Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 20 [ 479 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hoeveel geven jullie maandelijks aan boodschappen uit

 
Profiel   

Needje schreef
CastaMickey schreef
Ik heb een beetje moeite met eten zegmaar :o. Ik kan ook niet heel veel tegelijk wegkrijgen en heb een mini maagje.


Dat verklaart een hoop. :D
Ach, een voordeel. Stuk goedkoper. :P

Ja voor mij, voor de zorgverzekeraar minder :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 14:23 



 
Profiel   

Komt vanzelf wel als je wat ouder wordt. Ik was ook altijd te mager. Ik heb vanaf mijn tienerjaren altijd rond de 50 kilo gewogen met mijn 1.72.. En dan wordt je 30, en *plop* 15 kilo erbij :roll: en nu is mijn kont te dik en krijg ik het er niet meer af :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 14:31 



 
Profiel   

8nnemiek schreef
Komt vanzelf wel als je wat ouder wordt. Ik was ook altijd te mager. Ik heb vanaf mijn tienerjaren altijd rond de 50 kilo gewogen met mijn 1.72.. En dan wordt je 30, en *plop* 15 kilo erbij :roll: en nu is mijn kont te dik en krijg ik het er niet meer af :+

:wow: ik word volgend jaar 30, hoop dat mij dit bespaard blijft. Maar ik had die plop al toen ik 20 werd :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 14:36 



 
Profiel   

hahaha Nou bij mij begon het pas iets rond mn veertigste hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 14:45 



 
Profiel   

Haha, dan hoop ik maar dat er geen tweede plop achteraan komt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 14:56 



 
Profiel   

8nnemiek schreef
Komt vanzelf wel als je wat ouder wordt. Ik was ook altijd te mager. Ik heb vanaf mijn tienerjaren altijd rond de 50 kilo gewogen met mijn 1.72.. En dan wordt je 30, en *plop* 15 kilo erbij :roll: en nu is mijn kont te dik en krijg ik het er niet meer af :+

Ik ben 39 en die plop is er nog altijd niet. :+
Zit nog steeds rond dat gewicht met mijn 1.70m

Maarja ik voel mij wel fit en goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 15:07 



 
Profiel   

Wij geven gemiddeld 275 euro per maand uit.met 2 personen.zitten wasmiddel en verzorging producten bij in. Wil proberen om het nog naar beneden te krijgen. Ik hou van aanbiedingen en sla soms groot in. Ik hoef op zich niet te besparen, maar word een sport.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 15:12 



 
Profiel   

Wasmiddel koop ik tegenwoordig bij Lidl. Volgens mij nog geen 4 euro voor een fles vloeibaar. Kan nog goedkoper want soms hebben ze zo'n hele grote fles en die van mij is dan net een slag kleiner.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 15:19 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Ik ben 39 en die plop is er nog altijd niet. :+
Zit nog steeds rond dat gewicht met mijn 1.70m

Maarja ik voel mij wel fit en goed.

Ik voelde me zelfs juist beter toen ik ondergewicht had := Altijd druk bezig en overal energie voor, dat mis ik nu wel een beetje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 15:25 



 
Profiel   

Ach die hoeveelheid groenten eet ik in een maand nog niet en ik ben hartstikke gezond hoor.
Vorig jaar bloed afgenomen en alles was goed. Soms vind ik die hoeveelheden wel overrated hoor, sowieso wat ze aanraden om te eten op een dag. Als ik dat zou eten zou ik tonnetje rond zijn. Je moet gewoon luisteren naar je lichaam. Ik eet alleen als ik honger heb, anders niet. Maar goed, dat is een discussie voor een ander topic en niet in een boodschappen topic. Al heb ik niet echt veel uitgaven aan boodschappen per maand. Ik schat zo’n 100 euro Max voor mezelf alleen met alles erbij in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 15:28 



 
Profiel   

Schemerdier schreef
Oke, maar 160 g pasta is toch nog altijd maar 2 porties...

Wij zouden hier ook maar 1 dag van kunnen eten met 2 personen, misschien dat er nog een restje groenten zou overblijven... (Daar hoop ik altijd op zodat de lunch de volgende dag wat lekkerder is, maar meestal is altijd alles op :+ )


Bij ons hetzelfde, met 2 personen is het vaak al op of vriend neemt het volgende dag mee naar t werk :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 15:35 



 
Profiel   

De 50 haal ik zeker niet :') heb periodes gehad dat ik wat beter op gewicht zat maar dat kost heel veel moeite en heel veel eten. Dus ik ga nu langzaam maar gestaag omhoog is de bedoeling. Komt in de praktijk helaas nog maar weinig van terecht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 15:45 



 

Suzanne F. schreef
Ach die hoeveelheid groenten eet ik in een maand nog niet en ik ben hartstikke gezond hoor.
Vorig jaar bloed afgenomen en alles was goed. Soms vind ik die hoeveelheden wel overrated hoor, sowieso wat ze aanraden om te eten op een dag. Als ik dat zou eten zou ik tonnetje rond zijn. Je moet gewoon luisteren naar je lichaam. Ik eet alleen als ik honger heb, anders niet. Maar goed, dat is een discussie voor een ander topic en niet in een boodschappen topic. Al heb ik niet echt veel uitgaven aan boodschappen per maand. Ik schat zo’n 100 euro Max voor mezelf alleen met alles erbij in.


