Fun-da deel 2!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Veronica2
Berichten: 2661
Geregistreerd: 26-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 12:54

xxCYNNxx schreef:
sowieso; ik zou echt geen rijtjeswoning kopen als ik anderhalf miljoen aan een huis kon besteden.

Hebben al die woningen in Amsterdam erfpacht? Heb niet bij allemaal gecheckt, maar heb er nu al meerdere voorbij zien komen waar erfpacht op zit.

Vind het huis overigens zo van buiten aan de voorkant wel een heel charmant uiterlijk hebben, maar nee, never dat ik anderhalf miljoen ga uitgeven om hutjemutje in een rijtjeswoning te gaan zitten

De Jacob Marisstraat is wel echt heel leuk en de buurt is eigenlijk ook prima, vermoedelijk wel vrij veel bakfietsmoeders. Niet alles in Amsterdam staat op erfpacht, er zijn ook huizen die op eigen grond staan en die staan vooral in de oudere delen van de stad.

Bij die in Badhoevedorp staat in het Engels iets anders dan in het Nederlands :D. Het is wel een bijzonder stukje wereld waar die boerderij staat.

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 13:07

Kom even het topic binnenvallen, lees al een tijdje stil mee. Zwijmel namelijk echt weg bij de volg verhalen vn mensen op bokt die naar de veluwe verhuist zijn en lekker in het bos rijden. Terwijl ik hier wegzak in het veen op het moment.

Waarom zou deze al zo lang te koop staan? Huis ziet er redleijk uit, dichtbij uitvalswegen, makkelijk naar grote steden te rijden en dichtbij het bos.
https://www.funda.nl/koop/putten/huis-4 ... ersteeg-4/

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 13:36

Die in Diever zal ook niet met medewerking van de huurders verkocht worden. Daarom is het ook niet verkoop klaar gefotografeerd.

xxCYNNxx

Berichten: 5661
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 13:40

Je bedoeld die in Badhoevedorp denk ik? Die in Diever zit geen huurders in...althans; niet wat op te maken valt in de tekst op Funda.
Die in Badhoevedorp wel, waar bij voorbaat al wordt aangegeven dat je via de rechter ze eruit moet zien te krijgen

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 13:44

xxCYNNxx schreef:
Je bedoeld die in Badhoevedorp denk ik? Die in Diever zit geen huurders in...althans; niet wat op te maken valt in de tekst op Funda.
Die in Badhoevedorp wel, waar bij voorbaat al wordt aangegeven dat je via de rechter ze eruit moet zien te krijgen


Oh oké, dan haal ik er twee door elkaar. Sorry.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 13:58

Het was mij niet eens opgevallen dat het "vies" was. Dat is echt zo opgelost.

Die in Putten is echt niet dichtbij het bos hoor. Dat is nog wel even rijden. De A28 is wel heel dichtbij. Dat zal vast meespelen.

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 14:06

Die in Putten zit je aan de voorkant tegen hoge silo's/loodsen van veevoeder bedrijf te kijken. Niet echt lekker landelijk uitzicht.
En idd A28 in de achtertuin en geen bos op korte afstand.

xxCYNNxx

Berichten: 5661
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 14:07

Ik vind die in Putten ook niet dicht bij het bos nee...als je te paard naar het bos wil, is dat al niet te doen, zeker niet als je de bebouwing wat wil ontwijken.
Is het nog iedere keer de trailer pakken als je naar het bos wil.
Vind het wel een mooie boerderij, maar de locatie is het voor mij niet. Moet van binnen ook nog een hoop gebeuren om de jaren 70 en jaren 80 eruit te krijgen.

_Lorette_

Berichten: 12072
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 14:14

Wij moesten dat ook... Huis verhuurd en huurder betaalt niet. Meteen de procedure gestart en op alle punten zo spoedig mogelijk gelijk gekregen, maar pas na een jaar konden we ze echt gaan uitzetten met de politie. Het was verschrikkelijk. Het huis stond ook te koop, maar zag er natuurlijk niet uit. We hebben het daarna nog tijdelijk verhuurd aan mensen die graag wilden klussen/opknappen in ruil voor een lagere huur. Zij moesten een periode overbruggen en vonden het leuk om veel aan een woning te doen. Dat was natuurlijk dom van ons, want het was zo mogelijk een nog grotere zooi met als enige verschil dat ze (zonder rechte lijnen te maken / iets af te plakken) de muren knalrood geschilderd hadden. Dit ondanks het vastleggen van de afspraken in ons huurcontract. We waren er helemaal klaar mee. Ik zou echt nooit meer iets willen verhuren. Het huis is vervolgens voor te weinig geld verkocht, maar het leverde zo in elk geval geen stress mee op.
Tenminste, dat dachten we, want de makelaar stuurde een verkeerd document mee naar de kopers waarin stond dat het huis voor 80.000 euro verbouwd zou worden. Deze fout werd gretig aangegrepen door de kopers, die hun kans schoon zagen en het werd zelfs een rechtszaak. Gelukkig gaf de rechter aan dat de kopers van het huis hadden moeten weten dat dit niet realistisch was en dat het hoogst ongebruikelijk is dat de oud eigenaar een huis gaat verbouwen (naar zijn wensen) als het al van de nieuwe bewoners is. We werden weer in het gelijk gesteld. Ik moet bekennen dat we bij een andere uitslag wel een zaak waren gestart tegen de makelaar om de schade te verhalen. Gelukkig was dat niet nodig. Maar jeetje... Wat een levenslessen waren dat!

Ik wilde eigenlijk alleen maar zeggen; ik zou NOOIT een huis kopen dat nu (niet legitiem) wordt bewoond door huurders die je er met een procedure uit moet zetten. Ik zou niet weten welke mensen het zien zitten om dat aan te gaan.

xxCYNNxx

Berichten: 5661
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 14:49

zo dat klinkt als een nachtmerrie...en dan ook nog zo'n lange periode stress

tirzasarah10

Berichten: 1829
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 16:05

Cayenne schreef:
Wat een uitzicht hier <3 Prachtig!
En het is ook nog eens in de Zaanse stijl gebouwd: https://www.funda.nl/koop/zaandam/huis- ... ingdijk-1/

En hier hebben ze een soort binnentuin in huis gebouwd? :o? compleet met vijver?
Wel heel leuk met alle oude details! https://www.funda.nl/koop/molenaarsgraa ... jk-oost-6/



Die in Zaandam is prachtig maar zou er absoluut niet willen wonen. Is in de zomer echt niet leuk druk en daarbij heeft gemeente Zaanstad grootse plannen om een plantje te laten terug keren waardoor alle natura 2000 moeras moet worden dus hallo muggen.

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 16:22

xxCYNNxx schreef:
Ik vind die in Putten ook niet dicht bij het bos nee...als je te paard naar het bos wil, is dat al niet te doen, zeker niet als je de bebouwing wat wil ontwijken.
Is het nog iedere keer de trailer pakken als je naar het bos wil.
Vind het wel een mooie boerderij, maar de locatie is het voor mij niet. Moet van binnen ook nog een hoop gebeuren om de jaren 70 en jaren 80 eruit te krijgen.



Ja, binnenkant moet wel gemoderniseerd worden inderdaad

Ik heb even met streetview de weg naar het bos bekeken, maar dat ziet er al 10x beter uit dan de route die ik thuis rij (groene hart, polder, asfalt) ik zou dat dus al onderdeel van mijn buitenrit vinden, maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk.

Ik heb hem naar mn man gestuurd, kijken wat die ervan zegt :Y)

Brainless

Berichten: 29721
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 16:39

Die weg is mega druk.
Is echt niet te rijden met paard, is de uitvalweg naar de snelweg.
Met de auto is het soms al rot om daar langs te moeten.

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 16:43

Brainless schreef:
Die weg is mega druk.
Is echt niet te rijden met paard, is de uitvalweg naar de snelweg.
Met de auto is het soms al rot om daar langs te moeten.


Kijk insider informatie, bedankt ;)

Brainless

Berichten: 29721
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Munnekeburen

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 16:49

15 jaar terug was het daar al te druk om met paard (en wagen) op zaterdag langs te gaan.
Laat staan doordeweeks als er veel meer vrachtwagens daar ri snelweg gaan.
Vrachtwagens moeten de rammelstrook op (en vaak zelfs de zeer smalle berm in) om elkaar te passeren, en je kan geen kant op met je paard.

Op GM lijkt het heel wat, maar de berm is niet rijdbaar, zeer smal en loopt aan beide zijde van de weg af ri sloot.
Ik heb in Putten en Ermelo gewoond en mijn paard heeft (verderop aan het iet wat rustiger gedeelte) aan de Waterweg gestaan.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 17:01


Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 18:26

SusanH schreef:
Het was mij niet eens opgevallen dat het "vies" was. Dat is echt zo opgelost.

Die in Putten is echt niet dichtbij het bos hoor. Dat is nog wel even rijden. De A28 is wel heel dichtbij. Dat zal vast meespelen.

Die in Diever?
Ik Ben de foto’s gaan bekijken omdat het mij ook niet was opgevallen

Als dat al smerig en bah bah is :?
Het is niet shiny schoon geboend
Meer niet , smerig hebben we in het topic al vaker gezien
Die in Diever valt daar naar mijn idee totaal niet onder :n

Wil hem wel hebben hoor, inclusief rode vloer , Die fantastisch foute loper
En die wc en badkamer? Emmertje sop en gaan
Kwam ik de thuiszorg ergere dingen tegen vroegah :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 18:34


SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 20:26

Brainless wat grappig. Ik heb jarenlang in Ermelo gewoond en een bijrijdpaard gehad die aan de Watervalweg stond. Klein stukje achterlangs bij de voetbalvelden en dan zo de heide op, of de N weg oversteken en uren rijden.

Edit: was wel de Watervalweg bij Ermelo, zie nu dat er aan de Puttense kant ook 1 zit.

Idd de binnenwegen daar waren toen al geen lolletje om te paard langs te gaan. En dan heb ik het over bijna 30 jaar terug. Zal nu echt niet beter zijn geworden.

Pferdchen
Berichten: 640
Geregistreerd: 02-12-12

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 21:05

Over Gouda bijvoorbeeld... Dat ze een klein huisje zo leeg mogelijk presenteren, snap ik wel, maar ik mis toch echt een plek voor kleding...

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110639
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 21:16

Volgens de plattegrond is er op de overloop een kast :j

Ibbel

Berichten: 49076
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 21:25

Heel Nederland speelt gitaar, begint me op te vallen :)) Echt in ieder huis staat wel ergens een gitaar op de foto. Ik geloof er geen *piep* van :+

pillow
Berichten: 7786
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 21:35

Die in Diever vies, bah bah? Ik zie buiten enig stof echt geen viezigheid. Het is wel jammer dat de foto's zo door elkaar staan. Ook jammer dat er geen foto's van de schuur bij staan, die lijkt wel leuk.

BarbaLala

Berichten: 9605
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 21:43


Urona447
Berichten: 2792
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Fun-da deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-20 22:11

Een rondje met de hogedrukspuit zou niet misstaan bij dat dierenpension. Verder wel een leuk huis