Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Betrouwbare website schoenen?

 
Profiel   

Ik had echt geen idee waar ik dit moest plaatsen.

Ik ben op zoek naar Timberland wandelschoenen, voor rond de paarden, en kwam bij de volgende site terecht;

HTTP://www.oudspul.nl

Maar ik kan hier dus helemaal geen recensies over vinden maar de prijzen zijn wel echt heel netjes! Maar lijkt bijna te mooi om waar te zijn :7

Misschien dat er hier speurneuzen zijn en die mij kunnen vertellen hoe en wat? :Y) mocht deze site legitiem zijn zal ik dik inslaan...
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 01:06 



 
Profiel   

Niets klopt aan deze website, staat krom van de fouten. Nergens contact gegevens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 01:22 



 
Profiel   

Dat was het dus ook idd. Ik vermoed dat het sowieso uit het buitenland allemaal komt, geen probleem zolang het maar aankomt maar ik kan ook geen enkele recensie zien

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 01:25 



 
Profiel   

Schoenen voor een paar tientjes die ander 200 euro kosten. Dat kan als het om een overgebleven model gaat in een enkele maat.

Deze website doen bij mij alle alarmbellen rinkelen. Het is zeker geen professionele website die goed in elkaar zit wat je wel mag verwachten.

Een retouradres voor je zending is niet te vinden net zoals de rest van de indentiteit vd ondernemer.

Als je van je geld af wil moet je het gewoon even proberen

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 01:32 



 
Profiel   

Spul komt 9 van de 10 van ali af.
Vooral het feit dat het 2 weken kan duren.:j

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-19 02:57 



 
Profiel   

lifaya schreef
Ik had echt geen idee waar ik dit moest plaatsen.

Ik ben op zoek naar Timberland wandelschoenen, voor rond de paarden, en kwam bij de volgende site terecht;

HTTP://www.oudspul.nl

Maar ik kan hier dus helemaal geen recensies over vinden maar de prijzen zijn wel echt heel netjes! Maar lijkt bijna te mooi om waar te zijn :7

Misschien dat er hier speurneuzen zijn en die mij kunnen vertellen hoe en wat? :Y) mocht deze site legitiem zijn zal ik dik inslaan...


Je kan alleen betalen met creditcard of western union.
Ik klik de betreffende site dan altijd meteen weg.

Is waarschijnlijk gewoon een aliexpress dropshipper.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 14:46 



 
Profiel   

If it seems to good to be true, it probably is. Dat gaat echt voor alles op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 15:07 



 
Profiel   

Timberland via het buitenland, fake! Gewoon bij hen van de website bestellen in de sale of 2e hands via Marktplaats.

Als je hier over nadenkt, think again!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 15:33 



 
Profiel   

Ik ben inmiddels voorzien al van Timberland, althans, met 4 dagen worden ze bezorgd en ook voor een net bedrag, ben benieuwd. Via een normale webshop haha.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-19 17:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen