Smartwatch

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BeFunny

Berichten: 10528
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 19:42

Heeft er iemand toevallig de 5S of is dat vooral een duur hebbeding?

Ik kan die overnemen van iemand (maar ook dat is een ding met naar mijn idee teveel functies) Die persoon heeft hem nooit gebruikt dus nieuw.

Chita

Berichten: 669
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 19:50

Ik ben blij met de 4s!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 20:12

Ik heb de Venu (zelfde als de 4s maar met beter scherm) en ben daar erg tevreden van. Krijg enkel de notificaties die ik instel en om mee te sporten is Garmin erg goed.

VWestra
Berichten: 1099
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 20:19

Hier ook tevreden. Krijgt u die reminders van menstruatie ook. Even zoeken in de instellingen in het echt te zetten. Was voorheen niet zo. Denk een kleine bug in de update.

wendy1987

Berichten: 6925
Geregistreerd: 29-10-07

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 20:39

Ik ben echt prima tevreden over de 4s. Gebruik de slaapfunctie toch niet, altijd af in de nacht.
Verder echt dikke prima!

BeFunny

Berichten: 10528
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 21:11

Oeps ineens toch besloten. Forerunner 245 besteld. Minder sjiek maar vooral positieve reacties.

Zertab

Berichten: 12218
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 09:12

mirriezz schreef:
Ik heb wel eens problemen dat ik mijn 4s niet goed kan aflezen. Dan sta ik in de volle zon met lekker veel spiegeling en vergeet ik dat ik de verlichting standaard op de laagste stand heb staan. :+
Maar dan ligt het dus duidelijk aan mij en niet aan het horloge.


Dit dus.
Scherm is echt prima af te lezen. Batterij doet het hier ook nog prima (heb hem bijna een jaar)

dmuts
Berichten: 696
Geregistreerd: 09-03-10

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 09:21

Ik heb ook een 4s en ben heel tevreden! Prima af te lezen en je kan zo veel instellen als je wil qua metingen en meldingen.

BeFunny

Berichten: 10528
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 15:08

<3 Afbeelding


Afbeelding

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 15:36

Mooi! Ik vind de kleur van je bandje erg mooi <3 !

BeFunny

Berichten: 10528
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 15:40

Es_ther schreef:
Mooi! Ik vind de kleur van je bandje erg mooi <3 !


Mijn vorrige forerunner was hard plastic. Dit is cilliconen. Zit fijner iig.heb er nog niks mee gedaan verder maar lijkt me een prima horloge, ben er heel blij mee *\o/*
Het horloge zelf vind ik wel vrij groot. Maar toch mooi. Heel licht en makkelijk ingesteld.
Kon in connect menstruatie cyclus instellen maar heb dat overgeslagen brrrb.

pinto_1

Berichten: 2557
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 21:03

Hier ook een forerunner 245 met muziek. Hoewel ik in het begin nogal overweldigend was door de functionaliteiten vind ik het een heel fijn horloge. +:)+

Amado7

Berichten: 10728
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 17:40

Mag ik even inbreken? :D

Zie hier veel mooie langskomen! Ik ben op zoek voor mijn vader naar een smartwatch. Zwart. Heb al rondgekeken op samsung en garmin enzovoort, maar ik heb er weinig verstand van. Het is belangrijk dat hij van goede kwaliteit is, hoeft ook niet maar 50 euro te kosten maar mag best wat kosten. (Ook weer niet ongelooflijk veel voor de weinige eisen die hij heeft).

Enige harde eis is dat de datum er duidelijk op staat. Hij wil niet lopen piegen naar de datum, dat heeft hij nu. Hij moet zowat zijn leesbril erbij pakken :') Zo oud is hij nog niet maar op heel veel horloges zie ik best klein de datum en ben bang dat hij dat niet kan lezen. Hij wil hem voor zijn verjaardag dus we willen hem graag gewoon kopen ipv naar de winkel in corona tijd.

Enige eis is dus dat de datum duidelijk is. Digitaal of gewoon klok maakt niet uit. Mooiste is natuurlijk dat je kan kiezen maar dat maakt niet uit. En hij wil er op gebeld kunnen worden maar volgens mij bestaan er geen normale smartwatches zonder bellen :+ Rond of vierkant maakt hem ook niet heel veel uit, rond vind ik zelf het mooiste maar is allebei mogelijk. Kan iemand mij helpen?


Deze vind ik bijvoorbeeld erg mooi maar de datum is klein. En geen idee als je schuift of dan de datum groter komt.
Moet verbinden met zijn samsung.
Afbeelding

Had deze gezien alleen batterijduur 1 dag is wel heel kort. Dus twijfel wel beetje. Zijn telefoon gaat zelfs zo zuinig mee dat hij paar dagen er mee kan doen omdat hij alleen maar belt en appt :+ Maar alles gaat zakelijk dus hij wil wel een goede waar hij op gebeld kan worden.

"bol.com | Samsung Galaxy Watch Active - Smartwatch - 39 mm - Zwart" https://www.bol.com/nl/p/samsung-galaxy ... WBEALw_wcB

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 18:52

Samsung heeft fijne smartwatches maar batterijduur is echt een dag dus elke dag opladen en weet ook niet of ik ermee kon bellen (wel opnemen sowieso). Ik vond de Samsung sterk als smartwatch maar wel echt ingewikkeld. Duurde echt even voor ik alles gevonden had.
Ik zou zeker niet voor een Garmin of polar gaan maar meer bij de smartwatches kijken. Dus Apple, Samsung, etc. Bij de meeste kun je zelf de watch faces kiezen dus er zal denk ik wel eentje te vinden zijn met datum groot erop.

Amado7

Berichten: 10728
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 18:58

Dus juist niet voor samsung ?

Enige eisen zijn dus:
- duidelijke datum
- batterijduur

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 19:00

Sja mijn Samsung was erg mooi maar ik moest hem elke dag laden. Natuurlijk zal de samenwerking met een Samsung telefoon ideaal zijn.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 19:55

Amado7 schreef:
Dus juist niet voor samsung ?

Enige eisen zijn dus:
- duidelijke datum
- batterijduur

Zou voor een fitbit gaan. Echt heel makkelijk te bedienen. Zelfs mijn moeder snapt het. En dat zegt heel wat. :P

Als mijn Garmin kapot is ren ik terug naar fitbit of ik moet tzt voor een apple watch gaan.

BeFunny

Berichten: 10528
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 23:29

@Amado ook een forerunner? Ik ben er iig heel blij mee.

Es_ther

Berichten: 18710
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 07:49

Ik vond Fitbit wel fijn, maar ik had de meest basic Fitbit dus ik kon er niet veel mee :+. Deed wel wat is moest doen, maar moest alles via m’n telefoon regelen wat ik niet zo heel fijn vond
.

Amado7

Berichten: 10728
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 08:43

Thanks , ik ga ze eens even allemaal langs. Ik had wel het idee dat bij een forerunner (wat ik zie) je vaak wel berichten kan ontvangen maar niet gebeld kan worden.

Zit er standaard always on display op eigenlijk? Nee toch?

Tot nu toe lijkt dit me wel wat!

"bol.com | Fitbit Versa 3 - Smartwatch - Zwart" https://www.bol.com/nl/p/fitbit-versa-3 ... uctPageUrl

Bedankt allemaal!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 08:48

Mijn Garmin staat op always on display maar dat vreet batterij natuurlijk.

Achterom
Berichten: 23030
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 08:53

MarlindeRooz schreef:
Amado7 schreef:
Dus juist niet voor samsung ?

Enige eisen zijn dus:
- duidelijke datum
- batterijduur

Zou voor een fitbit gaan. Echt heel makkelijk te bedienen. Zelfs mijn moeder snapt het. En dat zegt heel wat. :P

Als mijn Garmin kapot is ren ik terug naar fitbit of ik moet tzt voor een apple watch gaan.

Mijn moeder is ook heel blij met haar Fitbit :j heel duidelijk, makkelijk te bedienen (ook door een bijna 70-jarige) en goede slaapregistratie. En verwisselbare bandjes, dat is voor haar ook belangrijk omdat ze nogal eens vreemde reacties krijgt van bepaalde stoffen.

Voor mij is de Polar echt een topper, maar ik ben een fanatiek sporter, dat stelt toch andere eisen.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33794
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 09:40

Het is dat mijn vivoactive echt prachtig is, vind de ronde vorm enorm mooi. Dat maakt dat ik er echt geen spijt van heb. Maar had te hoge verwachtingen van zo'n duur en goed merk als Garmin. Dat hebben ze gewoon niet waargemaakt.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Smartwatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 09:42

Ik ben zelf wel absoluut tevreden van mijn Garmin. Vind hem echt veel beter dan de Samsung en Apple Watch. En die laatste is nog een pak duurder. Maar het hangt er echt heel erg vanaf wat je er mee doet. Mijn eerste prio is sporten en daar zit Garmin wel bij de top denk ik. Kan me goed inbeelden dat als je wat anders wil je ook bij andere merken uitkomt.

BeFunny

Berichten: 10528
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-21 12:08

Amado7 schreef:
Thanks , ik ga ze eens even allemaal langs. Ik had wel het idee dat bij een forerunner (wat ik zie) je vaak wel berichten kan ontvangen maar niet gebeld kan worden.

Zit er standaard always on display op eigenlijk? Nee toch?

Tot nu toe lijkt dit me wel wat!

"bol.com | Fitbit Versa 3 - Smartwatch - Zwart" https://www.bol.com/nl/p/fitbit-versa-3 ... uctPageUrl

Bedankt allemaal!


Dat ligt aan welke forerunner. En of die gekoppeld zit via GPS