Smartwatch

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VWestra
Berichten: 1099
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Friesland

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 13:32

Volgens mij krijg je geen adapter geleverd. Wel de kabel

xxxmh

Berichten: 3482
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 13:33

Nyaleti schreef:
Hoe moet je de watch opladen?
Ik wil de Samsung Galaxy watch Active bestellen bij Coolblue. Daar staat bij: let op, je krijgt geen thuislader meegeleverd. Wil je het horloge opladen via een stopcontact, gebruik dan de lader van je telefoon.
Als ik google zie ik alleen zo'n oplaadblokje waar je het op moet leggen. Kan dit niet aan een usb-kabel zoals je telefoon?

Weet iemand ook of deze watch op een Huawei P10 kan? Ik heb android versie 9 en daar zou het op moeten kunnen maar zie de P10 niet in het rijtje staan..


Kabel krijg je erbij en de stekker niet.

Nyaleti

Berichten: 6111
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-20 13:54

Ahzo oké, stuk logischer :D

Marjo

Berichten: 37207
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 08:44

Ik heb inderdaad bij mijn Active geen stekker gekregen maar wel het kabeltje. Maargoed, tegenwoordig krijg je bijna overal een USB lader bij dus als je zo een over hebt lukt het wel :D

mirriezz
Berichten: 2010
Geregistreerd: 12-02-14

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 10:55

Vandaag heb ik de helft van dit topic doorgespit. Ik twijfel om een Garmin vivoactive 4s te kopen. Als ik ga zoeken is dit voor mij denk ik het beste horloge. Ziet er prima uit, klok niet te groot, juiste functies en prijs is ok.

Nu wilde ik nog even vragen aan de dames die dat horloge al hebben, hebben jullie nog klachten erover? Buiten het niet correct aangeven van je trappen doel dan. Dat vind ik namelijk niet erg.

Zertab

Berichten: 12191
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 11:27

Nee tot zover geen andere klachten!

Chita

Berichten: 668
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 12:08

Ik heb hem ook. Je slaap wordt ook niet goed bijgehouden. Ik vind hem wel heel fijn voor het hardlopen en mountainbiken.

Zertab

Berichten: 12191
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 13:00

Ik heb hem nooit om tijdens het slapen dus dat weet ik niet haha.

Chita

Berichten: 668
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 14:32

Ik had de fitbit charge 4 en die registreert je slaap wel goed en nauwkeurig. Als ik met de garmin vivoactive 4 op bed tv kijk registreert hij dat al als slaap.

Zertab

Berichten: 12191
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 14:34

Chita schreef:
Ik had de fitbit charge 4 en die registreert je slaap wel goed en nauwkeurig. Als ik met de garmin vivoactive 4 op bed tv kijk registreert hij dat al als slaap.


Oh wat gek, dat heeft de mijne nooit gedaan. Maar vanwege de polsafdruk slaap ik er niet mee mee, en ik slaap gewoon goed. Dus vind het niet relevant om dat bij te houden.

Nyaleti

Berichten: 6111
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 14:49

Hoe bevalt het kunststof bandje, van bv de Samsung watch en de Fitbit, jullie? Ik was m'n handen heel vaak op t werk en ben bang dat het gaat irriteren als m'n huid nat is geweest of als je wat zweet tijdens het sporten.
Laatst bijgewerkt door Nyaleti op 22-11-20 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Zertab

Berichten: 12191
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 14:51

Ik heb een siliconen bandje. Nergens last van. Mijn bandje wordt ook niet nat als ik mijn handen was?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 17:14

Ik vind kunststof niet fijn. Beetje plekkerig. Ik heb een milanese-bandje.

Mij vivoactive registreert mijn slaap niet nauwekeuriger of minder nauwkeurig dan mijn fitbit.

Chita

Berichten: 668
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 18:26

Bandje van de fitbit irriteerde bij mij heel erg, die van de garmin vivoactive 4 vind ik heel fijn!

Es_ther

Berichten: 18709
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 18:59

Chita schreef:
Bandje van de fitbit irriteerde bij mij heel erg, die van de garmin vivoactive 4 vind ik heel fijn!

Bij Fitbit had ik dat ook heel erg ja!

Nyaleti

Berichten: 6111
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 20:28

Hijs binnen hoor! lang getwijfeld om er een te kopen ivm de prijs maar nu eigenlijk zo blij als een kind :D altijd leuk, nieuwe gadgets.
Hijs wel wat hoger dan ik had verwacht maar staat wel mooi. Hopelijk kan ik het zo instellen dat er altijd een klokje op staat, toch mooier dan dat zwarte vlak. Alsss het allemaal gaat werken... Samsung account aanmaken wil niet lukken op m'n Huawei := zonder kun je eigenlijk niks.

singa

Berichten: 739
Geregistreerd: 12-04-07

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 11:07

Huawei is geen echte teamplayer op dat vlak. Er stroomt wel informatie van m'n watch (Garmin) naar m'n telefoon via de app, maar omgekeerd niks. Ik krijg dus geen melding op m'n watch als ik telefoon krijg of als er berichtjes binnenkomen. Of ik doe gewoon iets fout natuurlijk, want er zijn mensen bij wie het wel lukt.

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 15:48

Moderatoropmerking:
Bericht verwijderd, advertenties horen thuis op de Bokt Markt
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 27-11-20 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Advertentie verwijderd

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:02

Ik twijfel tussen de GARMIN vivoactive 4S Wit/Roségoud en de Fitbit versa 3. Ik had hier voor de gewone Fitbit versa maar die is kapot. Was echt dol op dat ding. Maar wil ook Garmin een kans geven. Maar Garmin is wel wat duurder dan de fitbit. Maar de Garmin heeft ook weer korting en een rond horloge is ook weer eens wat anders dan die fitbit.

Iemand ervaring met Garmin en apple? En Garmin en horeca werk, is dat ding robuust en kan die tegen een stootje? Kan je makkelijk nieuwe bandjes scoren?

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:06

Garmin en Apple werkt prima. En heb er na 2 jaar 1 klein krasje op (heb een 3 music trouwens)
Ik wilde graag een rond horloge dus dat heeft mijn keuze toen bepaald.
Nieuwe bandjes heb ik nooit echt naar gekeken mijn horloge ivm. Kleur horloge

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:07

Ja ik krijg echt zieke uitslag en plekken van siliconen bandjes. Dus ik moet (nep)leer of nylon hebben. Bestelde die van mijn fitbit via Ali maar kan daar niet echt wat van vinden bij de Garmin.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:09

MarlindeRooz schreef:
Ja ik krijg echt zieke uitslag en plekken van siliconen bandjes. Dus ik moet (nep)leer of nylon hebben. Bestelde die van mijn fitbit via Ali maar kan daar niet echt wat van vinden bij de Garmin.

Dit heb ik ook. Dus ik heb een bandje er bij maar die heb ik gekregen. Komt van Amazon. Vind hem verder niet bijzonder mooi ..

Ik moet wel zeggen dat ik het bandje wat erbij zit wel kan verdragen.

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8274
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:23

MarlindeRooz schreef:
Ik twijfel tussen de GARMIN vivoactive 4S Wit/Roségoud en de Fitbit versa 3. Ik had hier voor de gewone Fitbit versa maar die is kapot. Was echt dol op dat ding. Maar wil ook Garmin een kans geven. Maar Garmin is wel wat duurder dan de fitbit. Maar de Garmin heeft ook weer korting en een rond horloge is ook weer eens wat anders dan die fitbit.

Iemand ervaring met Garmin en apple? En Garmin en horeca werk, is dat ding robuust en kan die tegen een stootje? Kan je makkelijk nieuwe bandjes scoren?


Wat is dan de overweging dat je die twee zou willen en niet een horloge wat compatible is met standaard 20 mm bandjes bijvoorbeeld? Dan kan je zeld gemakkelijk een bandje kopen wat je fijn vind.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:32

Omdat ik een bepaalde prijsklasse wil, GPS, hartslag, betalen ermee. En zo meer functies waarbij deze twee de enige waren die voldeden.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:37

MarlindeRooz schreef:
Omdat ik een bepaalde prijsklasse wil, GPS, hartslag, betalen ermee. En zo meer functies waarbij deze twee de enige waren die voldeden.

Betalen wil (dacht ik) bij garmin niet bij alle banken. ING kan ik niet betalen met garmin pay

Afbeelding