Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 20 [ 479 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hoeveel geven jullie maandelijks aan boodschappen uit

 
Profiel   

Puur uit interesse, hoeveel geven jullie gemiddeld uit aan boodschappen per maand.

Ik woon samen met mijn vriend, ik doe de boodschappen en nu ik het uitreken ben ik gemiddeld €350 per maand kwijt...
Dit vind ik toch best veel!
Is dit een beetje gebruikelijk, hoeveel geven jullie ongeveer uit?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 19:57 



 
Profiel   

Wij geven dat ook wel uit met zijn tweeën + 2 katten :).

Edit: dit is echt alleen aan boodschappen en exclusief thuis bezorgd (waar we ook veel gebruik van maken, haha) en ook exclusief verzorgingsproducten.


Laatst bijgewerkt door JorisDy op 17-11-20 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 19:59 



 

150 tot 200 per week, exclusief diervoeders

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 20:00 



 
Profiel   

Wij zitten denk ik ook wel op 350-450 euro per maand voor 2 personen en de katten. We halen best vaak af, dat tikt toch ook wel aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 20:01 



 
Profiel   

Te veel. Ik denk ongeveer 400 euro voor 2 personen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 20:02 



 
Profiel   

Mijn vriend en ik + hond geven maandelijks € 900,- uit aan boodschappen. Ieder € 450,- op onze gezamenlijke rekening waar we vaak nog iets aan overhouden. Omdat we dit toch wel erg veel vinden doen we nu voor de hele week boodschappen, en ik moet zeggen dat dit wel helpt op het besparen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 20:02 



 
Profiel   

Ik geef zo’n 250 uit aan boodschappen per maand. Dit is voor één persoon. Maar moet zeggen dat ik absoluut niet zuinig boodschappen doe.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 20:03 



 
Profiel   

Hier met partner en ik en 3 katten geven we denk ik ongeveer 450 per maand uit. Maar verschilt wel een beetje, ene maand is het 450 en dan heb ik koelkast en vriezer weer bom vol, en maand erna iets minder omdat ik dan nog restjes eet/ vriezer weer leeg eet. Dit is ook inclusief take out/snel wat frietjes ergens bij snackbar enzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 20:04 



 
Profiel   

Ik denk gemiddeld zo'n 300 euro per maand met zn 3en. Wij doen alle boodschappen bij de lidl.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 20:04 



 
Profiel   

Tussen de 500 en 600 per maand, met z'n tweeën.. :o

Wij eten veel vlees, en alles vers maar te lui om naar een markt te gaan dus gewoon alles bij de Albert Heijn. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 20:05 



 
Profiel   

Wij zijn ook met twee en komen voor boodschappen gemiddeld zo rond de 225 euro per maand uit.
Wij hebben duur vlees, maar eten daarom wat minder. En ik drink geen alcohol, dat zal ook schelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 20:07 



 
Profiel   

Rond € 1.000,—. Gezin van 5 volwassenen.
Dat is exclusief hondenvoer.


Laatst bijgewerkt door rien10 op 17-11-20 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 20:09 



 
Profiel   

Wij geven €150 a €175 per week uit, dus €600 a €700 per maand. We zijn met 2 volwassenen en 3 kinderen (9 jr, 7 jr, 15 mnd). We eten meeste biologisch en snoepen graag. Excl diervoeding en luiers.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 20:09 



 
Profiel   

€200 met z'n 2en. Dit is wel excl voer etc voor de dieren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 20:10 



 
Profiel   

Super fijn al die snelle reacties!

Ik doe voornamelijk boodschappen bij de Lidl en Jumbo.
Honden, katten en paardenvloer heb ik er niet bij gerekend.

In vergelijking met Eskimo en captain valt het bij mij nog mee haha :+

Wij eten ook elke dag vlees, wel probeer ik groot in te kopen en in kleinere porties in te vriezen. Kilo prijs is vaak goedkoper als je meer gewicht koopt.

Heeft d'r iemand nog tips om wat minder uit te geven? :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 20:10 



 
Profiel   

Wij geven zo'n €350-400 per maand voor ons twee (geen huisdieren), maar dat is in België. Hier is het sowieso wat duurder om te winkelen in de supermarkt denk ik. Wij letten best goed op en kopen vooral vers en weinig verpakt, niet veel vlees, maar mijn vriend eet glutenvrij (dus ik kook uiteraard ook glutenvrij en eet voor het gemak ook zijn brood) en die producten zijn nogal duur helaas.

Wij winkelen voornamelijk in Colruyt, maar gaan voor de glutenvrije dingen waar ze verkrijgbaar zijn (andere supermarkten en online speciaalzaken).


Laatst bijgewerkt door SinneJ op 17-11-20 20:13, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 20:11 



 
Profiel   

probeer tussen de 50 en 100 per week. Met zijn 2en. Voor hele week is hier niet mogelijk. Te kleine koelkast en niet in bezit van auto/ rijbewijs.

Meeste boodschappen bij de jumbo. 1 x in de maand kunnen we een auto lenen dan gaan we langs lidl en ah voor andere dingen en kruidvat voor huishouddingen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 20:11 



 
Profiel   

Gemiddeld zo’n €400 per maand voor twee volwassenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 20:14 



 
Profiel   

Ik denk rond de 150 p.m, 1 persoon en vriend eet zondags mee. Maar kan ook best 100 zijn. Als er veel in de aanbieding is wat lang houdbaar is, ben ik die week vaak ook meer kwijt. En week of weken erop soms bijna niks. :+
Ik ben per week gemiddeld 10-35 euro kwijt. Ik haal vaak bij de ah,vomar bakker en slager.
Ondertussen trakteer ik mijzelf wat vaker op duurder lekker eten.

Dieren niet meegerekend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 20:15 



 
Profiel   

Gemiddeld €300 per maand voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Zonder kattenvoer, brood en het buitenhuis eten en bestellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 20:17 



 
Profiel   

Hier gemiddeld €300 met z’n tweeën. Ik eet niet veel dus het valt wel mee nog vind ik. Meeste kopen wij bij de Lidl.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 20:18 



 
Profiel   

Met z'n 2en, ik en huisgenote zijn beiden 21 en hebben een baan, max 70 euro per week, afgelopen week 35 euro en vaak 50 a 60 euro, maar we halen dan ook wel regelmatig een lekker broodje, slagroom voor de chocolademelk, gebakje... :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 20:18 



 
Profiel   

AnoukWelsh schreef
Heeft d'r iemand nog tips om wat minder uit te geven? :Y)


Als je dingen over hebt niet weggooien.
Aardappelen: opbakken.
Pasta met saus: invriezen.
Wraps: in folie wikkelen en bewaren.
Etc. En af en toe een kliekjes dag maken. “Wil jij de pasta? Dan neem ik de wrap”.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 20:20 



 
Profiel   

rien10 schreef
AnoukWelsh schreef
Heeft d'r iemand nog tips om wat minder uit te geven? :Y)


Als je dingen over hebt niet weggooien.
Aardappelen: opbakken.
Pasta met saus: invriezen.
Wraps: in folie wikkelen en bewaren.
Etc. En af en toe een kliekjes dag maken. “Wil jij de pasta? Dan neem ik de wrap”.


Zorgen dat je een lijstje hebt en dat je jezelf daar aan houdt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 20:22 



 
Profiel   

Zo'n €100 per persoon per week. Haal bijna alles bij speciaalzaken, weinig uit de supermarkt. Uit de diepvries vind ik niet te eten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-20 20:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 20 [ 479 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen