Show je nieuwe keuken!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
milatje
Berichten: 3491
Geregistreerd: 07-11-08
Woonplaats: In het Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 15:00

akishino schreef:
milatje schreef:
Zoals belooft zou ik nog met de eerste opzet voor ons nieuwe huis komen. De keuken is nog niet helemaal naar wens: de grijplijsten worden waarschijnlijk zwart. We weten nog niet wat voor kleur blad we willen en wellicht dat we het blad aan de zijkant door willen laten lopen. Echter krijgen we een lichtgrijze vloer.. wat doe je dan met het blad he? Lastig lastig!

In ieder geval de eerste opzet:

[ [url=m/UHQyax.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/c8oxTM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4R0drw.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/D58HLh.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/zcwzBn.jpg]Afbeelding[/url] ]


Hele mooie ruimtelijke opzet!

Wat vind je van een beton(look) blad? Ik vind dat persoonlijk vaak mooi, de combi van hout (warm/gezellig) en de harde "koude" uitstraling van beton.

Vind ik wel mooi, alleen twijfel ik of dat bij de vloer gaat passen.

Dit zijn de vloeren. De grote grijze tegel (80x80) komt onder de keuken.
Afbeelding

Overigens even om een prijs indicatie te geven. Bovengenoemde keuken komt op een geschatte prijs van 20.000 met Siemens apparatuur. Is nog niks geaccordeerd of getekend. Ben wel benieuwd wat jullie daarvan vinden.
Voor de beeldvorming: het eiland is 3 meter lang.

love_odin

Berichten: 250
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Show je nieuwe keuken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 15:10

Afbeelding
Afbeelding

Dit is mijn keuken, foto's zijn tijdens de verbouwing gemaakt.
Hij staat nu net een jaar en heb toen net geen 7000 betaald. Inclusief monteren

ilaan

Berichten: 2434
Geregistreerd: 23-03-09

Re: Show je nieuwe keuken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 15:22

Hier in juni een nieuwe keuken geplaatst.

Keuken is 3x3 qua afmetingen met een aparte kastenwand(je) voor koelkast en oven. Gekozen voor alleen maar lades, met hierin lades en lampjes en 1 hoekkast waarbij je de ‘carrousel’ eruit kunt trekken.

Foto’s zijn nog met tijdelijk blad, 21 november wordt ons op maat gemaakte kwartsblad geleverd als het goed is *\o/*

Twee zijden met vaatwasser, wasbak en kookplaat.
Afbeelding

Koelkast, oven en kast ruimte.
Afbeelding

Besteklades, dit is echt ideaal!
Afbeelding

En carrousel, dit is echt top. Nooit meer bukken :)
Afbeelding

Volledige keuken inclusief verlichting in iedere lade en apparatuur van aeg maar exclusief het uiteindelijkeblad (met andere spoelbak) waren we €6500 kwijt. Zelf geplaatst overigens,dit is echt mega makkelijk en stelt niks voor. Keuken komt overigens bij Ikea vandaan :=

Keukens zijn nou eenmaal heel persoonlijk en smaakgebonden. Maar ook bijvoorbeeld hoogte van het blad en indeling is voor iedereen op een andere manier ideaal. €10.000 waardevermeerdering ga je dus niet redden, keukens en badkamers brengen helaas bij verkoop vaak niet meer de nieuwprijs op..

Mloes

Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 15:24

Dit is onze keuken, groot kookeiland, stoomoven, grote koelkast met van die 0 graden verslades en een quooker. We hebben onze keuken bij een lokale keukenboer, veel goede ervaringen over gehoord en moet zeggen dat de service echt top was. Eigenlijk waren we ook te lui en hadden we te weinig tijd om uitgebreid te vergelijken, maar het voelde gewoon goed bij dit bedrijf en we zijn tot nu toe heel tevreden!

Afbeelding


De acties die jij noemt TS, NU beslissen om 50% korting te krijgen, daar werden wij wel voor gewaarschuwd.. Schijnt inderdaad normaal te zijn. Maar joh, als jij maar blij bent met je keuken niet dan! :Y)
Laatst bijgewerkt door Mloes op 09-11-20 15:36, in het totaal 2 keer bewerkt

Mloes

Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 15:25

En leuk om al die verschillende keukens te zien! Wij zijn best wel op safe gegaan met witte kastjes en betonlook blad, vind die groene keuken die eerder gepost werd bijvoorbeeld ook heel erg tof <3

Rennie89
Berichten: 37251
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-20 15:47

noviceh schreef:
Rennie89 schreef:
Ik heb vorig jaar mijn appartement gekocht, hier zit een uitgeleefde standaard bruynzeel keuken in zonder inbouw etc. Deze is 8 jaar oud en wil deze dus gaan vervangen voor een luxe keuken met inbouw. Dit is de keuken hoe ik hem overnam van de vorige bewoner.


[ [url=m/VPevuG.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik ben gisteren bij keukenconcurrent geweest en we hebben een keuken kunnen samenstellen naar mijn smaak . Kleur off white kastjes hoogglans met werkblad beton zwart en achterwand. Bovenkasten zijn extra groot (90 cm hoogte ipv 75 standaard maat) en inbouw oven, vaatwasser, inductie, koelvriescombinatie, afzuigkap en een prullenmand :Y) de keuken is tot 2.25 m hoog.

Dit is een foto van mijn keuken in 3D.
[ [url=m/spJY06.jpg]Afbeelding[/url] ]

Totale kosten plaatje zal zijn 7500 excl aansluiting maar incl montage.

Ik heb echt een vaatwasser nodig en wat meer opbergruimte dan ik nu heb. Daarbij ook wat meer werkblad ruimte nodig.

Nou ben ik benieuwd naar hoeveel jullie hebben betaald voor jullie keukens en hoe het plaatsen en aansluiten is gegaan? Ik moet dus zelf de aansluitingen regelen dus de elektra klaar maken en de leidingen etc. Dat is natuurlijk ook allemaal nieuw voor mij.

Tip: plaats nooit het fornuis in een hoek. Pannen kan je niet goed kwijt en je staat jezelf steeds in de weg. Daar erger ik me altijd aan in vakantiehuisjes.
Zonde dat je gelijk getekend hebt, nooit doen! Die keuken willen ze evengoed wel verkopen, ook als je later terug komt en meer afdingt. Mandemakers groep hoor ik ook slechte dingen over, voornamelijk kwaliteit en service.
Wij hebben onze keuken bij de plaatselijke keukenboer gekocht. Mooie, degelijke kwaliteit met een topservice! Je betaald misschien iets meer, maar je krijgt ook meer. Hier zie je een stukje van onze keuken, rechts zijn nog hoge kasten.

[ [url=m/RqSAj7.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik was toevallig vandaag aan het denken om 30 cm ongeveer tussen muur en inductie te doen! Ik ga daarover nog bellen idd.

Mooie keuken!

superpony
Berichten: 25400
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Show je nieuwe keuken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 17:43

Weet wel dat je bij veel zaken, voroal voor hun tijd en verkoop praatje betaald. Keukens verschillen qua kwaliteit echt te weinig. Heb al heel veel kastjes en lade's open gemaakt elke keer weer als we keken voor keukens, in elk huis, bij familie etc.

Apparatuur kan verschillen, net als de kraan en het blad. Maar het loont echt om ook zelf apart naar de apparatuur te kijken ipv naar hun zogenaamde aanbiedingen. Apparatuur inbouwen is ook niet zo moeilijk, mocht je zonder kopen.

Een gasfornuis tegen de muur is vreselijk. Ben van een 90cm fornuis naar een 4 pits tegen de muur gegaan en ik kan niet eens 2 bakpannen kwijt. Dit is een klein, oud rot keukentje op een hele idiote plek, maar al die tijd dat we verbouwen, me toch ermee moeten redden.

De aanbouw is 5 meter breed en 8 meter lang. Voorzijde een groot raam op de straat kant en achter openslaande deuren naar tuin met zicht op de paarden.
NOg steeds zijn we er niet uit welk ontwerp het gaat worden. Komt een eiland en eethoek komt bij openslaande deuren.
Maar een paar dingen blijven we wat over twijfelen.

milatje
Berichten: 3491
Geregistreerd: 07-11-08
Woonplaats: In het Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 18:01

superpony schreef:
Weet wel dat je bij veel zaken, voroal voor hun tijd en verkoop praatje betaald. Keukens verschillen qua kwaliteit echt te weinig. Heb al heel veel kastjes en lade's open gemaakt elke keer weer als we keken voor keukens, in elk huis, bij familie etc.

Apparatuur kan verschillen, net als de kraan en het blad. Maar het loont echt om ook zelf apart naar de apparatuur te kijken ipv naar hun zogenaamde aanbiedingen. Apparatuur inbouwen is ook niet zo moeilijk, mocht je zonder kopen.

Een gasfornuis tegen de muur is vreselijk. Ben van een 90cm fornuis naar een 4 pits tegen de muur gegaan en ik kan niet eens 2 bakpannen kwijt. Dit is een klein, oud rot keukentje op een hele idiote plek, maar al die tijd dat we verbouwen, me toch ermee moeten redden.

De aanbouw is 5 meter breed en 8 meter lang. Voorzijde een groot raam op de straat kant en achter openslaande deuren naar tuin met zicht op de paarden.
NOg steeds zijn we er niet uit welk ontwerp het gaat worden. Komt een eiland en eethoek komt bij openslaande deuren.
Maar een paar dingen blijven we wat over twijfelen.

Een tip als je vast loopt in hoe je keuken er uit moet gaan zien: ga eens naar een keukenzaak zonder voorbedacht plan. En laat ze vanuit daar eens met een idee komen. Wellicht geeft het je wat nieuwe inzichten.
Hebben we hier ook gedaan omdat ik bleef zitten met twijfels van eerdere ontwerpen, maar ik wist echt niet hoe het dan anders moest. Nu heb ik wel meer het idee dat dit onze keuken gaat worden.

Mloes

Berichten: 5172
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 18:18

milatje schreef:
superpony schreef:
Weet wel dat je bij veel zaken, voroal voor hun tijd en verkoop praatje betaald. Keukens verschillen qua kwaliteit echt te weinig. Heb al heel veel kastjes en lade's open gemaakt elke keer weer als we keken voor keukens, in elk huis, bij familie etc.

Apparatuur kan verschillen, net als de kraan en het blad. Maar het loont echt om ook zelf apart naar de apparatuur te kijken ipv naar hun zogenaamde aanbiedingen. Apparatuur inbouwen is ook niet zo moeilijk, mocht je zonder kopen.

Een gasfornuis tegen de muur is vreselijk. Ben van een 90cm fornuis naar een 4 pits tegen de muur gegaan en ik kan niet eens 2 bakpannen kwijt. Dit is een klein, oud rot keukentje op een hele idiote plek, maar al die tijd dat we verbouwen, me toch ermee moeten redden.

De aanbouw is 5 meter breed en 8 meter lang. Voorzijde een groot raam op de straat kant en achter openslaande deuren naar tuin met zicht op de paarden.
NOg steeds zijn we er niet uit welk ontwerp het gaat worden. Komt een eiland en eethoek komt bij openslaande deuren.
Maar een paar dingen blijven we wat over twijfelen.

Een tip als je vast loopt in hoe je keuken er uit moet gaan zien: ga eens naar een keukenzaak zonder voorbedacht plan. En laat ze vanuit daar eens met een idee komen. Wellicht geeft het je wat nieuwe inzichten.
Hebben we hier ook gedaan omdat ik bleef zitten met twijfels van eerdere ontwerpen, maar ik wist echt niet hoe het dan anders moest. Nu heb ik wel meer het idee dat dit onze keuken gaat worden.


Ja helemaal eens met deze tip. Wij hadden zelf bedacht hoe de indeling zou zijn, tot we bij de keukenzaak kwamen en hij ineens een compleet ander plan had. Moesten we wel een dragende muur voor slopen enzo dus heeft wel wat extra gekost haha maar nu zijn we er superblij mee, ons plan had ons nooit zo'n grote woonkeuken opgeleverd.

noviceh

Berichten: 4784
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 18:39

Oh ja, wij hebben ook zeker 5 keukenzaken bezocht en ons een plan laten geven :j Bij elke keukenzaak kwamen we weer tot nieuwe inzichten en ideeën! Hier komen ook mooie keukens voorbij <3

Dank trouwens voor de reacties op onze keuken! Er moeten nog steeds tegeltjes tegen de wand na ruim 3 jaar, maar dat staat ergens onder op de lijst :D

lianne125

Berichten: 1428
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 18:52

Ik heb 6 jaar geleden een nieuwbouw woning gekocht en heb een keuken laten plaatsen van bruynzeel. Ik ben er nog steeds heel blij mee en vind hun ook zeer netjes met de prijzen. Mijn ouders hebben een jaar later ook bij hun een hele mooie keuken gekocht. En de service is daar echt top!


