[VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 15:34

Wauw.... Wauwww.... Wauww!!!!! Jullie hebben dat echt tot in de puntjes geregeld zeg! Wauw!

Evelien4

Berichten: 932
Geregistreerd: 14-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 15:39

wat een werk zeg! Chapeau! dat was zeker een geslaagd feestje en spooktocht !

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 15:58

Volgend jaar kom ik ook wel langs, wij zijn gek op spooktochten :D Dat mijnenveld, hilarisch :')

leonie87

Berichten: 4461
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 16:06

Jeetje jij mag bij mij ook wel feestje komen organiseren. Wat doe je voor werk? :') Geniaal!

Lys_PPA

Berichten: 1334
Geregistreerd: 30-09-19

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 16:09

Woww, super leuk georganiseerd!! Lekker creatief, maar ik snap wel dat daar enorm veel tijd in is gaan zitten haha :')

Malenka

Berichten: 7560
Geregistreerd: 04-10-06

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 16:32

Hoe heb je dat gedaan naast al je andere bezigheden?

Super leuk! Het doet me enorm denken aan de geweldige kinderfeestjes die mijn moeder organiseerde. En ja... meestal vinden volwassenen dat ook echt nog wel leuk. :)

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 18:08

Wow, echt wow :wow:

Hoe doe je het toch? Wat een fantastische dag moet dat geweest zijn!
Hoedje af, meer kan ik echt niet zeggen _/-\o_

XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6035
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 18:30

OOOOO Mijn god!!!! WAt meer dan ultra ultra gaaf zeg!! <3 <3 <3 <3

belle_boef

Berichten: 10732
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 19:04

Dat was je housewarming. Say whuuuuut!
Hoe tof!
Laatst bijgewerkt door belle_boef op 29-10-19 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Libera

Berichten: 3973
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 19:06

Wat een geweldig idee die spooktocht! Lojkt dat het een hele geslaagde housewarming was! Wil wel geloven dat je daarna moe was haha!

tyleysmiley

Berichten: 1895
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 20:14

Goeiegenade, das toch nooit meer te overtreffen zeg, wat een topfeest hebben jullie ervan gemaakt, jeetje <3

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 20:55

Wat geweldig!!!

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 23:13

Jeetje, wat een werk! Maar onwijs leuk gedaan. Is dat je werk ook??

Weet wel dat mensen heel snel denken dat het dan een jaarlijks terugkerend iets is he?! hahaha

Ben benieuwd hoe onze paardeb zouden reageren op zo een stier, hahaha

En je mestboy's naast de spelletjes, hahaha

Siggislief

Berichten: 13960
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 07:58

Ziet er goed en geslaagd uit! :D

Prairy
Berichten: 9065
Geregistreerd: 28-12-03

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 09:40

Oh wat vet die spooktocht!!!

MaritB

Berichten: 8626
Geregistreerd: 18-04-10

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 09:52

Wauw, gaaaf!!

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-19 09:52

Haha jeetje, wat leuk dat jullie ook zo enthousiast zijn! :D :):) Krijg gelijk zin om een volgend feestje te bedenken _O-
Echt: wat een leuke reacties! Dankjulliewel! :D <3 :D <3 :D


SensaHorses schreef:
Je kunt altijd nog een 'partyplanner' worden! :D

Hahaha altijd goed om nog een back-up te hebben :')


leonie87 schreef:
Jeetje jij mag bij mij ook wel feestje komen organiseren. Wat doe je voor werk? :') Geniaal!

Haha :D Eigenlijk ben ik psycholoog en werk ik in een tbs-kliniek _O-


Malenka schreef:
Hoe heb je dat gedaan naast al je andere bezigheden?

Super leuk! Het doet me enorm denken aan de geweldige kinderfeestjes die mijn moeder organiseerde. En ja... meestal vinden volwassenen dat ook echt nog wel leuk. :)

Jaa... dat was wel de reden waarom het zo ontzettend druk was de afgelopen tijd :o Want zonde om training met de paarden te laten vallen, je kan je paarden ook niet in de stront laten staan, ze moeten ook echt 3x per dag eten :P en we wilden heel graag wat dingen af hebben aan het huis/buiten voordat de mensen zouden komen kijken :') En daarbij zijn we ook nog bezig met het land om dat klaar te krijgen voor de winter en de lente die daarna komt := Oja, en aankomende zaterdag komt het paard van een vriendin van mij bij ons staan, die is met pensioen.. maar merrie.. dus we moeten het terrein even zo vormgeven dat we alle paarden veilig kunnen houden, zonder kans op ongewenste veulentjes :') Dus wij dachten na het feestje even rustig te kunnen gaan zitten, maar helaas _O-


superpony schreef:
Jeetje, wat een werk! Maar onwijs leuk gedaan. Is dat je werk ook??
Weet wel dat mensen heel snel denken dat het dan een jaarlijks terugkerend iets is he?! hahaha
En je mestboy's naast de spelletjes, hahaha

Haha nee, doe normaal gesproken wel wat anders: ben psycholoog en werk in een tbs-kliniek :')
Zou ik nog wel leuk vinden ook! Over een jaar heb ik er wel weer zin in :D Maar dan niet 's middags al haha :') Gewoon de spooktocht en een feest er achteraan :D Maar dan ga ik wel een bijdrage vragen hahaha, zijn hier ook echt op leeggelopen _O-
Hahaha jaaa.. blijft een paardenstal natuurlijk :P

Toverbal

Berichten: 1955
Geregistreerd: 18-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 13:41

Wat ontzettend gaaf gedaan, respect!

Ik denk dat er heus wat bokkers zijn, incl. mijzelf die volgend jaar bij jouw een betaalde spooktocht willen doen O:) *\%/*

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-19 15:08

We gaan weer een weekendje verder. De zaterdag.. DRUK! Iets te veel hooi op onze vork genomen, maar wel een gezellige dag.. gelijk weer aan al onze sociale verplichtingen voldaan :')

We dachten 'even' naar Van Cranenbroek te gaan... duurde iets langer :') Toen hebben we gelijk ook al een hoop spullen voor de Halloween gekocht, en 8 lantaarns voor buiten langs de opritten.. was blij dat we met de pick-up waren :') :=

Afbeelding

Kwamen nog langs een zaakje waar ze kalk en paardenvoer verkochten, dus dat ook gelijk ingeslagen :D

Afbeelding

Snel naar huis, dus shortcut :))

Afbeelding

Om de auto te wisselen en Brego op te halen. Richting mijn oude woonplaats. Brego afgezet bij mijn ouders en gezellig bij oma op de koffie <3 Daarna bij mijn ouders gegeten en dáárna naar een vriendinnetje die toen haar housewarming gaf :D Dus toen wij eenmaal thuis waren, waren we goed kapot :')

Bij gebrek aan beter nog een mooie regenboog die we onderweg zagen :') Wat heeft het de afgelopen tijd veel geregend zeg!! :oo

Afbeelding

Zondag lekker de konijntjes verwend :+:

Afbeelding

Splash heeft bedacht ineens weer last te hebben van het 'vallende-blaadjes-syndroom'... ^) Ik dacht: even lekker z'n regendeken omdoen, want vanmiddag gaat 't weer regenen.. Ja, niet laten vangen... ^) Ohhh wat heb ik daar een hekel aan! En elk jaar, rond deze tijd, is 't weer bal...

Afbeelding

Maar ik laat mij niet op mijn kop zitten natuurlijk, dus na een join-up van bijna een uur :') :') ...
Voorlopig houdt ie dus z'n halster OM! :')

Afbeelding

Om vervolgens met vriendje samen z'n deken om te doen alsof we bezig waren met een vreselijk groen ding wat net bij z'n mishadelende baasje weg is.. wat een lijp is die Splash ook. Hij is dan zo 'aan' dat we maar 1mm verkeerd hoeven te bewegen en hij reageert zo DWAAS dat het regelmatig resulteert in gekneusde vingers, blauwe plekken en watnietal... Dus uiterst voorzichtig te werk gaan en 'm voorlopig lekker met rust laten +:)+
Maar wel mét deken, want ik wil niet dat ie nog magerder wordt :P

Brego houdt de wacht :D

Afbeelding

Maar niet voor lang, want we kregen bezoek :D Twee lieve vriendjes die graag ons huis wilden zien. Dus gezellig rondgeleid en nog wat gedronken en toen moesten we weer verder :):) Helaas inmiddels niet meer droog, dus Kevin in de miezer aan het kalken _O-

Afbeelding

Kan het land wel gebruiken :=

Afbeelding

En uiteraard met hulp van Brego _O-

Afbeelding

Flits heeft lekker de droge stal opgezocht :+:

Afbeelding

Evenals Kevinnetje <3

Afbeelding

Ik ben ook naar binnen gevlucht en ben begonnen aan het eten. Ik kook niet vaak nooit, maar als ik het doe, is de kans groot dat ik nachos maak :D

Afbeelding

Betrapt :=

Afbeelding

We hebben de boom van vrienden van mijn ouders gekregen, bij hen moest ie gekapt worden omdat er iets inzat... wat ben ik vergeten :') maar de boom werd er zwak van en stond vlak naast het huis, dus gevaarlijk.. nu ligt het te drogen bij ons in de schuur om hopelijk volgend jaar als brandhout te kunnen gebruiken. Máár, deze tak zat er ook tussen:

Afbeelding

En daar kunnen wij best een mooie lamp van maken geloof ik! :D Die we laatst bij Loods5 hebben gezien.. mooi laten drogen ook, bast eraf, schuren en een lampje aan hangen :+: Mooi projectje voor in de winter :P Nu nog druk genoeg :')

Prairy
Berichten: 9065
Geregistreerd: 28-12-03

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 16:08

Nee joh, bast eraan laten bij die berk :D Maar daar kun je inderdaad een leuk lampje van maken :)

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-19 16:11

Prairy schreef:
Nee joh, bast eraan laten bij die berk :D Maar daar kun je inderdaad een leuk lampje van maken :)

Ja? Is 'hout' niet mooier?

Lys_PPA

Berichten: 1334
Geregistreerd: 30-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 16:12

Afgelopen aflevering van VT wonen zag ik ook een leuk idee voor 'hergebruik' van takken:
http://geweldiggewei.blogspot.com/

Deze man maakt geweien van takken. Voor het geval je er nog een mooi exemplaar tussen hebt zitten.. ;)

Prairy
Berichten: 9065
Geregistreerd: 28-12-03

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 16:39

Ik vind berk zo erg mooi, het hout eronder niet heel speciaal. Maar dat is natuurlijk persoonlijk ;)

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-19 16:42

Lys_PPA schreef:
Afgelopen aflevering van VT wonen zag ik ook een leuk idee voor 'hergebruik' van takken:
http://geweldiggewei.blogspot.com/

Deze man maakt geweien van takken. Voor het geval je er nog een mooi exemplaar tussen hebt zitten.. ;)


Wow! Supertof!!

Vind deze heel erg mooi:

Afbeelding


Prairy schreef:
Ik vind berk zo erg mooi, het hout eronder niet heel speciaal. Maar dat is natuurlijk persoonlijk ;)

Weet niet zo goed wat voor hout er onder zit :P Dus daar ga ik maar 's naar op zoek :D Wie weet vind ik dit ook veel mooier, dan gewoon hout haha

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 19:03