Slimme meter toch niet zo slim?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
purny

Berichten: 27481
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-20 14:14

tiwi1969 schreef:
Ik snap dat je je rot geschrokken bent van die getallen! Ik zou ook eerst even in paniek zijn...

Twee maanden is niet zo gek hoor, de administratie van de meterwissel moet handmatig verwerkt worden bij de netbeheerder en die moet het doorgeven aan Essent.
Als dat allemaal verwerkt is gaat je app de juiste getallen weer aangeven.

Ok dank je.

purny

Berichten: 27481
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-20 21:49

Update!
Het is allemaal goed gekomen, ik krijg een leuk bedrag terug volgende maand. Ook het vreemde bedrag is weer normaal :D

Dammie

Berichten: 3321
Geregistreerd: 27-05-07
Woonplaats: Ja.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-20 22:01

purny schreef:
Update!
Het is allemaal goed gekomen, ik krijg een leuk bedrag terug volgende maand. Ook het vreemde bedrag is weer normaal :D

Gelukkig!
+:)+

Sosha

Berichten: 3126
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Rhenen

Re: Slimme meter toch niet zo slim?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 00:20

fijn

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-20 00:32

Gelukkig is het opgelost :) ! Ik wilde al bijna zeggen dat je je waarschijnlijk geen zorgen hoeft te maken, want ik wil niet weten in wat voor huis met hoeveel verwarmde zwembaden je moet wonen om nog bijna 140d euro schuld te krijgen. Mijn jaren 30 woning is allesbehalve zuinig, maar zelfs ik krijg het niet voor elkaar :P. Ik heb sinds het voorjaar ook eindelijk een slimme meter en sindsdien kan ik ook éíndelijk gebruik maken val het daltarief. Bizar om in de app te zien hoeveel dat op mijn kosten bespaart... Ik zit qua gebruik ongeveer gelijk aan vorig jaar, maar betaal een stuk minder.