Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 5 [ 117 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe hoog staat jullie CV?

 
Profiel   

Die van ons staat op 16,5 overdag, en ‘s nachts op 14 ofzo.
Nu is ie nog niet aan trouwens, het is nu nog warm genoeg. Onze tuinkamer laat veel warmte van de zon binnen.
Als ik het te koud krijg dan stook ik elektrisch een beetje bij.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 07:45 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Wij hebben vloerverwarming en die staat op 19 graden.
In de ochtend en avond kunnen we in de kamer de gaskachels aan doen.
Heerlijk en gezellig

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 08:04 



 
Profiel   

Hier staat die nu nog op 17 graden en slaat nog niet aan, is hier nu momenteel nog 21 graden in huis.
Me de middag en avond de zon in de woonkamer die alles nog lekker verwarmd haha.

Straks op 21 gr overdag en met de nacht 18

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 08:23 



 
Profiel   

Mars schreef
Zoo wat leven jullie allemaal koud! :oo

Hier staat ie als ik thuis ben echt op 22,5 ofzo, anders heb ik het al niet meer van de kou :=


Mijn gedachte!
Als we niet thuis zijn op 18 en als we thuis zijn nu voorlopig op 20 maar in de winter toch echt wel op 22!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 08:42 



 
Profiel   

Fitzroy schreef
Ik ben benieuwd hoe warm mensen aangekleed zijn bij 19 gr? Imo is dat echt heeeel erg koud. Dan zou ik mijn winterjas aantrekken binnen.


Volgens mij is dat gewoon gewenning hoor.

Hier staat de CV momenteel nog uit, alleen gisteren de houtkachel aangehad. En straks als het echt weer kouder gaat worden dan staat de CV de hele dag op een minimum van 15 graden en als wij thuiskomen (18.00 uur) dan is ie 19 graden tot voor het slapen gaan en dan zakt ie langzaam weer naar 15 graden. Tot een 17 graden vind ik het best nog te doen, volgens mij is het vooral gewenning.

Bij mijn schoonouders gaat het nu richting de 21-23 graden, nu daar kleed ik me echt op aan hoor. Kunnen de t-shirtjes weer uit de kast :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 09:10 



 
Profiel   

Hier staat hij snachts op 15 graden en vanaf 6 uur tot 19 uur op 20 graden en dan van 19 uur tot 23 uur op 21 graden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 09:48 



 
Profiel   

Hier stond die overdag op 18 en in de avond op 20, maar dan zetten we ook wel de haard aan.
Nu hebben we sinds kort vloerverwarming

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 09:50 



 
Profiel   

Hier staat hij dag en nacht op 19 graden in de winter. In de zomer op 18 graden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 09:51 



 
Profiel   

max 19 graden in huis, anders is het veels te warm aangezien ik altijd heerlijk met een dekentje op de bank zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 10:09 



 
Profiel   

Wij hebben vloerverwarming dus de temperatuur kan dan beter een beetje gelijkmatig blijven. Hij staat hier op 19 graden en als ik het koud heb doe ik de houtkachel aan. En dat is eigenlijk elke dag want ik hou wel van een graadje of 20/21 savonds.

Maar ivm het milieu ga ik niet standaard mijn verwarming op die stand zetten.

We wonnen vrijstaand dus warmte van de buren zit er helaas niet in :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 10:09 



 
Profiel   

Wij hebben ook vloerverwarming dus CV staat op 1 stand, durf alleen even niet te zeggen welke stand :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 10:22 



 
Profiel   

Ik woon tussen 2 oude vrouwtjes, ik hoef voorlopig nog niet te stoken, die verwarmen bij ons ook gelijk :')
Maar heb 'm nog niet aangehad, het is nog lekker binnen en met dekentje nog prima. Ben wel een koukleum dus ben benieuwd wanneer het erger word.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 10:26 



 
Profiel   

MelanieB schreef
Ik woon tussen 2 oude vrouwtjes, ik hoef voorlopig nog niet te stoken, die verwarmen bij ons ook gelijk :')
Maar heb 'm nog niet aangehad, het is nog lekker binnen en met dekentje nog prima. Ben wel een koukleum dus ben benieuwd wanneer het erger word.


Dat heb ik dus ook, echt fantastisch, grap wel eens dat ik knuffelmuren heb maar het is echt zo :D Je voelt de warmte van de buren aan alle 2 de kanten gewoon door de muren heen! Ik ga er zomaar vanuit dat beide dames de verwarming op minimaal 24 hebben staan :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 10:28 



 
Profiel   

xApple schreef
Maar ivm het milieu ga ik niet standaard mijn verwarming op die stand zetten


Dit ook.

Alleen ik vind het ook lastig om de houtkachel aan te doen qua milieu. Alle buren die om ons heen verbouwen, slopen ook als eerste de houtkachel eruit.

We stoken ook alleen als er voldoende wind staat. Vind het heerlijk, maar doe het al veel minder dan voorgaande jaren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 10:34 



 
Profiel   

17/18 graden voor de ochtend en als we niet thuis zijn, 's avonds gaat 'ie naar 19 of 20. Als de zon erdoor komt, is het al snel lekker. Het is een vrijstaande schuurwoning in het buitengebied, dus de wind staat er vol op. We stoken meer dan een rijtjeswoning.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 10:34 



 
Profiel   

Hier staat ie eigenlijk altijd op 15 graden.
M'n vriend en ik zijn allebei niet zulke koukleumen en als we thuis zijn doen we lekker de houtkachel aan.
Vindt de hond ook de beste optie :+
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 10:39 



 
Profiel   

Doordeweeks van 21.30 's avonds tot 17.00 de volgende avond op 15 en dan van 17.00 tot 21.30 op 20. Als het echt koud word 's morgens van 6.30 tot 8 even op 17, net de kou eraf.

In het weekeind van 9.00 tot 22.00 op 20 graden, als we de dag weggaan zet ik hem handmatig lager.

We hebben een serre, dus als de zon ook maar even schijnt hebben we voorverwarming.

Dit was ons schema vorig jaar, allebei een kantoorbaan. Nu zit ik langdurig ziek thuis, dus even kijken hoe het vol te houden is. Aangezien mijn inkomen ook enorm is gekrompen zit ik eigenlijk niet te wachten op een veel hogere rekening

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 10:41 



 
Profiel   

Renee1991 schreef
Hier staat ie eigenlijk altijd op 15 graden.
M'n vriend en ik zijn allebei niet zulke koukleumen en als we thuis zijn doen we lekker de houtkachel aan.
Vindt de hond ook de beste optie :+
[ Afbeelding ]



Oeh nice. Hebben mijn ouders ook. Heerlijk.

Ik heb bij 21 graden nog een jeans met t shirt en hoody aan in huis. Anders heb ik het koud.

Mensen zeggen wel met dekentje op de bank maar je zit toch niet de hele tijd?

Vrienden van hebben kachel ook op 19 a 20.

Dan doe ik altijd thermo shirt met lange mouwen en dikke trui aan.

Het linkt me zo fijn als je het snel warm hebt :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 11:42 



 
Profiel   

als ik gewoon bezig ben wil ik de kachel max 18 graden hebben, anders vind ik het te warm in huis. En als ik stil zit dus max 19 graden.
Bijkomend voordeel is dat de gasrekening redelijk laag blijft :).

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 11:55 



 
Profiel   

Gisteravond toch maar de verwarming op 19 gezet (stond tot gisteravond uit), vannacht om 4 uur m'n bed uit gezweet dus toen maar weer uit gezet :+
Ben normaal echt een koukleum dus het valt me mee tot nu toe haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 12:16 



 
Profiel   

Gowlan schreef
Gisteravond toch maar de verwarming op 19 gezet (stond tot gisteravond uit), vannacht om 4 uur m'n bed uit gezweet dus toen maar weer uit gezet :+
Ben normaal echt een koukleum dus het valt me mee tot nu toe haha.


Ik heb nooit verwarming aan op de slaapkamer. Anders kan ik de volgende dag als call girl aan het werk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 12:23 



 
Profiel   

Als ik aan het werk ben staat hij op 19. En als ik thuis ben staat hij meestal op 21.5
Ik woon boven een parkeergarage met een slecht geïsoleerd huis..

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 12:44 



 
Profiel   

Op dit moment overdag 17 graden.
Avonds rond de 18/19 graden.
En s nachts 16,5.

We hebben nieuwe spouw in de muren en woon in het Zuiden, daar hebben we het sowieso wat warmer dan in de rest van Nederland vaak.

Plus we hebben een houtkachel, die we vaak gebruiken in de wintermaanden s avonds.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 12:46 



 
Profiel   

Altijd op 23,5 graden.Dag en nacht. :brr:

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 12:59 



 
Profiel   

Ik heb de cv standaard op 18 graden, overdag en 's nachts. Mocht het echt een heel stuk kouder worden, dan gaan we naar 19 of 20, maar dat is tot nu toe niet nodig geweest. Met 18 graden is het behaaglijk warm in huis.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 13:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 5 [ 117 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen