Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wii u aansluiten

 
Profiel   

Beste bokkers, tijdje terug de Wii u op deze manier aan de televisie gekoppeld. Gelukt en we hadden de adapter niet meer nodig. Nu heeft mijn vader de stekkers eruit getrokken van de Wii u en er weer opnieuw in gedaan en komt de wii u niet meer op de televisie. Hebben we de adapter weer nodig?


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-22 13:38 



 

Als de kabel niet past heb je een adapter nodig inderdaad. Het lijkt me dus dat als je hem niet meer nodig had je hem in het begin ook al niet nodig had.
Heb je wel alle HDMI kanalen bekeken of ie niet per ongeluk ergens anders zichtbaar is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-22 14:21 



 
Profiel   

Check eerst eens al je hdmi kanalen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-22 14:30 



 
Profiel   

Ik zal het nog even uitleggen.

Toen wij de adapter gebruikte was de wii u gekoppelt aan de televisie. Toen heeft me vader die adapter eruit gehaald en bleef die gekoppeld aan de televisie, waardoor hij de omvormer (adapter) heeft teruggestuurd. Nu heeft die gister alle stekkers van de wii u eruit getrokken en er weer in gedaan. En nu is de wii u niet meer gekoppeld aan de televisie. Ik neem aan dat dat komt omdat die stekkers eruit zijn getrokken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-22 16:54 



 
Profiel   

Ik begrijp echt niet wat je bedoeld...

En heb je het nu over de Wii of de wiiu?

Want het artikel wat je mee stuurt gaat over de Wii.

Wii en Wii u hebben een verschillende aansluiting. De Wii heeft aansluiting met gekleurde tulp stekkers. Die kan je met een adapter gebruiken zodat je een andere tv ingang kan gebruiken of je stopt een adapter in de Wii zodat hij op HDMI ingang kan.

De WiiU heeft HDMI. Dus voor de Wii u heb je geen adapter nodig.
Als je een Wii u hebt dan zou ik eens goed kijken of alle stekkers er wel in zitten. Dus kabel goed in de WiiU steken en hem richting tv volgen en kijken of hij er (goed) in zit.

Zo ja, dan WiiU aanzetten en op de tv het juiste videokanaal zoeken.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-22 00:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen