Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 50 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Iphone XR of 11?

 
Profiel   

Het is tijd dat mijn 5s vervangen wordt door een nieuw toestel. Echter twijfel ik tussen de XR en de 11...

Hoe dan ook zal het vanaf een 5s allemaal een enorme vooruitgang zijn. Qua prijs is de XR een stuk aantrekkelijker. Opslagcapaciteit dacht ik aan 128 gb. Foto's maken vind ik leuk, maar ik heb ook een spiegelreflex camera.

Ik wil sowieso bij Apple blijven, de echte hightech snufjes zijn niet zo aan mij besteed en alle telefoons boven de 1000,- vallen sowieso af. Wie kan deze telefoon-leek adviseren? :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 11:12 



 
Profiel   

Mijn vriend heeft de XR en ik heb sinds kort de 11.

Beide telefoons maken prima foto’s.

Er zal vast verschil zijn, maar voor het werk wat wij er mee doen, merken we geen verschil. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 11:27 



 
Profiel   

Ik heb de 11 pro,
Ben er erg blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 11:30 



 
Profiel   

Brittjuh97 schreef
Ik heb de 11 pro,
Ben er erg blij mee!

Hier ook :j Vind vooral de toevoeging van de telelens erg fijn bij het maken van foto's. Dit heeft de normale 11 niet.
Batterij is ook erg goed. Gaat lang mee en laadt snel op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 11:36 



 
Profiel   

Dank voor de reactie's. De Pro gaat over de 1.000,-. Dat is een principekwestie :D Het gaat dus echt om de XR of de 11 basismodel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 11:43 



 
Profiel   

Dan zou ik eerder de x kopen

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 11:49 



 
Profiel   

Ik volg even. Ik twijfel vooral omdat de 11 recenter is en daarom waarschijnlijk langer ondersteund zal worden. Ik vind het belangrijk dat mijn telefoon lang mee kan.

En in het voorjaar schijnt een 'budget' iphone uit te komen, dat wil ik ook nog afwachten

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 11:56 



 
Profiel   

Dat heb ik ook vernomen Solistar, maar het is nog onzeker en ik wil nou toch wel echt over. Was anders zeker een interressante optie.

De ondersteuning van de Xr zal vermoedelijk langer zijn dan de levensduur :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 11:58 



 
Profiel   

Ik heb de XS gekocht. Is qua beeld etc beter dan de XR. En die van mij was precies op budget. Erg blij mee ook werkt top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 12:00 



 
Profiel   

Is ook nog een optie, maar lijkt totaal geen populair toestel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 12:27 



 
Profiel   

Ik heb de Xr en het is een heerlijk toestel. Wel wat groter dan de Xs, houd daar rekening mee. Maar het zijn allemaal goede toestellen joh.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 12:34 



 
Profiel   

Als je van een 5s afkomt zullen ze allemaal wel mega zijn denk ik haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 12:35 



 
Profiel   

Ik heb de XR sinds september en hij bevalt mij erg goed. Kijk eens bij http://www.belsimpel.nl, daar zijn ze een stuk goedkoper, per kleur kan de prijs verschillen. Ik heb de mijne daar ook gekocht en ze leveren de volgende dag. Ik had op zondag besteld en maandag al binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 12:35 



 
Profiel   

jeannaa schreef
Als je van een 5s afkomt zullen ze allemaal wel mega zijn denk ik haha


Ik kwam van de se, maar je bent gauw gewend aan de grootte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 12:36 



 
Profiel   

Ik heb toevallig die keuze voorgaande week gemaakt. Via tele2 was de 11 niet zo duur. Heb ook voor de 11 gekozen omdat de 11 pro echt veel duurder was. De batterij gaat erg lang mee en ik ben tot nog toe erg tevreden. Heb tevens ook de 128 gb uitvoering.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 12:55 



 
Profiel   

Zover ik weet is het het beste toestel uit die jaargang. Maar daardoor ook de duurste toen. En ik wou ook niet zo een heel groot toestel.
jeannaa schreef
Is ook nog een optie, maar lijkt totaal geen populair toestel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 12:58 



 
Profiel   

Ik heb de Xs en ben tevreden. De Xr vind ik echt veel te groot. Zelfs mijn man vind het een onhandig ding omdat hij net te groot is voor zijn broekzak en handen waardoor hij vaak op de grond stuitert. De Xs is nu €700 dus binnen je budget.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 12:58 



 
Profiel   

Nu krijg ik helemaal keuzestress :+ mij lijkt een kleiner formaat ook best aangenaam. Heb erg kleine handen.

Toestel wil ik los kopen dus aanbiedingen met abbo zijn niet interessant voor mij :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 13:08 



 
Profiel   

Ik heb hem gewoon los gekocht bij de Amac store. Die van mij was toen nog wel €950,- wat nu 3 maanden terug is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 13:10 



 

Ik heb gisteren de 11 besteld bij Belsimpel voor €724,-. Met abonnement maar gewoon direct afbetaald. Dat scheelde ongeveer €100,- met het kopen van een los toestel! 64 GB, dat is meer dan genoeg daar ik nu van 32 kom en dat ook prima gaat. Qua prijsverschil scheelt het niet heel veel en daarom ben ik voor de 11 gegaan ipv Xr. Nieuwere telefoon met mooie en verbeterde camera’s en langere batterijduur... Daar leg ik dan wel iets meer voor neer. Wilde eerst de 11 pro max maar door het prijsverschil van €370,- toch maar voor zijn kleinere broertje gegaan :)). Succes met het maken van je keuze!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 13:19 



 
Profiel   

Ik ben ook helemaal verlieft op mijn XR 64 GB.
Doet gewoon wat die moet doen :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 13:22 



 
Profiel   

Ik heb zelf de XS en die verkies ik toch wel boven de XR, sws een beter scherm en een betere camera. En is volgens mij redelijk vergelijkbaar met de 11.
En nu dus goedkoper dan de 11 dus ik zou zo weer voor de XS kiezen maar ik ga hierna voor de 11 pro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 13:44 



 
Profiel   

Ik volg even, moet dit jaar denk ik een nieuwe kopen maar de prijzen weerhouden me van die nieuwe iPhones. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 13:49 



 
Profiel   

Ik heb de 11. Zeer tevreden mee. Batterij gaat lang mee. Kan er mooie foto’s mee maken. Tot nu toe totaal geen problemen mee gehad. Ik kwam van de 6s af. Ook een redelijke overstap. Maar ik was al gauw gewend aan de iPhone 11.
Als je meer over de iPhone 11 wil weten, mag je gerust vragen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 13:50 



 
Profiel   

De prijzen zijn best fors, ik ben niet echt iemand die het nieuwste wil hebben dat maakt me niks uit, maar nu wordt het met een 5s toch wel aardig lastig. Hij is altijd leeg of geen geheugen meer beschikbaar. Voor het einde van de middag bestel ik er eentje.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-20 15:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 50 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen