Opslagruimte

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Opslagruimte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-19 21:01

Ik moet tijdelijk best wel wat meubelen en dozen opslaan. De prijzen vallen me behoorlijk tegen, je bent zo 200,- of meer per maand kwijt.
Ik heb het dan over bedrijven als Kubox, Shurgard enz.

Heeft hier iemand nog tips voor goedkope opslagruimte?
Laatst bijgewerkt door Fitzroy op 13-11-19 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt

colunder

Berichten: 3546
Geregistreerd: 22-10-07
Woonplaats: Bennekom

Re: Opslagruimte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 21:03

Bij boeren bedrijven vragen of ze wat opslagruimte te huur hebben?

Fitzroy

Berichten: 25105
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Opslagruimte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-19 21:05

Er zit ook elektrische apparatuur en witgoed bij, dus het moet deels in ieder geval wel verwarmd zijn.

cissy

Berichten: 19822
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: Opslagruimte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 21:14

In welke omgeving zoek je? Bij mij achterop het erf zijn div opslag ruimtes te huur. Midden vh land

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78501
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Opslagruimte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-19 22:01

Goed in de gaten houden of er acties zijn. Wij hebben destijds een box bij Shurgard gehuurd voor 107 euro per maand, dit was een grote box (27 m2). Box staat er nu op voor 315 euro, scheelde dus echt heel veel. Wij hielden het zo in de gaten, en we hadden 2 maanden eerder de box dan eigenlijk nodig was, maar die 2 maanden eerder maakte het wel heel veel goedkoper (zelfs met 2 maanden huur meer).

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Opslagruimte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 12:06

Wij hadden een opslag voor de gehele inboedel voor 150 euro. Toen we daar kwamen kijken liep die man met ons mee, vroeg wat we wilden opslaan en kwam met die maat box. Dat paste precies.

Deze had meerdere maten en prijzen, dus ik zou erheen gaan en bespreken, want voor enkele dingen kan het vast meevallen. Je moet wel de hoogte in stapelen als je de ruimte echt wil benutten.

Wij vonden het wel het geld waard. Alles was daarna in goede staat, niks kapot, vies, nat of muf. Voor dat geld hadden we geen nieuwe inboedel kunnen kopen en de persoonlijke spullen zijn sowieso onvervangbaar.

dieseltje09

Berichten: 1856
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-19 12:49

Ik betaalde een kleine 2 jaar geleden bij Shurgard voor een grote box €107(3mx4m en 2,5m hoog), daar stond echt van alles in, volledige huisraad> kasten(in 1 stuk), bedden/matrassen, stuk of 30 verhuizdozen met allerlei spul, stoelen, tafel, kampeerspul, volledige collectie paard etc etc echt behalve een bank mijn volledige huis en schuur opbrengst :J

Ik kan je maar 1 tip geven, ga shoppen en doe dat persoonlijk door langs te gaan vaak zijn er dan ineens deals die niet op internet te vinden zijn namelijk. En heel cru speel ze tegen elkaar uit, bied shurgard je bv prijs Y zeg dit dan ook tegen de concurrent kubox dan zitten ze vaak ineens 10% lager als Shurgard ondanks dat de prijs op papier hoger zou zijn.

Nog ander trucje, geef altijd aan dat je voor langere periode wil huren!
Je huurcontract is altijd maandelijks opzegbaar maar voor klanten die de intentie hebben langer te willen huren gaat er ook gewoon geld van de huurprijs af :D

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 15:03

Wij huren een garage onder een flat. Ondergronds, dus beter bestand tegen vorst en hitte, maar niet verwarmd. Dat werkt prima voor een bank en wasmachine, maar niet voor dozen vol kleren. Die kon ik een stevig wasje geven na een jaartje opslag :D

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 15:20

Zit er een lokaal opslagbedrijf in de buurt? Wij waren daar veel minder kwijt dan bij de grote bedrijven. Ook nog betere voorwaarden en ze zaten dichterbij.