Het zou me niet lukken om van 25 euro in de week rond te komen. In mijn beleving zou ik dan verschrikkelijk spartaans aan het eten zijn :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 17:47 



 
Profiel   

Dat lukt mij ook niet hoor, ik kan mij niet voorstellen dat je dan gezond eet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 17:54 



 
Profiel   

Wij eten altijd wel 200 gram pasta met 2 personen, dan nog 400-600 gram groente erdoor (ik probeer over het algemeen om rond de 350 gram per dag te zitten), dus het is echt een bord vol.
Maar die 6-7 boterhammen per dag red ik ook echt niet, ik hou sowieso niet zo van brood en eet meestal salade/ soep met wat crackers/ snee brood of warm. Fruit heb ik ook moeite mee maar we maken veel smoothies met diepvriesfruit en havermout.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 18:40 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Dat lukt mij ook niet hoor, ik kan mij niet voorstellen dat je dan gezond eet.


Ik denk ook niet dat het onder het ‘standaard gezond’ eten valt. Maar ik heb nooit anders gedaan en ben kerngezond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 19:48 



 
Profiel   

Melia schreef
Wasmiddel koop ik tegenwoordig bij Lidl. Volgens mij nog geen 4 euro voor een fles vloeibaar. Kan nog goedkoper want soms hebben ze zo'n hele grote fles en die van mij is dan net een slag kleiner.

Daar besparen wij dan totaal weer niet op, verzorgingsproducten. Vind de wasmiddel van de Lidl bijvoorbeeld lang niet zo lekker dan Robijn. Kan me ook niet voorstellen dat mensen die van de Lidl lekker vinden ruiken :P Verder is het een goede supermarkt!

@ Suzanne F: € 100,- per maand in je eentje is inderdaad ook weinig. Knap dat je daar van kan eten :) Koop je daar ook wasmiddel en andere producten van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 22:51 



 
Profiel   

Wij besparen idd ook niet op zulk soort producten. Wij gebruiken het liefst ook Robijn en maken dan zoveelijk mogelijk gebruik van acties die regelmatig te vinden zijn. Bol heeft vaak leuke acties ermee en momenteel is er bij AH een leuke actie op de Robijn wasmiddel en wasverzachter.

Verder wat CairnTerrier zegt; LIDL is zeker een fijne supermarkt ja. Ik vind hun Luxe assortiment rondom feestdagen ook altijd geweldig <3 Nog even en dan kan ik de broccoli/aardappel gratin uit de diepvries weer gaan inslaan hihi - doen we meestal na de feestdagen; dan zijn ze vaak weer goedkoper.

Wij zijn deze week wat meer kwijt als normaal omdat ik bepaalde 'vaste' producten wat meer heb ingekocht ivm acties - maar daar verdienen we op de lange termijn dan wel weer wat mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 22:53 



 
Profiel   

Ik had deze week nog heel veel broodbeleg van vorige week bv over. Normaal gesproken red ik het ook niet met 20 euro. En alle dingen die ik in bulk koop in de aanbiedingen gebruik ik ook deze week maar dat zie je dan niet in die 20 euro.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-20 23:40 



 
Profiel   

Helemaal mee eens, wasmiddel moet lekker ruiken en dat vind ik juist een fijne geur, anders zou ik dat idd ook niet doen. Volgens mij is hij ook eens als beste getest. Zulke dingen bespaar je dan heel gauw op i.m.o. want het scheelt gigantisch met Ariel wat ik eerder gebruikte.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 07:29 



 
Profiel   

Ik heb nu een tgtg broodpakket opgehaald bij de makro voor €2.99
Zaten ook nog 2 kaasbroodjes bij maar die liggen nu in de airfryer. :9
[ img ]

Edit: ook nog een zak krentenbollen

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 11:42 



 
Profiel   

Zo dat is echt een flink pakket ja

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 12:03 



 
Profiel   

@ cursebreaker : Precies, die acties maak ik ook gebruik van hoor. Scheelt toch weer in de portemonnee ;)!

@ ClaudiaHS: Oh, wat lekker <3!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 13:05 



 
Profiel   

Zo dat was echt de moeite

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 15:56 



 
Profiel   

Ja heel mooi pakket voor 2.99.
En nog heel lekker brood ook.
Alles ligt nu in de vriezer.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-20 16:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 20 [ 479 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen