



 
Profiel   

Jeetje pillow bizar! Die moet wel een beste zak geld hebben liggen dan! Ongelovelijk…

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 12:34 



 
Profiel   

yza1987 schreef
Jeetje pillow bizar! Die moet wel een beste zak geld hebben liggen dan! Ongelovelijk…

Ja ik dacht zullen wel wat oudere mensen zijn die een bedrijf of boerderij oid verkocht hebben. Maar ze hebben basisschool kinderen. Dus ik ben ook wel nieuwsgierig naar het beroep ook, want ze komen niet uit de buurt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 14:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 371 van de 503 [ 12557 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374 ... 503  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen