Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 19 van de 70 [ 1736 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 70  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Smartwatch

 
Profiel   

Kom hier zo binnenvallen, maar misschien kan iemand mij adviseren. Ik heb een fitbit charge 2 waarvan het scherm het begeven heeft. Nu vond ik die met paardrijden soms sowieso onhandig omdat ie stappen door bleef tellen tijdens een buitenrit. Zijn er toevallig ook smartwatches die je qua sportstand op paardrijden kan zetten? Ik hoef verder geen mega duur of chique ding, gewoon een die hartslag meet en stappen telt en waarmee je dus kan zien hoeveel calorieën je verband. Vind het ook wel leuk om te weten hoeveel dit er zijn met paardrijden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-20 21:44 



 
Profiel   

Op mijn Garmin vivoactive 4S kan je een app gratis installeren die paardrijden meet. Maar is denk ik dan te duur voor jo

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-20 21:53 



 
Profiel   

Plus dan meet hij alsnog stappen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-20 23:26 



 
Profiel   

Mijn polar heeft ook wel een paardrijstand, maar ook die blijft dan stappen tellen.
Doen ze denk ik allemaal, mijn tomtom destijds ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-20 09:09 



 
Profiel   

poes schreef
Plus dan meet hij alsnog stappen.


Klopt. Als ik sport meet hij ook stappen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-20 11:14 



 
Profiel   

Polar Ignite meet ook de stappen tijdens het rijden, wel leuk om te zien is dat hij dan ook precies je route weergeeft. Wij hebben op stal diverse bakken/weiden gekoppeld om te rijden en dat geeft een leuk overzicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-20 16:26 



 
Profiel   

Ik track ook al mijn trainingen en het geeft idd wel wat inzicht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-20 16:51 



 
Profiel   

Op welke manier houden jullie bij of jullie vooruit gaan? Ik heb Garmin dus krijg wekelijks een rapport in de mail.

Elke training verband ik ongeveer hetzelfde. Wel lijkt het erop dat mijn hartslag iets minder hoog wordt. Nu doe ik wel bodypump dus dat is altijd dezelfde oefeningen met dezelfde intensiteit. Enige verschil wat je kan doen is meer of minder gewicht pakken.

Ik zit er aan te denken om die rapporten van Garmin in een schrift te zetten ofzo. Of juist per training, om het over langere termijn te kunnen zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-20 20:27 



 

Als mijn hartslag in rust nog trager wordt mogen ze me begraven, denk ik. Die ligt nu rond de 43 en dat is vrij laag. :+

Ik meet de verbetering vooral aan wat ik doe. Aantal passen per dag, aantal actieve minuten per week etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-20 21:03 



 
Profiel   

safina schreef
Als mijn hartslag in rust nog trager wordt mogen ze me begraven, denk ik. Die ligt nu rond de 43 en dat is vrij laag. :+

Ik meet de verbetering vooral aan wat ik doe. Aantal passen per dag, aantal actieve minuten per week etc.


Ah ja dat blijft bij mij ongeveer wel hetzelfde. Al zou ik wel beter mijn best kunnen doen om mijn stappendoel te behalen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-20 05:55 



 
Profiel   

Ik check vooral de progressie van mijn VO2 Max en mijn looptijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-20 06:17 



 
Profiel   

Grappig dat iedereen dat anders bijhoudt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-20 07:11 



 
Profiel   

Hier ook VO2 max en gemiddelden. Alleen laat ik me meer leiden over hoe ik me voel dan hoe mijn prestaties gemeten zijn.

Stappen kijk ik helemaal niet naar, ik wil wel elke dag 100% halen, een activiteit doen en voorkomen dat ik langer dan een uur stil zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-20 07:40 



 
Profiel   

Pff voorkomen dat ik langer dan een uur stil zit... dat is voor mij niet te doen met een kantoorbaan. Tenzij ik even heen en weer op de gang ga lopen elk uur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-20 17:27 



 

Zertab schreef
Pff voorkomen dat ik langer dan een uur stil zit... dat is voor mij niet te doen met een kantoorbaan. Tenzij ik even heen en weer op de gang ga lopen elk uur.


Koffie halen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-20 18:37 



 
Profiel   

safina schreef
Zertab schreef
Pff voorkomen dat ik langer dan een uur stil zit... dat is voor mij niet te doen met een kantoorbaan. Tenzij ik even heen en weer op de gang ga lopen elk uur.


Koffie halen :D


Gaat moeilijk als ik bij een cliënt zit. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-20 18:44 



 
Profiel   

Als ik een melding krijg wandel ik even naar het toilet. Nu moet ik zeggen dat het een stukje lopen is maar het is dan het idee dat ik beweeg

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-20 05:18 



 
Profiel   

Misschien weet hier iemand het antwoord...

Ik heb een Garmin vivoactive 4s

Sinds kort als ik een activiteit heb gedaan geeft hij op de kaart kleuren weer van de route. Onderaan staat dat de kleuren langzamer of sneller betekenen. Maar langzamer of sneller dan wat? Dan mijn eigen gemiddelde? Dan het gemiddelde van de garmin gebruikers? Dan de overvliegende eenden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-20 06:57 



 
Profiel   

Is het niet binnen je eigen activiteit? Dat doet de iWatch namelijk ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-20 07:44 



 
Profiel   

0091 schreef
Misschien weet hier iemand het antwoord...

Ik heb een Garmin vivoactive 4s

Sinds kort als ik een activiteit heb gedaan geeft hij op de kaart kleuren weer van de route. Onderaan staat dat de kleuren langzamer of sneller betekenen. Maar langzamer of sneller dan wat? Dan mijn eigen gemiddelde? Dan het gemiddelde van de garmin gebruikers? Dan de overvliegende eenden?


Oh ja dat snap ik ook nooit :')

De hoogtemeter van mijn Garmin klopt echt niet. Mijn doel staat op tien. Als ik tien keer de trap op loop, heb ik hem behaald. Maar als ik thuis ben en mijn oprit af loopt, een keer, heb ik hem ook behaald. Doe ik het twee keer, doel twee keer behaald :')
Mijn oprit loopt wel iets omhoog, maar een trap is toch vele malen hoger??

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-20 08:32 



 
Profiel   

Iemand tips om het fietsen goed te meten? Ik doe veel op de fiets, kan fietsen ook wel als training instellen, maar automatisch meten doet de fitbit niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-20 10:24 



 
Profiel   

Als hij het niet automatisch pakt zul je het elke keer moeten instellen helaas.

Ik ben ook nog niet mee met die nieuwe kleurtjes bij Garmin!

Bij mij kloppen de hoogtemeters gewoon, vrijdag weer getest bij een trail van 18km zat hij er weer boenk op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-20 13:49 



 
Profiel   

Twijfel of ik mijn Garmin dus opstuur ter reparatie ivm de hoogte meter... trap lopen telt hij gewoon goed. Maar een keer mijn oprit lopen en ik zit al aan mijn doel :')

Maar goed, vraag is dan, of ik hem überhaupt terug wil. Al de tweede Garmin waarmee het dus niet goed is. Eerste was niet waterdicht, tweede is de hoogtemeter niet altijd accuraat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-20 15:19 



 
Profiel   

Zertab schreef
Twijfel of ik mijn Garmin dus opstuur ter reparatie ivm de hoogte meter... trap lopen telt hij gewoon goed. Maar een keer mijn oprit lopen en ik zit al aan mijn doel :')

Maar goed, vraag is dan, of ik hem überhaupt terug wil. Al de tweede Garmin waarmee het dus niet goed is. Eerste was niet waterdicht, tweede is de hoogtemeter niet altijd accuraat.

Mijn hoogtemeter doet het ook niet goed. Heel eerlijk gezegd ken ik niemand met welk Smartwatch merk ook die het wel goed doen.
Ja die hele dure garmin horloges schijnen het beter te doen hoor ik op het klimcentrum.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-20 15:37 



 
Profiel   

lenaa_tje schreef
Zertab schreef
Twijfel of ik mijn Garmin dus opstuur ter reparatie ivm de hoogte meter... trap lopen telt hij gewoon goed. Maar een keer mijn oprit lopen en ik zit al aan mijn doel :')

Maar goed, vraag is dan, of ik hem überhaupt terug wil. Al de tweede Garmin waarmee het dus niet goed is. Eerste was niet waterdicht, tweede is de hoogtemeter niet altijd accuraat.

Mijn hoogtemeter doet het ook niet goed. Heel eerlijk gezegd ken ik niemand met welk Smartwatch merk ook die het wel goed doen.
Ja die hele dure garmin horloges schijnen het beter te doen hoor ik op het klimcentrum.


Nja wat is heel duur? Mijn vivoactive 4s was niet goedkoop...

Maar goed. Ik gebruik de hoogtemeter eigenlijk niet, dus voor mij geen must
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-20 16:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 19 van de 70 [ 1736 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 70  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen