[VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hannanas
Berichten: 13031
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 01:40

Heerlijke update weer! Nu heb ik zin in Churros := en al die zakken paardenvoer hebben jullie vast alweer opgevoerd. Heb je een schets van de toekomstige stal planning?
Echt een feestbeest die oma van jou! Half 4 snachts, de wilde haren is ze nog niet verloren :) verder is alles leuk aan je update behalve het verhaal over je konijntje. :(:) :(:)

xXutopiaXx

Berichten: 10044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-20 13:45

sureido schreef:
Ik was ook weer even in de kerst sfeer. Wat heeft Brego toch een ondeugende uitstraling :+

Leuk! :D Hahaha ja hè, dat gaat ook nooit meer weg denk ik _O-


Hannanas schreef:
Heerlijke update weer! Nu heb ik zin in Churros := en al die zakken paardenvoer hebben jullie vast alweer opgevoerd. Heb je een schets van de toekomstige stal planning?
Echt een feestbeest die oma van jou! Half 4 snachts, de wilde haren is ze nog niet verloren :) verder is alles leuk aan je update behalve het verhaal over je konijntje. :(:) :(:)

Dankjewel! :D Haha, deze lading voer is inderdaad helaas alweer op := Jaa... nijntje.. :(:)
Hahaha feestbeest oma :):) <3 En ik heb zeker een schets! Zie hier:

Afbeelding

Dus... nog een lange weg te gaan hahaha, om tot hier te komen moeten we:
- het dak aanpassen; horizontale liggers hoger of weg, en nieuwe platen erop
- de vloer aanpassen; overal mooi netjes gelijk beton storten
- alle deuren plaatsen
- alle stalwanden plaatsen
- muur in het midden van de stallen afbreken
- nieuwe muren bouwen waar nodig + bij de zadelkamer
- elektra en water opnieuw aanleggen, incl. boiler voor warm water bij poetsplaats

Stal- en poetsplaatswanden en -palen en alle deuren en ramen zijn inmiddels besteld *\o/* Maar geen idee wat corona met de levertijden gaat doen...

Mer1980

Berichten: 18896
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 16:53

wauw wauw wauw wat een gave update <3 mooie foto's en super leuk om in deze tijd even naar dit topic te mogen kijken je wordt er gewoon kneiter vrolijk van <3

JolisaJ

Berichten: 1942
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Het mooie Flakkee

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 16:15

Wat een leuke update, heerlijk die kerstsfeer <3

Saul

Berichten: 9665
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 16:47

Ik geniet zo van jouw updates <3

Flits onder de kerstboom <3

Gave spiegel ook!!

Wel sneu van nijn |(


Je tekening van de stal is rete gaaf :oo

Libera

Berichten: 3990
Geregistreerd: 21-07-05
Woonplaats: California

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 17:10

Heb je alweer een nieuwe update?? Zo leuk om te lezen altijd!! :D

leonie87

Berichten: 4467
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 08:43

Gewoon <3 heerlijk al die updates steeds :D .
Wel zielig van jullie nijntje ;(

Ik ben Brego-fan. :D krijg er geen genoeg van.

SensaHorses
Berichten: 709
Geregistreerd: 19-05-13

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 10:21

Wat zag jullie kerst tafel en diner er geweldig uit! +:)+ En tot half 4 'snachts! Die oma toch! :)) Maar ook knap van je ouders!
Hele leuke update weer en mooie plannen hebben jullie voor de stallen. (Daar kwamen ook uitloopjes aan toch?) :o
Sneu voor het konijntje...

xXutopiaXx

Berichten: 10044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-20 11:51

Hahaha en ik word op mijn beurt weer blij van jullie reacties! :D Waardoor ik nog meer zin krijg om het topic bij te werken en om nu harder aan het werk te gaan :=

Hier komen inderdaad nog uitlopen bij SensaHorses :)) Op de tekening hierboven zie je op de linker muur de buiten staldeuren, die komen hier op uit. Overal waar nu een raam zit, komt dan een staldeur:

Afbeelding

Daar krijgt elke stal een eigen uitloop op het harde, maar het hek links op de foto gaan we ook weghalen (en de border bestraten) en de paddock die er nu achter ligt (waar Dije in staat) gaan we opdelen. Zodat er per 2 stallen ook een zandpaddock achter ligt. Moeten we even kijken wat handig is, sommige paarden zullen met z'n 2en kunnen, dan kunnen we gewoon alles open zetten, anderen moet ik misschien afwisselen: ene dag op de verharde paddock en de andere dag met de zandpaddock erbij, en dat afgewisseld met buurman...

Afbeelding

En dit is de schuur, eigenlijk de twee schuren aan elkaar geschakeld, waar dan de stallen enz. in komen. Tekening is ook ongeveer vanaf deze hoek gemaakt. Dus de zadelkamer komt in de rechterschuur, aan de voorkant. Stallen in de linkerschuur, aan de linkerkant. In de rechterschuur komt in de achterkant een grote dubbele staldeur van 2.50x3.50m zodat we vanuit daar makkelijk naar de bak kunnen +:)+

Afbeelding

SensaHorses
Berichten: 709
Geregistreerd: 19-05-13

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 13:28

Gaaf! Daar gaan jullie en de paarden vast veel plezier van hebben! :j

DeniseES

Berichten: 3472
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 15:29

Teeering wat een post! Zo leuk weer <3

xXutopiaXx schreef:
En 2e kerstdag een middag tapas eten met mijn ouders, diezelfde oma en mijn oom, tante en neefjes van diezelfde kant van de familie :+: 's Avonds weer lekker samen :+:

Ik dacht, ohhh! DAT MAG HELEMAAL NIET!!! :')

Dat eten met kerst zag er echt goed uit zeg :9 moeten jullie volgend jaar geen kerst met ons vieren? :')

xXutopiaXx

Berichten: 10044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-20 16:33

SensaHorses schreef:
Gaaf! Daar gaan jullie en de paarden vast veel plezier van hebben! :j

Ik hoop het! :D Daar doen we het tenslotte allemaal voor :):)

We hebben hier dan ook nog een losse paddock van ongeveer 20x10, met schuilstalletje. Zit eraan te denken om daar twee paddocks van te maken, zodat de paarden die niet in uitloop met zandpaddock die dag daar op kunnen overdag...

Afbeelding

Daarachter ligt het nieuw aangelegde weiland á een halve ha:

Afbeelding

Op bovenstaande foto links Dije z'n paddock (de uitlopen straks dus) en rechts de losse paddock.

En de 'bak' :=

Afbeelding

Ja, we moeten weer mesten _O- Op bovenstaande foto achter mij het nieuwe weiland en in de verte links:

En hierachter hebben we dan nog een halve ha weiland ongeveer :D

Afbeelding

Da's op zich nog redelijk op het moment, en gaan we weer opknappen als de andere halve ha lekker groeit :D


DeniseES schreef:
Teeering wat een post! Zo leuk weer <3

xXutopiaXx schreef:
En 2e kerstdag een middag tapas eten met mijn ouders, diezelfde oma en mijn oom, tante en neefjes van diezelfde kant van de familie :+: 's Avonds weer lekker samen :+:

Ik dacht, ohhh! DAT MAG HELEMAAL NIET!!! :')

Dat eten met kerst zag er echt goed uit zeg :9 moeten jullie volgend jaar geen kerst met ons vieren? :')

Hahaha stom is dat hè _O- Toen mocht het nog wel :=
Enne kerst samen is goed hoor :D :):) :P

Deni11

Berichten: 1217
Geregistreerd: 04-02-14
Woonplaats: Noord Holland

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-20 16:23

Wow ik had dit topic een tijdje niet meer bijgelezen, maar wat een gave updates! Echt een droom <3

xXutopiaXx

Berichten: 10044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-20 15:24

Deni11 schreef:
Wow ik had dit topic een tijdje niet meer bijgelezen, maar wat een gave updates! Echt een droom <3

Dankjewel :+: Nu het weer zulk prachtig weer is (IRL, niet ter hoogte van de updates _O- ) moet ik mijzelf ook regelmatig weer even knijpen ja... wat is dit genieten... :+: En nu zo extra dankbaar dat we op dit prachtige plekje zitten!! Kan niet wachten om jullie te vertellen wat we allemaal gedaan hebben _O- Dus, maar snel: een nieuwe update!!!

De jaarwisseling! En de week er omheen natuurlijk :P T/m 5 januari...
We beginnen op maandag 30 december.. lijkt al wel een eeuw geleden! :oo

Lekker kerstvakantie, dus op het gemak iedereen van ontbijt voorzien :+:

Afbeelding

Wat een fijne dag was dat <3

Afbeelding

Lekker ritje gemaakt, zoals ik het liefst rijd :+:

Afbeelding

En nog met Jay bezig geweest :):) Gaat steeds ietsje beter.. +:)+

Afbeelding

Incl. publiek _O-

Afbeelding

Ze wilden graag kennismaken, dus met gepaste afstand even laten neuzen.. en ging +:)+ ze neuzen tenslotte over het draad heen ook vaak genoeg :P

Afbeelding

's Avonds lekker marshmallows in de open haard geroosterd :9

Afbeelding

Geen idee of je het hier ook zo goed kan zien, maar wat een prachtige sterrenhemel was er :+:

Afbeelding

Oudjaarsdag besloten de paarden op te laden en elders te gaan rijden, in de buurt, maar nét iets te ver om onder het zadel heen te lopen.. Brego wilde graag mee geloof ik :=

Afbeelding

Paardjes zijn er klaar voor :):)

Afbeelding

En wat een goed idee was dat!! Geen vuurwerk in de buurt, sowieso lekker rustig, en wat een mooi stuk natuurgebied hebben we ontdekt :+:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alle mannen superbraaf geweest <3 :P

Afbeelding

Met publiek de trailer uitgemest _O- Die Kevin.. wat een geweldige pony is dat toch ook <3
Afbeelding

En toen brak de avond aan!! Vriendjes over de vloer :+: Was zó gezellig!!! <3
Eerst even samen poseren voor de boom <3

Afbeelding

En met m'n vriendinnetje :+: Die hier met haar vriendje op bezoek was :D

Afbeelding

Kevin weer héérlijk eten op tafel weten te zetten.. lekkere tapas :9 :+:

Afbeelding

Met het vuurwerk even bij de diertjes binnen gekeken hoe ze reageerden, maar dat ging hartstikke goed! Toch Brego z'n eerste jaarwisseling!! +:)+

Afbeelding

Dus naar buiten!! En dat was maar goed ook, want de mini's waren zwaar in paniek.. that is: Kaatje.. en Kevin was in de stress om d'r rustig te krijgen, dus was de hele tijd achter d'r aan aan het rennen :(:) Vriendlief en ik even bij de andere paarden kijken, die waren allemaal rustig.. hoor ik ineens een kreet van m'n vriendin: Kaatje 'over' het hek gesprongen, wat ze niet redt, dus hek kapot.. Kevin ook mee eruit natuurlijk... -O- Dus we konden nog ff op ponyjacht, en dat met al die klappen erbij, was niet erg fijn. Máár! Niemand heeft z'n champagneglas neergezet :') En uiteindelijk de pony's terug in de wei gekregen, hek gemaakt en gelijk maar even in het stalletje opgesloten met een lekkere flinke zak hooi. Toen was gelijk de rust weergekeerd, en hebben we nog lekker van het vuurwerk genoten. Zelfs Brego wilde graag mee naar buiten om te kijken :') Is bij ons een endje weg, dus qua herrie was dat prima te doen <3

's Nachts rond 3 uur de mini's weer naar buiten gelaten en was weer goed, 's ochtends was er helemaal niets meer van te merken... weten we gelijk hoe we het volgend jaar aan moeten pakken :=

Afbeelding

Even alle paarden 'gelukkig nieuwjaar' gewenst en Wilgje wilde haar eigenaresse graag ook de beste wensen doen _O-

Afbeelding

Gelijk het nieuwe jaar maar goed begonnen met een heerlijk ritje, Kevin en ik nog van paard gewisseld ook! Eerste keer buiten op Tamme! :oo Staat best goed <<) Moeten we nou, in de toekomst, voor een Quarter voor Kevin gaan, of een mooie eigen Friese hengst..... keuzes keuzes...

Afbeelding

En Brego... is het jaar ook goed begonnen _O- Wat een mongool soms _O-

Afbeelding

Puzzel 'af'!!! Helaas is ergens een stukje zoekgeraakt.... mijn gevoel zegt dat het iets met bovenstaande te maken heeft _O-

Afbeelding

Verder tijd voor allemaal klusjes, nu we lekker ff vrij zijn :D
Zo hebben we dit prachtige bordje opgehangen die we met de housewarming hebben gekregen <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En by night <3

Afbeelding

Ook dit kon wel een persoonlijke update gebruiken :D

Afbeelding

Dus ook daar ons prachtige naambordje opgehangen, die een vriendin voor ons gemaakt heeft :+:

Afbeelding

Afbeelding

Ons nieuwe schrikdraadapparaat binnen opgehangen en de stroom gelegd naar het begin van het draad +:)+

Afbeelding

De 'werkbank' krijgt steeds meer ook de uitstraling van een werkbank haha :D

Afbeelding

Splashy even bij z'n grote vriendin gezet :):)

Afbeelding

Zodat ik op m'n gemak kon uitmesten, met mijn nieuwe grote vriend :') :+:

Afbeelding

Even een dosis Flits.. want dat heb je nou eenmaal gewoon eens in de zoveel tijd nodig :+:

Afbeelding

Een van z'n nieuwe favoriete plekjes: onder de tafel, op het nieuwe kleed :')

Afbeelding

Maar hij struint ook graag....... :')

Afbeelding

Afbeelding

Op zaterdag bij een vriendin (Robijn @ bokt) langsgeweest :+: En op haar jonge paardje een ritje mogen maken, zo leuk! <3

Afbeelding

Zondags lekker met Jay gereden :D Splashy weer bij z'n vriendin, zodat ik de ruimte in 'de bak' heb :D

Afbeelding

Hij doet het zo goed :+:

Afbeelding

Maar niet altijd _O- Het stroomdraad tikte...... nou, ik denk dat we allemaal wel weten hoe zo'n ENORM HARD geluid dat is....... daar moet je wel ff flink vandoor gaan ja....... _-:( 8)7 |o :')

Afbeelding

Meneer Onschuld...

Afbeelding

Brego wordt steeds minder bang voor de paarden +:)+ Maar of dat altijd zo goed is, weet ik niet := Hij loopt er ook makkelijk onderdoor nu :')

Afbeelding

En nog weer eens lekker nachos gemaakt... etennnn :9 :+: :')

Afbeelding

Anoniem

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 17:45

Hey ik spot mezelf hahaha!
Wat hebben jullie toch een heerlijke plek! Na het hele corona gebeuren komen we snel weer langs hoor.

rocymax

Berichten: 6487
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 18:37

Het ziet er allemaal reuze gezellig uit en lekker eten :)

xXutopiaXx

Berichten: 10044
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-20 21:43

Robijntjah schreef:
Hey ik spot mezelf hahaha!
Wat hebben jullie toch een heerlijke plek! Na het hele corona gebeuren komen we snel weer langs hoor.

Haha jaa!! :D En jaa gezellig!! :D :):)


rocymax schreef:
Het ziet er allemaal reuze gezellig uit en lekker eten :)

Dankjewel! :D Ja, lekker eten is wel een rode draad door ons leven, merk ik door dit topic _O-



Snel weer verder, want dit is een korte... de week van 6 t/m 9 januari! Geen hele week deze keer, want hierna gingen we op wintersport en daar maak ik even een apart verslagje van :D Desalniettemin een bijzonder weekje _O-

Vooral veel het weer in Kössen in de gaten houden :')

Afbeelding

Van werken komt toch niets meer, helemaal hyper doordat we bijna op wintersport gaan :):) Brego dan maar goed in de gaten houden, die weet nog van niets :=

Afbeelding

Manier van slapen zit in de familie geloof ik _O-

Afbeelding

Nog even nieuw hooi inslaan *\o/*

Afbeelding

Winterbanden onder m'n auto laten zetten... ja, lekker op tijd _O- Brego en ik wachten in het kantoor, kan ik mooi doorwerken :P

Afbeelding

Woensdagavond laat nog snel even een paddock in elkaar geflanst, want degene die bij ons thuis op komt passen neemt d'r eigen pony mee :+: Moeten we nog wel even wat ruimte voor creëren haha :D Best lastig zo in 't donker :')

Afbeelding

Afbeelding

Gelukkig is Tamme daar altijd met een helpende hand :') _O-

Afbeelding

Donderdagochtend voor werk nog nét in het licht kunnen zien, mooi staaltje werk weer +:)+ En fijne ruimte zo :D

Afbeelding

Afbeelding

Laatste dagje werken! Laatste dingen afronden, dus was als een van de laatsten nog op kantoor... staan er ineens 2 gasten voor de deur, of wij weten waar het dierenasiel heen is gegaan.... :? Vroeger zat er naast ons pand een asiel, maar die is een tijdje terug gesloten.. ze hadden namelijk een reismandje bij hen, met daar in:

Afbeelding

Was van hun buurvrouw geweest, maar die kon er niet meer voor zorgen... dus zij had d'r op straat gegooid, die jongens d'r weer gevangen en wilden haar naar een asiel brengen... ja, lastig lastig.. nu waren precies de collega's die er nog waren beste kattengekken, dus werd er goed meegedacht aan een oplossing.. allerlei instanties gebeld, maar niets wat werkte... toen kwam ik op het lumineuze idee om d'r gewoon mee te nemen :D Vond iedereen eigenlijk wel een goed idee, dus zo geschiede... Kevin een appje gestuurd dat ik een verrassing had en eerst even langs de dierenarts gereden:

Afbeelding

Even gekeken of ze in goede gezondheid was, of ze gesteriliseerd was of misschien een chip had. Geen chip en de andere kattengekke-collega kon ook niets vinden van een vermist poesje... verder in goede gezondheid :D Dus mocht ze mee naar huis <3 :+:

Voorzichtig kennismaken met Flitsie...

Afbeelding

Maar ze vond alles wel best... of versuft van de toch wel lange reis, alle indrukken en gekke omgevingen.. wat heeft ze een hoop meegemaakt vandaag!! Die jongens hadden speciaal voor dit katje een reismandje gekocht en er zelfs een balletje bij gedaan :+: Wat ik allemaal zo mee mocht nemen. Hebben nog nummers uitgewisseld en ondertussen heeft hij mij al 3x een appje gestuurd om te vragen hoe het met haar gaat :)

Afbeelding

Wat is Flitsie toch een gentleman <3

Afbeelding

En wat is Snow, hoe we haar inmiddels genoemd hebben (aandenken aan de wintersport, want een gekkere timing kun je niet hebben := ), een mooi poesje :+:

Afbeelding

Beetje in rust aan elkaar laten wennen.. :+: Mooi stel...

Afbeelding

Afbeelding

Langzaamaan kreeg ze meer praatjes, hing ze gelijk al een paar keer in m'n handen met zowel nagels als tandjes en drong het tot mij door dat ze misschien wel hartstikke vals was!! :oo Dat de buurvrouw daarom niet meer voor d'r 'kon' zorgen... :oo Hebben wij weer.. nja, snel paar uurtjes slapen.. onze vriend Frank was er inmiddels ook al, en dan op naar Oostenrijk... zien we daarna wel weer _O- Voor nu zit ze goed :+: En wordt er goed voor d'r gezorgd <3

In het holst van de nacht vertrokken... Eenmaal ver in Duitsland kwam de zon langzaam op en sloeg de vermoeidheid langzaam toe.... hier het bewijs _O-

Afbeelding

Maar we moesten nog een kleinnn stukje verder.... Kössen is onze bestemming, een rit van bijna 1000km die Kevin en ik afwisselend rijden.. Ooohh wat kijk ik hier toch altijd naar uit, mijn tweede thuis, de mooiste plek op aarde :+: Bijna zijn we er weer :):) <3 :):)

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-20 22:28

Zo, weer even Corona vergeten. Wat een leuke updates weer <3

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 00:25

Meer, meer, meer!!

Dit is veruit het leukste topic om te volgen op Bokt! <3 *\o/*

DeniseES

Berichten: 3472
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 09:32

Ahhh wat is het weer een korte tijd maar wat is er in die 2 weken een hoop gebeurd joh! En wat hebben jullie een werk verzet! :oo

Wat zijn die beesten toch allemaal heerlijke droeftoeters <3 je kan er zo om lachen maar ze zijn ook goud <3

Wilg op dr eerste 'kerstkaart' _O- dat dat gewoon alweer voor de 'winter' was joh... ik ga toch altijd een beetje mee terug in de tijd met je, het klopt, maar als je dan klaar bent met lezen denk je, wtf... het is 21 graden en de bloesems zijn al aan het neerstorten :')

Lys_PPA

Berichten: 1358
Geregistreerd: 30-09-19

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 11:48

Hele leuke updates weer! Vooral die naambordjes, Brego en het samenrijden met je vriend, geweldig!

Fijn dat de updates zich zo snel opvolgen want ze zijn altijd zo leuk om weer te lezen. Ik kijk uit naar je volgende update.

friendly
Berichten: 8401
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 13:22

Ik dacht dus heel even: WINTERSPORT?! Da mag helemaal nie nou! _O-

rocymax

Berichten: 6487
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 13:26

Wat leuk een nieuwe poes erbij. Fijn dat Flits zo lief is. Gezellige update weer,. Volgende keer van de wintervakantie?

JolisaJ

Berichten: 1942
Geregistreerd: 17-05-15
Woonplaats: Het mooie Flakkee

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 14:35

Super leuk weer om te lezen! :D Ben benieuwd hoe het verder gaat met Snow.

Mer1980

Berichten: 18896
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 11:46

Jaaaaa leuke updates weer ;) ga het straks nog missen als 'we' bij zijn :D