Afbeelding

Afbeelding

De lange wand is bij mij 3,5m

Apparatuur (koelkast, afzuiger, kookplaat,oven en vaatwasser)is van Bosch en heb hier €6000,- voor betaald incl.

PrizTwir
Berichten: 2397
Geregistreerd: 10-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 18:53

Wij hebben ons hele huis verbouwd en een nieuwe plek voor de keuken bepaald. De keuken komt bij Keukenkampioen vandaan. Koelkast met een klein vriesvakje, oven met magnetron functie, gas op glas kookplaat, grote afzuigkap en een vaatwasser, vierkante wasbak met ronde hoeken(duurdere bak). Al het apparatuur je van Whirlpool. Wij waren rond de €7000 kwijt exclusief montage, dit hebben we zelf gedaan.

Afbeelding

Die stok rechtsonder hoort er niet hoor. :')
Afbeelding

superpony
Berichten: 25400
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-20 12:16

milatje schreef:
superpony schreef:
Weet wel dat je bij veel zaken, voroal voor hun tijd en verkoop praatje betaald. Keukens verschillen qua kwaliteit echt te weinig. Heb al heel veel kastjes en lade's open gemaakt elke keer weer als we keken voor keukens, in elk huis, bij familie etc.

Apparatuur kan verschillen, net als de kraan en het blad. Maar het loont echt om ook zelf apart naar de apparatuur te kijken ipv naar hun zogenaamde aanbiedingen. Apparatuur inbouwen is ook niet zo moeilijk, mocht je zonder kopen.

Een gasfornuis tegen de muur is vreselijk. Ben van een 90cm fornuis naar een 4 pits tegen de muur gegaan en ik kan niet eens 2 bakpannen kwijt. Dit is een klein, oud rot keukentje op een hele idiote plek, maar al die tijd dat we verbouwen, me toch ermee moeten redden.

De aanbouw is 5 meter breed en 8 meter lang. Voorzijde een groot raam op de straat kant en achter openslaande deuren naar tuin met zicht op de paarden.
NOg steeds zijn we er niet uit welk ontwerp het gaat worden. Komt een eiland en eethoek komt bij openslaande deuren.
Maar een paar dingen blijven we wat over twijfelen.

Een tip als je vast loopt in hoe je keuken er uit moet gaan zien: ga eens naar een keukenzaak zonder voorbedacht plan. En laat ze vanuit daar eens met een idee komen. Wellicht geeft het je wat nieuwe inzichten.
Hebben we hier ook gedaan omdat ik bleef zitten met twijfels van eerdere ontwerpen, maar ik wist echt niet hoe het dan anders moest. Nu heb ik wel meer het idee dat dit onze keuken gaat worden.


Wij zijn al bij 10 zaken geweest en heb met 3 een serieus gesprek gehad ook. Maar waar we nu over twijfelen zijn echt hele persoonlijke dingen.

Uiteindelijk moeten wij ermee werken en kiezen wat onze voorkeur heeft.

Boras
Berichten: 9951
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 13:36

Rennie89 schreef:
Tjah ik vind het op zich netjes, heb ook al contract ondertekend dat ik bij hun een keuken zal afnemen dus zal niet naar de ikea gaan. Daarbij kan ik niet zelf de keuken in elkaar zetten :) ik kan nog wel altijd wijzigingen doen aan de keuken.


Opnieuw een waarschuwing van de Consumentenbond tegen dit soort praktijken. Ze leren het nooit (af).

https://www.nu.nl/economie/6092447/cons ... anten.html

Edit

Ik zocht n.a.v. dit nieuwsbericht even op welke merken er tegenwoordig onder de Mandemakers groep vallen.

In een ver verleden kocht 1 van mijn broers een keuken bij Tulp Keukens Veenendaal. Dat was erg goed bevallen. Toen een andere broer en ik een nieuwe keuken nodig hadden, gingen we eerst daar langs. Ook wij werden er correct en goed geholpen. En omdat we 2 keukens in één keer afnamen, konden we een goede deal sluiten.

Een paar jaar geleden was ik weer op zoek naar een nieuwe keuken. Vanwege de goede ervaringen met Tulp en hun nog altijd aansprekende keukens zijn we eerst naar Tulp gegaan. Nou, we waren zo weer buiten. Wat een tegenvaller. Binnen no time kwam er namelijk een verkoper op ons af die ons ook zo'n contractje onder de neus duwde. Agressief ventje. Dan ben je bij ons bij de verkeerde. We zijn direct gegaan om er nooit meer terug te keren.

Lees ik net dat Tulp tegenwoordig ook onder de Mandemakers groep valt. Natuurlijk! Jammer van het bedrijf.

Uiteindelijk gaat dit verkoopconcept de Mandemakersgroep toch een keer gruwelijk opbreken zou je denken. Nu weer negatief in het nieuws. Steeds meer mensen zullen op de hoogte raken van hun nare verkooptrucjes. Maar het is blijkbaar nog steeds lucratief.
Laatst bijgewerkt door Boras op 24-11-20 13:55, in het totaal 2 keer bewerkt

IMANDRA

Berichten: 9811
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 13:42

Citaat:
In het onderzoek klaagden consumenten over onduidelijke offertes die ze vaak niet mee naar huis konden nemen, over vage kortingen die maar één dag geldig zouden zijn en over urenlange 'gijzelingen' waarbij de verkoper ze aan de praat houdt en ze vervolgens bijna geen nee meer durven te zeggen.


Dit inderdaad! Alledrie meegemaakt... belachelijk

superpony
Berichten: 25400
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Show je nieuwe keuken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 14:16

Dat is ook grote onzin, want als ik een week later binnen loop, krijg ik weer exact dezelfde aanbieding.

Maar ik vind verkopers sowieso helemaal niks. Hoe ze het doen, doen ze het, maar uiteindelijk willen ze allemaal een keuken verkopen.
De een laat zich makkelijk manipuleren en durft geen nee te zeggen, dus koopt. En de ander is gevoelig voor ene mooi praatje, zogenaamd goede begeleiding, kopje koffie erbij etc.
Maar doel is exact hetzelfde.

IMANDRA

Berichten: 9811
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Re: Show je nieuwe keuken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 14:18

Ja wij hebben sowieso geeist dat we bedenktijd hadden, dat we het zonder opgaaf van redenen binnen een periode af konden zeggen en dat het onder voorwaarde van het krijgen van het huis is (dus niet alleen hypotheek). Met de normale voorwaarden ben je echt de l*l als er iets fout gaat...

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 15:16

Onze keuken is via Ikea. 3 meter bij 3 meter.

Plattegrond:
Afbeelding

Hele keuken:
Afbeelding

Links met inhoud kastjes/lades:
Afbeelding

Citaat:
Koel-vries combi van Ikea: TINAD. (70366053) - nog kastruimte erboven + laag stukje eronder

Oven: MATTRADITION (80411724)
Magnetron: MATTRADITION (10411770)
Lades hieronder: 60x60

Kastjes boven zijn 80 cm hoog.

De lades naast de magnetron en oven zijn 80 cm breed
Daarnaast een carrousel.


Rechts met inhoud kastjes/lades:
Afbeelding

Citaat:
- Wasbak met eronder lades, ook 80 cm breed.
- Dan de vaatwasser SKINANDE.
- En als laatste de kookplaat ELDSLÅGA (00278050) met eronder lades van 60 cm breed.

Alles afgedekt met het KARLBY werkblad.

Ook hebben we verlichting in de kastjes boven, in de lades naast de oven (80 cm), in de carrousel en in de lades onder de kookplaat. Ideaal!
Tevens onder de bovenkastjes hebben we werkbladverlichting geplaatst.

Voor alles bij elkaar kwamen we net boven de €5.000,-

Plaatsen hebben we zelf gedaan en met 2 personen was dit in een paar dagen gebeurd. Nou is m'n man gelukkig wel erg handig, is een vriend van ons elektricien en heeft de loodgieter de leiding voor gas geregeld.

superpony
Berichten: 25400
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 16:52

BiBiQ schreef:
Onze keuken is via Ikea. 3 meter bij 3 meter.

Plattegrond:
[ [url=m/MH5W5V.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hele keuken:
[ [url=m/XB5qEO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Links met inhoud kastjes/lades:
[ [url=m/xDvCzd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Citaat:
Koel-vries combi van Ikea: TINAD. (70366053) - nog kastruimte erboven + laag stukje eronder

Oven: MATTRADITION (80411724)
Magnetron: MATTRADITION (10411770)
Lades hieronder: 60x60

Kastjes boven zijn 80 cm hoog.

De lades naast de magnetron en oven zijn 80 cm breed
Daarnaast een carrousel.


Rechts met inhoud kastjes/lades:
[ [url=m/DVpmF5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Citaat:
- Wasbak met eronder lades, ook 80 cm breed.
- Dan de vaatwasser SKINANDE.
- En als laatste de kookplaat ELDSLÅGA (00278050) met eronder lades van 60 cm breed.

Alles afgedekt met het KARLBY werkblad.

Ook hebben we verlichting in de kastjes boven, in de lades naast de oven (80 cm), in de carrousel en in de lades onder de kookplaat. Ideaal!
Tevens onder de bovenkastjes hebben we werkbladverlichting geplaatst.

Voor alles bij elkaar kwamen we net boven de €5.000,-

Plaatsen hebben we zelf gedaan en met 2 personen was dit in een paar dagen gebeurd. Nou is m'n man gelukkig wel erg handig, is een vriend van ons elektricien en heeft de loodgieter de leiding voor gas geregeld.


Ik zou koken in de hoek echt niet doen. We hebben het nu een jaar totdat verbouwing/nieuwe keuken klaar is, maar het is vreselijk.
Ik ben wel verwend met 90cm en aan weerszijde ruimte, maar met 4 pitjes en in een hoek tegen een muur aan is echt naar koken. Niet alleen qua ruimte voor je pannen, maar ook om bijv rechts achter nog even te roeren bijv.

Verder lijkt het super mooi. Wij twijfelen ook over zwart. Zijn helemaal verliefd geworden op een zwerte keuken, maar ben bang dat het bij ons niet zo bij de rest past en dat het niet tijdloos is. Moet er toch jaren tegenaan kijken.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 21:39

Ik kook al 7 jaar zo en ik vind het prima. Het is maar wat je gewend bent.
Verder heb ik 5 pitten maar gebruik ze nooit allemaal tegelijk eigenlijk.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sandy1103

Berichten: 185
Geregistreerd: 11-08-07
Woonplaats: Eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 21:51

Afbeelding

Dit is onze keuken. Afgelopen zomer zelf geplaatst met kastjes van Ikea.
Alleen het werkblad ergens anders vandaan en laten plaatsen.

Echt heel goed te doen en meteen ook naar eigen smaak aan te passen.

Voordat we zelf de keuken gingen doen zijn we ook diverse keukenzaken langs geweest maar die prijzen... echt te bizar voor woorden...

(bovenkant moet nog afgewerkt worden... redden we niet naast werk en wordt een leuk klusje voor tijdens de kerstvakantie)

superpony
Berichten: 25400
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-20 23:52

BiBiQ schreef:
Ik kook al 7 jaar zo en ik vind het prima. Het is maar wat je gewend bent.
Verder heb ik 5 pitten maar gebruik ze nooit allemaal tegelijk eigenlijk.

[ [url=m/j5ZoDA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YCQP5O.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZtVawZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lBktYo.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oke, kan. Ik kook nu een jaar zo en vind het vreselijk. En het wordt vrijwel overal ook echt afgeraden.

Ik gebruikte het 5e pitje ook niet veel, maar het is meer ook de stelen kwijt kunnen, of die warm worden boven naast gelegen pit bijv. En roeren rechts achter.

Wij gaan overigens over op inductie, dus dan is dat sws geen groot probleem meer.

Verder hele mooie keuken.

ilaan

Berichten: 2434
Geregistreerd: 23-03-09

Re: Show je nieuwe keuken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 00:37

Hier nu met het nieuwe blad!

Tijdje op moeten wachten, moest op maat worden gemaakt en met wat vertraging afgelopen weekend geleverd *\o/*

Afbeelding
Afbeelding

Zijn echt ontzettend blij met de indeling en keuzes die we gemaakt hebben voor deze keuken. Er is eigenlijk niks waarvan we zeggen ‘hadden we nou maar...’ :j

Boras
Berichten: 9951
Geregistreerd: 21-10-10

Re: Show je nieuwe keuken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 02:19

Prachtig Ilaan, helemaal mijn keuken zo.
Donker met een licht blad, lekker ruimtelijk en helder.
Mooi ook die opstaande rand en heb je het blad doorgetrokken achter de kookplaat?

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19226
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-20 03:01

Leuk topic!

Wij hebben dit jaar onze keuken ook gedaan. :) (Onder andere)

Voor:

Afbeelding

Afbeelding

Na:


Afbeelding

Afbeelding

Heel blij mee en hopen er lang van te kunnen genieten! De keuken komt van een lokaal bedrijf.