Wasparfum

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Timmie06
Berichten: 568
Geregistreerd: 16-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 18:05

ponyparadijs schreef:
Ik gebruik de Lenor Unstoppables zou dat vergelijkbaar zijn met de wasparfums?


Nee de parels en wasverzachters hebben echt een andere werking. Laten ook vettigheid achter.
Wasgeluk geeft echt een geurboost aan je kleding/handdoeken enz.
Laatst bijgewerkt door Dani op 04-12-19 12:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link verwijderd.

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 18:19

jankawijnsma schreef:
Ik heb ook een flesje besteld bij wasparfum, ik hoop dat de geur me bevalt dat is wel een beetje lastig beoordelen zo. Ik houd ook van lekker-ruikende was en ik vind de geur van wasmiddel erg snel verdwijnen. Ik heb energia besteld omdat hij ook geschikt moet zijn voor mijn vriend en de omschrijving me aansprak. Bedankt voor de tip bokt!


Energia vind ik persoonlijk een beetje mannelijk. Mijn favoriet is Perla.
Houd er rekening mee dat je echt maar een paar druppels hoeft te gebruiken.

Een keer had ik iets teveel gebruikt en toen rook het hele kantoor (4 verdiepingen!) naar mijn wasparfum.

Nielojram

Berichten: 7802
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 20:00

Ldenboer72 schreef:
Ik kan alleen maar voor Wasgeluk spreken maar dat is in water oplosbaar en geen olieachtige substantie. Als basis essentiele olieen waardoor ook mensen met parfum allergie hier goed op reageren.


Wat is precies het verschil tussen ' geen olieachtige substantie' en 'essentiele oliën' ?

Suzanne F.

Berichten: 49216
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 20:15

Nielojram schreef:
Ldenboer72 schreef:
Ik kan alleen maar voor Wasgeluk spreken maar dat is in water oplosbaar en geen olieachtige substantie. Als basis essentiele olieen waardoor ook mensen met parfum allergie hier goed op reageren.


Wat is precies het verschil tussen ' geen olieachtige substantie' en 'essentiele oliën' ?


Het ene is in water oplosbaar en het andere niet?

Timmie06
Berichten: 568
Geregistreerd: 16-11-14

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 21:39

Klopt...wasgeluk is in wateroplosbaar, laat geen oliedruppels achter..het andere merk is wat vetter en blijft drijven , mengt niet in water zeg maar...ik hoop dat ik het zo goed uitleg?
Maar beide merken hebben goede geuren hoor. Wasgeluk is minder chemisch dus het is maar net waar je eigen voorkeur naar uit gaat.

Kinke

Berichten: 20533
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 22:42

nieuwsgierig, dus heb net een proefpakket besteld :D

colunder

Berichten: 3547
Geregistreerd: 22-10-07
Woonplaats: Bennekom

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-19 03:28

Ik heb ze nu van 2 sites geprobeerd, de volgende keer ga ik die van wasparfum proberen.
Ik vind het altijd leuk om dingen uit te proberen.
Ldenboer72 wat toevallig dat jij van Wasgeluk bent, daar heb ik de eerste 4 flessen van.
Heb ik toch even reclame voor je gemaakt :D

Timmie06
Berichten: 568
Geregistreerd: 16-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 07:27

colunder schreef:
Ik heb ze nu van 2 sites geprobeerd, de volgende keer ga ik die van wasparfum proberen.
Ik vind het altijd leuk om dingen uit te proberen.
Ldenboer72 wat toevallig dat jij van Wasgeluk bent, daar heb ik de eerste 4 flessen van.
Heb ik toch even reclame voor je gemaakt :D


Lekker genieten van je geurige was...zoveel keuze en heerlijke geuren. Niks zo persoonlijk als geur. Leuk!!!

Olympia96

Berichten: 3299
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-19 07:52

Ik ben ook fan! Heb nu Energia, Diamante en Diamante Bamboo. De Perla was helaas op in kleine verpakking.
En van wasgeluk de Katoenbloem en Talk.
Heb van beide sites de testers besteld. En had netjes de geuren die ik wilde bestellen apart gelegd. Maar m’n schoonmoeder heeft alles definitief ‘opgeruimd’, waardoor ik het niet precies meer wist :D

Het is idd zo dat de geur na de droger veel minder is. Maar als je je neus in je handdoeken drukt dan ruik je het nog steeds.

Storm

Berichten: 20841
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 10:16

Jullie hebben me enthousiast gemaakt. Net een grote fles Diamante wasparfum besteld! Ben benieuwd!

colunder

Berichten: 3547
Geregistreerd: 22-10-07
Woonplaats: Bennekom

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-19 21:24

Ik ga zo een was ophangen, nog nooit met zoveel plezier gedaan.

Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 21:31

Ik heb de proefgeuren besteld ik ben benieuwd :)

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 22:13

colunder schreef:
Wasparfum werkt niet als je het in de droger doet.
Je doet de wasparfum niet bij je wasmiddel maar in het wasverzachterbakje.


Wasparfum van wasparfum.nl werkt toch wel zeker in de droger!! Ik was er al een jaar mee en kan niet meer zonder. Ik ben van oorsprong van Urk waar dit ook weg komt, maar nu woonachtig in Duitsland en heb mijn schoonzus ook verslaafd. Als bij familie ben neem ik hele lading mee.. en ja ik ben lui ik gooi HEEL veel altijd in de droger en mijn kleren ruiken geweldig

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 22:17

Ik ben echt verslaafd aan de diamante <3 als ik huis sop doe ik ook wel eens paar druppeltjes door mijn emmer met sop :') heerlijk hoe huis ruikt dan.. laatst was ik in Amerika zegt de mevrouw in hotel wauw wat ruiken jullie geweldig zeg! Ik had men kleren 2 weken geleden gewassen en we waren al 9 dagen aan reizen.. I love it

MissWeenie

Berichten: 356
Geregistreerd: 28-01-14

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 22:28

En van welk merk precies heb je dan die proefverpakkingen? Heb hier nog nooit van gehoord, maar klinkt lekker! Ben helemaal gek op zachte, poederachtige zeepgeurtjes, niet die sterke wasmiddelgeur....even uitproberen is dan wel fijn!

Nicole

Berichten: 8145
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-19 23:44

MissWeenie schreef:
En van welk merk precies heb je dan die proefverpakkingen? Heb hier nog nooit van gehoord, maar klinkt lekker! Ben helemaal gek op zachte, poederachtige zeepgeurtjes, niet die sterke wasmiddelgeur....even uitproberen is dan wel fijn!


Ik zweer bij dit merk http://www.wasparfum.nl/

colunder

Berichten: 3547
Geregistreerd: 22-10-07
Woonplaats: Bennekom

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-19 01:04

Dat merk moet ik nog proberen.
Dat over de wasdroger had ik op een site gelezen, zelf heb ik geen droger dus zelf geen ervaring mee.

Suzanne F.

Berichten: 49216
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 07:50

Nou door jullie enthousiasme heb ik gisteravond ook besteld op Wasparfum. Ben heel benieuwd. Ik ben dol op lekker ruikende was.

Timmie06
Berichten: 568
Geregistreerd: 16-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 07:54

MissWeenie schreef:
En van welk merk precies heb je dan die proefverpakkingen? Heb hier nog nooit van gehoord, maar klinkt lekker! Ben helemaal gek op zachte, poederachtige zeepgeurtjes, niet die sterke wasmiddelgeur....even uitproberen is dan wel fijn!


Probeer dan eens talk of bijvoorbeeld argan van wasgeluk. Hele zachte geuren, weinig nodig en op basis van essentiele olieen.

Storm

Berichten: 20841
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 08:43

Suzanne F. schreef:
Nou door jullie enthousiasme heb ik gisteravond ook besteld op Wasparfum. Ben heel benieuwd. Ik ben dol op lekker ruikende was.


Haha ik ook. Ik krijg het vandaag binnen. Nog nooit zo'n zin in de was gehad als vandaag :')

MissWeenie

Berichten: 356
Geregistreerd: 28-01-14

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 22:54

Het proefpakket bij wasparfum bevat 9 geuren, maar er zijn er tegenwoordig 10? Of zou het getal nog niet aangepast zijn? :)

Suzanne F.

Berichten: 49216
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 10:42

Dacht ik vandaag lekker te kunnen gaan wassen met het wasparfum, is de bezorging aangepast van vandaag naar dinsdag! -O-

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 10:54

Bij mij ook super irritant helemaal met een brievenbus pakket :(

Storm

Berichten: 20841
Geregistreerd: 05-06-02
Woonplaats: Brabant

Re: Wasparfum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 10:58

Ik heb het gister binnen gekregen. Gisteravond een was gedraaid en oohhh, het ruikt heerlijk!
2e was zit nu in de wasmachine. Mijn beddengoed zal heerlijk ruiken!

Suzanne F.

Berichten: 49216
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-19 11:01

Storm schreef:
Ik heb het gister binnen gekregen. Gisteravond een was gedraaid en oohhh, het ruikt heerlijk!
2e was zit nu in de wasmachine. Mijn beddengoed zal heerlijk ruiken!


Welke heb je?