de IKEA, wie nog meer fan?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rawr

Berichten: 2825
Geregistreerd: 21-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 23:29

_Knofje schreef:
Ik ben net naar de Ikea geweest,
en op de terugweg bedacht ik me dat er helemaal geen lopend
topic over de IKEA is.


Jawel, maar dat zou wel een ontzettende necropost zijn geweest. _O-

Hier ook een Ikea fan, al is die niet echt in de buurt. Ik moet 3 kwartier rijden voor de dichtstbijzijnde maar dat is maar goed ook want anders zou ik er veel te vaak zijn. Vorige maand ben ik er weer geweest voor de kerst 2019 collectie en ik heb wat leuke dingen gekocht, en natuurlijk de adventskalender meegenomen! De chocolaatjes zijn al op maar met de twee cadeaukaarten erin heb ik alvast weer een excuus om begin 2020 weer te gaan. O:)

Es_ther

Berichten: 18721
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 23:38

Die van ons zit op fiets afstand, maar dat is niet handig als je een kast wil kopen :')

MissBambi

Berichten: 4279
Geregistreerd: 04-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 23:49

Myfairytale schreef:
MissBambi schreef:
Aaah leuk!

Ik kom er ook graag maar het blijft meestal bij 1 x per jaar.

Iemand toevallig een idee hoe zo'n stellage heet waar van die grote witte of doorzichtige bakken in kunnen zodat je een soort rek hebt met ik geloof vier wasmand en boven elkaar?


Ik weet wel wat je bedoeld, maar volgend mij verkoopt Ikea die niet meer. Was er al naar op zoek.

Dit bedoel je toch?

[ [url=m/KH7oUS.jpg]Afbeelding[/url] ]



Jaaaa! Die bedoel ik. Wel enig idee hoe deze stellage heet? Misschien vind ik hem nog op FB of MP.

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-19 23:54

MissBambi schreef:
Myfairytale schreef:


Ik weet wel wat je bedoeld, maar volgend mij verkoopt Ikea die niet meer. Was er al naar op zoek.

Dit bedoel je toch?

[ [url=m/KH7oUS.jpg]Afbeelding[/url] ]



Jaaaa! Die bedoel ik. Wel enig idee hoe deze stellage heet? Misschien vind ik hem nog op FB of MP.

Ik weet alleen dat ik via google met de term krattenrek allerlei varianten vind, maar geen IKEA benaming. :')

_Knofje

Berichten: 2706
Geregistreerd: 23-02-07
Woonplaats: Dalfsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-19 00:20

moonsparkle schreef:
Ik heb gebruik en tv meubel met twee lades van ikea als gangbang handig voor handschoenen, tasjes en shawls en aan de zijdes een Billy boekenkast voor de schoenen :D ben er na 5 jaar nog steeds zo blij mee.

Ben heeeel benieuwd hoe dat er dan uit ziet! **\O/**

kleinvosje
Blogger

Berichten: 19457
Geregistreerd: 16-03-07
Woonplaats: Cochrane, Alberta, CANADA

Re: de IKEA, wie nog meer fan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 01:48

Ja hoor, hier ook een Ikea liefhebber. Toen we nog in Amersfoort woonden, zat er een op 5 minuten en kwam ik er regelmatig. Nu hier kom ik er niet zo vaak meer, gemiddeld 3 keer per jaar of zo, en kijk er dan ook echt naar uit! Het is nu een uurtje rijden en de enige in de buurt, de rest zit allemaal op 3+ uren.

We hebben de hele inloopkast ingericht met Ikea kasten, deels van wat er al stond, deels bijgekocht. Ook de meubels op de kamers van mijn kids zijn Ikea, fatsoenlijk spul voor een fatsoenlijke prijs. En je krijgt er nog gratis gebroken tenen bij ook!

Toen we hierheen verhuisden hebben we de bedden van de kinderen niet meegenomen, waren al oud en zouden de reis niet overleven hihi. Dus eerste wat we deden toen we hier kwamen was een ritje naar de Ikea. Om er vervolgens achter te komen dat de bedden in Nederland 12 cm langer zijn :')

Myfairytale
Berichten: 5396
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 08:54

MissBambi schreef:
Myfairytale schreef:

Ik weet wel wat je bedoeld, maar volgens mij verkoopt Ikea die niet meer. Was er al naar op zoek.

Dit bedoel je toch?

[ [url=m/KH7oUS.jpg]Afbeelding[/url] ]



Jaaaa! Die bedoel ik. Wel enig idee hoe deze stellage heet? Misschien vind ik hem nog op FB of MP.


Kan hem ook niet meer vinden onder naam van Ikea. Deze is van de Praxis.

corine1981

Berichten: 5300
Geregistreerd: 05-08-06
Woonplaats: Lekker centraal

Re: de IKEA, wie nog meer fan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 09:13

Zeker fan van Ikea hier.
De keuken komt er vandaan, erg blij mee. En de kast (wel opgepimpt).
De stelling in de trapkast...
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Jolien87

Berichten: 17476
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 09:52

IKEA heeft diverse softclose scharnieren/deurdempers, weet iemand of IKEA deze ook heeft die passen op de Billy/Oxberg deuren?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41681
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: de IKEA, wie nog meer fan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 09:54

Ja, ik *\o/*!

Mijn favoriete stoel is mijn Ektorp. En ik heb al eeuwen bedden van IKEA, afgelopen donderdag ons nieuwe bed gekocht. Ook van IKEA.

Een Brimnes, met veel opbergmogelijkheden. Matras ook weer van IKEA. Goede kwaliteit, nog betere prijs.

Kaitlyn

Berichten: 9731
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: de IKEA, wie nog meer fan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 10:03

Ik ben gek van de Ikea, kan er echt uren rond kijken. Ben nu op zoek naar een huis, dus dan helemaal leuk. :))

kiwiwitje

Berichten: 20123
Geregistreerd: 22-08-09
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 10:05

Hier ook fan!

Op deze foto een deel van de stellingen van ikea die we gebruiken voor de webshop.
Afbeelding

Maar ook de panda's zijn hier zeer gewild en stop ik in de puppypakketjes. En nu ook met de pups van mijn reu :D

Afbeelding

Es_ther

Berichten: 18721
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 10:54

corine1981 schreef:
Zeker fan van Ikea hier.
De keuken komt er vandaan, erg blij mee. En de kast (wel opgepimpt).
De stelling in de trapkast...
[ [url=m/DTk2K5.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/t353rt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/j92Bq2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw! Mooie keuken!

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: de IKEA, wie nog meer fan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 17:32

Groot Ikea fan :) ga en gerust heen met de kinderen.
Ik erger me vrijwel nooit aan loslopende kinderen. Wel aan groepjes volwassenen die midden op de doorgaande paden stil gaan staan of plotseling stoppen.
Dan liever een spelend kindje :)

Anoniem

Re: de IKEA, wie nog meer fan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 17:35

Hier ook een echte fanatiekeling. Ik woon op 20 minuten rijden van twee Ikea's allebei de kanten op (Bijlmer en Haarlem) en ik kom er ook echt vaak. Toen ik hier kwam wonen heb ik een bed van Wehkamp en een bank van Leen Bakker gekocht en ik heb eigenlijk spijt dat ik dat geld niet gewoon heb uitgegeven aan spullen van Ikea.

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-19 17:47

Emmaa_ schreef:
Hier ook een echte fanatiekeling. Ik woon op 20 minuten rijden van twee Ikea's allebei de kanten op (Bijlmer en Haarlem) en ik kom er ook echt vaak. Toen ik hier kwam wonen heb ik een bed van Wehkamp en een bank van Leen Bakker gekocht en ik heb eigenlijk spijt dat ik dat geld niet gewoon heb uitgegeven aan spullen van Ikea.


He ik woon ook tussen die twee in. Te erg want is zo makkelijk.
Opweg naar familie komen we ook nog langs Amersfoort en Utrecht :+

Kanzi
Berichten: 2656
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 10:24

Wat ik dan weer jammer vind is dat je bij Ikea Eindhoven niet meer met contant geld kan betalen.
Ik vond teveel kleingeld in mijn portemonnee altijd hét ecxuus om daar even het restaurant in te duiken. :9
Verder groot Ikea fan, heerlijk om op een niet zo drukke dag doorheen te slenteren.

marleen_usar

Berichten: 24663
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 10:31

Ik heb een matrastopper nodig maar ik zit in het gips dus ik moet nog even wachten.

chanicha

Berichten: 12171
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 10:49

Hier ook de Ektorp banken en stoel, ook een boxspring met matrassen van Ikea *\o/*
Zit hier met de auto op 10 minuten afstand, errrgg verleidelijk O:)

tienus63

Berichten: 12099
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 11:05

Kanzi schreef:
Wat ik dan weer jammer vind is dat je bij Ikea Eindhoven niet meer met contant geld kan betalen.
.

Belachelijk. Zou voor mij reden zijn om nooit meer naar zo’n winkel te gaan.
Contant geld is nog altijd een wettig betaalmiddel in Nederland.

Gniffel altijd in Duitsland dat ze daar de 1 en 2 eurocenten wel dankbaar aannemen.
Bij de Aldi in Nederland was het ook lang normaal dat je daar 3 cent terug kreeg.

moonsparkle
Berichten: 21741
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 11:34

Ik wou heel graag het handoekenrek met 4 of 5 van die ophang dingen, maar die zie ik niet meer op de website?

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70643
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 11:48

Hier ook een Ikea fan, onze eerste meubels waren allemaal van de Ikea, vroeger was er op de woensdagavond balletjes dag waar we erg graag en vaak gebruik van maakten. Ook de Ikea ontbijtjes hebben we vaak gegeten. We komen nog steeds regelmatig bij de Ikea, soms om inspiratie op te doen maar ook om gericht wat te kopen.

Anne.

Berichten: 5131
Geregistreerd: 02-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 11:54

Hier ook fan! Inmiddels is onze woonkamer praktisch in een IKEA-showroom en ben ik aan het wachten op het moment dat we gesponsord worden :')
We hebben nog een Billy klaar staan die in elkaar gezet moet worden én dit jaar gaan we iig weer voor de kerstboom voor een piek van de IKEA :j

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: de IKEA, wie nog meer fan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 15:00

Net naar Amersfoort geweest en het was echt bizar rustig. Kon zo doorlopen

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-19 15:05

Keet schreef:
Net naar Amersfoort geweest en het was echt bizar rustig. Kon zo doorlopen

Zeker allemaal naar sinterklaasintochten in de omliggende dorpen