Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 9 [ 203 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Welke opties wil/heb jij in je auto?

 
Profiel   

Ik moet nu eigenlijk mijn auto inruilen, heb nog een diesel, maar werk inmiddels in mijn woonplaats. Maar vind deze auto zo fijn! Airco, cruise control en gewoon degelijk. Hiervoor had ik een Peugeot 107, ook een prima auto, maar toch een beetje een koekblik vergeleken bij mijn huidige Seat Ibiza.

Maar als ik dan ga inruilen, voorruit verwarming vond ik ook wel heel fijn, hadden we bij een eerdere auto. Stoelverwarming kan ook wel lekker zijn, maar geen must. Airco is sowieso een harde eis :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 08:00 



 
Profiel   

Wanneer ik mn rijbewijs heb en een auto ga kopen is de enige eis dat er airco of climate control op zit :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 08:02 



 
Profiel   

Deempjexxx schreef
Ik heb sinds vorige week de kia picanto!!
Ik heb cruise control, airco, navigatie, bluetooth, wifi, achteruitrijcamera.
Ik heb een rode gekozen, en wat rijd hij fijn zeg. Zit lekker veel ruimte in.

En ik ben van een renault twingo uit 2000 overgestapt :')

[ [url=m/c7vg6c.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nice! Jij hebt ook een ZP kenteken. 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 08:22 



 

Cruise control en automaat wil ik juist absoluut niet. Vind ik super saai.

Elektrische ramen en een eigen radio kunnen inbouwen is wel een must. De sub en boxjes kan ik zelf wel plek voor maken. Airco zou ook wel lekker zijn ja. Met die temperaturen van die week toen.. pff. Raampje open was niet eens lekker toen. :+ O en geblindeerde ramen, maar dat kan ik allemaal zelf als ex carwrapper zijnde. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 08:27 



 
Profiel   

Op mijn Nissan Navara zit nu
Airco
Climate control
Elektrische buiten spiegels en ramen
Bluetooth autoradio

Op een volgende wil ik alleen cruise contol erbij

Navigatie gebruik ik niet heel veel kijk eigenlijk altijd van te voren waar ik heen moet als het onbekend is, parkeer sensoren hoeven ook niet ondertussen weet ik hoe lang en breed hij is en wat wel en niet kan
Geen automaat dat vind ik met de trailer vreselijk zeker het achteruit rijden
Stoelverwarming ook niet

Hoeft voor mij niet echt enorm luxe te zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 08:34 



 

Hebben alle auto's tegenwoordig niet gewoon airco? Ik rijd Mini, vind het fijn en wil geen ander meer voorlopig: lekker pittig, strakke wegligging en opties te over. Maar zou me ook heel goed kunnen redden met minder opties als de auto maar fijn op de weg ligt en power heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 08:50 



 
Profiel   

Wat absoluut niet mag ontbreken: Airco, cruise control en een 5 deurs auto.

Auto's hebben tegenwoordig steeds meer handigheidjes. De auto van mijn man heeft lane assist, die blijft dus tussen de lijnen rijden. Best een fijne optie, maar niet strikt noodzakelijk. De parkeersensoren op die auto vind ik wel echt super, dat heeft mijn Opel Astra station niet en dat zou soms best handig zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 08:53 



 
Profiel   

Lane assist gebruik ik alleen als ik even de zonnebril wissel doe of even slokje water neem. := Moet nog heel erg wennen aan al dat soort systemen. Vorige auto's waren handgeschakeld en geen cruise control. Een automaat en adaptive cruise control vergen toch iets andere manier van rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 08:55 



 
Profiel   

Voor mijn eigen auto (waarmee ik naar mijn werk rijd en kinderen vervoer) vind ik cruise control en airco heel belangrijk. Voor de leaseauto van m'n vriend vind ik een trekhaak vooral ontzettend handig! Hij heeft nu sinds april een nieuwe (tijdelijke) auto, maar die is zonder trekhaak en die mis ik toch wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 08:58 



 
Profiel   

Airco en cruise control zijn voor mij 2 onmisbare opties.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 09:19 



 
Profiel   

ben een beetje van het principe alles wat er extra in zit kan ook extra kapot. Auto moet vooral technisch in orde zijn en me altijd van a naar b brengen, betrouwbaar en niet te duur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 09:39 



 
Profiel   

Deempjexxx schreef
Ik heb sinds vorige week de kia picanto!!
Ik heb cruise control, airco, navigatie, bluetooth, wifi, achteruitrijcamera.
Ik heb een rode gekozen, en wat rijd hij fijn zeg. Zit lekker veel ruimte in.

En ik ben van een renault twingo uit 2000 overgestapt :')

[ [url=m/c7vg6c.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oeh, wat een mooie. <3 Gefeliciteerd!
Dan heb je zeker wel een upgrade gehad. :=

Mijn Lupo's kwamen uit 1998 en 1999 dus dat zal voor mij straks ook wel even een verschil zijn. Ik denk dat ik vooral zal moeten wennen met optrekken want bij de Lupo's moest ik hem echt op zijn staart trappen en dan nog kwamen ze moeilijk op gang. Dat zal met een Picanto straks wel anders zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 09:43 



 
Profiel   

Cruisecontrol (adaptief is helemaal fantastisch), STUURverwarming <3 <3 <3 <3 , stoelverwarming en daarna ergens airco.

Ik moet 11 oktober mijn Adam inleveren, en ik denk dat ik de stuurverwarming het meeste ga missen. Ik weet het eigenlijk wel zeker...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 09:43 



 
Profiel   

Ik ben ook oude kleine autootjes gewend en heb nu een modernere clio.
Van alle voorgangers heb ik geleerd dat de volgende dingen écht handig zijn: centrale deurvergrendeling en airco.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 09:47 



 
Profiel   

Mijn eisen waren: airco, bluetooth, navigatie en cruise control. Op mijn auto zitten ook nog verwarmde ruitensproeiers, koplampsproeiers, spiegelverwarming, stoelverwarming en parkeersensoren voor en achter. Denk wel dat ik in m'n volgende auto ook elektrische ramen achter wil, heb ze nu alleen voor.

Vind zelf parkeersensoren en camera's totaal overbodig. Reed op mijn werk in een busje met achteruitrijcamera maar het kijkt gewoon heel anders. Rij veel liever op m'n spiegels. Eigenlijk is airco, cc en bluetooth voor mij het belangrijkst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 10:04 



 
Profiel   

Airco en een trekhaak. Liefst niets van die electrische snufjes, kan alleen maar kapot gaan en is vaak niet eens zelf te repareren. Geef mij maar goede mechanica ipv electronica.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 10:36 



 
Profiel   

Een trekhaak, we brengen de kinderen met fiets naar school en ze fietsen terug dus ik kan echt niet zonder.
Adaptieve cruise controle bevalt erg goed en staat op wensenlijst voor de volgende lease auto van man.
5 deurs en genoeg plek om met zijn 5en te zitten is ook noodzakelijk.

Blij word ik verder van automatische verlichting en ruitenwissers. De standkachel..... (nooit meer krabben of ruit die beslaat) en achteruitrij camera. Makkelijk met parkeren en trailer aankoppelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 10:47 



 
Profiel   

Airco, cruise control, in hoogte verstelbare stoelen (ik ben 1.60, vriend 1.90, dan is dat wel handig :') ), Apple CarPlay, elektrisch verstelbare spiegels en automatische ramen.
Onze auto heeft nu dat je weg kan lopen en dat ie dan op slot gaat (geen idee hoe dat heet :+), maar aan de ene kant handig, andere kant ook irritant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 10:58 



 
Profiel   

Prairy schreef
Cruisecontrol (adaptief is helemaal fantastisch), STUURverwarming <3 <3 <3 <3 , stoelverwarming en daarna ergens airco.

Ik moet 11 oktober mijn Adam inleveren, en ik denk dat ik de stuurverwarming het meeste ga missen. Ik weet het eigenlijk wel zeker...


Wat is er zo fijn aan stuurverwarming? Ik kan me er echt niks bij voorstellen, of het moet echt -20 vriezen :P Doe mij maar stuurverkoeling, ik kan in de zomer mijn stuur en pook niet eens aanraken. Ze zijn van dat skai leer en dat wordt zo belachelijk heet :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 11:19 



 
Profiel   

Nou dat :') .
Leuk man, schakelen en sturen als je stuur een miljoen graden is :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 11:20 



 
Profiel   

Ik zet altijd de airco keihard aan met de blazers naar mijn stuur gericht voordat ik ook maar een poging doe tot wegrijden _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 11:21 



 
Profiel   

Ik heb een aygo uit 2008 dus niet super de luxe.

Enige eis die ik had (en heb) is airco. Verder heeft hij elektrische ramen voor (achter zijn klapraampjes) en dan houd het kwa luxe al ver op.

Wat ik mis zijn cruise control en navigatie. De rest heb ik echt niet nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 11:31 



 
Profiel   

Vergeet ik bijna de midden armsteun. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 17:49 



 
Profiel   

Na de verbouwing van ons huis ga ik ook weer opzoek naar een autootje. Ik dacht zelf aan een Peugeot 107. De grootste eis is een airco. Dat is toch wel handig. Eventueel een cruise control. Verder hoeft zo’n klein autootje van mij niet heel luxe te hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 17:54 



 
Profiel   

Hier ook skai leer, in de zomer echt niet grappig. Ik gooi dan altijd lakens over de stoelen, stuur en pook.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 19:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 9 [ 203 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen