Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Interieur tips gevraagd

 
Profiel   

Zo, om niet in een Mongol Derby zwart gat te vallen...... tijd om mijn huiskamer weer eens te verbouwen. Dus het verplaatsen en kopen van nieuwe meubels :D

De 'good-old' Ikea Kallax kast met buro en een andere Zweedse kast gaan eruit en mijn vrij nieuwe hoekbank en tv meubel komen op die plaats te staan. Maar dan.

Waar ze stonden is een soort van erker met een grote raampartij met een verwarming eronder. 4x5 meter. Grijs gordijn tot op de grond. Tijd om bokt in te schakelen, want wat zet je in hemelsnaam hier neer....

Ik heb al zitten denken aan een hangstoel of iets anders 'unieks'. Niet te standaard, dat past niet bij mij. Mijn stijl is industrieel/bohemian chic. De meubels zijn vrij zwaar met zwarte accenten industrieel en ik vind het leuk om alles op te kleuren met bohemian chic. De kleurtjes zonder al te veel frutsels eraan, wat je wel bij de vintage bohemian ziet.

Misschien hebben jullie nog andere superleuke ideeën om de 4x5 open ruimte op te vullen. Mijn buren komen niet verder dan een eethoek (staat bij mij op een andere plaats) of een computertafel. Dat werkt ook niet, want heb een verplaatsbare laptop :Y)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 17:17 



 
Profiel   

Elke week op Catawiki kijken wat er aan vrolijks voorbijkomt. Gewoon zoeken op 'fauteuil' of 'chaise', nog elke week zie ik dingen voorbijkomen waarvan ik denk dat ze nooit bedacht kunnen zijn.

Ik weet niet wat je budget is: op made.com zie je ook vaak aparter werk. Ik ben bijvoorbeeld al jaren op zoek naar een betaalbare bank met aan asymmetrische rug. En zij komen er dicht bij...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 17:36 



 
Profiel   

[HTT] Interieurtips: hoe ziet jouw leefruimte eruit? - Deel 12

Zou je vraag hier eens posten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 18:02 



 
Profiel   

Thanx voor de tips, ik ga snuffelen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 20:11 



 
Profiel   

Heb je ook foto’s van hoe je het nu hebt? En de hoek die vrij komt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 21:34 



 
Profiel   

daantjuhhh schreef
Heb je ook foto’s van hoe je het nu hebt? En de hoek die vrij komt?


Zodra ik tijd heb om de *****zooi hier op te ruimen zal ik die ff maken :o :Y)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-08-19 22:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen